Je hebt je cavia's nogquote:Op donderdag 3 december 2009 00:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dus ik sterf eenzaam en alleen?
Er is geen verhouding in de liefde.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:08 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
hoe ligt de verhouding cupmaat piemel maat dan precies? bedoel wat is een redelijk verhouding?
Dat jij denkt dat deze 'manfokkers' daar baat bij hebben.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:10 schreef Quickie_Butt het volgende:
Toch leuk om te zien hoe al die lelijke, wanhopige manfokkers hier happen omdat ze zelf ook een account hebben op RP oid en daar constant worden afgewezen
Och ik heb een heerlijk leven, vind het niet erg om wat kleingeld bij te dragen aan het in leven houden van de genetisch inferieure medemens.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een uitkering van jouw belastingcenten! Muhahahaha
TS is dik/lelijk en kan er niet mee omgaan!quote:Op donderdag 3 december 2009 01:10 schreef Quickie_Butt het volgende:
Toch leuk om te zien hoe al die lelijke, wanhopige manfokkers hier happen omdat ze zelf ook een account hebben op RP oid en daar constant worden afgewezen
Heb je gedronken ofzo??? Ctrl - v ??? En dan???quote:Op donderdag 3 december 2009 01:12 schreef Droomert het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat deze 'manfokkers' daar baat bij hebben.
Die ctrl-ven zich raak op elke mooie vrouw die ze zien en houden hun schouder op als ze worden afgewezen.
Om daarna alsnog verder te gaan met het ctrl-ven van verzoeken naar verschillende vrouwen.
Meid, je bent niet speciaal
Mooi gezegd, voor zo laat op de avondquote:Op donderdag 3 december 2009 01:09 schreef Droomert het volgende:
[..]
Er is geen verhouding in de liefde.
Maar als je groot wil, moet je zelf ook groot hebben, anders is het hypocriet om anderen uit te sluiten.
Liefquote:Op donderdag 3 december 2009 01:12 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Och ik heb een heerlijk leven, vind het niet erg om wat kleingeld bij te dragen aan het in leven houden van de genetisch inferieure medemens.
En dan naar de volgende vrouw het zelfde te Ctrl-ven.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:14 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Heb je gedronken ofzo??? Ctrl - v ??? En dan???
Dik en lelijk? Of dik of lelijk?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:13 schreef Kravist het volgende:
[..]
TS is dik/lelijk en kan er niet mee omgaan!
ooowwwquote:Op donderdag 3 december 2009 01:15 schreef Droomert het volgende:
[..]
En dan naar de volgende vrouw het zelfde te Ctrl-ven.
Een verzoeking om te daten bedoel ik dan.
Ik heb RP niet nodig want ik heb een sociaal levenquote:Op donderdag 3 december 2009 01:10 schreef Quickie_Butt het volgende:
Daarom heb je ook nog niemand.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
ooowww![]()
snap er nog niks van
het een sluit het ander vaak niet uit bij depressieve sletten dus denk in dit geval dat beiden een veilige keuze is.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dik en lelijk? Of dik of lelijk?
Dat dus.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:19 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
het een sluit het ander vaak niet uit bij depressieve sletten dus denk in dit geval dat beiden een veilige keuze is.
Jezus QB, PM me dan gewoon...quote:Op donderdag 3 december 2009 00:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
En mijn Brad Pitt.... een echte man, sterke kaaklijn en kin, blauwe ogen, goddelijk lijf en een piemel van tenminste 19 cm.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |