abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 december 2009 @ 14:37:00 #176
8369 speknek
Another day another slay
pi_75211799
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:32 schreef donthate het volgende:
Mooi gezegd ik denk dat die gene die zo fell er op reageren zelf weinig tot geen GOEDE vrienden hebben
Ik denk dat we gewoon niet zulke labiele wijven zijn. Je vrienden hetzelfde als je vader, pak er nog wat tissues bij.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_75211836
spuit 11....

[ Bericht 95% gewijzigd door zwaaibaai op 02-12-2009 14:39:20 (edit) ]
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:38:11 #178
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211838
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb 3 nachten met mijn beste vriendin in bed gelegen. Ik val niet op haar en zij niet op mij. Als ik haar was gaan zoenen of anderszins meer affectie dan vriendschap was gaan tonen, dan was zij boos geworden. En dat kan ik me helemaal voorstellen.

Maar bij een man is het opeens "homofoob"?
Wow, ik ben het eens met je eens

De sneuheid zit hem dan ook in de aanranding-schreeuw vand e TS
En het homofobe meer in opmerkingen van andere posters.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_75211879
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:36 schreef kingmob het volgende:

[..]

In dit geval onderschat je de echte wereld wel een beetje
Hoezo?

Ik ken zat mannen die nooit iemand slaan hoor, die heb ik liever om me heen dan zo'n bosjesmens die al gaat meppen als ie een zoentje krijgt
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:39:50 #180
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75211884
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:35 schreef donthate het volgende:

[..]

DAT GEEFT DIE AL EEN HALF UUR AAN DAT DIE HET BIJ EEN VRIENDIN NET ZO ERG VIND alleen mannen slaan vrouwen niet en daardoor is het verschil er
Jezus kan jij niet opzouten ofzo met je achterlijke commentaren? Tering, wat ben jij een hinderlijke kneus zeg, en volg een cursus Nederlands ofzo, want het kost echt moeite om je reacties normaal te lezen.

Het is toch belachelijk dat je een gast maar eentje op z'n bek knalt, omdat het toch een man is, en mannen slaan nou eenmaal mannen?
Er zou geen verschil in moeten zitten, tegen een man kan je net zo goed gewoon normaal zeggen dat je er niet van gediend bent, net zoals tegen een meisje.

En als je het net zo erg vind als je beste vriendin het bij je probeerd als je beste vriend, en ook boos zou worden op je beste vriendin, vind ik dat net zo triest. Waarom zou je daar in godsnaam boos om worden? Ik begrijp dat echt niet.

En zeker in geval van TS. Ik heb ook wel eens een vriendin van me bij me in een 2-persoonsbed gehad.
Maar ik vind nogal een verschil tussen 2 vriendinnen in een 2-persoonsbed, of 2 vrienden in een 1-persoonsbed En dan 4 nachten. Bovendien staat er in de OP dat die vriend van TS tegen hem aan kwam liggen, en TS een tijdje later pas een zoen gaf. Hoelang heeft ie dan die vriend van hem wel niet tegen hem aan gehad?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:40:23 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75211902
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omdat ik mannen sowieso anders behandel dan vrouwen. Vaak nog onbewust ook.
[..]

Dus we zijn het eens?

De man zou je afwijzen en de vrouw voor haar bek rammen. In jouw geval, gezien je homo bent.
Nee we zijn 't niet eens. ALS ik zou zo zijn dat ik het ene geslacht op de bek zou rammen omdat ze me ongevraagd zouden zoenen... dan zou ik OOK het andere geslacht voor de bek rammen. Ongeacht op welk geslacht van de 2 ik zou vallen. Ik zie er nl het verschil niet in. Beide zijn personen die je zoenden terwijl je dat niet wilde. Of het nu man vrouw of kameel was.

Ik persoonlijk zou in beide gevallen NIET slaan want zo ben ik niet
Ik zou gewoon vriendelijk terugtrekkeen, ff denken WTF?! en dan bedanken.
L'Amour menaçant:
pi_75211918
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:27 schreef kingmob het volgende:

[..]

Tja, je mag negers ook 'minder' vinden, dat maakt het niet correct enkel omdat het jouw 'mening' is.
A - dat is natuurlijk NET ZO GOED een mening. Die iemand moet mogen hebben
B - dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd dat ik homofilie niet "net zo leuk" vind als heterofilie. Wil niet zeggen dat ik homo's hun genot ontzeg of wat dan ook.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 2 december 2009 @ 14:42:05 #183
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75211958
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:39 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hoezo?

Ik ken zat mannen die nooit iemand slaan hoor, die heb ik liever om me heen dan zo'n bosjesmens die al gaat meppen als ie een zoentje krijgt
Oke nooit slaan? lieve schat ik heb 2jaar in de bijlmer gewoond ga het daar met oplossen met woorden Daar heb ik wel geleerd dat je met woorden nergens komt
  woensdag 2 december 2009 @ 14:42:25 #184
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75211967
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:39 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hoezo?

Ik heb het niet direct over slaan, maar uiterlijk en machtsvertoon zijn erg belangrijk en het is compleet onmogelijk om alleen met woorden dominant te zijn. Scheelt natuurlijk wel wat de doelgroep is, maar je gaat het altijd nodig hebben als je iets gedaan wil hebben of als er een conflict is.

Ik heb het hier niet over vrouwen versieren
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  Boks-Chick woensdag 2 december 2009 @ 14:42:26 #185
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75211969
Briljant topic. TS maakt een OP en is verdwenen, maar we zijn wel vier pagina's verder
lolwut
pi_75211970
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:29 schreef Re het volgende:

[..]

k heb nergens gezegd dat je homofoob was hoor , ik zeg alleen dat als je 4 nachten in een 1-persoonsbed ligt tegen elkaar aan te slapen dat er toch een niveau van non-erbale hints blijkbaar verkeerd begrepen kunnen worden, en dat zou toch geen reden moeten zijn hem dan gelijk op zijn bek te rammen zoals je stelde...
Dus als je 4 nachten in 1 bed slaapt, en er is die 4 nachten niks gebeurt, dan vind jij het wel tijd worden voor wat actie?

Juist als er 4 nachten niks gebeurd is en dan INEENS wordt er gezoend tegen de wil van hem, dan zou het schrikken zijn.

Als er al signalen waren, dan is het minder schrikken. Maar niet beter ofzo.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75212001
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

A - dat is natuurlijk NET ZO GOED een mening. Die iemand moet mogen hebben
B - dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd dat ik homofilie niet "net zo leuk" vind als heterofilie. Wil niet zeggen dat ik homo's hun genot ontzeg of wat dan ook.
Laat ik het dan zo zeggen: jij hebt jouw mening en die mag je inderdaad hebben. En mijn mening over die mening is dan weer dat die mening op dit vlak soms wat holenmenserig aan doet. En dan vind jij misschien weer dat ik daarom een linkse hippie ben
  woensdag 2 december 2009 @ 14:43:28 #188
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_75212006
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:37 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik denk dat we gewoon niet zulke labiele wijven zijn. Je vrienden hetzelfde als je vader, pak er nog wat tissues bij.
Jij bent zeker homo? Ik heb geen hekel aan homo's hoor. Op me werk lopen er ook een paar en daar kan ik het prima mee vinden. Wil nog niet zeggen dat het ik normaal vind.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 2 december 2009 @ 14:43:31 #189
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75212009
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het is dat ik al bezet ben, maar anders zou ik je graag ongewenst even op je bek pakken IR
'T is dat ie hetero is anders had ik 'tzelfde gedaan!
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 december 2009 @ 14:44:31 #190
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_75212049
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:43 schreef Equites het volgende:

[..]

Jij bent zeker homo? Ik heb geen hekel aan homo's hoor. Op me werk lopen er ook een paar en daar kan ik het prima mee vinden. Wil nog niet zeggen dat het ik normaal vind.
Als er iemand een ouderwets vunzige hetero is dan is speknek het wel.

Maar geen holenmens, en dat vind ik dan weer zo schattig aan hem. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_75212087
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:42 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ik heb het niet direct over slaan, maar uiterlijk en machtsvertoon zijn erg belangrijk en het is compleet onmogelijk om alleen met woorden dominant te zijn. Scheelt natuurlijk wel wat de doelgroep is, maar je gaat het altijd nodig hebben als je iets gedaan wil hebben of als er een conflict is.

Dat ligt maar net aan de situatie. Als jij omver geblazen wordt in de boardroom omdat je gewoon verbaal het onderspit delft, kun je ook niet zomaar gaan meppen. Een Sarkozy bijvoorbeeld moet het ook niet van uiterlijk vertoon of lichamelijke kracht hebben en die is er toch vrij machtig mee geworden
pi_75212102
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:43 schreef Equites het volgende:

[..]

"sommige van mijn beste vrienden zijn homo's, maar..."
  woensdag 2 december 2009 @ 14:46:07 #193
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75212106
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:42 schreef BrandX het volgende:
Briljant topic. TS maakt een OP en is verdwenen, maar we zijn wel vier pagina's verder
TS tog zinnig discussie op gang gezet
  woensdag 2 december 2009 @ 14:46:43 #194
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75212120
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

'T is dat ie hetero is anders had ik 'tzelfde gedaan!
Niet doen! Straks rand je m aan Dan gaat hij ook een huilie huilie-topic openen
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75212136
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:46 schreef donthate het volgende:

[..]

TS tog zinnig discussie op gang gezet
Als jij me op mijn bek zou pakken zou ik je wel een klap voor je kop verkopen.
pi_75212143
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:31 schreef donthate het volgende:

[..]

Omdat het een vriend van je is daar verwacht je dit niet van! Net zoals dat je het van een vriendin niet verwacht en daarom slaan we die gozer en bij een vrouw je slaat gewoon geen vrouw.. dus duw je er gewoon weg dus niet homofoob gewoon respect voor vrouwen
Jeetje, ontwikkeld hoor. Alles chill daar op je apenrots? Respect voor vrouwen man!

Overigens begrijp ik dat de ts zich verraden en bespeeld voelt door die vriend, maar om nou als 'n volleerd dramaqueen te gaan janken over aanranding? Verman je en maak die vriend gewoon duidelijk dat je, je niet goed meer voelt bij jullie vriendshap en dat je er iig voorlopig ook geen zin meer in hebt.
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 2 december 2009 @ 14:47:30 #197
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_75212151
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:44 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Als er iemand een ouderwets vunzige hetero is dan is speknek het wel.

Maar geen holenmens, en dat vind ik dan weer zo schattig aan hem. .
Nou misschien vergis je je daar in. Hij komt wel als een holenmens over

Opzich wel mooi dat TS een topic aanmaakt, maar de beste man is nergens meer te bekennen

En over dat er dezelfde regels zijn als het op slaan aankomt: Willen de vrouwtjes hier serieus geslagen worden als een man hun afwijst? Nee dan is het gelijk huilen en wordt de politie erbij gehaald. Niet dat daar iets mis mee is, maar zeg dan niet dat mannen met gelijke mate moeten meten.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 2 december 2009 @ 14:47:43 #198
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75212159
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:47 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nee nee jij verlaagt je zelf nu
pi_75212162
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:47 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik zou donthate vol op zijn bek pakken, als hij daarmee zou stoppen met zeiken
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:47:55 #200
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75212166
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:46 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Niet doen! Straks rand je m aan Dan gaat hij ook een huilie huilie-topic openen
Ik zeg toch ook dat ik 't niet ga dooeeehooeeen!
Straks word ik op me bekkie gerost. Mens, zonde van dat toyboy 2009 bekkie
Witte wa da kost?! Do you have ANY idea howw much it costs to look this cheap?!

L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')