quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:25 schreef Dribbel_ het volgende:
NEE STOMME HOER, je bent geen model als je een vriend hebt met een dure camera die in het park een foto van je heeft gemaakt terwijl jij quasi nonchalant probeert je kwijl binnen te houden terwijl je in de houding van Alberto als een debiel tegen een boom staat te checken en die je dan vervolgens op je hyves gaat neergooien oid
Klacht lijkt me duidelijk, stomme wijven die denken dat ze model zijn omdat ze op de foto staan
IK zweer ging me dood lachen:$ Maar je hebt gelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:25 schreef Dribbel_ het volgende:
NEE STOMME HOER, je bent geen model als je een vriend hebt met een dure camera die in het park een foto van je heeft gemaakt terwijl jij quasi nonchalant probeert je kwijl binnen te houden terwijl je in de houding van Alberto als een debiel tegen een boom staat te checken en die je dan vervolgens op je hyves gaat neergooien oid
Klacht lijkt me duidelijk, stomme wijven die denken dat ze model zijn omdat ze op de foto staan
Voorspelbare reactie:quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:27 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
!! PRECIES ZO'N MENS heb ik bij mn hyvesvrienden staan!! t/m je punt van tegen de boom gaan staan half proberend het kwijl binnen te houden
![]()
Betreft hier een oudcollega
quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:27 schreef Litso het volgende:
Deceptietopic. Snel een foto in een sexy pose om het goed te maken dribbel_
dudequote:
dit dusquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:27 schreef Litso het volgende:
In bed ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In bed ?Je plaatje doet het niet stuk kotsbrok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat is echt ontzettend zielig" ©
Indeedquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:27 schreef Litso het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In bed ?kijk wat ik laatst vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Jij kijkt wel hele rare dingen op internetquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk wat ik laatst vond![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |