quote:ik ben ricardo 18jaar
en ben begonnen als model
evarings nog niet enige evaring wat ik heb is
dat ik al een uitgebreide foto shoot heb gehad
zou graag model willen staan in bladen of volders enz.
Maatje, de ironie.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ja ik zoek ook dingen waar ik betaald voor wordt maar kom op zeg
Ja hoor Rowan dat zie ik wel zitten, lust je ghbquote:Mijn naam is Rowan en ik ben 1.74 lang. ik ben op zoek naar iemand die mij wel ziet zitten als fotomodel!
Ook echt de spelling van sommige mensenquote:
De meeste fat-ass mensen zien er gezellig uitquote:Op woensdag 2 december 2009 18:28 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ze ziet er in ieder geval wel gezellig uit!
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:27 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
Die open broekDie pose!
WTF! KASTANOVA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Shit man, was druk opzoek naar kwaliteitsplaatjes...quote:Op woensdag 2 december 2009 18:32 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Jammer, je had eigenlijk de beste foto's moeten kiezen in de OP voor een volwaardige OP.
Gemiste kans
De nieuwe Hazes. Ik voel het.quote:Momenteel 12 jaar, blauwe ogen, getint e huid, scandinavisch blond. Lengte 157 cm, gewicht 42 kg. Fotogeniek, speel dolgraag toneeltjes, dictie, deugniet uitstraling. Intresse in figuratie, model en reclame. Momenteel nog beperkte ervaring, maar daar komt heel binnenkort verandering in!!!
dankjequote:Op woensdag 2 december 2009 18:32 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
http://www.modellenspot.nl/Fotomodel/fotomodel-76/1653.html
ik heb hem zelfs helemaal terug zitten zoeken voor je.
En ze heeft Waar een wil is, is een weg als titel, ik wil nieteens weten waar die weg heen gaatquote:Hallo,ik ben dus Siebrig De Wilde,ben 37 Lentes jong,Spontaan,flexibel,leergierig en creatief,ik heb al ruime ervaring als figurant,voor Castingbureau,s,waaronder via Starguide(Amsterdam),heb een opleiding gevolgd,als Mannequin,bij Boaburo(Utrecht.)
getinte huid? Wat? witgetint?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
De nieuwe Hazes. Ik voel het.
ja die zie ik wel zittenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja hoor Rowan dat zie ik wel zitten, lust je ghb
Het valt me op dat zodra mensen oud worden, ze gaan zeggen 'ik ben <insert age> jaren jong' ipv oud.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
En ze heeft Waar is wil is, is een weg als titel, ik wil nieteens weten waar die weg heen gaat
Die 2de foto is bijna eng, even een onderzoekje starten naar de fotograafquote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
De nieuwe Hazes. Ik voel het.
Engquote:Op woensdag 2 december 2009 18:39 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrok toch wel heel erg toen ik deze aanklikte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |