Ik had yvonne nog gemailed voor je adres, om je een verjaardagskaart te sturen, maar ik heb daar geen antwoord op gekregenquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik had yvonne nog gemailed voor je adres, om je een verjaardagskaart te sturen, maar ik heb daar geen antwoord op gekregen
Dus alsnog gefeliciteerd
Mag wad ook?quote:Op zondag 6 december 2009 21:04 schreef Tijgertje. het volgende:
Nog mensen naar Watt geweest gister?
Hahaquote:Op zondag 6 december 2009 21:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mag wad ook?wij hebben een lang weekend Vlieland er op zitten
Maar jij kan daar niet op ijslanders rijdenquote:Op zondag 6 december 2009 21:40 schreef Breuls het volgende:
Hier regende het 20 minuten keihard (maar dan echt keihard; type tropische stortbui). Daarna werd het weer kurkdroog.
quote:Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar jij kan daar niet op ijslanders rijden
Dat is minder.quote:Op zondag 6 december 2009 21:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heerlijk. Alleen regende het vandaag een uur keihard. Dat begon uiteraard toen we uit de auto stapten om op het paard te stappen, en hield op toen we weer in de auto zaten. Koud tot op het bot dus.
Nee, Rotownquote:Op zondag 6 december 2009 21:04 schreef Tijgertje. het volgende:
Nog mensen naar Watt geweest gister?
Zondag ook al? Zaterdagavond leek Rotterdam even overspoeld met gabbers en wat dies meer zij.quote:Op maandag 7 december 2009 07:57 schreef FJD het volgende:
Ga je mee naar het stadionMooie zondag zo tusssen de hooli's
Mogguh
Vreemd, ik snap er geen zak van. Als het mogelijk was, zou ik er een mailtje naar Gmail over sturen.quote:Op maandag 7 december 2009 14:28 schreef Alicey het volgende:
Geen problemen mee, Issi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |