SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door essacee op 02-12-2009 18:57:19 ]
Wat een Baas!quote:
Ik ken haar ergens van!! Nu nog bedenken waar vanquote:
Ze heeft op verschillende covers gestaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ken haar ergens van!! Nu nog bedenken waar van
ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 2 december 2009 18:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Is ze niet van het TV-programma: 'Van Etter tot Engel' ofzoiets?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dacht hetzelfde
Misschien van fok
Hee jij ook al en jij woont ook in Deventer!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:13 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Ik zou graag mijn portfolio willen uitbreiden op TFP-basis. graag in de buurt van alkmaar.
groeten Michael
quote:
Die eerste foto is lekker vlot en pittigquote:Op woensdag 2 december 2009 18:16 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
what the...
quote:Ik ben Denise, ik ben 14 jaar oud en ik ben 1.68 cm lang. Ik turn 3 dagen in de week en ben ook assistent 2 dagen in de week, bij turnen. Ik ben elke dag wel actief. Ik hou van nieuwe uitdagingen en dit vond ik echt leuk om is te proberen. Ik heb dit nog nooit gedaan, en zou het wel een keer leuk vinden, om model te zijn. en mischien niet voor even, maar een lange tijd. Ik heb alleen in het weekend niks te doen, en daarom wil ik kijken of ik dan model kan zijn. Ik hou van op de foto staan, en zeker als het profesioneel word gedaan.
Oke welke pimp wordt haar loverboy voor in het weekendquote:www.sugababes.nl/xxxniesiexxx
Weet je...........door dit soort mensen zouden ze pesten op scholen gewoon moeten toestaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je bent te lui/dom om die tekst te googlen?
http://www.modellenspot.n(...)-worden--2/3477.html
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:16 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
what the...
Dat.quote:
Dat zou ook best kunnenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:16 schreef Twizu het volgende:
[..]
Is ze niet van het TV-programma: 'Van Etter tot Engel' ofzoiets?
quote:graag zou ik mij willen aanbieden als fotomodel 184 cm grrot 44 schoenmaat donkerbruine ogen zwart haar gespierd geboren: 27/7/1974
Bij die hele jonge meisjes ben ik daar wel bang voor.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Oke welke pimp wordt haar loverboy voor in het weekend
quote:
boe-iend.quote:Hoi ik ben Sharona ben 20 jaar en woon al 2 jaar samen met mijn vriend Davy (26)we hebben 3,5 jaar een relatie.
quote:ik ben een leuke spontane vrolijke meid van bijna 21 jaar,
ik vind het leuk om in de spotlights te staan.
ik Zoek ALLEEN betaalde opdrachten!!
uhu...quote:Op woensdag 2 december 2009 18:15 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ze heeft op verschillende covers gestaan.
Het gebeurt ook vast en zekerquote:Op woensdag 2 december 2009 18:21 schreef essacee het volgende:
[..]
Bij die hele jonge meisjes ben ik daar wel bang voor.
quote:ik wil een betaalde opdacht,en op zwart wit dat het niet voor andere doel einden word gebruikt.
Dames in de dop inderdaadquote:
kan wel zijn dat ze wel leuk op die foto staat, maar als modelquote:Op woensdag 2 december 2009 18:17 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Die eerste foto is lekker vlot en pittig
Wacht maar tot ze haar beha uittrekt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
Ja heel fotogeniek ben jequote:spontane marokaanse meid van 23 jaar , gezellig en fotogeniek voor leuke opdrachten
ik kan niet op suga omdat ik een ban heb daar. maar wat ik zo inschat op die kleine foto kan zij toch wel aan de start bij een modellenbureau denk ikquote:Op woensdag 2 december 2009 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Oke welke pimp wordt haar loverboy voor in het weekend
Ze ziet er in ieder geval wel gezellig uit!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja heel fotogeniek ben je
Vakwerk dit. Let op m'n woorden. Dat zie ik aan de pose en het zwarte doek.quote:Ben Didi uit Heemskerk, bijna 23 jaartjes jong en zou graag model willen worden heb al meerdere keren fotoshootjes gedaan bij verschillende fotograven
Dat dit kan in Nederland!quote:Ik heb nu 6 shoot's gehad & wil graag meer
hoop wat te horen.
Liefs Tessa
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:27 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
Die open broekDie pose!
Naaaa blijf me verbazen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bwehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehequote:Op woensdag 2 december 2009 18:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je bent te lui/dom om die tekst te googlen?
http://www.modellenspot.n(...)-worden--2/3477.html
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:28 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ze ziet er in ieder geval wel gezellig uit!
jezus, ik zie er toch veeel beter uit dan haar mag ik wel zeggen, en ik heb niet eens half de zelfvertrouwen die deze chick heeftquote:Op woensdag 2 december 2009 18:18 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Weet je...........door dit soort mensen zouden ze pesten op scholen gewoon moeten toestaan.
Door het pesten gaat je eigendunk omlaag
Door de steun van de omgeving gaat je eigendunk weer omhoog
= Realistischer zelfbeeld ( ze hoeft niet van zichzelf te denken wat klaagbaak van haar denkt)
Aan de andere kant ben ik wel een beetje jaloers op haar zelfvertrouwen. Zij gaat vast naar buiten
[ afbeelding ]
Die open broekDie pose!
AHAHAHAHa...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
volgens mij heb ik die speakertjes ook in de woonkamer, alleen niet op de bank...
waarschijnlijk deel ik die mening wel maar dat lichaam ziet er wel mooi uit, dus even beoordelen, oordelen is leukquote:
Ja ik zoek ook dingen waar ik betaald voor wordt maar kom op zegquote:Model 33 jaar maatje 44/46 zoekt betaalde shoots regio doetinchem
Is ze.. dood?quote:Alleen serieuze reacties a.u.b.
Is tenminste nog wel vrolijkquote:
Jammer, je had eigenlijk de beste foto's moeten kiezen in de OP voor een volwaardige OP.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef essacee het volgende:
Naar aanleiding van Dribbel's topic.
Deel #1: Ja ik ben dus model...
http://www.modellenspot.nl/Fotomodel/fotomodel-76/1653.htmlquote:Op woensdag 2 december 2009 18:31 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
waarschijnlijk deel ik die mening wel maar dat lichaam ziet er wel mooi uit, dus even beoordelen, oordelen is leuk![]()
link...
quote:ik ben ricardo 18jaar
en ben begonnen als model
evarings nog niet enige evaring wat ik heb is
dat ik al een uitgebreide foto shoot heb gehad
zou graag model willen staan in bladen of volders enz.
Maatje, de ironie.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ja ik zoek ook dingen waar ik betaald voor wordt maar kom op zeg
Ja hoor Rowan dat zie ik wel zitten, lust je ghbquote:Mijn naam is Rowan en ik ben 1.74 lang. ik ben op zoek naar iemand die mij wel ziet zitten als fotomodel!
Ook echt de spelling van sommige mensenquote:
De meeste fat-ass mensen zien er gezellig uitquote:Op woensdag 2 december 2009 18:28 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ze ziet er in ieder geval wel gezellig uit!
[ afbeelding ]
Die open broekDie pose!
WTF! KASTANOVA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Shit man, was druk opzoek naar kwaliteitsplaatjes...quote:Op woensdag 2 december 2009 18:32 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Jammer, je had eigenlijk de beste foto's moeten kiezen in de OP voor een volwaardige OP.
Gemiste kans
De nieuwe Hazes. Ik voel het.quote:Momenteel 12 jaar, blauwe ogen, getint e huid, scandinavisch blond. Lengte 157 cm, gewicht 42 kg. Fotogeniek, speel dolgraag toneeltjes, dictie, deugniet uitstraling. Intresse in figuratie, model en reclame. Momenteel nog beperkte ervaring, maar daar komt heel binnenkort verandering in!!!
dankjequote:Op woensdag 2 december 2009 18:32 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
http://www.modellenspot.nl/Fotomodel/fotomodel-76/1653.html
ik heb hem zelfs helemaal terug zitten zoeken voor je.
En ze heeft Waar een wil is, is een weg als titel, ik wil nieteens weten waar die weg heen gaatquote:Hallo,ik ben dus Siebrig De Wilde,ben 37 Lentes jong,Spontaan,flexibel,leergierig en creatief,ik heb al ruime ervaring als figurant,voor Castingbureau,s,waaronder via Starguide(Amsterdam),heb een opleiding gevolgd,als Mannequin,bij Boaburo(Utrecht.)
getinte huid? Wat? witgetint?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
De nieuwe Hazes. Ik voel het.
ja die zie ik wel zittenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja hoor Rowan dat zie ik wel zitten, lust je ghb
Het valt me op dat zodra mensen oud worden, ze gaan zeggen 'ik ben <insert age> jaren jong' ipv oud.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
En ze heeft Waar is wil is, is een weg als titel, ik wil nieteens weten waar die weg heen gaat
Die 2de foto is bijna eng, even een onderzoekje starten naar de fotograafquote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
De nieuwe Hazes. Ik voel het.
Engquote:Op woensdag 2 december 2009 18:39 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrok toch wel heel erg toen ik deze aanklikte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |