Ik moet ook binnenkortquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is goed bouD.. .
ga lekker poepen..
poepjong
Gaaf. Een themafeest is cool. Post je foto's hier?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, maar heb iig een uitnodiging liggen voor een feestje in de schreierstoren met het thema ordinair, klonk wel leuk
Kijk, dat doe je goed!quote:
quote:
Half uurtjequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
ge-ni-aal..
bijna klaar met werken..
moet jij nog lang bouDje?
Edward Cullen?quote:
quote:
ik vind m echt lelijk zonder make upquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
Het is hier toch al veel te druk met provincialen
Vind 'r ook niet veel aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind m echt lelijk zonder make up
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind 'r ook niet veel aan.
team Jacob
Al vanaf boek 2 (ja heb ze alle 4 gelezenquote:
Het zal. Ik vind het echt te druk met mensen die niet eens snappen hoe de tram werkt op zaterdag in Amsterdam. Dus als jij je evangelie blijft verkondigen blijft er hopelijk meer plek over voor de echte amsterdammersquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je draagt wederom een steentje bij om mijn punt van amsterdam-arrogantie duidelijk te maken
Twilightquote:
ik heb er al 3 besteld..quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al vanaf boek 2 (ja heb ze alle 4 gelezen)
Dat is die conjo van twilightquote:
Ik lees er wel eens iets over, maar wat ik zie doet me niet besluiten er iets van te lezen of kijken eigenlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:07 schreef mrbox het volgende:
dat hele twilight gaat voor bij mesnap de hype niet zo
Ow, ik vind R-Patz zo veel knapper dan die taylorquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind 'r ook niet veel aan.
team Jacob
Dat ja. Ik kan alleen niet om die types heenlezen op perez hilton en zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees er wel eens iets over, maar wat ik zie doet me niet besluiten er iets van te lezen of kijken eigenlijk.
Daar kom ik ook nooitquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ja. Ik kan alleen niet om die types heenlezen op perez hilton en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |