Allebeiquote:Op donderdag 3 december 2009 00:51 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
val op vrouwen dus heb misschien niet bijzonder veel verstand van mannen, maar als je die gast echt lelijk vind dan heb je behoorlijk hoge eisen, en dus of zelf heel veel te bieden of zelfkennis ontbreekt volledig.
toch wel apart dat iemand die zoveel te bieden heeft zichzelf moet slijten op datingsites.
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Als ze hier toch al staan, link dan even. Ga dan niet zo achterlijk lopen zwaaien.
Trouwens. Op die datingsites, heb je daar ook maar enige link met dit fok account? Je maakt jezelf nu een beetje belachelijk namelijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:51 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]jongetje wat zit je nu zo dwars? Dat je een piemel hebt van 3 cm?
Ik denk dat ik opeens weet waarom ze kansloos is en geen vriend kan vindenquote:Op donderdag 3 december 2009 00:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Als ze hier toch al staan, link dan even. Ga dan niet zo achterlijk lopen zwaaien.
Origineel antwoord.quote:
...ik open geen topic over lelijke mannen op relatiesitesquote:Op donderdag 3 december 2009 00:51 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]jongetje wat zit je nu zo dwars? Dat je een piemel hebt van 3 cm?
Dus ik sterf eenzaam en alleen?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Origineel antwoord.
Overigens, mannen zoeken vaak romantische, lieve vrouwen met humor. Heb een vermoeden dat ze alle 3 bij jou totaal ontbreken.
TS is stiekum een vent, óf hoe dan ook verknipt.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Origineel antwoord.
Overigens, mannen zoeken vaak romantische, lieve vrouwen met humor. Heb een vermoeden dat ze alle 3 bij jou totaal ontbreken.
Dat, of je gaat daten met Lamonquote:Op donderdag 3 december 2009 00:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dus ik sterf eenzaam en alleen?
TS klinkt als een psycho en een dramaqueen, je beschikt over de nodige zelfkennis laat je zien, je vind jezelf een dikke lelijke slet en geloof je direct op je woord.quote:
Je kunt altijd nog lesbisch worden. Vrouwen maakt het niet uit hoe je eruit ziet. Die kijken naar je innerlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dus ik sterf eenzaam en alleen?
dAMN , je gebruikt de woorden "kind" en "jongetje" in je antwoorden ...quote:Op donderdag 3 december 2009 00:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
Kind, er zijn zat foto's van mij te vinden hier. Zo niet onder dit account dan wel onder mijn andere account(s)
Maar ik heb wel een uitkering van jouw belastingcenten! Muhahahahaquote:Op donderdag 3 december 2009 01:00 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
TS klinkt als een psycho en een dramaqueen, je beschikt over de nodige zelfkennis laat je zien, je vind jezelf een dikke lelijke slet en geloof je direct op je woord.
Paar keer per jaar depressief, echt een aanwinst voor de maatschappij zo te horen, je ouders zullen wel trots op je zijn.
Trots?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een uitkering van jouw belastingcenten! Muhahahaha
Kan mij die trots schelenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 01:03 schreef CP69 het volgende:
[..]
Vind je t gek ?
TS is Lamon onder een ander naam![]()
![]()
![]()
Met die instelling zul je veel mannen voor je winnen. Echt, jij komt er wel 'meid'quote:Op donderdag 3 december 2009 01:03 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Kan mij die trots schelen. Feit is dat ik de hele dag heerlijk kan doen wat ik wil en jij moet werken daarvoor
Hahahah! Jij komt er wel, lekker de hele dag doen wat je wil.... in je flatquote:Op donderdag 3 december 2009 01:03 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Kan mij die trots schelen. Feit is dat ik de hele dag heerlijk kan doen wat ik wil en jij moet werken daarvoor
hoe ligt de verhouding cupmaat piemel maat dan precies? bedoel wat is een redelijk verhouding?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:07 schreef Droomert het volgende:
TS heeft kleine borsten maar wil grote piemels.
Zo werkt het niet TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |