en je wilde suggereren dat TS in plaats van die gewenste 19cm ook best een cavia kan inbrengen?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 01:52 schreef editoor het volgende:
Het enige wat nog ontbreekt aan dit topic is een pic
dood door inbrenging?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
Die cavia's zijn al jaren dood. En kunnen we for fuck sake het nu niet meer op cavia's hebben?
![]()
Open anders een caviatopic in F&F
quote:Op donderdag 3 december 2009 01:10 schreef Quickie_Butt het volgende:
Toch leuk om te zien hoe al die lelijke, wanhopige manfokkers hier happen omdat ze zelf ook een account hebben op RP oid en daar constant worden afgewezen
[centraal] cavia's met foto's deel 24quote:Op donderdag 3 december 2009 01:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
Die cavia's zijn al jaren dood. En kunnen we for fuck sake het nu niet meer op cavia's hebben?
![]()
Open anders een caviatopic in F&F
quote:Tussen Deventer en Rijssen rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Het was wraak! Door een afgewezen treinmachinist!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:17 schreef Kravist het volgende:
Hoe is het met TS, las zojuist dit op de NS site:
[..]
quote:Phulease, ga jezelf butfucken met je eigen trein, klootjesvolk
Daar ben ik toendertijd toegelaten, had een korte abo genomen omdat ik toch wel nieuwsgierig was maar zo interessant is het niet daarquote:
Inderdaad zeg, lijkt me echt een baggerfilm.quote:
Dank je welquote:
Als je nou eens begint je date's niet op het laatste moment af te zeggen. Dan ben je al een heel stuk verder.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ja ik ben dus wanhopig en eenzaam en sta dus ingeschreven op diverse sites (ja meer dan 1 dus) (en ja ik ben kansloos en sneu, dan hebben we dat maar weer vast gehad).
Maar echt, alle mannen daar zijn gewoon lelijk! Sommige "saai" lelijk, andere "gewoon niet mijn smaak" lelijk en sommige echt "MY EYES!!lelijk".
En het ergste is dat die gasten gewoon schaamteloos mij een bericht gaan zitten sturen of ik wel even met hun wil daten.... gast... wat denk je zelf????![]()
Daarnaast doen ze ook vaak aan "fitnis"maken ze allemaal het hele jaar door wereldreizen (like wtf
) kijken ze naar voetbal en voetbalvrouwen en de Shawshank Redemption schijnt dus echt de beste film ever te zijn want die is overal favoriet.
Nu ben ik dus zo wanhopig geworden dat ik binnenkort ga flitsdaten (speeddaten dus). Mijn grootste angst is nu dus dat ik straks een stuk of 20 van die engerds IRL ga zien en er nog mee moet converseren ook!!!![]()
![]()
Klacht 1: Lelijke mannen op relatiesites
Klacht 2: Ik wil een vriendje
Niet door mij hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:37 schreef RodeNek het volgende:
Ts wordt wel redelijk hard afgetuigd hier.
mocht ze willenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:37 schreef RodeNek het volgende:
Ts wordt wel redelijk hard afgetuigd hier.
De enige juiste reactiequote:Op donderdag 3 december 2009 00:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als je die vent al veel te lelijk vind, dan ga je echt nooit iemand vinden.
Arrogant omhoog gevallen sletje.
Misschien moet je eerst eens iets aan je karakter doen. Dat scheelt een hoop.
Want mannen doen wel oppervlakkig, maar uiteindelijk is karakter wat telt
Ja,... uh wat dacht jij dan hoe dat ging?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een piemel van minstens 19 centimeter?
Ga je het meetlint erbij halen voordat ie erin mag ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |