Allejezus... daar is zo'n site toch voor...quote:Op woensdag 2 december 2009 23:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
En het ergste is dat die gasten gewoon schaamteloos mij een bericht gaan zitten sturen of ik wel even met hun wil daten.... gast... wat denk je zelf????![]()
Precies. TS geeft het ook al in de TT 'uitsluitend kneuzen op relatiesites'. TS is gewoon een van die kneuzenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:02 schreef Tuvai.net het volgende:
Je zult zelf anders wel een draak van een hoofd hebben, dat je je heil moet zoeken bij datingsites.
Ik voldoe natuurlijk aan 2 van de 3 eisenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:04 schreef Jeej het volgende:
Dan ben je hier op het juiste adres. Alle mannen hier kunnen zo 150 kilo bankdrukken, verdienen minstens 2 ton per jaar en zien er uit als fotomodellen
Aan 2 maarquote:Op donderdag 3 december 2009 00:05 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik voldoe natuurlijk aan 2 van de 3 eisen
plaats eens foto's om je gelijk te bewijzen?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:06 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dudes... ok ik ben niet moeders mooiste maar ik ben echt geen draak of gedrocht.
Goddamned
Pics?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:06 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dudes... ok ik ben niet moeders mooiste maar ik ben echt geen draak of gedrocht.
Goddamned
* ScudRaket kijkt naar je avatar....quote:Op woensdag 2 december 2009 23:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
Daarnaast doen ze ook vaak aan "fitnis"![]()
1 keer IMDB checkenquote:Shawshank Redemption schijnt dus echt de beste film ever te zijn want die is overal favoriet.
Slim om het dan vooral hier te posten.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:09 schreef IceDustbin2 het volgende:
ga toch paiq'en
paiq.nl
tof datendoet t zelf ook al tijden.. en hoewel ik niet op zoek ben, is het wel hartstikke gezellig eigenlijk
en veeeeel minder trieste mensen
Ik geloof je op je woordquote:Op donderdag 3 december 2009 00:06 schreef Quickie_Butt het volgende:
Goddamned
Dat vind ik ook.... van dat hele innerlijk voel je weinig tijdens het neuken....quote:Op donderdag 3 december 2009 00:10 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord
Maar met je OP laat je wel merken dat je het uiterlijk van een persoon belangrijker vind (als 1ste punt) dan het innerlijk.
Dat zegt wel iets over je karakter......
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
plaats eens foto's om je gelijk te bewijzen?
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:09 schreef yvonne het volgende:
Is Lamon niks voor jou?!
Ik heb opeens het gevoel dat jullie voor elkaar gemaakt zijn!
Zelfkennis +1quote:Op donderdag 3 december 2009 00:09 schreef Folmer het volgende:
[..]
Slim om het dan vooral hier te posten.
Been there done that....quote:Op donderdag 3 december 2009 00:09 schreef IceDustbin2 het volgende:
ga toch paiq'en
paiq.nl
tof datendoet t zelf ook al tijden.. en hoewel ik niet op zoek ben, is het wel hartstikke gezellig eigenlijk
en veeeeel minder trieste mensen
Ik zie een matchquote:
En je schrijft je wel op een site in?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
En het ergste is dat die gasten gewoon schaamteloos mij een bericht gaan zitten sturen of ik wel even met hun wil daten.... gast... wat denk je zelf????![]()
Neem nu een maandabonnement voor maar ¤19,95.quote:
Hoe mag jouw Bradd Pitt in de dop er dan wel uit zien?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:11 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik zal wijs mijn bakkes houdenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:11 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.... van dat hele innerlijk voel je weinig tijdens het neuken....
Idd handenvol geld, daar begin ik niet aan.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:14 schreef Editor1 het volgende:
[..]
Neem nu een maandabonnement voor maar ¤19,95.
Noem me scrooge, maar gristus wat een afzetterij zeg. Zoveel ben ik nog niet eens voor internet en telefonie kwijt.
[..]
Hoe mag jouw Bradd Pitt in de dop er dan wel uit zien?
En wat heb jij te bieden?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Idd handenvol geld, daar begin ik niet aan.
En mijn Brad Pitt.... een echte man, sterke kaaklijn en kin, blauwe ogen, goddelijk lijf en een piemel van tenminste 19 cm.....
Ik zou ook zo'n mening krijgen als de leukste vrouwen je afwijst omdat je uit Limburg komtquote:Op donderdag 3 december 2009 00:27 schreef ganzenherder het volgende:
Dit is trouwens wel een vaker voorkomend verschijnsel tegenwoordig. Lopend slachtafval van het vrouwelijk geslacht dat zichzelf o zo geweldig vindt en alles en iedereen afkraakt van het andere geslacht, niets is goed genoeg voor mevrouw. Elke kleine imperfectie wordt uitgelicht.
De vraag is of je dat wiltquote:Op donderdag 3 december 2009 00:33 schreef Joran-Joran het volgende:
Als je nou een fotoboek(mét foto's) neemt, dan hossel je hier maybe nog wel
Op internet zekerquote:Op donderdag 3 december 2009 00:35 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Alle Fok!ers zijn kei aantrekkelijk joh!
Als je die vent al veel te lelijk vind, dan ga je echt nooit iemand vinden.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nu nog een keer goed kijken MET bril op.... pulease
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |