Dat kan. Jij bent meer van G'n'Rquote:Op woensdag 2 december 2009 21:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Alleen Metallica is nog wel te doen. De rest gaat te ver.
kan maar denk niet dat t makkelijk en goedkoop parkeren is in zwollequote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echt, ik trek een Lonsdale of Cavello aan zaterdag
je mag mijn aussie die je buitenste binnen kan dragen met afmouwbare ritsen wel lenenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor mijn huis is het gratisquote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
kan maar denk niet dat t makkelijk en goedkoop parkeren is in zwolle
En AC/DC.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat kan. Jij bent meer van G'n'R
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
godmiljaar![]()
Heeft jouw neefje aan wie je de groeten doet een account op FOK! of niet
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
je mag mijn aussie die je buitenste binnen kan dragen met afmouwbare ritsen wel lenen
ooh diequote:Op woensdag 2 december 2009 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
godmiljaar![]()
Heeft jouw neefje aan wie je de groeten doet een account op FOK! of niet
Dan zet je hem bij IJk neerquote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
kan maar denk niet dat t makkelijk en goedkoop parkeren is in zwolle
te veel wat?quote:
Nee, alleen een magnetron. Een combi, dat wel. Ik weet alleen niet of het daar ook mee kanquote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, doe het niet
Oh, en heb jij een oven en springvorm? Dan bak ik de appeltaart bij jou
Hoeft niet hoor. Dan gooi je maar wat anders in de strijdquote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook nogquote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
je mag mijn aussie die je buitenste binnen kan dragen met afmouwbare ritsen wel lenen
quote:
dat is makkelijk. maar vind de meet plaats in de buurt van je huis of t centrum? t zal niet de eerste keer zijn dat ik in t donker verdwaal in zwollequote:Op woensdag 2 december 2009 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mijn huis is het gratisEn ik heb een ruime parkeerplaats voor de deur
Die bakken vaak net niet zo goed als een gewone oven, dus ik doe het thuis wel en neem ik em wel meequote:Op woensdag 2 december 2009 21:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, alleen een magnetron. Een combi, dat wel. Ik weet alleen niet of het daar ook mee kan![]()
En een springvorm kan ik van mijn moeder lenen
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mijn huis is het gratisEn ik heb een ruime parkeerplaats voor de deur
ik niet meer denkquote:
hij zal zo zelf de groeten doen terugquote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En nog steeds geen antwoord geven he
Arme naatje
Softere rock dusquote:Op woensdag 2 december 2009 21:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En AC/DC.En Led Zeppelin.
En Aerosmith.
M'n mooie blonde haren, of Willemquote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Dan gooi je maar wat anders in de strijd
Kom maar lekker met de auto, we starten denk ik bij mij thuis en desnoods gaan we met de bus naar de stadquote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dat is makkelijk. maar vind de meet plaats in de buurt van je huis of t centrum? t zal niet de eerste keer zijn dat ik in t donker verdwaal in zwolleen gezien ik die dag erna gewoon weer om 7.30 op t werk moet zijn moet ik t maar niet te laat maken
iets met Zwitsal?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik niet meer denk![]()
[..]
hij zal zo zelf de groeten doen terug
He, ben jij al naar boven verkast of loog jij gewoon op msn?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag jouw huis gratis parkeren?
Noem jij 'm Willem?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
M'n mooie blonde haren, of Willem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |