zwitsaljongetje? nee dat is niet mijn neefjequote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
M'n mooie blonde haren, of Willem
Is ook primaquote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die bakken vaak net niet zo goed als een gewone oven, dus ik doe het thuis wel en neem ik em wel mee
Boven! EN al gepoept ook!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, ben jij al naar boven verkast of loog jij gewoon op msn?![]()
En bedankt, cola op m'n beeldschermquote:
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen malle jongen!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is ook prima
Sorry, kan je niet beter bieden
maar dan kan ik niet meer dan 2 biertjes drinkenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar lekker met de auto, we starten denk ik bij mij thuis en desnoods gaan we met de bus naar de stad
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En bedankt, cola op m'n beeldschermLOL
Ik wilde het niet zeggen, vond het zo lomp staan om te vragen of je al gepoept hadquote:
Dat is misschien maar goed ook, niet meer dan 2 biertjes voor jouquote:Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
maar dan kan ik niet meer dan 2 biertjes drinken
ik zie t wel. Misschien dat ik wel wat kan regelen op m'n werk. Waarschijnlijk werk ik deze zondag extra, kan ik aan m'n baas wel vragen als ik dan die andere zondag mag vrij hebben
geen diksapquote:Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En bedankt, cola op m'n beeldschermLOL
Ik vind alles prima meisje! En als je wel wat regelt met je werk dan blijf je maar lekker logeren, kunnen we doorzakkenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
maar dan kan ik niet meer dan 2 biertjes drinken
ik zie t wel. Misschien dat ik wel wat kan regelen op m'n werk. Waarschijnlijk werk ik deze zondag extra, kan ik aan m'n baas wel vragen als ik dan die andere zondag mag vrij hebben
Cola op je beeldscherm EN niet meer bijkomen van het lachen?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, vond het zo lomp staan om te vragen of je al gepoept hadMaar goed, je doet het zelf en nu kom ik niet meer bij van het lachen!
![]()
Wie noem jij diksap!?quote:
Nee, Brutus. Willem is mijn basiliskquote:
Okquote:Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen malle jongen!Met of zonder oven, leuk ben je toch
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Cola op je beeldscherm EN niet meer bijkomen van het lachen?
Het is NU al een geweldige avond!
HAHAHAHAHAHA! Nu moest ik heul hard lachen!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie noem jij diksap!?Grote plompe lorie!
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is misschien maar goed ook, niet meer dan 2 biertjes voor jou
Noem jij em Brutus?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, Brutus. Willem is mijn basilisk
Shit, ik moet je ook nog aan het lachen maken vandaag!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ja, en dat allemaal dankzij jou! Waarvoor dank en hulde
![]()
Van mij mag je meer hoor! Als je even doorgeeft welke wijn je lekker vindt haal ik die zelfsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |