Hilversum is echt kut. Geen moer te doen en overal eenrichtingsverkeer waardoor ik verdwaalquote:
I knowquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KloptMaar dat was dan ook maar 1 onderdeel(tje) waraop Amsterdam het aan het verliezen is van voorbijrennende steden. Jij noemde zelf al het feestremmende beleid van de laatste jaren.
Geluktquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:27 schreef JoeBravo het volgende:
* JoeBravo probeert wanhopig iets anders dan tvp te bedenken om hier als tvp post te typen
En kennelijk ook voor een hoop andere mensen. Ik vind echt dat er geen leukere stad in NL isquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's dan puur je persoonlijke mening
Amsterdam heeft "het" voor jou.
Echt wel, je bent een duister persoon! Duistere personen zijn emo'squote:Op dinsdag 1 december 2009 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben geen emoe![]()
you... shitface you..,.
stomme boud
He! Niet stoken tussen mij en GvE!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Oef, dat is wel een heel erge belediging, pik je dat?
yay, toch nog soort van creatief geweest!quote:
Kappen he, een vliegveld maakt een boel goed! Maar voor de rest ben ik het met je eens hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hilversum is echt kut. Geen moer te doen en overal eenrichtingsverkeer waardoor ik verdwaal
het scheelt dat ik weet dat bouD het niet meent.. en dat bouD zichzelf nog wel tegen komt..quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Oef, dat is wel een heel erge belediging, pik je dat?
ik ben niet duister.. ik ben witquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:28 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Echt wel, je bent een duister persoon! Duistere personen zijn emo's![]()
you... scaryface you..,.
[..]
He! Niet stoken tussen mij en GvE!
niet bouD!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het scheelt dat ik weet dat bouD het niet meent.. en dat bouD zichzelf nog wel tegen komt..
zoiets zou ik nooit doen bouDquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:30 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
niet bouD!!Je daagt me uit he!
Ah, het 'wie het laatst lacht..' principe.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het scheelt dat ik weet dat bouD het niet meent.. en dat bouD zichzelf nog wel tegen komt..
lacht gemeen en hard..quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ah, het 'wie het laatst lacht..' principe.
Get a roomquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:30 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
niet bouD!!Je daagt me uit he!
Typisch emo! Duister van gedachtes, en wit qua huidskleur omdat ze nooit buitenkomen en/of nooit in de zon komenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben niet duister.. ik ben wit![]()
en hij mag best stoken, want wij mogen elkaar toch al niet
Densmeuk? Wasda?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.
Maar sowieso zou ik er helemaal niets op tegen hebben als alle densmeuk mijn stad uit rotte, maar das idd 100% persoonlijk.
Plaag ons mannen niet zo met je MI-stimulerende postsquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
Vandaag Skaai weer zien bukken voor mij
Een kamer met haar erin zou ik niet overleven, dus nee dankuquote:
Ze is zo mak als een lammetje hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:34 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Een kamer met haar erin zou ik niet overleven, dus nee danku
Dat doe ik wel... waar is fok anders goed voorquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Plaag ons mannen niet zo met je MI-stimulerende posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |