Ik vind eht ook echt een kuthype. 1x 5 minuten gezien en meteen afgezet. Maar blijkbaar zijn er genoeg kansloze tienermeisjes die het geweldig vinden en van Edward Cullen hun droomman maken zeg maar. Staat trouwens een topic over ergens.. ik zoek m ffquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:07 schreef mrbox het volgende:
dat hele twilight gaat voor bij mesnap de hype niet zo
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik vind eht ook echt een kuthype. 1x 5 minuten gezien en meteen afgezet. Maar blijkbaar zijn er genoeg kansloze tienermeisjes die het geweldig vinden en van Edward Cullen hun droomman maken zeg maar. Staat trouwens een topic over ergens.. ik zoek m ff
Werkt die op zaterdag anders dan doordeweeks dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:04 schreef Ripley het volgende:
Het zal. Ik vind het echt te druk met mensen die niet eens snappen hoe de tram werkt op zaterdag in Amsterdam.
Lees emo's.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik vind eht ook echt een kuthype. 1x 5 minuten gezien en meteen afgezet. Maar blijkbaar zijn er genoeg kansloze tienermeisjes die het geweldig vinden en van Edward Cullen hun droomman maken zeg maar. Staat trouwens een topic over ergens.. ik zoek m ff
Dat heb ik nou nog nooit gehad van mensen buiten brabant.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het zal. Ik vind het echt te druk met mensen die niet eens snappen hoe de tram werkt op zaterdag in Amsterdam. Dus als jij je evangelie blijft verkondigen blijft er hopelijk meer plek over voor de echte amsterdammers![]()
Ow, en ik heb ook ooit een kopstoot gehad van een kerel uit urk en een glas bier over mijn jas door een vuige brabo die hier hun vrijgezellenfeestjes kwamen houden
Nee, maar er zitten dan wel meer mensen in die niet snappen hoe hij werktquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Werkt die op zaterdag anders dan doordeweeks dan?.
Ik vind R-Patz echt een hele flauwe zoutloze hap met een blik uit z'n ogen alsof ie constant stoned is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik vind R-Patz zo veel knapper dan die taylor
Braaf zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit gehad van mensen buiten brabant.
Je hebt gelijk alwetende, brabant sucksAgressief arrogant volk dat kopstoten uitdeelt!
Heil Amsterdam!
Niet gevonden sorryquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Troost je, mij zul je er, behoudens verplichtingen en beurzen in de Rai niet zien.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het zal. Ik vind het echt te druk met mensen die niet eens snappen hoe de tram werkt op zaterdag in Amsterdam. Dus als jij je evangelie blijft verkondigen blijft er hopelijk meer plek over voor de echte amsterdammers![]()
Ow, en ik heb ook ooit een kopstoot gehad van een kerel uit urk en een glas bier over mijn jas door een vuige brabo die hier hun vrijgezellenfeestjes kwamen houden
Agressief sfeertje? Nooit in Rotterdam geweest zeker?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:20 schreef RealZeus het volgende:
Troost je, mij zul je er, behoudens verplichtingen en beurzen in de Rai niet zien.
Natuurlijk ben ik wel eens in Amsterdam geweest en ik vind er een agressief sfeertje hangen. Het is mijn stad niet.
Dan ga ik liever naar Maastricht of Groningen.
*stoft je steen af*quote:
Zo moeilijk is dat toch niet. Als je met de trein en de bus kunt kun je ook met de tram.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar er zitten dan wel meer mensen in die niet snappen hoe hij werkt
Ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Agressief sfeertje? Nooit in Rotterdam geweest zeker?
Nederlands? Volgens mij is deel 4 nog niet vertaald, maar zal niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er al 3 besteld..
4e kon ik niet vinden
En wederom, ben ik van de oude stempel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*stoft je steen af*
Het is idd echt een enoooorme tienerhype. En de boeken zijn gruwelijk slecht geschreven. Ook heel erg braaf en burgerlijk en sexloos (geschreven door een mormoonse vrouw) ... maar toch heb ik ze vrij snel uitgelezen.
Komt omdat het over vampieren gaat. Ben al lang blij dat het de vampire-hype aanwakkert. True Blood en zo
Dat zou je denken, maar ik zit elke zaterdag in de tram met hordes brabantse dames van middelbare leeftijd die niet snappen waar z eer uit moeten voor de bijenkorf, dat je 1 strip meer moet stempelen dan het aantal zones en dat je alleen via bepaalde deuren naar binnen kan. Zo annoyingquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet. Als je met de trein en de bus kunt kun je ook met de tram.
Ok, dus ze gelooft ook niet in sex voor het huwelijk, maar wel in trouwen op je 19e?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:20 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Niet gevonden sorryGing er iig over dat een vrouwtje iedereen die ze tegenkwam ging vergelijken met het karakter dat Edward Cullen speelde... En vroeg zich ook af waarom we niet zo geweldig, dromerig en heldhaftig waren ofzo
Hoe bedoel je kieskeurig
Die had totaal geen realiteitsbeeld
Ja, dat is ook geen gezellige stad om op stap te gaan. Ik vind het wel een mooie stad om te zijn, het doet groots aan met die hoge gebouwen. En je rijdt er 's avonds zo doorheen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Agressief sfeertje? Nooit in Rotterdam geweest zeker?
De Bijenkorf is vanaf het CS nog kruipend te doen en dat met die strip is ook typisch, want zo werkt het busvervoer ook: een basisstrip plus het aantal zones.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar ik zit elke zaterdag in de tram met hordes brabantse dames van middelbare leeftijd die niet snappen waar z eer uit moeten voor de bijenkorf, dat je 1 strip meer moet stempelen dan het aantal zones en dat je alleen via bepaalde deuren naar binnen kan. Zo annoying
Geen idee.. volgens mij wil ze wel gepaald worden door Edward Cullen himselfquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, dus ze gelooft ook niet in sex voor het huwelijk, maar wel in trouwen op je 19e?
Tuurlijk, des te jonger je trouwt, des te vroeger je wél seks kan hebben en des te meer kinderen je kan produceren voordat de vrouw in de overgang gaat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, dus ze gelooft ook niet in sex voor het huwelijk, maar wel in trouwen op je 19e?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |