Dus jij wil een onbekend mannetje gaan vergelijken met een bekende wielrenner uit Nederland??quote:Op zondag 23 januari 2011 10:57 schreef Mars-Mannetje het volgende:
[..]
wie je deze topic ook sluiten dan? Thomas Dekker #3. B-staal positief
gaat namelijk over 1 persoon
u mad?
Jammer voor jou.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef Mars-Mannetje het volgende:
Dat jullie hem niet kennen wilt niet zeggen dat hij onbekend is, ik ken die hele Thomas Dekker niet maar blijkbaar is hij wel bekend.
Voor de mensen die aan Bodybuilding doen is Zyzz een held, idool, een koning!
Daarom vind ik dat mijn topic onterecht is gesloten.
quote:Op zondag 13 februari 2011 01:53 schreef Arcee het volgende:
[Schaatsen] WK Allround 2011 Calgary #4 - Met Ireen en Koen aan kop.
Graag even #4 van maken.
Heb 'm dicht gegooid.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:23 schreef Paxlie het volgende:
[MMA] Strikeforce; Fedor vs Silva (waar gespoilerd mag worden)
+
[Centraal] MMA topic #58 World Heavyweight GP
Vraag me af of dat extra topic echt nuttig is. Zeker nu het event al afgelopen is
Dat kan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:24 schreef CarbonC het volgende:
Ook BB-ers kunnen niet tellen (of beter gezegd: openen 2 topics tegelijkertijd):
Bodybuilding topic #98: Met een lunk alarm
Mag die 97 in 98 veranderd worden? Alvast dank.
Dan heb je gewoon niet gezocht, maar goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef chufi het volgende:
Kan iemand mn #3 schaatstopic sluiten ? Kon niets vinden, ,maar toen bleek er al een te bestaan.
Wat zijn we weer in een goede buiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon niet gezocht, maar goed.
Er is nogal een verschil tussen één topic en één forum..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:42 schreef Zyzz het volgende:
kan er geen subforum voor bodybuilding komen? aangezien het een erg uitgebreide sport is, en om alles in 1 topic te bespreken lukt ook niet zonder dat het 1 grote bende word.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef CarbonC het volgende:
Kan gebruiker Zyzz gevraagd worden zich minder puberaal (taalgebruik en plaatjes) te gedragen en inhoudelijk te reageren in het bodybuilding topic? Bodybuilding topic #100: en het laatste stuk van Bodybuilding topic #99: ?
mee eens, in het begin was het wel grappig maar nu is het gewoon een irritant ventje die het hele topic verneukt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef CarbonC het volgende:
Kan gebruiker Zyzz gevraagd worden zich minder puberaal (taalgebruik en plaatjes) te gedragen en inhoudelijk te reageren in het bodybuilding topic? Bodybuilding topic #100: en het laatste stuk van Bodybuilding topic #99: ?
Staat in SPT/Wielrennen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kan het zelf niet meer doen, maar het is gevraagd iig.
Ok.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:55 schreef Boe-man het volgende:
Moet nummertje 18 zijn
Hardlopen voor beginners # 18 - Hardloopweer
Dit dus...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef CarbonC het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 09:12 schreef honda1990 het volgende:
Kan een mod niks doen tegen deze plaatjes, ik denk dat niemand die hier komt om het te hebben over serieuze BB te praten om eerst te moeten scrollen langs geslowchat met plaatjes als 'come at me bro'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |