..quote:Op woensdag 2 december 2009 22:11 schreef amaranta het volgende:
wijj hebben trouwens pannenkoeken gegeten, maar van die iut een schudbus, niet eens met ozpet...
En door die stomme pannenkoeken zijn nu mijn schoenen verpest
Je bent nog niet eens over de datum! Niet zo ongeduldig jongedame!quote:Op donderdag 3 december 2009 08:27 schreef amaranta het volgende:
En kapotte Uggs én geen bevalling én te vroeg wakkker!
Maarrrrr.... we blijven positief!
hey maaaaar je hoeft gelukkig niet naar de tandarts...quote:Op donderdag 3 december 2009 08:27 schreef amaranta het volgende:
En kapotte Uggs én geen bevalling én te vroeg wakkker!
Maarrrrr.... we blijven positief!
Ja, jij veel succes bij de tandarts. Hoe laat moet mag je?quote:Op donderdag 3 december 2009 08:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hey maaaaar je hoeft gelukkig niet naar de tandarts...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tyfus, en dan komt er ook nog een reclame langs hoe je kanker kunt voorkomen! nou ben ik het echt zat!
kanker kun je niet voorkomen, stomme reclametrut! sorry
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Laten we het maar houden op een ingewikkelde relatie met mn vader, en als ik me rot voel, dan denk ik altijd dat alles mijn schuld is. Stiekum weet ik wel dat et de schuld is van een nitwit in londen die vond dat ik verkouden was, en daar niets aan ging doen.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:44 schreef DaviniaHR het volgende:
pessie, waarom is het jouw schuld dat je ziek bent?
of heb je een ingewikkelde relatie met je vader, en ligt het dus anders?
Niet ten nadele van Davinia hoor (echt niet) maar hoezo moet je eigenlijk trots zijn als je een zwangerschap doorstaat met veel pijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:08 schreef DJRandall het volgende:
Davinia: jij verdient nu al de grootste knuffel van vandaag! Je mag best wel trots zijn op de manier waarop je deze zwangerschap doorstaat. Het is niet niks om continu geconfronteerd te worden met de pijn die je hebt....![]()
Eh die snap ik niet helemaal geloof ikquote:Op donderdag 3 december 2009 11:08 schreef DJRandall het volgende:
Sindell: 30 weken.....en een schimmel.Balen joh, maar met zalfje wordt het snel minder
Ik vind dat toch altijd beetje grappig in deze tijd van het jaar. Niet dat ik het leuk vind dat je er last van hebt, maar over het algemeen.
Tja ik mag eigenlijk helemaal niet klagen over deze zwangerschap en toch vind ik het al pittig en heb ik zoiets van, nou 1 keer en nooit weer. Ik heb wel geleerd dat iedereen een zwangerschap toch op zijn eigen manier ervaart en voor de een is het veel zwaarder dan voor de ander. Lijkt me erg lastig om dan wel positief te blijven en gewoon door te gaan tot het einde. Dus wat dat betreft ben ik het wel met DJRandall eens. Nog eventjes volhouden en dan weet je waar je het voor gedaan hebtquote:Davinia: jij verdient nu al de grootste knuffel van vandaag! Je mag best wel trots zijn op de manier waarop je deze zwangerschap doorstaat. Het is niet niks om continu geconfronteerd te worden met de pijn die je hebt....![]()
Nou, ik vind het knap dat ze toch veel positieve dingen weet te beschrijven van een zwangerschap. En dat ze toch probeert de dagen zo goed en kwaad als kan door te komen. Ondanks dat het niet gaat zoals ze wil. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die stukken minder doorzettingsvermogen hebben.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:13 schreef lily het volgende:
[..]
Niet ten nadele van Davinia hoor (echt niet) maar hoezo moet je eigenlijk trots zijn als je een zwangerschap doorstaat met veel pijn.
Wat moet je dan eigenlijk anders? Van de flat springen?
ja, maar ik ga wss 14 dagen over de datum dus dan begin ik altijd graag op tijd met zeurenquote:Op donderdag 3 december 2009 08:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je bent nog niet eens over de datum! Niet zo ongeduldig jongedame!
Ik heb deze zwangerschap al 4 verstandskiezen laten trekken en 1 gaatje laten vullen en een marteling bij de mondhygiéniste, heb mijn portie tand wel gehadquote:Op donderdag 3 december 2009 08:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hey maaaaar je hoeft gelukkig niet naar de tandarts...
Ik denk dat de essentie hem zit in dat ze neit steen en been klaagt zoals andere zwangere vrouwn, die al gaan klagen als er door de zwangerschap en nagel afbreekt ofzo...quote:Op donderdag 3 december 2009 11:13 schreef lily het volgende:
[..]
Niet ten nadele van Davinia hoor (echt niet) maar hoezo moet je eigenlijk trots zijn als je een zwangerschap doorstaat met veel pijn.
Wat moet je dan eigenlijk anders? Van de flat springen?
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:17 schreef sindell het volgende:
[..]
Eh die snap ik niet helemaal geloof ikheeft dat iets met de tijd van het jaar te maken dan?
Ach er zijn ergere dingen natuurlijk, volkomen onschuldig maar gewoon ontzettend lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, in de postieve dingen blijven zien van de zwangerschap en er proberen het beste van te maken.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:22 schreef lily het volgende:
ah, dus de trotsheid zit hem in het "niet klagen"...ik snap jullie insteek
tsja. toch vind ik het niet zo'n erg leuke opmerking voor die mensen die er wel eens helemaal doorheen zitten hoor. het klinkt toch een beetje weer alsof je verplicht moet gaan staan juichen als je je onwijs beroerd voelt, vooral niks laten merken mensen! want zwanger zijn is leuk! al val je er bij neer, het is leuk!. er zijn zat mensen die wel het leuke en positieve van zwanger zijn ervaren, maar er zijn ook mensen voor wie zwanger zijn gewoon echt heel beroerd is. zijn die dan minder dan de mensen die toch wel positieve dingen ervaren?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:29 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Nee, in de postieve dingen blijven zien van de zwangerschap en er proberen het beste van te maken.
Nee, zo bedoel ik het helemaal niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:51 schreef simmu het volgende:
[..]
tsja. toch vind ik het niet zo'n erg leuke opmerking voor die mensen die er wel eens helemaal doorheen zitten hoor. het klinkt toch een beetje weer alsof je verplicht moet gaan staan juichen als je je onwijs beroerd voelt, vooral niks laten merken mensen! want zwanger zijn is leuk! al val je er bij neer, het is leuk!. er zijn zat mensen die wel het leuke en positieve van zwanger zijn ervaren, maar er zijn ook mensen voor wie zwanger zijn gewoon echt heel beroerd is. zijn die dan minder dan de mensen die toch wel positieve dingen ervaren?
Oh over 2 weken al.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:15 schreef Vlindur het volgende:
Waar zal ik beginnen..
Ik moest naar de gyn, gewoon, controle..
"Er zijn in het noorden maar 2 mensen die matchen met jou bloed en we gaan je over een week of 2 , de 14e of de 15e inleiden"
Dus ik met mn kaak op de grond want dit ging wel erg snel
Heel verhaal dus, die mensen willen niet met kerst op actief, want ze willen graag drinken en dus komen ze volgende week zodat er bloed voor me kan worden achtergehouden.
Omdat ik dus dat rhesus heb heeft hij zoiets van, nu gaan het nog goed, nu is hij nog gezond, waarom zouden we wachten tot het mis gaat?
En ik moest de hele tijd maar wat dom grinniken omdat ik me ineens besefte dat ik over 2 weken mama wordt![]()
Dus volgende week weer heen en dan gaat hij voelen of ik inleidbaar ben en dan maken we afspraak voor de 15, want dat wil ik dus graag
God jantje tering! Ik word mama!![]()
![]()
![]()
____
Oh, ik zal nu ff bijlezen
Ik kan al wel jomplen voor Beessie!![]()
![]()
36 weken!
oh, ik bedoelde het helemaal niet als ultra kritiek hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 11:58 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het helemaal niet.
Van mij mag je alles zeggen en mag je altijd klagen. Maar ik vind het wel belangrijk dat je probeert er het beste van te maken. Ik heb nooit gezegd dat zwanger zijn alleen maar leuk is. Sterker nog, ik had het me zelf ook heel wat rooskleuriger voorgesteld dan het voor mij persoonlijk is. Maar dat neemt niet weg dat ik trots ben op de manier waarop ik het doe. Of het feit dat ik een keer toe kan geven dat iets niet lukt, of dat ik gestopt ben met roken.
Er is toch niets mis met zeggen tegen iemand dat ze best trots mag zijn?
En dat geldt niet specifiek voor Davinia, maar voor jullie allemaal.
Je hebt mij echt niet gekwetst hoor, DJ. Het was maar een opmerking van mijn kant.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:24 schreef DJRandall het volgende:
En voor de overige dames. Het spijt me als ik iemand gekwetst heb, dat was absoluut niet mijn bedoeling. Ik wilde Davinia een hart onder de riem steken, maar dit is helaas verkeerd overgekomen. Ik bedoelde het goed...
de 14 de of de 15de dat is al écht heel snel. Wat helemaal te gaaf. En wat bof jij dan weer dat die mensen willen drinken ezo.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:15 schreef Vlindur het volgende:
Waar zal ik beginnen..
Ik moest naar de gyn, gewoon, controle..
"Er zijn in het noorden maar 2 mensen die matchen met jou bloed en we gaan je over een week of 2 , de 14e of de 15e inleiden"
Dus ik met mn kaak op de grond want dit ging wel erg snel
Heel verhaal dus, die mensen willen niet met kerst op actief, want ze willen graag drinken en dus komen ze volgende week zodat er bloed voor me kan worden achtergehouden.
Omdat ik dus dat rhesus heb heeft hij zoiets van, nu gaan het nog goed, nu is hij nog gezond, waarom zouden we wachten tot het mis gaat?
En ik moest de hele tijd maar wat dom grinniken omdat ik me ineens besefte dat ik over 2 weken mama wordt![]()
Dus volgende week weer heen en dan gaat hij voelen of ik inleidbaar ben en dan maken we afspraak voor de 15, want dat wil ik dus graag
God jantje tering! Ik word mama!![]()
![]()
![]()
____
Oh, ik zal nu ff bijlezen
Ik kan al wel jomplen voor Beessie!![]()
![]()
36 weken!
uh.... dat was niet de combi...quote:Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef ymme het volgende:
Hoera voor de baas van Leonieke (beter laat dan nooit, van mijn kant dan hè).
En Amaranta, je schoenen en pakkenkoekenmix, geen goede combi
Dat zeg ik dus al mijn hele leven hè: "ik ben de 15e jarig, 10 dagen na en 10 dagen voor"quote:Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef Vlindur het volgende:
Nog 12 dagen!![]()
Ik riep idd al tijden dat ik de 15e wilde wegens de 10 dagen voor en na
En nu gaat het nog door ook!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |