Wat een topargumentquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zullen ook vast wel een hoop andere mensen zijn die Urk, Lutjebroek en Schubbekutterveen een geweldig dorp met "het" vinden
Ofrescaquote:
quote:
Nee de darkroom in de palace met jou hoef ik ook nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou wel meer kamers niet overleven
Ooow, ik las steeds den-smeuk. Dan schiet je er fonetisch okk geen hol mee opquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Foo-nee-ties.
Dancemeuk. Rip en jij hadden het over "feestjes"
.
Ik was ook niet helemaal serieus hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooow, ik las steeds den-smeuk. Dan schiet je er fonetisch okk geen hol mee op
Maar met feestjes bedoel ik niet alleen dance-feestjes hoor
Rotterdam?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:38 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee de darkroom in de palace met jou hoef ik ook niet
Dat wordt dan een verzameling overlijdensberichten in een plakboek plakken... Van sommige overlijdensberichten kan ik het namelijk niet nalaten even te glimlachen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:38 schreef STING het volgende:
[..]
Schrijf er een boek over.
Me and my protective bitch mask
Die ja, die gaytent in ehvquote:
Overlijdensberichten alszijnde hoe je bitch mask tot stand is gekomenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat wordt dan een verzameling overlijdensberichten in een plakboek plakken... Van sommige overlijdensberichten kan ik het namelijk niet nalaten even te glimlachen.
Zal ik je er mee feliciteren?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een topargument
Ik gok erop dat meer mensen amsterdam leuk vinden (en met reden) dan schubbekutteveen. Heel gek is dat
komt doordat ik vrij weinig pigment in mn huid hebquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Typisch emo! Duister van gedachtes, en wit qua huidskleur omdat ze nooit buitenkomen en/of nooit in de zon komen
Oud en nieuw in amsterdam is geweldig jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:40 schreef El_Matador het volgende:
Oud en Nieuw in Amsterdam!![]()
Om mijn antipathie tegen die stad es even te ondersteunen...![]()
Ik ga niet de inhoud en bedoeling van het hele boek verklappen hè.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:41 schreef STING het volgende:
[..]
Overlijdensberichten alszijnde hoe je bitch mask tot stand is gekomen
whoo... die zijn wel vetquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:36 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee ze is eng, duister en een EMO
Wedde dat ze een ritueel slachtmes bij zich heeft om mij mee op te wachten?![]()
edit:
zoiets dus:
[ afbeelding ]
Da's pallaz. Palace is ene gaytent in Rotterdam.quote:
Ik hoop net zo gaaf als in Praag, Madrid, Istanbul en Londen wat ik de afgelopen jaren heb gedaan... Londen viel tegen met Oud en Nieuw trouwens.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oud en nieuw in amsterdam is geweldig ja
Ik bouD, dan jij emoooquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
whoo... die zijn wel vet
en ik is geen emoe
bouD... krijg de schijtquote:
Bij de meeste boeken heb je naast de titel, toch meestal een paar regels om te weten waar het over gaat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga niet de inhoud en bedoeling van het hele boek verklappen hè.
You say poteto is say potatoquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's pallaz. Palace is ene gaytent in Rotterdam.
Die eerste heeft geen DR, die tweede wel
Ken je klassiekers!
Emo... krijg een kleurtjequote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:46 schreef STING het volgende:
[..]
Bij de meeste boeken heb je naast de titel, toch meestal een paar regels om te weten waar het over gaat.
Alstu.quote:Dat wordt dan een verzameling overlijdensberichten in een plakboek plakken... Van sommige overlijdensberichten kan ik het namelijk niet nalaten even te glimlachen.
Er heeft iemand hier een obsessie voor overal mee bemoeien, anderen worden er zelfs helemaal misselijk van.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:47 schreef RaXz het volgende:
[..]
Er heeft iemand hier een obsessie voor emo's, hij wordt er zelfs helemaal emotioneel van.
is goed bouD.. .quote:
Een collectie overlijdensberichten, waarvan sommige je moet glimlachen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:48 schreef Lotusss het volgende:
Alstu.
You said bottom *giggles*quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:46 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
You say poteto is say potatoBottom line: Ik ga niet met jou naar een darkroom
Ik weet het nog niet, maar heb iig een uitnodiging liggen voor een feestje in de schreierstoren met het thema ordinair, klonk wel leukquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoop net zo gaaf als in Praag, Madrid, Istanbul en Londen wat ik de afgelopen jaren heb gedaan... Londen viel tegen met Oud en Nieuw trouwens.
Qountdown!
tis wel erg doorzichtig zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is goed bouD.. .
ga lekker poepen..
poepjong
Emotionele vampier he.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:49 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Er heeft iemand hier een obsessie voor overal mee bemoeien, anderen worden er zelfs helemaal misselijk van.
je zei poep, whihihiiquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is goed bouD.. .
ga lekker poepen..
poepjong
Het concept "marketing" is je vreemd he?:{wquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Een collectie overlijdensberichten, waarvan sommige je moet glimlachen.
Nee, volkomen duidelijk.
Ik vind dat juist andersom. Iedereen moet zo hard roepen dat amsterdam stom is. En het interesseert me verder geen moer, zoals eerder gezegd. Zolang we zelf maar weten hoe okay het isquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik je er mee feliciteren?Het was niet als argument om aan te dragen. Het was bedoelt als "het is persoonlijke smaak".
Wat is dat toch als je tegen mensen zegt dat Amsterdam echt niet zo boeiend meer is als de mensen daar denken?Schieten meteen in de verdediging
"Het is echt nog wel super leuk hoor! EN kei veel mensen vinden dat hoor!" (al zullen ze geen KEI zeggen
)
Als jij het zegtquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het concept "marketing" is je vreemd he?:{
Ooh.. dus als je bij een boek/film heel weinig introductie geeft is het gelijk spannend en mysterieus.. stom van mequote:Waarom denk je dat een anders ontzettende kutfilm als "The Blair Witch Project" zoveel zoveel publiek trok? Juist, door er heel weinig over te vertellen en vóóral niet te vertellen hoe het eigenlijk echt in elkaar zat.
Ik moet ook binnenkortquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is goed bouD.. .
ga lekker poepen..
poepjong
Gaaf. Een themafeest is cool. Post je foto's hier?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, maar heb iig een uitnodiging liggen voor een feestje in de schreierstoren met het thema ordinair, klonk wel leuk
Kijk, dat doe je goed!quote:
quote:
Half uurtjequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
ge-ni-aal..
bijna klaar met werken..
moet jij nog lang bouDje?
Edward Cullen?quote:
quote:
ik vind m echt lelijk zonder make upquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
Het is hier toch al veel te druk met provincialen
Vind 'r ook niet veel aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind m echt lelijk zonder make up
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind 'r ook niet veel aan.
team Jacob
Al vanaf boek 2 (ja heb ze alle 4 gelezenquote:
Het zal. Ik vind het echt te druk met mensen die niet eens snappen hoe de tram werkt op zaterdag in Amsterdam. Dus als jij je evangelie blijft verkondigen blijft er hopelijk meer plek over voor de echte amsterdammersquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je draagt wederom een steentje bij om mijn punt van amsterdam-arrogantie duidelijk te maken
Twilightquote:
ik heb er al 3 besteld..quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al vanaf boek 2 (ja heb ze alle 4 gelezen)
Dat is die conjo van twilightquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |