abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75231044
Amarante op de uggs....
pi_75231201
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:11 schreef amaranta het volgende:
wijj hebben trouwens pannenkoeken gegeten, maar van die iut een schudbus, niet eens met ozpet...
En door die stomme pannenkoeken zijn nu mijn schoenen verpest
..

pi_75236163
goedemorgen, 5 uurtjes nachtrust is echt veels te weinig hoor. Mijn man had weer eens nachtdienst en mijn kleine spook begon om 11 uur met ontroostbaar huilen tot een uurtje of 1 vanmorgen en toen hij eindelijk sliep ging om 6 uur zijn biologische wekker al weer af. En echt ik heb genoeg te doen vandaag om even bij te tukken. zo zit ik nu ongeveer aan mijn koffie.

Amaranta, pannekoekenmix..........gebeurd al er wat op baby gebied?
pi_75236244
Hé faja, bah zeg... Het slapen wordt je ook niet gegunt de laatste dagen...

hier ook al wakker maar deels op eigen verzoek, dus ik mag niet klagen. Druk programma vandaag maar veel gezelligheid!
pi_75236411
Goedemorgen allemaal Wat vervelend dat sommigen zo slecht slapen hopenlijk verbeterd dat nog. Hier (nog) geen echte problemen gelukkig.

Hier even vlug een berichtje voor ik naar het werk ga, het is nogal hectisch momenteel daar. Dus helaas overdag amper meelees tijd, laat staan reageer tijd

Ik las over goedgekeurde dames, dus dat is . Nog geen verse beebs, maar ik hoop dat dat niet te lang meer gaat duren. Zet 'm op bij voorbaat

Ik heb gister een groeiecho gehad en die was helemaal keurig, niets op aan te merken. Het mannetje was met alles lekker gemiddeld, voldoende vruchtwater, keurig regelmatig hartje en lekker bewegelijk.

Verder vanmiddag intake van de kraamzorg en vanavond borstvoedingscursus. Volgens mij ben ik echt zwanger

Fijne werkdag allemaal!
pi_75236788
goedemorgen dames

@Amaranta; wat balen van je Uggs .... Hoop wel dat de pannenkoeken lekker waren???

@Faja; weer zo;n slechte nacht... dat is balen.

@Happy; jeuj een goede echo! leuk he? om je kleintje nog even te zien?

Ik heb van8 ook weer beroerd geslapen; misschien wel wat zenuwachtig voor de tandarts.. (zou nog liever bevallen op dit moment haha). Heb de hele nacht liggen woelen en raar liggen dromen over echt van alles.. heel bizar.

maar we gaan toch ff jompelen; vandaag 36 weken zwanger
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75236818
Mooie mijlpaal weer BJ,

Happy, natuurlijk ben je zwanger Fijn dat de echo mooi gemiddeld was... zo hoort dat! Enne, niet té hard werken he?!
  donderdag 3 december 2009 @ 08:22:21 #258
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75236903
Hier vannacht weer goed geslapen (maar ja, ik was dan ook gisterochtend al om 5:00u wakker )
Strakjes naar de bekkentherapeut

amaranta voor je pech
Faja
happy, fijn dat alles goed was!
BJ, alweer 36 weken!!
pi_75236955
En kapotte Uggs én geen bevalling én te vroeg wakkker!
Maarrrrr.... we blijven positief!
  donderdag 3 december 2009 @ 08:34:41 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75237006
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:27 schreef amaranta het volgende:
Je bent nog niet eens over de datum! Niet zo ongeduldig jongedame!
pi_75237029
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:27 schreef amaranta het volgende:
hey maaaaar je hoeft gelukkig niet naar de tandarts...
  donderdag 3 december 2009 @ 08:40:15 #262
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75237074
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:36 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Ja, jij veel succes bij de tandarts. Hoe laat moet mag je?
pi_75237406
iedereen veel succes met werken, therapeuten en tandarts

en amaranta; balen van je uggs zeg
pi_75238027
Amaranta wat balen van je Uggs zeg! Om zoiets zou ik momenteel echt heel hard kunnen huilen geloof ik!

BJ, veel succes bij de tandarts, iew!

Ook hier vannacht niks, Poppejantje zal het daar nog wel erg naar zn zin hebben ofzo.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75238540
Hallo

Ik reageer ook maar weer eens, alles gaat eigenlijk goed.
Wup en Incantrix nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes!

Wat gaat het hier ongelooflijk hard trouwens, Vlindur en BJ alweer 36 weken...
dat betekent dat ik ook 30 weken ben vandaag (en Asy jij gaat net zo hard mee, niet ontkennen nu )

Heb nu officieel mijn eerste echte kwaaltje, vanmiddag even naar de HA voor iets tegen een schimmelinfectie, ik verga van de jeuk al een paar dagen (ik hoopte dat het vanzelf weg zou gaan maar het wordt alleen maar erger, fietsen is een hel )

Met baby is alles goed volgens mijn, die zwemt nog vrolijk door mijn hele buik heen!

En er staat gewoon een kinderwagen in de kamer... en een wieg in de babykamer.... (het is dus toch echt waar he?.. )
pi_75238873
Leonieke goede actie van je baas!

BJ 36 weken en succes bij de tandarts
Happy een goede groeiecho

En ik ben ook weer goedgekeurd door vk. Heb voor het eerst in 2 zwangerschappen op de weegschaal mogen staan Heb instructie gehad (specifiek om gevraagd). Verder weinig bijzonders.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:29:12 #267
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75239260
amaranta, balen van je uggs, zeg! mss moet je macka ff pm'en, want zij heeft een draagdoek kunnen redden van een artistieke ingeving van haar oudste dochter. mss heeft ze nog tips voor je uggs?

happy, fijn een goede echo!

had BJ niet ook nog een echo? of was die al geweest?
iig BJ 36 weken vandaag! heel veel succes bij de tandarts vandaag! ik mag over 1,5 wk op controle en dan gaat eli voor het eerst mee ben superbenieuwd of dat gaat...

sidn3y, wat ontzettend fijn dat je je zo goed voelt en dat alles zo goed gaat! (het kan dus wel...)

ik zou vandaag naar breda gaan om nwe voedingsbh's te kopen bij mijn nichtjes, maar dat gaat dus niet... *insert een heleboel gefrustreerde smileys*

en ff een kopie uit mijn weblog onder een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tyfus, en dan komt er ook nog een reclame langs hoe je kanker kunt voorkomen! nou ben ik het echt zat!
kanker kun je niet voorkomen, stomme reclametrut! sorry
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:38:47 #268
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75239506
Iedereen met goeie echo's: gefeliciteerd.

Amaranta, balen van je schoenen! Zijn ze echt niet meer schoon te krijgen?

Hier nog steeds doodziek, mag vanmiddag weer naar de huisarts. Werd gebeld door mn vader, hij vind het stom dat ik ziek ben (het is ook allemaal mijn schuld). Ben benieuwd wat hij zegt als ie zaterdag hoort dat ik zwanger ben. Kon nog wel eens zwaar worden...
  donderdag 3 december 2009 @ 10:44:19 #269
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75239660
pessie, waarom is het jouw schuld dat je ziek bent?
of heb je een ingewikkelde relatie met je vader, en ligt het dus anders?
  donderdag 3 december 2009 @ 10:56:06 #270
259886 pessie
pi_75239949
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:44 schreef DaviniaHR het volgende:
pessie, waarom is het jouw schuld dat je ziek bent?
of heb je een ingewikkelde relatie met je vader, en ligt het dus anders?
Laten we het maar houden op een ingewikkelde relatie met mn vader, en als ik me rot voel, dan denk ik altijd dat alles mijn schuld is. Stiekum weet ik wel dat et de schuld is van een nitwit in londen die vond dat ik verkouden was, en daar niets aan ging doen.
pi_75240288
Good morning my ladies

Jeetje, hier veel slechte slapers vannacht! Hier nog redelijk, wel aan een stuk door. Alleen had lief zich verslapen en ben ik maar mee opgestaan om hem weg te brengen.
Heb nu dus al wel lekker boodschappen gedaan.

Happy: Jeej, een goede echo. Heerlijk he?

BJ: 36 weken, wow, schiet lekker op! Succes bij de tandarts.

Amaranta: koest, blijf adem halen! Sjors is nog aan het rijpen....

Sindell: 30 weken.....en een schimmel. Balen joh, maar met zalfje wordt het snel minder
Ik vind dat toch altijd beetje grappig in deze tijd van het jaar. Niet dat ik het leuk vind dat je er last van hebt, maar over het algemeen.

Sidn3y: ook al een sticker.....goed bezig hier dames!

Pessie: Snel opknappen hoor!

Davinia: jij verdient nu al de grootste knuffel van vandaag! Je mag best wel trots zijn op de manier waarop je deze zwangerschap doorstaat. Het is niet niks om continu geconfronteerd te worden met de pijn die je hebt....
pi_75240416
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:08 schreef DJRandall het volgende:
Davinia: jij verdient nu al de grootste knuffel van vandaag! Je mag best wel trots zijn op de manier waarop je deze zwangerschap doorstaat. Het is niet niks om continu geconfronteerd te worden met de pijn die je hebt....
Niet ten nadele van Davinia hoor (echt niet) maar hoezo moet je eigenlijk trots zijn als je een zwangerschap doorstaat met veel pijn.
Wat moet je dan eigenlijk anders? Van de flat springen?
pi_75240519
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:08 schreef DJRandall het volgende:
Sindell: 30 weken.....en een schimmel. Balen joh, maar met zalfje wordt het snel minder
Ik vind dat toch altijd beetje grappig in deze tijd van het jaar. Niet dat ik het leuk vind dat je er last van hebt, maar over het algemeen.
Eh die snap ik niet helemaal geloof ik heeft dat iets met de tijd van het jaar te maken dan? Ach er zijn ergere dingen natuurlijk, volkomen onschuldig maar gewoon ontzettend lastig.
quote:
Tja ik mag eigenlijk helemaal niet klagen over deze zwangerschap en toch vind ik het al pittig en heb ik zoiets van, nou 1 keer en nooit weer. Ik heb wel geleerd dat iedereen een zwangerschap toch op zijn eigen manier ervaart en voor de een is het veel zwaarder dan voor de ander. Lijkt me erg lastig om dan wel positief te blijven en gewoon door te gaan tot het einde. Dus wat dat betreft ben ik het wel met DJRandall eens. Nog eventjes volhouden en dan weet je waar je het voor gedaan hebt
pi_75240539
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:13 schreef lily het volgende:

[..]

Niet ten nadele van Davinia hoor (echt niet) maar hoezo moet je eigenlijk trots zijn als je een zwangerschap doorstaat met veel pijn.
Nou, ik vind het knap dat ze toch veel positieve dingen weet te beschrijven van een zwangerschap. En dat ze toch probeert de dagen zo goed en kwaad als kan door te komen. Ondanks dat het niet gaat zoals ze wil. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die stukken minder doorzettingsvermogen hebben.
Het feit dat ze pijn heeft, kan ze niets aan doen. Het feit dat ze straks toch een wolk van een baby heeft, vind ik wel iets om trots op te zijn.

Zo vind ik ook dat er hier veel dames zijn die het ontzettend goed doen, ondanks klachten, kwalen en pijnen.
pi_75240601
ik ben dr weer hoor dames; en ik leef nog gelukkig viel het mee.
Tandarts heeft er 3 stukjes weer aangezet; zonder verdoving. En ik mag in het voorjaar weer terug komen.
Ook heeft ie nog ff wat tandsteen weggehaald; want dat staat mooier op de foto's haha
gelukkig was het deze keer een leuke vriendelijke man...

ben erna nog even het centrum in gelopen; want ik voelde me vrij goed. Heb bij de H&M nog ff 3 voedingsshirtjes in de aanbieding gescoord. Toch weer mooi.

en @ Davinia; ik heb maandag de echo gehad en alles was prima, ons kindje was toen 2440 gram (bij 35 wk en 4 dagen). En ligt nog steeds met het hoofdje de goede kant op.

@Sindell; 30 weken

en nu moet ik zo straks eerst eens ff wat slaap inhalen... (nadat ik mijn wekelijkse blog heb bijgewerkt).
pi_75240610
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:34 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Je bent nog niet eens over de datum! Niet zo ongeduldig jongedame!
ja, maar ik ga wss 14 dagen over de datum dus dan begin ik altijd graag op tijd met zeuren
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:36 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Ik heb deze zwangerschap al 4 verstandskiezen laten trekken en 1 gaatje laten vullen en een marteling bij de mondhygiéniste, heb mijn portie tand wel gehad
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:13 schreef lily het volgende:

[..]

Ik denk dat de essentie hem zit in dat ze neit steen en been klaagt zoals andere zwangere vrouwn, die al gaan klagen als er door de zwangerschap en nagel afbreekt ofzo...
pi_75240651
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:17 schreef sindell het volgende:

[..]

Eh die snap ik niet helemaal geloof ik heeft dat iets met de tijd van het jaar te maken dan? Ach er zijn ergere dingen natuurlijk, volkomen onschuldig maar gewoon ontzettend lastig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75240654
ah, dus de trotsheid zit hem in het "niet klagen"...ik snap jullie insteek
pi_75240887
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:22 schreef lily het volgende:
ah, dus de trotsheid zit hem in het "niet klagen"...ik snap jullie insteek
Nee, in de postieve dingen blijven zien van de zwangerschap en er proberen het beste van te maken.
pi_75240996
oehhh amaranta; dan heb ik niets gezegd... verstandkiezen trekken is ook geen pretje idd....

Ik ga mijn bed zo nog ff lekker in; eerst ff een aflevering gooische vrouwen kijken en dan ff een dutje doen...
pi_75241669
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:29 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Nee, in de postieve dingen blijven zien van de zwangerschap en er proberen het beste van te maken.
tsja. toch vind ik het niet zo'n erg leuke opmerking voor die mensen die er wel eens helemaal doorheen zitten hoor. het klinkt toch een beetje weer alsof je verplicht moet gaan staan juichen als je je onwijs beroerd voelt, vooral niks laten merken mensen! want zwanger zijn is leuk! al val je er bij neer, het is leuk!. er zijn zat mensen die wel het leuke en positieve van zwanger zijn ervaren, maar er zijn ook mensen voor wie zwanger zijn gewoon echt heel beroerd is. zijn die dan minder dan de mensen die toch wel positieve dingen ervaren?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75241963
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:51 schreef simmu het volgende:

[..]

tsja. toch vind ik het niet zo'n erg leuke opmerking voor die mensen die er wel eens helemaal doorheen zitten hoor. het klinkt toch een beetje weer alsof je verplicht moet gaan staan juichen als je je onwijs beroerd voelt, vooral niks laten merken mensen! want zwanger zijn is leuk! al val je er bij neer, het is leuk!. er zijn zat mensen die wel het leuke en positieve van zwanger zijn ervaren, maar er zijn ook mensen voor wie zwanger zijn gewoon echt heel beroerd is. zijn die dan minder dan de mensen die toch wel positieve dingen ervaren?
Nee, zo bedoel ik het helemaal niet.
Van mij mag je alles zeggen en mag je altijd klagen. Maar ik vind het wel belangrijk dat je probeert er het beste van te maken. Ik heb nooit gezegd dat zwanger zijn alleen maar leuk is. Sterker nog, ik had het me zelf ook heel wat rooskleuriger voorgesteld dan het voor mij persoonlijk is. Maar dat neemt niet weg dat ik trots ben op de manier waarop ik het doe. Of het feit dat ik een keer toe kan geven dat iets niet lukt, of dat ik gestopt ben met roken.
Er is toch niets mis met zeggen tegen iemand dat ze best trots mag zijn?
En dat geldt niet specifiek voor Davinia, maar voor jullie allemaal.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:00:46 #283
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75242016
Jeumig, komt er nog een hele discussie achteraan!

DJ, ik snap wat je bedoelt en waardeer het echt!
Andere dames ook!
pi_75242291

Zo voel ik me nu ongeveer!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75242367
Nou hier een super nacht gehad
Heerlijk zeg, en wat ik had het nodig. Voel me meteen stukken beter. Afgelopen dagen een beetje depri gevoelt, maar dat kwam dus puur door het slechte slapen.
Ook werd ik om 09.30 uur wakker (en gisteren om 21.30 gaan slapen) maar ben ik lekker blijven liggen tot een half uur geleden. En wat een verschil qua pijn aan de bekken zeg, met het opstaan. Dus langer rust enzo, scheelt mij ook weer een hoop pijn Ben even helemaal happy weer. Helemaal omdat de groeiecho gisteren goed was. En ik gewoon bijna moeder word (naja 10 weken ofzo).

Happy, ook een goede groeiecho Fijn gevoel is dat hè. Weer een stukje rust erbij.

Verder nog niet echt bijgelezen, sorry dames.
pi_75242449
Waar zal ik beginnen..

Ik moest naar de gyn, gewoon, controle..
"Er zijn in het noorden maar 2 mensen die matchen met jou bloed en we gaan je over een week of 2 , de 14e of de 15e inleiden"

Dus ik met mn kaak op de grond want dit ging wel erg snel

Heel verhaal dus, die mensen willen niet met kerst op actief, want ze willen graag drinken en dus komen ze volgende week zodat er bloed voor me kan worden achtergehouden.
Omdat ik dus dat rhesus heb heeft hij zoiets van, nu gaan het nog goed, nu is hij nog gezond, waarom zouden we wachten tot het mis gaat?

En ik moest de hele tijd maar wat dom grinniken omdat ik me ineens besefte dat ik over 2 weken mama wordt

Dus volgende week weer heen en dan gaat hij voelen of ik inleidbaar ben en dan maken we afspraak voor de 15, want dat wil ik dus graag

God jantje tering! Ik word mama!

____
Oh, ik zal nu ff bijlezen

Ik kan al wel jomplen voor Beessie! 36 weken!
pi_75242541
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:15 schreef Vlindur het volgende:
Waar zal ik beginnen..

"Er zijn in het noorden maar 2 mensen die matchen met jou bloed en we gaan je over een week of 2 , de 14e of de 15e inleiden"

Heel verhaal dus, die mensen willen niet met kerst op actief, want ze willen graag drinken en dus komen ze volgende week zodat er bloed voor me kan worden achtergehouden.
Omdat ik dus dat rhesus heb heeft hij zoiets van, nu gaan het nog goed, nu is hij nog gezond, waarom zouden we wachten tot het mis gaat?

En ik moest de hele tijd maar wat dom grinniken omdat ik me ineens besefte dat ik over 2 weken mama wordt

Dus volgende week weer heen en dan gaat hij voelen of ik inleidbaar ben en dan maken we afspraak voor de 15, want dat wil ik dus graag

____

Oh over 2 weken al. Spannend.
En inderdaad, nu gaat het allemaal goed. Dus houden zo.
En over 2 weken ben je moeder van een gezonde baby
pi_75242588
Hoera voor de baas van Leonieke (beter laat dan nooit, van mijn kant dan hè).

En Amaranta, je schoenen en pakkenkoekenmix, geen goede combi
pi_75242659
Vlindur, over twaalf dagen mama
pi_75242772
Vlindur: wow, dat is gaaf, en spannend en....ik begin mee te jompelen....

En voor de overige dames. Het spijt me als ik iemand gekwetst heb, dat was absoluut niet mijn bedoeling. Ik wilde Davinia een hart onder de riem steken, maar dit is helaas verkeerd overgekomen. Ik bedoelde het goed...
pi_75242847
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:58 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Nee, zo bedoel ik het helemaal niet.
Van mij mag je alles zeggen en mag je altijd klagen. Maar ik vind het wel belangrijk dat je probeert er het beste van te maken. Ik heb nooit gezegd dat zwanger zijn alleen maar leuk is. Sterker nog, ik had het me zelf ook heel wat rooskleuriger voorgesteld dan het voor mij persoonlijk is. Maar dat neemt niet weg dat ik trots ben op de manier waarop ik het doe. Of het feit dat ik een keer toe kan geven dat iets niet lukt, of dat ik gestopt ben met roken.
Er is toch niets mis met zeggen tegen iemand dat ze best trots mag zijn?
En dat geldt niet specifiek voor Davinia, maar voor jullie allemaal.
oh, ik bedoelde het helemaal niet als ultra kritiek hoor
ik heb alleen vaak het gevoel dat er net zoveel geklaagd wordt over klagen als dat er geklaagd wordt, iss all en persoonlijk heb ik een pesthekel aan zwanger zijn, wat is er nou leuk aan maandenlang elke dag te beginnen met spugen (en gebler van de koter die me hoort en dus uit bedje wil)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 3 december 2009 @ 12:30:50 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75242988
Vlindur! Whaaaa!!!!!! Wat gek zeg, zomaar ineens een datum!
Wel fijn dat ze zo goed mee- en nadenken over wat het beste is voor iedereen!
pi_75243041
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:24 schreef DJRandall het volgende:
En voor de overige dames. Het spijt me als ik iemand gekwetst heb, dat was absoluut niet mijn bedoeling. Ik wilde Davinia een hart onder de riem steken, maar dit is helaas verkeerd overgekomen. Ik bedoelde het goed...
Je hebt mij echt niet gekwetst hoor, DJ. Het was maar een opmerking van mijn kant.
Het kwam helemaal niet verkeerd over verder, ik snapte wel wat je bedoelde hoor

Ik word soms gewoon een beetje kriegel van de "trots op je" opmerkingen, en "wat doe je het goed" en "wat heb je het zwaar" opmerkingen. Maar dat zegt iets over mij, niet over jou.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:48:47 #294
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75243659
Vlindur, jeetje . Dan komt die op mijn verjaardag . De 15e is wel de beste dag van de maand december , 10 nachtjes na de sint, en 10 nachtjes vóór Kerst .

Maar wat geweldig, gaaf en spannend om zo naartoe te kunnen leven .
pi_75243694
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:15 schreef Vlindur het volgende:
Waar zal ik beginnen..

____

de 14 de of de 15de dat is al écht heel snel. Wat helemaal te gaaf. En wat bof jij dan weer dat die mensen willen drinken ezo.
Ik ben helemaal plaatsvervangend blij voor j!!!
pi_75243839
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef ymme het volgende:
Hoera voor de baas van Leonieke (beter laat dan nooit, van mijn kant dan hè).

En Amaranta, je schoenen en pakkenkoekenmix, geen goede combi
uh.... dat was niet de combi...
ik heb pannenkoeken gegeten.
de boosdoener vro de schoenen was de danoontje van mijn dochter
  donderdag 3 december 2009 @ 12:54:57 #297
259886 pessie
pi_75243881
yippie! bijna weer een nieuwe baby!
pi_75243995
Nog 12 dagen! Ik riep idd al tijden dat ik de 15e wilde wegens de 10 dagen voor en na En nu gaat het nog door ook!

Raar hoor Johan heeft al vrij geregeld
En volgende week vrijdag werkt hij thuis zodat ie lekker mee kan naar het ziekenhuis. Ik vind het ineens best wel eng hoor.. Maar gelukkig is hier thuis alles al klaar, de gordijnen heb ik net opgehaald, die waren binnen. Die zal ik zo even ophangen. Vanavond zwangerschapscursus. Dan is volgende week die laatste waar ik bij kan zijn! Die van de 17e halen we dan niet meer!

Heeft iemand van jullie ervaringen met inleiden? Beval je dan altijd die dag? Of kan het dan ook dagen later nog komen? Ik ga me zo maar eens even inlezen

Ik wil Davinia een dikke kus geven
Amaranta succes met het poetsen van dr Ugs.. Wat klote!
En de rest ben ik door mn gehyper alweer vergeten

Oh ja Mag ik achter mn naam dit: ( 15-12) als dat kan?
  donderdag 3 december 2009 @ 13:04:42 #299
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75244197
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef Vlindur het volgende:
Nog 12 dagen! Ik riep idd al tijden dat ik de 15e wilde wegens de 10 dagen voor en na En nu gaat het nog door ook!
Dat zeg ik dus al mijn hele leven hè: "ik ben de 15e jarig, 10 dagen na en 10 dagen voor" .

En nog 12 nachtjes , je gaat me gewoon inhalen joh .
pi_75244368
Ik zal na al die lieve felicitaties ook eens laten horen hoe het met me is.

Ik voel me sinds een weekje echt wat beter, alhoewel ik op zich al weinig te klagen had... Ik lig nog wel vroeg in bed, maar s'middags een dutje doen lukt me nu niet meer, dus de hele erge vermoeidheid is weg.

Ik had vandaag de eerste afspraak bij de gynaecoloog. Beetje vreemd was dat ze me nogal raar aankeken toen ik binnen kwam en zei dat ik 12 weken zwanger was. Ze verwachtten een mevr deliedje die 41.4 weken was en van wie ze besloten hadden die door te sturen om in te gaan leiden...
Uhm... Dat was bijna 2 jaar terug ja....
Bleek dat mijn bevalling van Floortje daar in het ziekenhuis onder een ander dossier was aangemaakt en dat mijn vorige zwangerschap helemaal niet afgesloten was is hun systeem....

Maar goed, ik kreeg wel zomaar de dagen die de verloskundige 4 weken terug van mijn zwanmgerschaps-duur had afgehaald weer erbij, plus één extra. Ben dus ineens toch weer 13 weken ipv 12...

Ik waggel dus straks écht heeel hoog zwanger op jullie bruiloft rond Lishe!
Maar waggelen zal ik... ik ga toch vast weer flink overtijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')