Ik moet ook binnenkortquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is goed bouD.. .
ga lekker poepen..
poepjong
Gaaf. Een themafeest is cool. Post je foto's hier?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, maar heb iig een uitnodiging liggen voor een feestje in de schreierstoren met het thema ordinair, klonk wel leuk
Kijk, dat doe je goed!quote:
quote:
Half uurtjequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
ge-ni-aal..
bijna klaar met werken..
moet jij nog lang bouDje?
Edward Cullen?quote:
quote:
ik vind m echt lelijk zonder make upquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
Het is hier toch al veel te druk met provincialen
Vind 'r ook niet veel aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind m echt lelijk zonder make up
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind 'r ook niet veel aan.
team Jacob
Al vanaf boek 2 (ja heb ze alle 4 gelezenquote:
Het zal. Ik vind het echt te druk met mensen die niet eens snappen hoe de tram werkt op zaterdag in Amsterdam. Dus als jij je evangelie blijft verkondigen blijft er hopelijk meer plek over voor de echte amsterdammersquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je draagt wederom een steentje bij om mijn punt van amsterdam-arrogantie duidelijk te maken
Twilightquote:
ik heb er al 3 besteld..quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al vanaf boek 2 (ja heb ze alle 4 gelezen)
Dat is die conjo van twilightquote:
Ik lees er wel eens iets over, maar wat ik zie doet me niet besluiten er iets van te lezen of kijken eigenlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:07 schreef mrbox het volgende:
dat hele twilight gaat voor bij mesnap de hype niet zo
Ow, ik vind R-Patz zo veel knapper dan die taylorquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind 'r ook niet veel aan.
team Jacob
Dat ja. Ik kan alleen niet om die types heenlezen op perez hilton en zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees er wel eens iets over, maar wat ik zie doet me niet besluiten er iets van te lezen of kijken eigenlijk.
Daar kom ik ook nooitquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ja. Ik kan alleen niet om die types heenlezen op perez hilton en zo
Ik vind eht ook echt een kuthype. 1x 5 minuten gezien en meteen afgezet. Maar blijkbaar zijn er genoeg kansloze tienermeisjes die het geweldig vinden en van Edward Cullen hun droomman maken zeg maar. Staat trouwens een topic over ergens.. ik zoek m ffquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:07 schreef mrbox het volgende:
dat hele twilight gaat voor bij mesnap de hype niet zo
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik vind eht ook echt een kuthype. 1x 5 minuten gezien en meteen afgezet. Maar blijkbaar zijn er genoeg kansloze tienermeisjes die het geweldig vinden en van Edward Cullen hun droomman maken zeg maar. Staat trouwens een topic over ergens.. ik zoek m ff
Werkt die op zaterdag anders dan doordeweeks dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:04 schreef Ripley het volgende:
Het zal. Ik vind het echt te druk met mensen die niet eens snappen hoe de tram werkt op zaterdag in Amsterdam.
Lees emo's.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik vind eht ook echt een kuthype. 1x 5 minuten gezien en meteen afgezet. Maar blijkbaar zijn er genoeg kansloze tienermeisjes die het geweldig vinden en van Edward Cullen hun droomman maken zeg maar. Staat trouwens een topic over ergens.. ik zoek m ff
Dat heb ik nou nog nooit gehad van mensen buiten brabant.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het zal. Ik vind het echt te druk met mensen die niet eens snappen hoe de tram werkt op zaterdag in Amsterdam. Dus als jij je evangelie blijft verkondigen blijft er hopelijk meer plek over voor de echte amsterdammers![]()
Ow, en ik heb ook ooit een kopstoot gehad van een kerel uit urk en een glas bier over mijn jas door een vuige brabo die hier hun vrijgezellenfeestjes kwamen houden
Nee, maar er zitten dan wel meer mensen in die niet snappen hoe hij werktquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Werkt die op zaterdag anders dan doordeweeks dan?.
Ik vind R-Patz echt een hele flauwe zoutloze hap met een blik uit z'n ogen alsof ie constant stoned is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik vind R-Patz zo veel knapper dan die taylor
Braaf zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit gehad van mensen buiten brabant.
Je hebt gelijk alwetende, brabant sucksAgressief arrogant volk dat kopstoten uitdeelt!
Heil Amsterdam!
Niet gevonden sorryquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Troost je, mij zul je er, behoudens verplichtingen en beurzen in de Rai niet zien.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het zal. Ik vind het echt te druk met mensen die niet eens snappen hoe de tram werkt op zaterdag in Amsterdam. Dus als jij je evangelie blijft verkondigen blijft er hopelijk meer plek over voor de echte amsterdammers![]()
Ow, en ik heb ook ooit een kopstoot gehad van een kerel uit urk en een glas bier over mijn jas door een vuige brabo die hier hun vrijgezellenfeestjes kwamen houden
Agressief sfeertje? Nooit in Rotterdam geweest zeker?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:20 schreef RealZeus het volgende:
Troost je, mij zul je er, behoudens verplichtingen en beurzen in de Rai niet zien.
Natuurlijk ben ik wel eens in Amsterdam geweest en ik vind er een agressief sfeertje hangen. Het is mijn stad niet.
Dan ga ik liever naar Maastricht of Groningen.
*stoft je steen af*quote:
Zo moeilijk is dat toch niet. Als je met de trein en de bus kunt kun je ook met de tram.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar er zitten dan wel meer mensen in die niet snappen hoe hij werkt
Ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Agressief sfeertje? Nooit in Rotterdam geweest zeker?
Nederlands? Volgens mij is deel 4 nog niet vertaald, maar zal niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er al 3 besteld..
4e kon ik niet vinden
En wederom, ben ik van de oude stempel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*stoft je steen af*
Het is idd echt een enoooorme tienerhype. En de boeken zijn gruwelijk slecht geschreven. Ook heel erg braaf en burgerlijk en sexloos (geschreven door een mormoonse vrouw) ... maar toch heb ik ze vrij snel uitgelezen.
Komt omdat het over vampieren gaat. Ben al lang blij dat het de vampire-hype aanwakkert. True Blood en zo
Dat zou je denken, maar ik zit elke zaterdag in de tram met hordes brabantse dames van middelbare leeftijd die niet snappen waar z eer uit moeten voor de bijenkorf, dat je 1 strip meer moet stempelen dan het aantal zones en dat je alleen via bepaalde deuren naar binnen kan. Zo annoyingquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet. Als je met de trein en de bus kunt kun je ook met de tram.
Ok, dus ze gelooft ook niet in sex voor het huwelijk, maar wel in trouwen op je 19e?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:20 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Niet gevonden sorryGing er iig over dat een vrouwtje iedereen die ze tegenkwam ging vergelijken met het karakter dat Edward Cullen speelde... En vroeg zich ook af waarom we niet zo geweldig, dromerig en heldhaftig waren ofzo
Hoe bedoel je kieskeurig
Die had totaal geen realiteitsbeeld
Ja, dat is ook geen gezellige stad om op stap te gaan. Ik vind het wel een mooie stad om te zijn, het doet groots aan met die hoge gebouwen. En je rijdt er 's avonds zo doorheen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Agressief sfeertje? Nooit in Rotterdam geweest zeker?
De Bijenkorf is vanaf het CS nog kruipend te doen en dat met die strip is ook typisch, want zo werkt het busvervoer ook: een basisstrip plus het aantal zones.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar ik zit elke zaterdag in de tram met hordes brabantse dames van middelbare leeftijd die niet snappen waar z eer uit moeten voor de bijenkorf, dat je 1 strip meer moet stempelen dan het aantal zones en dat je alleen via bepaalde deuren naar binnen kan. Zo annoying
Geen idee.. volgens mij wil ze wel gepaald worden door Edward Cullen himselfquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, dus ze gelooft ook niet in sex voor het huwelijk, maar wel in trouwen op je 19e?
Tuurlijk, des te jonger je trouwt, des te vroeger je wél seks kan hebben en des te meer kinderen je kan produceren voordat de vrouw in de overgang gaat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, dus ze gelooft ook niet in sex voor het huwelijk, maar wel in trouwen op je 19e?
Ah, wat liefquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat is ook geen gezellige stad om op stap te gaan. Ik vind het wel een mooie stad om te zijn, het doet groots aan met die hoge gebouwen. En je rijdt er 's avonds zo doorheen.
Aan de andere kant heb ik ook wel eens iets aparts mee gemaakt in Rotterdam:
het was hartje zomer en ik had tijd zat dus ik besloot over de Erasmusbrug te rijden. Helaas besloot dat ding open te gaan. De zon was net onder en je zag, kijkend over de Maas een prachtige lucht.
Terwijl we voor de brug stonden te wachten stapten er een man en een vrouw uit hun auto, zetten de muziek wat harder en gingen innig knus staan dansen op de Erasmusbrug.
Dat was een heel apart, edoch mooi moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef mrbox het volgende:
gister wat reclame gezien van nieuwe H&M lingerie...
Echt wie koopt dat![]()
![]()
Dat is wel heel lelijk ja, die lettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
En Anne Rice?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:23 schreef RaXz het volgende:
[..]
En wederom, ben ik van de oude stempel.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel heel lelijk ja, die letters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
mooi zo.. ik hou van complete dingenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nederlands? Volgens mij is deel 4 nog niet vertaald, maar zal niet lang meer duren.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Poging 2Laten we maar zeggen dat het model de lingerie veel mooier uit doet komen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind zowel het model als de lingerie oerlelijk.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef mrbox het volgende:
gister wat reclame gezien van nieuwe H&M lingerie...
Echt wie koopt dat![]()
![]()
Ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk namelijk niet dat het me staat.![]()
Dat hoofd inderdaad. Die wenkbrauwen zitten zowat in haar ogen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat het model de lingerie veel mooier uit doet komen ja.
Vind zowel het model als de lingerie oerlelijk.
[..]
Poging 2vleeskleurige omaonderbroekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
not
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
oeh dat model was me niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat het model de lingerie veel mooier uit doet komen ja.
Vind zowel het model als de lingerie oerlelijk.
Hehe, ik heb de hele anime serie hier ergens gedownload en wel staanquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi zo.. ik hou van complete dingen
en vampierenfilms zijn tof, alleen vaak slecht in elkaar gezet...
mja.. ik heb nieuwe hoop.. heb zojuist Blood the last vampire binnen
film.. geen anime... film!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, ik heb de hele anime serie hier ergens gedownload en wel staan
[..]
Poging 2Lelijke vrouwen met lelijke lingerie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
Zo'n onderbroek laat een pantalon wel geweldig uitkomen... maar je moet er inderdaad echt niet bij zijn als die pantalon eenmaal uitgaat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
oeh dat model was me niet eens opgevallenJe moet jezelf als vrouw wel super haten wil je dat kopen
Interview with the Vampirequote:Op dinsdag 1 december 2009 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi zo.. ik hou van complete dingen
en vampierenfilms zijn tof, alleen vaak slecht in elkaar gezet...
Da's een manga toch?quote:mja.. ik heb nieuwe hoop.. heb zojuist Blood the last vampire binnen
QFTquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Zal toch wel een hit worden, al die meuk die ze onder "design" bij de H&M uitbrengen wordt verslonden.
Echt, als er morgen in de Vogue (of weet ik het) staat dat je in een komo zak helemaal de shizzle bent loopt overmorgen de halve wereld erin.
Ik weet dat ik niet mister goed gekleed ben, maar "mode".
ow god , je snapt toch wel dat je nu elke pantalon dragende vrouw verpest hebt hequote:Op dinsdag 1 december 2009 16:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo'n onderbroek laat een pantalon wel geweldig uitkomen... maar je moet er inderdaad echt niet bij zijn als die pantalon eenmaal uitgaat.
Van die anime een film? Hadden ze nooit moeten doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
film.. geen anime... film!
anime
Ik vind het wel iets chiques hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:43 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het ondergoed wel leuk, een beetje forties.
nee, tis gewoon een film.. maar volgens mij bar slechtquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Interview with the Vampiredoor Neill Jordan verfilmd.
Niet de verfilming van het 3e deel: Queen of the Damned
Bram Stoker's Dracula
[..]
Da's een manga toch?
Ja want elke pantalon dragende vrouw heeft per definitie zo'n oma-correctieslip van slechte H&M kwaliteit eronder aanquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow god , je snapt toch wel dat je nu elke pantalon dragende vrouw verpest hebt he![]()
![]()
They did.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Van die anime een film? Hadden ze nooit moeten doen
Inderdaad, een van de weinige anims die ik vermakelijk vond.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Van die anime een film? Hadden ze nooit moeten doen
Wie dat trouwens ooit bedacht heeft... dan wel ingestemd met het invoeren er van...quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De Bijenkorf is vanaf het CS nog kruipend te doen en dat met die strip is ook typisch, want zo werkt het busvervoer ook: een basisstrip plus het aantal zones.
Jaah, iets zedigs.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets chiques hebben eigenlijk.
Ja, beetje Dita von Teese. Met een mooie kokerrok er overheen en zo en de boobs goed on displayquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is de verfilming van. Zag hem laatst op filmtotaal staan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, tis gewoon een film.. maar volgens mij bar slecht
taxi heeft ook instaptariefquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Wie dat trouwens ooit bedacht heeft... dan wel ingestemd met het invoeren er van...
Als je een brood koopt betaal je toch ook niet een basistarief en dan de prijs van een brood..
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
film.. geen anime... film!
anime
Ik vind dit sexier dan de lippen om de te dunnen string heengevouwen te zien.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jaah, iets zedigs.
Gooi de pil maar weg, met zulk ondergoed wil niemand je meer neuken. Never ever.
Momenteel wel ff jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja want elke pantalon dragende vrouw heeft per definitie zo'n oma-correctieslip van slechte H&M kwaliteit eronder aan
ach kom op zegquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn hele foute oude model-foto's uit z'n tienerjarenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:47 schreef Modus het volgende:
En wat is dat voor vuige nicht hierboven, alleen een boxer aan en dan wel een sjaaltje om..
Ja maar Dita von Teese is één van de weinige dames wie ALLES staat. Die kan dus ook gewoon in een vuilniszak over straat of een show weggeven.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, beetje Dita von Teese. Met een mooie kokerrok er overheen en zo en de boobs goed on display
Ik kon niet langer kijken dan de intro, wat een vage tekenstijl heeft die film. Maar het schijnt een best goeie vampire anim te zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is de verfilming van. Zag hem laatst op filmtotaal staan.
Heb de anime nooit gezien. Ik heb nog wel ergens Vampire Hunter D.
Ik heb erg veel erg goede anime, waarbij Blood tweederangs is. Jaar of 4 trg was ik download nut en heb ik hele 100+ episodes series gedownloadquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:45 schreef RaXz het volgende:
[..]
Inderdaad, een van de weinige anims die ik vermakelijk vond.
De films Deathnote 1 & 2 zijn best leukquote:
Ik heb de hele serie van Full metal Alchemist gedownload en gekeken, plus filmquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb erg veel erg goede anime, waarbij Blood tweederangs is. Jaar of 4 trg was ik download nut en heb ik hele 100+ episodes series gedownloadHeb alleen de beste series en films gehouden
D is leukquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is de verfilming van. Zag hem laatst op filmtotaal staan.
Heb de anime nooit gezien. Ik heb nog wel ergens Vampire Hunter D.
Ja ik denk dat het hele degelijk maar toch sexy effect inderdaad weg is zodra er vetranden over dat broekje heenpuilenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar Dita von Teese is één van de weinige dames wie ALLES staat. Die kan dus ook gewoon in een vuilniszak over straat of een show weggeven.
No way dat het H&M publiek het staat.
Scheelt wel weer de pil enzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jaah, iets zedigs.
Gooi de pil maar weg, met zulk ondergoed wil niemand je meer neuken. Never ever.
Ja, het laat te raden over of er een blubberbuik en een jungle aan schaamhaar onder zitten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dit sexier dan de lippen om de te dunnen string heengevouwen te zien.
Laat wat te raden over, wat uit te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |