abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75211265
Ik weet in ieder geval wel wie het vrouwtje zou zijn als je opeens begint te twijfelen of je aangerand bent of niet
Doe eens lief!
pi_75211268
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik kan dan ook niet voor het geval van TS spreken, maar wel voor mezelf.

Ik ben ook uitgeweest in gaybars, aangestaard, vastgepakt, etc. Maar dan begeef ik me op "hun" terrein. Het is anders als een heterovriend van mij (ik heb eigenlijk alleen heterovrienden en enkele kennissen die bi zouden (kunnen) zijn) mij begint te zoenen. Ik voel me vooral beledigd omdat je tegen mij alles kan zeggen, en als zo iemand dat niet kan, dan is dat een slag in mijn gezicht wat betreft karakter. Meer dan het zoenen op zich.
Dat begrijp ik dan wel weer ja Het is jammer dat die vriend het gevoel heeft gehad dat ie dit niet kon vertellen. En nu zal ie zich wel helemaal alleen op de wereld voelen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:19:03 #125
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75211273
En dan zeggen mensen van mij dat ik homofoob ben btw
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:19:08 #126
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211276
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:16 schreef Equites het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor persoonlijke belediging? Ik heb toch niks over jou gezegd. Flikker op man idioot.

Hoevaak hoor je wel niet dat een jongen zijn beste vriendin zoent en zij niet wil, dat de vriendschap na een tijdje dan ook gewoon minder wordt?

Heeft geen zin je dringt tog niet tot die gast door
pi_75211283
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

. Dat geeft wel weer aan hoe ontzettend tolerant de eenentwigste-eeuwse man wel niet is.
Ik ben heel tolerant juist. Ik gun elke homo zijn verzetje naar keuze, elke hetero, elke bejaarde weet ik veel wat.

Maar dat wil niet zeggen dat ik het moet toestaan dat ze aan MIJ zitten.

Ik vind het prima, smerig, maar dat is mijn mening, verder prima, als 2 mensen die daarvan houden poepseks hebben.
Maar zodra ze over mij heen gaan poepen, ga ik er toch wel wat van zeggen...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 2 december 2009 @ 14:19:42 #128
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211296
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef Equites het volgende:

[..]

Ik heb hier over een vriendschap van 10 jaar of langer he. Niet over ff 1 avond met een onbekende gozer de kroeg induiken die spontaan mij op me bek pakt. Dan zeg ik gewoon, gast ik ben hetero blijf van me af en dan is weer goed. En o ik heb ook welles met een maat in 1 bed geslapen, who cares? Als ik zo bezopen ben ga ik echt niet op een crappy waterbed leggen als hij een groot relaxt 2 persoonsbed heeft.
Blijkbaar geef je mixed signals af als die ander na 10 jaar nog steeds niet duidelijk weet dat je er niet van gediend bent Of die ander heeft wel een ERG groot bord voor de kop.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_75211306
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Re het volgende:

[..]

ook na 4 nachten in een 1-persoonsbed?...
Wat bedoel je?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 2 december 2009 @ 14:20:10 #130
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_75211309
Die vlieger gaat gewoon niet op, dat vrouw/man hetzelfde zou zijn als man/man. Als vrouw weet je gewoon ALTIJD dat er een kans is dat jou beste vriend weleens gevoelens voor je zou kunnen hebben, dit is een natuurlijk instinct en daar is niets mis mee. Als man ga je er gewoon niet vanuit dat je beste maat opeens sexuele gevoelens voor je zou koesteren, dit gaat dan ook tegen de natuur in. Dat mannen gay zijn vind ik helemaal prima, maar niet met mij.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_75211358
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:20 schreef Equites het volgende:
Die vlieger gaat gewoon niet op, dat vrouw/man hetzelfde zou zijn als man/man. Als vrouw weet je gewoon ALTIJD dat er een kans is dat jou beste vriend weleens gevoelens voor je zou kunnen hebben, dit is een natuurlijk instinct en daar is niets mis mee. Als man ga je er gewoon niet vanuit dat je beste maat opeens sexuele gevoelens voor je zou koesteren, dit gaat dan ook tegen de natuur in. Dat mannen gay zijn vind ik helemaal prima, maar niet met mij.
Er is ook altijd een kans dat een vriend van je homo-gevoelens kan hebben.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:22:15 #132
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75211364
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
als je 4 nachten met je beste vriend in een 1-persoonsbed ligt, moet je dan echt beledigd zijn als hij je probeert te zoenen, 4 nachten vol non-verbale communicatie in bed... etc...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 2 december 2009 @ 14:22:34 #133
198371 Equites
pi_75211377
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:

[..]

Die kans is vele malen kleiner.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 2 december 2009 @ 14:22:56 #134
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211389
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:16 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Wat maakt vriendschap van 10 jaar uit? Zo te zien wist TS ook niet dat zijn maat homo was.. Misschien wist die maat dat ook niet zeker van TS?
Goed punt. Na 10 jaar wist de een net zo min iets van de ander dan andersom blijkbaar. Ach, stelde sowieso niet zoveel voor als je 10jr zo overboord flikkert. (hihi, ik zei flikkert!).
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 december 2009 @ 14:22:58 #135
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_75211391
Zeg, jullie weten toch wel dat die 'homofilie gaat tegen de natuur in' argumenten al een jaar of 10 afgeschaft zijn.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_75211404
quote:
Mooi gezegd.

Ik vind die doorgeslagen "jij moet homo's net zo leuk vinden als hetero's, mannen net zo leuk als vrouwen" denkwijze verachtelijk. Van die GroenLinksers die vinden dat anderen net zo moeten denken als zij.

Ik mag homo's "viezer" vinden dan hetero's. Dat is MIJN mening godverdomme. Mijn gevoel. Ik mag blauw mooier vinden dan rood. Zolang ik homo's niet in elkaar trap of ze anderszins actief dingen onthoud, is er niks aan de hand.

Maakbaarheidsdenken...

woensdag 2 december 2009 @ 14:24:25 #137
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211443
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef El_Matador het volgende:

Een vrouw die ik niet wil die mij zoent, daar zeg ik wat van.
Een man die mij zoent wat ik niet wil, krijgt een ram voor z'n bek.
Waarom maak je daar verschil in?
En ik heb 't ff niet over vrienden van 10 jaar he

Ik zou die vrouw ook v;;r d'r bek rammen dan
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 december 2009 @ 14:24:26 #138
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75211444
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Goed punt. Na 10 jaar wist de een net zo min iets van de ander dan andersom blijkbaar. Ach, stelde sowieso niet zoveel voor als je 10jr zo overboord flikkert. (hihi, ik zei flikkert!).
Je zei flikkert!
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Equites het volgende:

[..]

Die kans is vele malen kleiner.
Kijk maar uit, misschien is een van je ebste vrienden wel gay. Als ik jou was zou ik alvast preventief met staart tussen benen wegrennen
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  woensdag 2 december 2009 @ 14:24:33 #139
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211450
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeg, jullie weten toch wel dat die 'homofilie gaat tegen de natuur in' argumenten al een jaar of 10 afgeschaft zijn.
Zucht jij hebt echt een blok voor je hoofd he.. En alleen in nederland kan je zon beetje opelijk homo zijn EN ja dat is goed dat het hier kan maar ga niet piepen dat we intolorant zijn
pi_75211455
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Re het volgende:

[..]

als je 4 nachten met je beste vriend in een 1-persoonsbed ligt, moet je dan echt beledigd zijn als hij je probeert te zoenen, 4 nachten vol non-verbale communicatie in bed... etc...
Ik heb 3 nachten met mijn beste vriendin in bed gelegen. Ik val niet op haar en zij niet op mij. Als ik haar was gaan zoenen of anderszins meer affectie dan vriendschap was gaan tonen, dan was zij boos geworden. En dat kan ik me helemaal voorstellen.

Maar bij een man is het opeens "homofoob"?

woensdag 2 december 2009 @ 14:25:07 #141
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_75211464
Whehe waarschijnlijk heeft die ventert TS ook nog betatst terwijl die sliep
I never workout
  woensdag 2 december 2009 @ 14:25:34 #142
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211482
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb 3 nachten met mijn beste vriendin in bed gelegen. Ik val niet op haar en zij niet op mij. Als ik haar was gaan zoenen of anderszins meer affectie dan vriendschap was gaan tonen, dan was zij boos geworden. En dat kan ik me helemaal voorstellen.

Haha sommige mensen vinden het gewoon leuk je overal van te gaan beschuldigen zonder reden
  woensdag 2 december 2009 @ 14:25:44 #143
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211489
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:18 schreef Prenzlauer het volgende:
Ik weet in ieder geval wel wie het vrouwtje zou zijn als je opeens begint te twijfelen of je aangerand bent of niet

Met stip op 1!
L'Amour menaçant:
pi_75211491
Ik denk dat mensen die zo kotsen op homofilie stiekenm bang zijn voor hun eigen sluimerende gevoelens. Als je als hetero comfortabel in je seksualiteit zit, dan doet het je niks dat een andere man je leuk vindt
pi_75211493
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Omdat ik mannen sowieso anders behandel dan vrouwen. Vaak nog onbewust ook.
quote:

Dus we zijn het eens?

De man zou je afwijzen en de vrouw voor haar bek rammen. In jouw geval, gezien je homo bent.

woensdag 2 december 2009 @ 14:26:06 #146
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211499
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef reetveter het volgende:
Whehe waarschijnlijk heeft die ventert TS ook nog betatst terwijl die sliep
Denk dat TS zijn anale ontmaagding nu al gehad heeft
  woensdag 2 december 2009 @ 14:26:19 #147
198371 Equites
pi_75211503
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Waarom maken wij daar verschil in? Ik ga hier niet eens serieus op in.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:26:21 #148
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75211505
quote:
gaat dan ook tegen de natuur in.
Dat is helemaal niet zo.
pi_75211519
quote:

[..]

Nee hoor, ik trek namelijk geen dubbele standaard. Ik vind ook dat je beste vriendin zich dan niet moet aanstellen maar gewoon moet zeggen dat ze daar niet van gediend is end at jij dat dan moet respecteren.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:27:09 #150
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211520
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat mensen die zo kotsen op homofilie stiekenm bang zijn voor hun eigen sluimerende gevoelens. Als je als hetero comfortabel in je seksualiteit zit, dan doet het je niks dat een andere man je leuk vindt
ZUCHT we geven allemaal toe dat we niks tegen homos hebben en we noemen voorbeelden dat we met vrouwen het ook niet leuk vind en dan ga je weer dit doen?
  woensdag 2 december 2009 @ 14:27:24 #151
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75211528
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:26 schreef donthate het volgende:

[..]

Denk dat TS zijn anale ontmaagding nu al gehad heeft
Maak TS nou niet nog banger dan dat hij al is
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  woensdag 2 december 2009 @ 14:27:49 #152
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75211537
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mooi gezegd.

Ik vind die doorgeslagen "jij moet homo's net zo leuk vinden als hetero's, mannen net zo leuk als vrouwen" denkwijze verachtelijk. Van die GroenLinksers die vinden dat anderen net zo moeten denken als zij.

Ik mag homo's "viezer" vinden dan hetero's. Dat is MIJN mening godverdomme. Mijn gevoel. Ik mag blauw mooier vinden dan rood. Zolang ik homo's niet in elkaar trap of ze anderszins actief dingen onthoud, is er niks aan de hand.

Maakbaarheidsdenken...
Tja, je mag negers ook 'minder' vinden, dat maakt het niet correct enkel omdat het jouw 'mening' is.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:27:58 #153
198371 Equites
pi_75211546
quote:
Ja hoor denk jij dat maar lekker. Dat excuus komt ook altijd weer op de proppen Ik heb er geen problemen mee dat mannen verliefd op me zijn, moeten hun weten. Maar niet mijn beste vriend.
  FOK!Babe woensdag 2 december 2009 @ 14:28:03 #154
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_75211548
Weer zo'n topic waar we de TS nooit meer terug zien?
pi_75211558
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:27 schreef donthate het volgende:

[..]

ZUCHT we geven allemaal toe dat we niks tegen homos hebben en we noemen voorbeelden dat we met vrouwen het ook niet leuk vind en dan ga je weer dit doen?
Ik heb het gelukkig niet tegen jou, want ik richt me over het algemeen gesproken niet op posters die ik te dom om te poepen vind
pi_75211561
quote:
Ik denk dat mensen die zo kotsen op homofilie stiekenm bang zijn voor hun eigen sluimerende gevoelens.
Dat vind ik zo'n onzinnige Libelle-psychologie.

Als ik kots op pedofilie, dan ben ik zelf misbruikt?
Als ik kots op religie, ben ik zelf religieus?

Ik kots ook niet op homofilie, maar op het ingebeelde idee dat je homofilie niet zo normaal moet vinden als heterofilie. Dat maakbaarheidsdenken. DAAR kots ik op.
quote:
Als je als hetero comfortabel in je seksualiteit zit, dan doet het je niks dat een andere man je leuk vindt
Dat vind ik onzin, zoals uitgelegd. En het gaat om een vriend, dat is iets anders dan een andere willekeurige man.
Ik heb geen problemen met flirtende mannen in een homobar.
Is toch anders dan dat een vriend van me me in mijn kont gaat knijpen.

Ik hoop dat je dat verschil ziet?

woensdag 2 december 2009 @ 14:29:00 #157
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_75211572
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef donthate het volgende:

[..]

Zucht jij hebt echt een blok voor je hoofd he..
Ik ben wel benieuwd, leg maar eens uit dan.

Ik zou me kapot schamen als ik een jongen die mij zou versieren zou gaan slaan of iets dergelijks. Dat is voor mij een kwestie van beschaving, en als we met z'n allen roepen dat homo's erbij horen en geaccepteerd zijn en er geen verschil is dan moeten we dat ook uitdragen en niet alleen maar 'zolang ze me met rust laten mogen ze doen wat ze willen' roepen want dat is hooguit oppervlakkige schijntolerantie.

(Wat is er IR, ben je opeens groot homorechtenvoorvechter geworden? Nee, maar ik ben wel tegen huichelachtig gedrag. En ik hoop natuurlijk stiekem dat een Verlichte Vrouw dit leest en denkt 'nou, die IR, daar zou ik wel eens vier dagen in een eenpersoonsbedje mee willen liggen', en dan elkander betasten dat het een lieve lust is)
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_75211585
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:27 schreef Equites het volgende:

[..]

Ja hoor denk jij dat maar lekker. Dat excuus komt ook altijd weer op de proppen Ik heb er geen problemen mee dat mannen verliefd op me zijn, moeten hun weten. Maar niet mijn beste vriend.
Ah, dat is wel een interessant uitgangspunt. Waarom zou het bij je beste vriend dan wel zo'n issue zijn?
  woensdag 2 december 2009 @ 14:29:24 #159
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75211588
quote:

[..]

k heb nergens gezegd dat je homofoob was hoor , ik zeg alleen dat als je 4 nachten in een 1-persoonsbed ligt tegen elkaar aan te slapen dat er toch een niveau van non-erbale hints blijkbaar verkeerd begrepen kunnen worden, en dat zou toch geen reden moeten zijn hem dan gelijk op zijn bek te rammen zoals je stelde...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75211621
Waarschijnlijk kom je als een dikke fag over
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_75211624
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:29 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd, leg maar eens uit dan.

Ik zou me kapot schamen als ik een jongen die mij zou versieren zou gaan slaan of iets dergelijks. Dat is voor mij een kwestie van beschaving, en als we met z'n allen roepen dat homo's erbij horen en geaccepteerd zijn en er geen verschil is dan moeten we dat ook uitdragen en niet alleen maar 'zolang ze me met rust laten mogen ze doen wat ze willen' roepen want dat is hooguit oppervlakkige schijntolerantie.

(Wat is er IR, ben je opeens groot homorechtenvoorvechter geworden? Nee, maar ik ben wel tegen huichelachtig gedrag. En ik hoop natuurlijk stiekem dat een Verlichte Vrouw dit leest en denkt 'nou, die IR, daar zou ik wel eens vier dagen in een eenpersoonsbedje mee willen liggen', en dan elkander betasten dat het een lieve lust is)
Het is dat ik al bezet ben, maar anders zou ik je graag ongewenst even op je bek pakken IR
  woensdag 2 december 2009 @ 14:31:24 #162
198371 Equites
pi_75211637
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:29 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ah, dat is wel een interessant uitgangspunt. Waarom zou het bij je beste vriend dan wel zo'n issue zijn?
Laten we het zo stellen, ik zie mijn beste vrienden als een soort familie. Als mijn vader opeens sex met mij zou willen zou dat ongeveer hetzelfde aanvoelen.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:31:43 #163
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211648
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:29 schreef Ripley het volgende:

[..]

Omdat het een vriend van je is daar verwacht je dit niet van! Net zoals dat je het van een vriendin niet verwacht en daarom slaan we die gozer en bij een vrouw je slaat gewoon geen vrouw.. dus duw je er gewoon weg dus niet homofoob gewoon respect voor vrouwen
  woensdag 2 december 2009 @ 14:32:41 #164
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211671
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:31 schreef Equites het volgende:

[..]

Laten we het zo stellen, ik zie mijn beste vrienden als een soort familie. Als mijn vader opeens sex met mij zou willen zou dat ongeveer hetzelfde aanvoelen.
Mooi gezegd ik denk dat die gene die zo fell er op reageren zelf weinig tot geen GOEDE vrienden hebben
pi_75211679
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:31 schreef donthate het volgende:

[..]

Omdat het een vriend van je is daar verwacht je dit niet van! Net zoals dat je het van een vriendin niet verwacht en daarom slaan we die gozer en bij een vrouw je slaat gewoon geen vrouw.. dus duw je er gewoon weg dus niet homofoob gewoon respect voor vrouwen
Als je geweld nodig hebt om je punt te bewijzen is dat nogal sneu.
pi_75211720
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:31 schreef Equites het volgende:

[..]

Daar kan ik wel inkomen, dat je het raar vindt omdat je familie ziet als aseksuele personen zeg maar. Maar dan zou dat bij een beste vriendin dus net zo fout aanvoelen neem ik aan.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:34:27 #167
198371 Equites
pi_75211722
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:

[..]

Als je geweld nodig hebt om je punt te bewijzen is dat nogal sneu.
Mannen gebruiken nu eenmaal geweld tegen mannen. Niet alle mannen zijn tegenwoordig van die metrosexuele gladjakkers. Gelukkig niet.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:35:06 #168
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75211738
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:28 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb het gelukkig niet tegen jou, want ik richt me over het algemeen gesproken niet op posters die ik te dom om te poepen vind
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:35:08 #169
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75211741
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:32 schreef donthate het volgende:

[..]

Mooi gezegd ik denk dat die gene die zo fell er op reageren zelf weinig tot geen GOEDE vrienden hebben
Dus als je een vriend op z'n bek slaat is dat een teken van goede vriendschap?
Nu boks ik wel eens met een goede vriend van mij, maar dat is een detail
  woensdag 2 december 2009 @ 14:35:11 #170
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211745
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:34 schreef Ripley het volgende:

[..]

Daar kan ik wel inkomen, dat je het raar vindt omdat je familie ziet als aseksuele personen zeg maar. Maar dan zou dat bij een beste vriendin dus net zo fout aanvoelen neem ik aan.
DAT GEEFT DIE AL EEN HALF UUR AAN DAT DIE HET BIJ EEN VRIENDIN NET ZO ERG VIND alleen mannen slaan vrouwen niet en daardoor is het verschil er
pi_75211751
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:10 schreef Andiamo het volgende:

[..]

Dat ik je quote, kan dus aanranding zijn, als jij dit zo ervaart?
Als ik rationeel kan onderbouwen waarom ik dat vind wel. En dat kan ik niet met een post op internet.
HÆLP.
pi_75211759
-edit- kun je niet gewoon wegblijven... voor altijd ofzo?

[ Bericht 81% gewijzigd door Re op 02-12-2009 14:41:17 ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:36:02 #173
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211764
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:

[..]

1 op de 10 zelfs. Da's voor meer fokkers hoger dan de kans dan dat een vriendin gevoelens voor ze gata krijgen
L'Amour menaçant:
pi_75211773
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:34 schreef Equites het volgende:

[..]

Mannen gebruiken nu eenmaal geweld tegen mannen. Niet alle mannen zijn tegenwoordig van die metrosexuele gladjakkers. Gelukkig niet.
De mannen die ik ken of wil kennen hebben geen geweld nodig om overmacht te hebben. Die kunnen het verbaal af, zoals geciviliseerde mensen betaamt.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:36:57 #175
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75211795
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:36 schreef Ripley het volgende:

[..]

De mannen die ik ken of wil kennen hebben geen geweld nodig om overmacht te hebben. Die kunnen het verbaal af, zoals geciviliseerde mensen betaamt.
In dit geval onderschat je de echte wereld wel een beetje
  woensdag 2 december 2009 @ 14:37:00 #176
8369 speknek
Another day another slay
pi_75211799
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:32 schreef donthate het volgende:
Ik denk dat we gewoon niet zulke labiele wijven zijn. Je vrienden hetzelfde als je vader, pak er nog wat tissues bij.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_75211836
spuit 11....

[ Bericht 95% gewijzigd door zwaaibaai op 02-12-2009 14:39:20 (edit) ]
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:38:11 #178
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211838
quote:

[..]

Wow, ik ben het eens met je eens

De sneuheid zit hem dan ook in de aanranding-schreeuw vand e TS
En het homofobe meer in opmerkingen van andere posters.
L'Amour menaçant:
pi_75211879
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:36 schreef kingmob het volgende:

[..]

In dit geval onderschat je de echte wereld wel een beetje
Hoezo?

Ik ken zat mannen die nooit iemand slaan hoor, die heb ik liever om me heen dan zo'n bosjesmens die al gaat meppen als ie een zoentje krijgt
  woensdag 2 december 2009 @ 14:39:50 #180
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75211884
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:35 schreef donthate het volgende:

[..]

DAT GEEFT DIE AL EEN HALF UUR AAN DAT DIE HET BIJ EEN VRIENDIN NET ZO ERG VIND alleen mannen slaan vrouwen niet en daardoor is het verschil er
Jezus kan jij niet opzouten ofzo met je achterlijke commentaren? Tering, wat ben jij een hinderlijke kneus zeg, en volg een cursus Nederlands ofzo, want het kost echt moeite om je reacties normaal te lezen.

Het is toch belachelijk dat je een gast maar eentje op z'n bek knalt, omdat het toch een man is, en mannen slaan nou eenmaal mannen?
Er zou geen verschil in moeten zitten, tegen een man kan je net zo goed gewoon normaal zeggen dat je er niet van gediend bent, net zoals tegen een meisje.

En als je het net zo erg vind als je beste vriendin het bij je probeerd als je beste vriend, en ook boos zou worden op je beste vriendin, vind ik dat net zo triest. Waarom zou je daar in godsnaam boos om worden? Ik begrijp dat echt niet.

En zeker in geval van TS. Ik heb ook wel eens een vriendin van me bij me in een 2-persoonsbed gehad.
Maar ik vind nogal een verschil tussen 2 vriendinnen in een 2-persoonsbed, of 2 vrienden in een 1-persoonsbed En dan 4 nachten. Bovendien staat er in de OP dat die vriend van TS tegen hem aan kwam liggen, en TS een tijdje later pas een zoen gaf. Hoelang heeft ie dan die vriend van hem wel niet tegen hem aan gehad?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:40:23 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211902
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omdat ik mannen sowieso anders behandel dan vrouwen. Vaak nog onbewust ook.
[..]

Dus we zijn het eens?

De man zou je afwijzen en de vrouw voor haar bek rammen. In jouw geval, gezien je homo bent.
Nee we zijn 't niet eens. ALS ik zou zo zijn dat ik het ene geslacht op de bek zou rammen omdat ze me ongevraagd zouden zoenen... dan zou ik OOK het andere geslacht voor de bek rammen. Ongeacht op welk geslacht van de 2 ik zou vallen. Ik zie er nl het verschil niet in. Beide zijn personen die je zoenden terwijl je dat niet wilde. Of het nu man vrouw of kameel was.

Ik persoonlijk zou in beide gevallen NIET slaan want zo ben ik niet
Ik zou gewoon vriendelijk terugtrekkeen, ff denken WTF?! en dan bedanken.
L'Amour menaçant:
pi_75211918
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:27 schreef kingmob het volgende:

[..]

Tja, je mag negers ook 'minder' vinden, dat maakt het niet correct enkel omdat het jouw 'mening' is.
A - dat is natuurlijk NET ZO GOED een mening. Die iemand moet mogen hebben
B - dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd dat ik homofilie niet "net zo leuk" vind als heterofilie. Wil niet zeggen dat ik homo's hun genot ontzeg of wat dan ook.

woensdag 2 december 2009 @ 14:42:05 #183
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211958
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:39 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hoezo?

Ik ken zat mannen die nooit iemand slaan hoor, die heb ik liever om me heen dan zo'n bosjesmens die al gaat meppen als ie een zoentje krijgt
Oke nooit slaan? lieve schat ik heb 2jaar in de bijlmer gewoond ga het daar met oplossen met woorden Daar heb ik wel geleerd dat je met woorden nergens komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')