die is hier ookquote:
Weet ik veel, ik had Angel of Death op staan.quote:
de het?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:14 schreef kaatjhuh het volgende:
wanneer word de het huwelijk officieel voltrokken?
De 19e hoorde ik net.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:14 schreef kaatjhuh het volgende:
wanneer word de het huwelijk officieel voltrokken?
jaquote:Op woensdag 2 december 2009 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wie, waar
Ja je neefje, en hiermaar is die bij jou thuis of heeft ie een username
![]()
quote:
wiequote:Op woensdag 2 december 2009 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja wat? heeft ie nou een username op fok of wat
Ah, van Reign in Blood is die. Gaaf album.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik had Angel of Death op staan.
Kwartier na het beginquote:Op woensdag 2 december 2009 21:17 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
locatie zwolle neem ik aan. Hoelaat?
En anders gooi je je charmes in de strijd met je BB boxerquote:Op woensdag 2 december 2009 21:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie die van mij ook geinig vinden
Zoals ik al zei, ik ben echt überslecht in dat soort dingen...
Ik hou niet (meer) van metal.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, van Reign in Blood is die. Gaaf album.
hmm dan denk ik dat ik die trein niet haalquote:
Echt, ik trek een Lonsdale of Cavello aan zaterdagquote:Op woensdag 2 december 2009 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En anders gooi je je charmes in de strijd met je BB boxer
Nee joh, komt vast goed![]()
![]()
Ik welquote:
Dan ga je met de autoquote:Op woensdag 2 december 2009 21:18 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
hmm dan denk ik dat ik die trein niet haal
Alleen Metallica is nog wel te doen. De rest gaat te ver.quote:
Wat is er mis met Lonsdale?quote:
Hoeraaaa!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bartje en Nienke, wilde even zeggen dat ik de meest geweldige cadeautjes gevonden heb
Dat kan. Jij bent meer van G'n'Rquote:Op woensdag 2 december 2009 21:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Alleen Metallica is nog wel te doen. De rest gaat te ver.
kan maar denk niet dat t makkelijk en goedkoop parkeren is in zwollequote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echt, ik trek een Lonsdale of Cavello aan zaterdag
je mag mijn aussie die je buitenste binnen kan dragen met afmouwbare ritsen wel lenenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor mijn huis is het gratisquote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
kan maar denk niet dat t makkelijk en goedkoop parkeren is in zwolle
En AC/DC.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat kan. Jij bent meer van G'n'R
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
godmiljaar![]()
Heeft jouw neefje aan wie je de groeten doet een account op FOK! of niet
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
je mag mijn aussie die je buitenste binnen kan dragen met afmouwbare ritsen wel lenen
ooh diequote:Op woensdag 2 december 2009 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
godmiljaar![]()
Heeft jouw neefje aan wie je de groeten doet een account op FOK! of niet
Dan zet je hem bij IJk neerquote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
kan maar denk niet dat t makkelijk en goedkoop parkeren is in zwolle
te veel wat?quote:
Nee, alleen een magnetron. Een combi, dat wel. Ik weet alleen niet of het daar ook mee kanquote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, doe het niet
Oh, en heb jij een oven en springvorm? Dan bak ik de appeltaart bij jou
Hoeft niet hoor. Dan gooi je maar wat anders in de strijdquote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook nogquote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
je mag mijn aussie die je buitenste binnen kan dragen met afmouwbare ritsen wel lenen
quote:
dat is makkelijk. maar vind de meet plaats in de buurt van je huis of t centrum? t zal niet de eerste keer zijn dat ik in t donker verdwaal in zwollequote:Op woensdag 2 december 2009 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mijn huis is het gratisEn ik heb een ruime parkeerplaats voor de deur
Die bakken vaak net niet zo goed als een gewone oven, dus ik doe het thuis wel en neem ik em wel meequote:Op woensdag 2 december 2009 21:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, alleen een magnetron. Een combi, dat wel. Ik weet alleen niet of het daar ook mee kan![]()
En een springvorm kan ik van mijn moeder lenen
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mijn huis is het gratisEn ik heb een ruime parkeerplaats voor de deur
ik niet meer denkquote:
hij zal zo zelf de groeten doen terugquote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En nog steeds geen antwoord geven he
Arme naatje
Softere rock dusquote:Op woensdag 2 december 2009 21:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En AC/DC.En Led Zeppelin.
En Aerosmith.
M'n mooie blonde haren, of Willemquote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Dan gooi je maar wat anders in de strijd
Kom maar lekker met de auto, we starten denk ik bij mij thuis en desnoods gaan we met de bus naar de stadquote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dat is makkelijk. maar vind de meet plaats in de buurt van je huis of t centrum? t zal niet de eerste keer zijn dat ik in t donker verdwaal in zwolleen gezien ik die dag erna gewoon weer om 7.30 op t werk moet zijn moet ik t maar niet te laat maken
iets met Zwitsal?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik niet meer denk![]()
[..]
hij zal zo zelf de groeten doen terug
He, ben jij al naar boven verkast of loog jij gewoon op msn?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag jouw huis gratis parkeren?
Noem jij 'm Willem?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
M'n mooie blonde haren, of Willem
zwitsaljongetje? nee dat is niet mijn neefjequote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
M'n mooie blonde haren, of Willem
Is ook primaquote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die bakken vaak net niet zo goed als een gewone oven, dus ik doe het thuis wel en neem ik em wel mee
Boven! EN al gepoept ook!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, ben jij al naar boven verkast of loog jij gewoon op msn?![]()
En bedankt, cola op m'n beeldschermquote:
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen malle jongen!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is ook prima
Sorry, kan je niet beter bieden
maar dan kan ik niet meer dan 2 biertjes drinkenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar lekker met de auto, we starten denk ik bij mij thuis en desnoods gaan we met de bus naar de stad
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En bedankt, cola op m'n beeldschermLOL
Ik wilde het niet zeggen, vond het zo lomp staan om te vragen of je al gepoept hadquote:
Dat is misschien maar goed ook, niet meer dan 2 biertjes voor jouquote:Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
maar dan kan ik niet meer dan 2 biertjes drinken
ik zie t wel. Misschien dat ik wel wat kan regelen op m'n werk. Waarschijnlijk werk ik deze zondag extra, kan ik aan m'n baas wel vragen als ik dan die andere zondag mag vrij hebben
geen diksapquote:Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En bedankt, cola op m'n beeldschermLOL
Ik vind alles prima meisje! En als je wel wat regelt met je werk dan blijf je maar lekker logeren, kunnen we doorzakkenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
maar dan kan ik niet meer dan 2 biertjes drinken
ik zie t wel. Misschien dat ik wel wat kan regelen op m'n werk. Waarschijnlijk werk ik deze zondag extra, kan ik aan m'n baas wel vragen als ik dan die andere zondag mag vrij hebben
Cola op je beeldscherm EN niet meer bijkomen van het lachen?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, vond het zo lomp staan om te vragen of je al gepoept hadMaar goed, je doet het zelf en nu kom ik niet meer bij van het lachen!
![]()
Wie noem jij diksap!?quote:
Nee, Brutus. Willem is mijn basiliskquote:
Okquote:Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen malle jongen!Met of zonder oven, leuk ben je toch
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Cola op je beeldscherm EN niet meer bijkomen van het lachen?
Het is NU al een geweldige avond!
HAHAHAHAHAHA! Nu moest ik heul hard lachen!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie noem jij diksap!?Grote plompe lorie!
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is misschien maar goed ook, niet meer dan 2 biertjes voor jou
Noem jij em Brutus?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, Brutus. Willem is mijn basilisk
Shit, ik moet je ook nog aan het lachen maken vandaag!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ja, en dat allemaal dankzij jou! Waarvoor dank en hulde
![]()
Van mij mag je meer hoor! Als je even doorgeeft welke wijn je lekker vindt haal ik die zelfsquote:
Ik weet toch van Willem...want die mocht ik...vasthouden.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, Brutus. Willem is mijn basilisk
Ja, het narrenpak!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Shit, ik moet je ook nog aan het lachen maken vandaag!
Narrenpak dan maar?
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet toch van Willem...want die mocht ik...vasthouden.
Brutus daarentegen
hier over volgt voor t weekend wel meer infoquote:Op woensdag 2 december 2009 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind alles prima meisje! En als je wel wat regelt met je werk dan blijf je maar lekker logeren, kunnen we doorzakken![]()
Kee!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:32 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
hier over volgt voor t weekend wel meer infoik ben vrijdag weer op t werk dus
En je vertelt het hier, zodat iedereen het weet!quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Noem jij em Brutus?LOL De valkparkiet van c0nd0r heet ook zo!
quote:
nee hoor naatje alleen eze leest er weer eens overheenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:32 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en Pezu, uiteraard de groeten terug
Volgende keer kijken we weer bij jou. [ afbeelding ]
Ik bedenk nog wel ietsquote:Op woensdag 2 december 2009 21:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik geef geen namen aan dat soort dingen. Die mogen jullie zelf verzinnen
Hm, nu vraag ik me af welke Willem je liever vast houdtquote:Op woensdag 2 december 2009 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet toch van Willem...want die mocht ik...vasthouden.
Brutus daarentegen
Kinderzieltje, jij leest nietsquote:Op woensdag 2 december 2009 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
Brutus, willem?
Al zou ik het überhaupt doen, wat hoogst onwaarschijnlijk isquote:Op woensdag 2 december 2009 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En je vertelt het hier, zodat iedereen het weet!![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, nu vraag ik me af welke Willem je liever vast houdt
Ahaquote:Op woensdag 2 december 2009 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
nee hoor naatje alleen eze leest er weer eens overheen
Ja, maar tochquote:Op woensdag 2 december 2009 21:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Al zou ik het überhaupt doen, wat hoogst onwaarschijnlijk isDan enkel en alleen voor jou
Willem, mijn groene basilisk.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik geef geen namen aan dat soort dingen. Die mogen jullie zelf verzinnen
Sorryquote:Op woensdag 2 december 2009 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
nee hoor naatje alleen eze leest er weer eens overheen
ik lees wel degelijk, ik las brutus en willemquote:Op woensdag 2 december 2009 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kinderzieltje, jij leest niets
Heb ik niet, Huppel heeft er een.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedenk nog wel ietsHaal jij je twister dekbed te voorschijn?
ik dacht dat jullie roddeltantes dat wel wisten nuquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, nu vraag ik me af welke Willem je liever vast houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |