hebben die vaak slechte zin? Of alleen toen ze Bonifacius vermoord hebben?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:27 schreef Isegrim het volgende:
'Slechte zin', ben je van oorsprong Fries?
Nee, ik ben niet Fries, ik kom uit Brabant.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:27 schreef Isegrim het volgende:
'Slechte zin', ben je van oorsprong Fries?
Ja, Bonifacius enzo..quote:Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet Fries, ik kom uit Brabant.
Maar is dat iets typisch Fries?
Waren de hondekoppen net als de nog rijdende mat64? Dan is die verwarming vooral zomers heerlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 08:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, die oude hondekoppen hebben tenminste een fatsoenlijke verwarming.
Maarja, dit is vast milieuvriendelijker en moderner enzo.
Afaik is dat min of meer hetzelfde ja. Mjah, in de zomer wordt het dan iets minder, maar in de winter wel zo lekker.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waren de hondekoppen net als de nog rijdende mat64? Dan is die verwarming vooral zomers heerlijk![]()
Die treinen koelen de motoren ed. over de verwarming, en die moeten vooral in de zomermaanden gekoeld worden, en dus wordt de trein flink gestookt in de zomer...
Waar woon je nu?quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:14 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Mogguh.![]()
Over 2 weken verhuis ik naar Rotterdam![]()
Ik had yvonne nog gemailed voor je adres, om je een verjaardagskaart te sturen, maar ik heb daar geen antwoord op gekregenquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik had yvonne nog gemailed voor je adres, om je een verjaardagskaart te sturen, maar ik heb daar geen antwoord op gekregen
Dus alsnog gefeliciteerd
Mag wad ook?quote:Op zondag 6 december 2009 21:04 schreef Tijgertje. het volgende:
Nog mensen naar Watt geweest gister?
Hahaquote:Op zondag 6 december 2009 21:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mag wad ook?wij hebben een lang weekend Vlieland er op zitten
Maar jij kan daar niet op ijslanders rijdenquote:Op zondag 6 december 2009 21:40 schreef Breuls het volgende:
Hier regende het 20 minuten keihard (maar dan echt keihard; type tropische stortbui). Daarna werd het weer kurkdroog.
quote:Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar jij kan daar niet op ijslanders rijden
Dat is minder.quote:Op zondag 6 december 2009 21:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heerlijk. Alleen regende het vandaag een uur keihard. Dat begon uiteraard toen we uit de auto stapten om op het paard te stappen, en hield op toen we weer in de auto zaten. Koud tot op het bot dus.
Nee, Rotownquote:Op zondag 6 december 2009 21:04 schreef Tijgertje. het volgende:
Nog mensen naar Watt geweest gister?
Zondag ook al? Zaterdagavond leek Rotterdam even overspoeld met gabbers en wat dies meer zij.quote:Op maandag 7 december 2009 07:57 schreef FJD het volgende:
Ga je mee naar het stadionMooie zondag zo tusssen de hooli's
Mogguh
Vreemd, ik snap er geen zak van. Als het mogelijk was, zou ik er een mailtje naar Gmail over sturen.quote:Op maandag 7 december 2009 14:28 schreef Alicey het volgende:
Geen problemen mee, Issi
Dit keer niet.quote:Op maandag 7 december 2009 14:37 schreef SingleCoil het volgende:
gmail account niet gekaapt?
je bent gewoon te irritant aldus Gmailquote:Op maandag 7 december 2009 14:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vreemd, ik snap er geen zak van. Als het mogelijk was, zou ik er een mailtje naar Gmail over sturen.
En ze kiezen jou om dat aan mij te laten weten?quote:Op maandag 7 december 2009 14:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je bent gewoon te irritant aldus Gmail
Ja!quote:Op maandag 7 december 2009 14:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En ze kiezen jou om dat aan mij te laten weten?
Cookies weggemikt, cache geleegd, helpt niet.quote:Op maandag 7 december 2009 14:46 schreef SingleCoil het volgende:
Ligt aan je foon. "Tijdelijke internet bestanden" oid?
jij bent daar toch de allochtoonquote:Op maandag 7 december 2009 14:52 schreef Isegrim het volgende:
Op Vlieland zie je trouwens vrijwel geen allochtonen viel ons op. We hebben er in vier dagen drie gezien.Wel een contrast als je Rotterdam gewend bent.
Nee hoor, Vlieland is een Fries eiland.quote:Op maandag 7 december 2009 14:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij bent daar toch de allochtoon
We hebben het zowel op Isegrims mobiel als op mijn Blackberry...quote:
Kom je overhoofd wel op intenet?quote:Op maandag 7 december 2009 14:59 schreef Isegrim het volgende:
Hotmail inlogpagina laadt ook niet op mijn foon.
Ja, getuige deze en eerdere posts van vandaag.quote:Op maandag 7 december 2009 15:02 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Kom je overhoofd wel op intenet?
wel...pech dan...quote:Op maandag 7 december 2009 15:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, getuige deze en eerdere posts van vandaag.
oh, verkopen die troep!quote:Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee hoor, Vlieland is een Fries eiland.
Je was in de veronderstelling dat de Kuip louter uit verfijnde lieden bestond?quote:Op maandag 7 december 2009 14:28 schreef Xa1pt het volgende:
Zondag ook al? Zaterdagavond leek Rotterdam even overspoeld met gabbers en wat dies meer zij.
Kunnen die gasten niet op zuid blijven?quote:Op maandag 7 december 2009 15:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Je was in de veronderstelling dat de Kuip louter uit verfijnde lieden bestond?God ik heb een partij scheldpartijen gehoord, daar lusten de honden geen brood van
Haha.quote:Op maandag 7 december 2009 15:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Je was in de veronderstelling dat de Kuip louter uit verfijnde lieden bestond?God ik heb een partij scheldpartijen gehoord, daar lusten de honden geen brood van
Ik gok van wel jaquote:Op maandag 7 december 2009 17:05 schreef Xa1pt het volgende:
Haha.Ik las net dat het die avond 'A Nightmare' in de Ahoy was, dat zal het geweest zijn.
David Loyd zit bij Zadkine, geen idee of dat onder "grote sportcentra" valt. Er zijn wat zwembaden. Voor de rest boeit sport mij ook niet echtquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:28 schreef RenRen- het volgende:Ik heb jullie hulp even nodig.
Ik zoek sportcentra in Rotterdam, en als iets me niet boeit, is het sport.
Dus kennen jullie grote sportcentra in Rotterdam? Of clubs, golfclubs e.d mag ook.
Die ken ik wel, David Lloyd *Kijkt uit het raam*quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
David Loyd zit bij Zadkine, geen idee of dat onder "grote sportcentra" valt. Er zijn wat zwembaden. Voor de rest boeit sport mij ook niet echt![]()
Ja, we hebben een paar flinke voetbalveldjes, waaronder 1 op zuid, tegenover Pathé.
Ik ga nooit uit in een sportcentrumquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die ken ik wel, David Lloyd *Kijkt uit het raam*
Maar dat is niet echt een sportcentrum die toegankelijk is voor iedere, toch?
Nog leuke, minder bekende uitgaansgelegenheden?
Uitgaan dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit in een sportcentrum![]()
Er zit op de Admiraal de Ruyterweg nog een fitnesscentrum geloof ik. En daar eindigt mijn kennis mbt. sport wel zo'n beetje.
Wij sporten vaak bij Klaverstede. Rotterdam West zeg maar.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:28 schreef RenRen- het volgende:Ik heb jullie hulp even nodig.
Dus kennen jullie grote sportcentra in Rotterdam? Of clubs, golfclubs e.d mag ook.
Oostzeedijk? Daar heb ik wel wat aanquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wij sporten vaak bij Klaverstede. Rotterdam West zeg maar.![]()
Nee, Schiedam.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oostzeedijk? Daar heb ik wel wat aandankje
Wij zijn voor een Groot-Rotterdam. In een Groot-Rotterdam zou Schiedam ongeveer de westpunt van Rotterdam gaan uitmaken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, maar Schiedam telt niet hiervoor
Maar ik moet het mezelf niet moeilijker maken dan het al is, kan ik net zo goed Cappelle, Ridderkerk en al die deurpen er ook aan koppelen, maar Rotterdam is al zo veel werkquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wij zijn voor een Groot-Rotterdam. In een Groot-Rotterdam zou Schiedam ongeveer de westpunt van Rotterdam gaan uitmaken.
Nee, Capelle en Ridderkerk passen niet bij Rotterdam.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar ik moet het mezelf niet moeilijker maken dan het al is, kan ik net zo goed Cappelle, Ridderkerk en al die deurpen er ook aan koppelen, maar Rotterdam is al zo veel werk
Ik vind die deurpen er evenveel bijpassen als Schiedam eigenlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, Capelle en Ridderkerk passen niet bij Rotterdam.
Maar wat voor werk heb jij er aan dan?
Welke deurpen hebben we het dan over? De Noordelijke deurpen of de Zuidelijke deurpen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind die deurpen er evenveel bijpassen als Schiedam eigenlijk
Wie zijn we en waarom moet er iets mee gedaan worden?quote:Ik moet clubs en sportcentra en restaurants in Rotterdam vinden, die in een bestandje zetten, en dan moeten we daar iets mee doen met Flash, maar ik ben niet zo'n stapper, en niet zo'n sporter
Cappelle, Ridderkerk, die deurpen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welke deurpen hebben we het dan over? De Noordelijke deurpen of de Zuidelijke deurpen?
[..]
Wie zijn we en waarom moet er iets mee gedaan worden?
Kijk, restaurants, dat is meer mijn gebiedquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind die deurpen er evenveel bijpassen als Schiedam eigenlijk
Ik moet clubs en sportcentra en restaurants in Rotterdam vinden, die in een bestandje zetten, en dan moeten we daar iets mee doen met Flash, maar ik ben niet zo'n stapper, en niet zo'n sporter
Wij Beatrix...quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Cappelle, Ridderkerk, die deurpen.
We is eigenlijk ik, en het moet een soort 'Overlevingsgids' worden voor studenten die op zichzelf gaan wonen (Opdracht dus), en dat moet een CD worden met een flashprogramma, waar je dus kunt opzoeken waar je in de buurt kunt uitgaan en datsoort dingen, alleen het programmeren alleen al is zo veel werk, dan wil ik niet verder kijken dan nodig, en blijf ik gewoon in Rotterdam
Zijn die een beetje betaalbaar voor een student? Een gemiddelde dusquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kijk, restaurants, dat is meer mijn gebied![]()
Wijnbar Rotterdam, in het westelijkhandelsterrein, en Guiliano's aan de Meent. Hoeveel moet je er hebben?
Gulliano's wel, Wijnbar kost ongeveer een basisbeurs per persoon, dus dat is in theorie wel mogelijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zijn die een beetje betaalbaar voor een student? Een gemiddelde dus
Tot nu toe heb ik er. 8. Vooral omgeving stadhuisplein, beurs en CS. Dus iets meer verspreid is wel gewenst
Het gaat dus om restaurants, uitgaansgelegenheden als clubs, (Baroeg ook dus, niet alleen Hollywood e.d), en sportcentra. Volgens mij had ik meer op mijn flowchart, maar die is kwijtquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De Hofnar is wel betaalbaar voor studenten![]()
Gaat het om uitgaansgelegenheden of echt om restaurants?
Heb je hier wat aan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:28 schreef RenRen- het volgende:Ik heb jullie hulp even nodig.
Dat naar boven sjouwen lijkt me een mooi klusje voor de leverancier dan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:43 schreef ChatGirl het volgende:
Mén! Gisteren mn banken bezorgd gekregen, zijn ze alle twee kapot. In een bank zitten 3 gaten, en in de andere bank is de naad los. Maar ik krijg wel nieuwe banken (en dan moeten ze wéér naar boven gesjouwd worden).
Ja, dat doen ze nu ook.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat naar boven sjouwen lijkt me een mooi klusje voor de leverancier dan.
Wat weer vreemd is omdat de banken uit een distributiecentrum komen....quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze nu ook.
Moest gisteren toch naar de Praxis en toen ben ik bij de Kwantum (waar ik de banken had gekocht) even binnengegaan. Ze vonden het vreemd, mede omdat de bedrijfsleider zelf de bank nog had ingepakt. Maar goed, het staat nu, gelukkig. De 3 zits ging nét niet door de deur, dus die hebben we in het halletje uit moeten pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |