Ten eerste. The Shawshank redemption IS de beste film ooit. Ten tweede. Als je zelf zo'n lekker wijf was hoefde je je niet overal in te schrijven. Kijk naar jezelf en wees blij dat er mannen oprechte interesse in je tonen. Zie je er net zo uit als je mailadres?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ja ik ben dus wanhopig en de Shawshank Redemption schijnt dus echt de beste film ever te zijn
Gastquote:Op zondag 6 december 2009 23:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ten eerste. The Shawshank redemption IS de beste film ooit. Ten tweede. Als je zelf zo'n lekker wijf was hoefde je je niet overal in te schrijven. Kijk naar jezelf en wees blij dat er mannen oprechte interesse in je tonen. Zie je er net zo uit als je mailadres?
Wijffie, rustig maar, hold your horses... De videotheek is nog open, sex and the city is nog te huur voor je.quote:Op zondag 6 december 2009 23:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
Gast4 real
. Beste film ooi
. Ten eerste zaten er de nodige foutjes en slordigheden in. Het was allemaal triest voorspelbaar en de personages werden nauwelijks uitgediept. Basicallly komt het er op neer dat er constant een neger aan het ouwehoeren is en een kerel die de contactgestoorde fokker uithangt... nou... poeh poeh wat een niveautje.
Bij het feit dat ze je mailtjes met oneerbare voorstellen stuurden? Wees eerlijk, je zit nu in een fase van je leven waarin je even niets beters kunt verwachten dan lol hebben van strippen in clubs en naakt in fonteinen dansen. Daar scoor je mee op dit moment in je leven. De rest van je leven zal je het met een kalende, ouwe eightball moeten doen die heel hard om zijn eigen grappen lacht, voortijdig Parkinson krijgt en die je op je 40e al mag helpen met het dichtritsen van zijn gulp.quote:En WAAR tonen mannen oprecht interesse in mij? WAAR DAN?
en dan heb je het over contactgestoorde fokkersquote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
Deze is trouwens de beste tot nu toe
*stuk ga ik
Dat moet ik beamen, je ziet er goed uit.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:06 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dudes... ok ik ben niet moeders mooiste maar ik ben echt geen draak of gedrocht.
Goddamned
quote:Op maandag 7 december 2009 00:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik vond haar altijd overkomen als een ordinair scheldend tokkie dus dat je last heb met het vinden van een partner vind ik dan niet heel vreemd
dat komende van de eeuwige maagdquote:Op maandag 7 december 2009 00:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat moet ik beamen, je ziet er goed uit.
Omdat elk voordeel ze nadeel heb is er iets wat mij van jou zou weerhouden:
ik vind je altijd overkomen als een gigantisch kreng.![]()
Niet om te flamen, maar dat meen ik echt. De keren dat ik je gezien heb had ik gelijk zoiets van:Het ziet er leuk uit maar ik geloof niet dat ze bekend is met het woorde liefde.
quote:Op maandag 7 december 2009 00:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat moet ik beamen, je ziet er goed uit.
Omdat elk voordeel ze nadeel heb is er iets wat mij van jou zou weerhouden:
ik vind je altijd overkomen als een gigantisch kreng.![]()
Niet om te flamen, maar dat meen ik echt. De keren dat ik je gezien heb had ik gelijk zoiets van:Het ziet er leuk uit maar ik geloof niet dat ze bekend is met het woorde liefde.
Gast! Ik heb je nog nooit gezien IRL!quote:Op maandag 7 december 2009 00:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik vond haar altijd overkomen als een ordinair scheldend tokkie dus dat je last heb met het vinden van een partner vind ik dan niet heel vreemd
Die piemel weet ik niet, maar je had het over kaaklijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Idd handenvol geld, daar begin ik niet aan.
En mijn Brad Pitt.... een echte man, sterke kaaklijn en kin, blauwe ogen, goddelijk lijf en een piemel van tenminste 19 cm.....
Ik had ijdele hoopquote:Op maandag 7 december 2009 00:07 schreef PeZu het volgende:
gvd TS je weet toch dat zo'n topic back fired als de hel_!
[..]
dat komende van de eeuwige maagd![]()
![]()
och armequote:
En dus? Dan mag ik dat niet zeggen.quote:
Ja sorry, ik kan het niet mooier maken dan het is. Ik heb je nu twee keer ontmoet en alletwee de keren dacht ik:"Stel dat ik met haar in een huis zou moeten, al is het een weekend dan is het verstandig om alle servies en bestek te vervangen door de wegwerpvariant. Want één van ons gaat het dan gebruiken."quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 00:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dus? Dan mag ik dat niet zeggen.
Ik heb haar in het echt gezien dus dan heb ik meer recht van spreken dan jullie.
Lul niet tioch niet zo dom. Iemand op uitstraling beoordelen kan alleen als je neukt? Je moet eerst de olie peilen voor je kunt oordelen?quote:Op maandag 7 december 2009 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
een eeuwige maagd die praat over de al dan niet liefdevolle uitstraling van een vrouw, is nu niet echt waardevolle toevoeging_!
daar ging het laatste hoopje zelfvertrouwenquote:Op maandag 7 december 2009 00:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan het niet mooier maken dan het is. Ik heb je nu twee keer ontmoet en alletwee de keren dacht ik:"Stel dat ik met haar in een huis zou moeten, al is het een weekend dan is het verstandig om alle servies en bestek te vervangen door de wegwerpvariant. Want één van ons gaat het dan gebruiken."
Ik weet niet wat het is. Iets in je houding en je uitstraling.
lukt je goed dat beoordelen, wat heeft het je gebracht dusverre behalve een sexloos levenquote:Op maandag 7 december 2009 00:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lul niet tioch niet zo dom. Iemand op uitstraling beoordelen kan alleen als je neukt? Je moet eerst de olie peilen voor je kunt oordelen?
Ze moeten TS is afslachten!quote:Op maandag 7 december 2009 00:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat het kan
En omdat TS de mods afslacht als ze het dichtgooien.
isquote:Op maandag 7 december 2009 00:21 schreef Kravist het volgende:
[..]
Ze moeten TS is afslachten!
nee hoor grapje ts, hihi
TS heeft meerdere opties!quote:Op maandag 7 december 2009 09:44 schreef Kaneel het volgende:
Nou, TS, waar woon je? Ik geef je wel een kans.
Haal ik toch gewoon nieuwe?quote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Zal wel lekker zuur zijn inmiddels
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |