Er zullen ook vast wel een hoop andere mensen zijn die Urk, Lutjebroek en Schubbekutterveen een geweldig dorp met "het" vindenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
En kennelijk ook voor een hoop andere mensen. Ik vind echt dat er geen leukere stad in NL is
Foo-nee-tiesquote:
Mannen plagen, kusjes vragenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat doe ik wel... waar is fok anders goed voor
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat doe ik wel... waar is fok anders goed voor
Nee ze is eng, duister en een EMOquote:
Je bent in haar act getraptquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:36 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee ze is eng, duister en een EMO
Wedde dat ze een ritueel slachtmes bij zich heeft om mij meeop te wachten?![]()
Dat heeft ze van d'r zus.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:36 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee ze is eng, duister en een EMO
Wedde dat ze een ritueel slachtmes bij zich heeft om mij meeop te wachten?![]()
Je zou wel meer kamers niet overlevenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:34 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Een kamer met haar erin zou ik niet overleven, dus nee danku
Wat een topargumentquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zullen ook vast wel een hoop andere mensen zijn die Urk, Lutjebroek en Schubbekutterveen een geweldig dorp met "het" vinden
Ofrescaquote:
quote:
Nee de darkroom in de palace met jou hoef ik ook nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou wel meer kamers niet overleven
Ooow, ik las steeds den-smeuk. Dan schiet je er fonetisch okk geen hol mee opquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Foo-nee-ties.
Dancemeuk. Rip en jij hadden het over "feestjes"
.
Ik was ook niet helemaal serieus hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooow, ik las steeds den-smeuk. Dan schiet je er fonetisch okk geen hol mee op
Maar met feestjes bedoel ik niet alleen dance-feestjes hoor
Rotterdam?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:38 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee de darkroom in de palace met jou hoef ik ook niet
Dat wordt dan een verzameling overlijdensberichten in een plakboek plakken... Van sommige overlijdensberichten kan ik het namelijk niet nalaten even te glimlachen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:38 schreef STING het volgende:
[..]
Schrijf er een boek over.
Me and my protective bitch mask
Die ja, die gaytent in ehvquote:
Overlijdensberichten alszijnde hoe je bitch mask tot stand is gekomenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat wordt dan een verzameling overlijdensberichten in een plakboek plakken... Van sommige overlijdensberichten kan ik het namelijk niet nalaten even te glimlachen.
Zal ik je er mee feliciteren?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een topargument
Ik gok erop dat meer mensen amsterdam leuk vinden (en met reden) dan schubbekutteveen. Heel gek is dat
komt doordat ik vrij weinig pigment in mn huid hebquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Typisch emo! Duister van gedachtes, en wit qua huidskleur omdat ze nooit buitenkomen en/of nooit in de zon komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |