Gezogen worden door een meid met een tongpiercing lijkt me sowieso al een coole ervaring..quote:Op woensdag 2 december 2009 11:40 schreef AMDB het volgende:
Wat eigenlijk wel humor zou zijn, als je vriendin een tongpiersing heeft als man een magnetische eikelpiercing nemen, dat zal d'r leren!
Is onze uberplayer nog nooit gepijpt door een meid met een tongpiercingquote:Op woensdag 2 december 2009 12:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gezogen worden door een meid met een tongpiercing lijkt me sowieso al een coole ervaring..
Een echte krant hè, niet de fryslan boppe ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 12:12 schreef The_Dean het volgende:
*belt
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef jna het volgende:
[..]
Is onze uberplayer nog nooit gepijpt door een meid met een tongpiercing
bel de krant
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:14 schreef jna het volgende:
[..]
Een echte krant hè, niet de fryslan boppe ofzo
Hup, de straat op. Zoeken jij.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Rofl
Nee helaas. Nog niet die ervaring mogen meemaken..
Ja hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 12:14 schreef jna het volgende:
[..]
Een echte krant hè, niet de fryslan boppe ofzo
Heb al een projectje lopenquote:
quote:
Aiaijippiejippiejeeeeeeeeee!quote:
Komt dat schooooooooot...quote:
Zoiets..quote:
Meer etenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb net m'n lunch op, maar heb nog steeds honger
Niks moetquote:Op woensdag 2 december 2009 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb alleen nog een banaan en zit nogo tot half 6 op 't werk en moet daarna hardlopen!
fail
Je hebt vaak "nog steeds honger" . Beter eet je meerquote:Op woensdag 2 december 2009 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb net m'n lunch op, maar heb nog steeds honger
Nou, ik had dus een bak pasta klaargezet om mee te nemenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je hebt vaak "nog steeds honger" . Beter eet je meer.
Helaasch pindakaas... Wel balen though.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
de gedachte dat het straks de prullenbak in kan is erger
Hoezo?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
de gedachte dat het straks de prullenbak in kan is erger
Niks moetquote:Op woensdag 2 december 2009 12:52 schreef Houniet het volgende:
Ik moet nog het een en ander maken voor school, maar totaal geen zin.
Snel heen fietsen en ophalenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een dag buiten de koelkast staan...en het is al een left over van maandag
Jawel, anders krijg ik gezeik.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:54 schreef jna het volgende:
Ohja vanavond de godenzonen
Terugzeikenquote:
valt best mee hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gezogen worden door een meid met een tongpiercing lijkt me sowieso al een coole ervaring..
Die dingen zouden ze moeten maken zonder salmiak.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:13 schreef Stevennn het volgende:
Oeh ik vind net een verzameling salmiakknotsen in m'n tas
Oh, onze kleurling heeft wel ervaring?quote:
Kan toch niet andersquote:Op woensdag 2 december 2009 13:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh, onze kleurling heeft wel ervaring?
Nee ik gok maar watquote:Op woensdag 2 december 2009 13:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh, onze kleurling heeft wel ervaring?
quote:
Kleren, nieuwe tas en een surprise van die winkel.quote:
Oke.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kleren, nieuwe tas en een surprise van die winkel.
En mij uitmaken voor player.. maar ondertussen...quote:
Over kleurling gesprokenquote:
Ik ga voor kwaliteit, niet kwantiteitquote:Op woensdag 2 december 2009 13:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En mij uitmaken voor player.. maar ondertussen...
Zin makenquote:
Hoezo dat dan?quote:
Hoe?quote:
quote:
quote:
Over 50minquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef jna het volgende:
[..]
Met whiskeysaus?
dan niet gaan rijden he
Remoulade geloof ik.. Best te pompenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef jna het volgende:
[..]
Met whiskeysaus?
dan niet gaan rijden he
16.30 uur hier.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:15 schreef Stevennn het volgende:
Tot hoelaat moeten jullie eigenlijkik tot 5
Ja, had het een hartslag?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Remoulade geloof ik.. Best te pompen
[..]
16.30 uur hier.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Remoulade geloof ik.. Best te pompen
Beetje interessant leesvoer?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef jna het volgende:
[..]
ja ik ben terug gaan lezen vanochtend
Half 6quote:Op woensdag 2 december 2009 14:15 schreef Stevennn het volgende:
Niet meer..quote:
Hoe laat moet je beginnen..?quote:
9 uurquote:Op woensdag 2 december 2009 14:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet meer..
[..]
Hoe laat moet je beginnen..?
16:00.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:15 schreef Stevennn het volgende:
ik moet niets, da's fijnquote:Op woensdag 2 december 2009 14:15 schreef Stevennn het volgende:
Tel er 1uur reistijd bij op en dat is mijn dagquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moet niets, da's fijndenk dat ik om 5 uur weg ga
Ambtenarentijd!quote:
Een uur??quote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tel er 1uur reistijd bij op en dat is mijn dag
Dus van 8.00 t/m 18.30
Heb ik ook met een stage gehad... anderhalf tot twee uur... gelukkig vlot mijn rijbewijs en een auto, scheelde me en uurquote:Op woensdag 2 december 2009 14:33 schreef jna het volgende:
[..]
ik had 1,5 uur reistijd naar mn laatste stage
Kan makkelijk in 30min.. Alleen die files...quote:
Waar zit jij dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:38 schreef Stevennn het volgende:
Wheeh ik ben 20 minuten onderweg op de scooter () en ook 20 min terug utieraard
een uur totaal?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan makkelijk in 30min.. Alleen die files...Rond Den Bosch is een beetje een zooitje nu. Zou volgende maand helemaal opgelost moeten zijn..
Uur heen en uur terugquote:Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef Stevennn het volgende:
[..]
een uur totaal?
@Dean: Van leeuwarden naar St. Annaparaochie
Oh ja, dat is wel een leuk stukje... welk bedrijf zit je? Mag evt via PMquote:Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef Stevennn het volgende:
[..]
een uur totaal?
@Dean: Van leeuwarden naar St. Annaparaochie
Lui manquote:Op woensdag 2 december 2009 14:42 schreef DjRex89 het volgende:
Wel relax dat ik een auto met automaat hebLekker handig met files
quote:
Als het nou gewoon een beetje door zou rijden... Maar zo'n file duurt voor je gevoel echt een eeuwigheidquote:
Haha ja dat lijkt me echt klotequote:Op woensdag 2 december 2009 14:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als het nou gewoon een beetje door zou rijden... Maar zo'n file duurt voor je gevoel echt een eeuwigheid
Laat mij maar lekker zelf pokenquote:
Ik ben ook niet anti-schakelen ofzoquote:
Mwah, bak van mn ouders is automatisch, mijne is handbak. Boeit me niet zoveel. Al is het met filerijden wel prettig om automaat te hebben..quote:Op woensdag 2 december 2009 14:42 schreef DjRex89 het volgende:
Wel relax dat ik een auto met automaat hebLekker handig met files
Hoe bedoelt u?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, bak van mn ouders is automatisch, mijne is handbak. Boeit me niet zoveel. Al is het met filerijden wel prettig om automaat te hebben..
Waarom eigenlijk DjRex?
Is het de auto van je ouders, een eigen auto of wat? Heb je de keuze gemaakt voor automaat of was het al zo..?quote:
Zelfde, maar dan andersomquote:Op woensdag 2 december 2009 14:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet anti-schakelen ofzomaar als ik kan kiezen dan doe mij maar een automaat.
Oh zo,quote:Op woensdag 2 december 2009 14:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is het de auto van je ouders, een eigen auto of wat? Heb je de keuze gemaakt voor automaat of was het al zo..?
Wel grappig om die mensen te zien die bij hun 1e keer in een automaat vol op de rem trappenquote:
Jaquote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wel grappig om die mensen te zien die bij hun 1e keer in een automaat vol op de rem trappen
De week nadat ik mijn rijbewijs had gehaald zei mn ma dat ik wel in de toenmalige E-classe (automaat) mocht rijden om met haar mn rijbewijs op te halen. Heb het toen maar even afgeslagen. Al ben ik het nu gewend en heb ik er geen enkel probleem meer mee om om te schakelen.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wel grappig om die mensen te zien die bij hun 1e keer in een automaat vol op de rem trappen
Nja omdat het gaspedaal breder is verwacht je daar een koppeling. Die is er niet, want automaat.quote:
hier zo 1quote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Haha, droogquote:Op woensdag 2 december 2009 15:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja omdat het gaspedaal breder is verwacht je daar een koppeling. Die is er niet, want automaat.
Als je dan wél wil koppelen... ram je vol in de ankers
oh nee dat was het niet bij mij. Bij mij was het zo dat die rem echt abnormaal goed zn werk deedquote:Op woensdag 2 december 2009 15:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja omdat het gaspedaal breder is verwacht je daar een koppeling. Die is er niet, want automaat.
Ook dat jaquote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef jna het volgende:
[..]
oh nee dat was het niet bij mij. Bij mij was het zo dat die rem echt abnormaal goed zn werk deed
Herkenbaar.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Meestal sowieso last van dat licht. Die staan hoog, maar die schijnen ook redelijk recht in mijn bakkes. Met of zonder groot lichtquote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef Stevennn het volgende:
Hebben jullie automensjes ook wel last van groot licht van scooters? van het fietspad naast de weg. ik wel van de auto's en dan moet ik weer stoppen
Nouja 'Groot' lciht op scooters
Ik heb sowieso last van scooters, of ze nou wel of geen groot licht voerenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef Stevennn het volgende:
Hebben jullie automensjes ook wel last van groot licht van scooters? van het fietspad naast de weg. ik wel van de auto's en dan moet ik weer stoppen
Nouja 'Groot' lciht op scooters
Ja echt vreselijk irritant. Dan moet ik echt stoppen als er zon mafkees aankomt met grootlicht anders rijd ik gegarandeerd de berm in (de wegen waar ik langs rijd zijn voor een groot gedeeltegewoon helemaal niet verlichtquote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Meestal sowieso last van dat licht. Die staan hoog, maar die schijnen ook redelijk recht in mijn bakkes. Met of zonder groot licht
En auto's die het grootlicht niet dimmen bij scooters en fietsers
Ik ken het stukquote:Op woensdag 2 december 2009 15:15 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk irritant. Dan moet ik echt stoppen als er zon mafkees aankomt met grootlicht anders rijd ik gegarandeerd de berm in (de wegen waar ik langs rijd zijn voor een groot gedeeltegewoon helemaal niet verlicht)
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ken het stuk
En daarom dim ik het ook altijd netjes
Vooral ook omdat ik het van de scooter kant ook ken, jarenlang op zo'n kreng omgescheurd.
Andersom is ook leukquote:Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Gebeurt iedere keer als ik in een automaat stap bij 't eerste stoplicht oid dat ik tegenkom (normaal rijd ik schakel, dus).
Er zijn zat mensen die hun lampen niet goed hebben afgesteldquote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Meestal sowieso last van dat licht. Die staan hoog, maar die schijnen ook redelijk recht in mijn bakkes. Met of zonder groot licht
En auto's die het grootlicht niet dimmen bij scooters en fietsers
Met de motor kan je 't niet goed afstellen.. als je een beetje lekker accelereert komt je voorwiel van de grond en bij remmen druk je je voorvork in en schijn je naar beneden.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die hun lampen niet goed hebben afgesteldAls ik ze tegenkom schijn ik vol met groot licht in hun bakkes..
Op de snelweg zo herkenbaar.. Alleen dan altijd in mijn achteruitkijkspiegelquote:Op woensdag 2 december 2009 15:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die hun lampen niet goed hebben afgesteldAls ik ze tegenkom schijn ik vol met groot licht in hun bakkes..
Ik ook. Vooral die mongolen in de oude wrakken die er vet coole aftermarket xenon inbouwen. En vooral niet afstellen. Als ze achter me rijden word ik ineens 'vrij irritant', en als ik ze tegenkom trek ik mijn groot licht op, net zolang tot ze voorbij zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Laatst een trucker geseind dat zijn koplamp stuk was... knipperde hij even terug... met alles wat hij had. En dat was niet weinigquote:Op woensdag 2 december 2009 15:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op de snelweg zo herkenbaar.. Alleen dan altijd in mijn achteruitkijkspiegel
Wat scooters?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral die mongolen in de oude wrakken die er vet coole aftermarket xenon inbouwen. En vooral niet afstellen. Als ze achter me rijden word ik ineens 'vrij irritant', en als ik ze tegenkom trek ik mijn groot licht op, net zolang tot ze voorbij zijn.
Auto's.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Wat scooters?![]()
KAn je die lampen ook alweer afstellen
Dan leer je dat maarquote:Op woensdag 2 december 2009 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met de motor kan je 't niet goed afstellen.. als je een beetje lekker accelereert komt je voorwiel van de grond en bij remmen druk je je voorvork in en schijn je naar beneden.
En ik rijd bijna nooit constante snelheid dus tja.
Whehe jij meteen verblindquote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Laatst een trucker geseind dat zijn koplamp stuk was... knipperde hij even terug... met alles wat hij had. En dat was niet weinig
Haha, ja, beetje welquote:
Met die verlichting kan je een wietplantage laten draaienquote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Laatst een trucker geseind dat zijn koplamp stuk was... knipperde hij even terug... met alles wat hij had. En dat was niet weinig
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:52 schreef jna het volgende:
w00t, eerst stuk van stir it up lukt me al op de bass
Nu Smoke on the water nogquote:Op woensdag 2 december 2009 15:52 schreef jna het volgende:
Oh darlingggg, stir it up!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:52 schreef jna het volgende:
Normaal rijden, op die rotbrommer van jequote:
Denk niet dat dat gaat lukkenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Normaal rijden, op die rotbrommer van je
Heb je er een gekocht?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:00 schreef jna het volgende:
ja rustig aan he, heb dat ding nog geen uur in mn handen
Dolle boelquote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef L.no het volgende:
Zo. en nu teruglezen.![]()
Docenten die normaal geen huiswerk geven en dan uit het niets huiswerk geven waar je 3 uur zoet mee bent.
Outsourcen naar india!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef L.no het volgende:
Zo. en nu teruglezen.![]()
Docenten die normaal geen huiswerk geven en dan uit het niets huiswerk geven waar je 3 uur zoet mee bent.
Tja, we hebben het nog niet eens behandeld ofzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dolle boelJe hebt zat om terug te lezen
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, en geef mij even een samenvatting want ik heb niet teruggelezen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef Houniet het volgende:
Hoppa huiswerk af. Uurtje knallen en het is af.
Huiswerk is goed voor je! Blijkbaar heb je het nodig, anders had je het al lang in kunnen vullen..quote:
Ik moet ff bijkomen van school en dan ga ik eten. Anders heb ik geen energie om goed te concentreren.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Huiswerk is goed voor je! Blijkbaar heb je het nodig, anders had je het al lang in kunnen vullen..
Ik heb de was even opgehangen . Zo maar eens eten maken.quote:
Ik vanaf FEB.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:31 schreef L.no het volgende:
Is er iemand die überhaupt aan stage doet?
quote:
FEB?quote:
Ikquote:Op woensdag 2 december 2009 16:31 schreef L.no het volgende:
Is er iemand die überhaupt aan stage doet?
Ik ben salmiakknotsen aan het vreten, ben aan het fokken en ik wacht tot ik weg magquote:Op woensdag 2 december 2009 16:39 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
oke, de vraag aan jou.. ben jij hard aan het werk? ^^
Thuisquote:
quote:
quote:
quote:# A59 2 km
Zonzeel richting Oss tussen 's-Hertogenbosch-Centrum en knp. Empel 2 km, Vertraging tot 4 minuten
Onder welke steen kom jij vandaan kruipen?quote:
hey bootje z'n oude usericonquote:
Idd...quote:
Die grote. Kende 'm nog nietquote:Op woensdag 2 december 2009 18:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan kruipen?
Welkom in 2006quote:
Dat is de eerste keer dat ik dit filmpje zagquote:
Zat je lekker samen met IDZ?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is de eerste keer dat ik dit filmpje zag
Ik kijk ook niet alles wat op YouTube staat..quote:
Wedstrijd moet toch nog beginnen?quote:
Nee man gekquote:Op woensdag 2 december 2009 19:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wedstrijd moet toch nog beginnen?
Zou knap zijn, zo door mijn schermquote:
Slecht. Slécht.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:31 schreef Houniet het volgende:
MAM IK HEB IEMAND BEET VAN FOK!!!!
Moeder: "Is dat zo??"
Dat het volstrekt nutteloos is wil ik niet zeggen (kan ik ook niet beoordelen) maar dat er eens goed naar de manier van ontwikkelingshulp bieden gekeken moet worden lijkt me duidelijk.quote:
Weet je.. Geld pompen in een bodemloze put is nutteloos..quote:Op woensdag 2 december 2009 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat het volstrekt nutteloos is wil ik niet zeggen (kan ik ook niet beoordelen) maar dat er eens goed naar de manier van ontwikkelingshulp bieden gekeken moet worden lijkt me duidelijk.
Maar 't is iig beter dan niks doen.
Zat er dik in.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:26 schreef Isdatzo het volgende:
Fenerbahce op 0-1.
quote:
lol!quote:
Haha, jup.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:43 schreef The_Dean het volgende:
Goeiemorgen L.no
Welkom onder de levenden
Misschien alweer te laat waardoor hij geen reply kon geven.quote:
Lekker geslapen?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 07:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien alweer te laat waardoor hij geen reply kon geven.
Ja heerlijk, maar ik had vroeger moeten slapen.. ik wilde langer mijn bedje in.quote:
Ik voel me afhankelijk van die ene standaard reply.quote:
Ik lag tegen acht uur ofzo... had mijn eten op, even gedouched, had rammende hoofdpijn dus dacht even een kwartier te gaan liggen... en werd vervolgens tegen 5'en in bed wakkerquote:Op donderdag 3 december 2009 07:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja heerlijk, maar ik had vroeger moeten slapen.. ik wilde langer mijn bedje in.
Ja, soort rots in de vroege ochtend branding...quote:Op donderdag 3 december 2009 07:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik voel me afhankelijk van die ene standaard reply.
Vandaar dat je zo stil was op msn.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik lag tegen acht uur ofzo... had mijn eten op, even gedouched, had rammende hoofdpijn dus dacht even een kwartier te gaan liggen... en werd vervolgens tegen 5'en in bed wakker
Nouja, het is in ieder geval beter dan van 2 tot 6 op de bank te liggen.
Idd.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, soort rots in de vroege ochtend branding...
Naja, was ook niet om te dutten, gewoon even rust.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo stil was op msn.
Ik gebruik vaak de wekkertje van mijn mobiel als ik een korte dutje wil doen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 07:53 schreef L.no het volgende:
Oh shit, ik moet snel gaan douchen.![]()
Bye.
Goede slaper ben je.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, was ook niet om te dutten, gewoon even rust.
Even werd dus even ietsje langer
Ja, als ik iets doe, dan doe ik het goed hèquote:
Goeiemorgenquote:
Goeiemorgenquote:
Succesquote:
Succesquote:
Dean!quote:
AMDBquote:
Dus deze hele week in quarantaine als voorzorgquote:Op donderdag 3 december 2009 09:11 schreef AMDB het volgende:
Best irritant, ik loop gister net bij stage weg, krijg ik sms van m'n vader dat de griepprik verzet was, moet ik dus volgende week halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |