Vergeet de TS nietquote:
De 19e?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:20 schreef Ezechielk het volgende:
Wanneer zal dat voltrokken worden?![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, ik kan er niet bij zijnquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan er niet bij zijn
De 19e bedoel je?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:31 schreef Xaryna het volgende:
Ik zal volgende week zeggen of ik kom of niet.
Oh...alleen als hij daar getuige van is, of altijd?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij kan het niet verdragen als iemand anders dan hij gaat zoenen met ene suikertaarje
Ja, de 19e.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De 19e bedoel je?
Wat leuk! (als je wel komt bedoel ik he)
Hihi, of je durft...we bijten niet hoor, alleen als je dat zelf wiltquote:Op woensdag 2 december 2009 19:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, de 19e.
Volgende week weet ik wanneer ik ben ingeroosterd, als het goed is. En dan kan ik iets beter zelf inzien of ik tijd heb en durf endezo, dus dan laat ik het weten
Eetsequote:Op woensdag 2 december 2009 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje is even eten...
Op MAANDAG?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:17 schreef Cunani het volgende:
Doe het de 21ste dan ofzo. De 19de is m'n laatste dag in Zweden.
Hoiquote:
Misschien ff de bruiloft streamen ofzo?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HoiJammer hoor dat je er niet bent de 19e
Hai liefje!quote:
Story of my lifequote:Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef PeZu het volgende:
* PeZu vraagt zich af waarom zijn vrouw nu met iemand anders trouwt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
pssstpssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pssstdat zijn niet mijn woorden heh moppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Jij hebt ook helemaal niet naar huis geredenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:46 schreef PeZu het volgende:
voor niks met 160 naar huis gereden de wedstrijd begint 21.05 ipv 20.25
ik zat er naast jaquote:Op woensdag 2 december 2009 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt ook helemaal niet naar huis gereden
Je zegt het toch net?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zijn niet mijn woorden heh moppie
net wel jaquote:
is goedquote:
wat >?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
Nou zeg, precies als ik er ben weer gaan posten
Had je liever van niet dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
Nou zeg, precies als ik er ben weer gaan posten
quote:
de niet vergetenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had je liever van niet dan?
Kan je even voorlezen wat er op het doosje staat van de pilletjes die je net hebt geslikt?quote:
Ritalinquote:Op woensdag 2 december 2009 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan je even voorlezen wat er op het doosje staat van de pilletjes die je net hebt geslikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
RitalinHeb je ADHD? Want zo niet: spuug uit! NU!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
lees spoilerquote:Op woensdag 2 december 2009 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je ADHD? Want zo niet: spuug uit! NU!
jaquote:
FC Timisoara - Ajaxquote:
quote:
quote:
Ernie!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:07 schreef UncleErnie het volgende:
Eze, ik vind je verdacht. Wel een beetje hier posten, maar niet bij de wolven!
Weinig nut om een post te maken als je niets nuttigs te melden hebt hèquote:Op woensdag 2 december 2009 21:07 schreef UncleErnie het volgende:
Eze, ik vind je verdacht. Wel een beetje hier posten, maar niet bij de wolven!
quote:
quote:
Dan kan ik mijn account gerust door de shredder gooienquote:Op woensdag 2 december 2009 21:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weinig nut om een post te maken als je niets nuttigs te melden hebt hè
Ik hoop dat jullie die van mij ook geinig vindenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bartje en Nienke, wilde even zeggen dat ik de meest geweldige cadeautjes gevonden heb
Dat valt ook wel weer mee, waarde Erniequote:Op woensdag 2 december 2009 21:11 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn account gerust door de shredder gooien
Doe datquote:Op woensdag 2 december 2009 21:11 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn account gerust door de shredder gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
warum das?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:10 schreef PeZu het volgende:
ik wou even de groetjes doen aan mijn neefje
Gaaf, welk album?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |