abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75243995
Nog 12 dagen! Ik riep idd al tijden dat ik de 15e wilde wegens de 10 dagen voor en na En nu gaat het nog door ook!

Raar hoor Johan heeft al vrij geregeld
En volgende week vrijdag werkt hij thuis zodat ie lekker mee kan naar het ziekenhuis. Ik vind het ineens best wel eng hoor.. Maar gelukkig is hier thuis alles al klaar, de gordijnen heb ik net opgehaald, die waren binnen. Die zal ik zo even ophangen. Vanavond zwangerschapscursus. Dan is volgende week die laatste waar ik bij kan zijn! Die van de 17e halen we dan niet meer!

Heeft iemand van jullie ervaringen met inleiden? Beval je dan altijd die dag? Of kan het dan ook dagen later nog komen? Ik ga me zo maar eens even inlezen

Ik wil Davinia een dikke kus geven
Amaranta succes met het poetsen van dr Ugs.. Wat klote!
En de rest ben ik door mn gehyper alweer vergeten

Oh ja Mag ik achter mn naam dit: ( 15-12) als dat kan?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 3 december 2009 @ 13:04:42 #299
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75244197
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef Vlindur het volgende:
Nog 12 dagen! Ik riep idd al tijden dat ik de 15e wilde wegens de 10 dagen voor en na En nu gaat het nog door ook!
Dat zeg ik dus al mijn hele leven hè: "ik ben de 15e jarig, 10 dagen na en 10 dagen voor" .

En nog 12 nachtjes , je gaat me gewoon inhalen joh .
pi_75244368
Ik zal na al die lieve felicitaties ook eens laten horen hoe het met me is.

Ik voel me sinds een weekje echt wat beter, alhoewel ik op zich al weinig te klagen had... Ik lig nog wel vroeg in bed, maar s'middags een dutje doen lukt me nu niet meer, dus de hele erge vermoeidheid is weg.

Ik had vandaag de eerste afspraak bij de gynaecoloog. Beetje vreemd was dat ze me nogal raar aankeken toen ik binnen kwam en zei dat ik 12 weken zwanger was. Ze verwachtten een mevr deliedje die 41.4 weken was en van wie ze besloten hadden die door te sturen om in te gaan leiden...
Uhm... Dat was bijna 2 jaar terug ja....
Bleek dat mijn bevalling van Floortje daar in het ziekenhuis onder een ander dossier was aangemaakt en dat mijn vorige zwangerschap helemaal niet afgesloten was is hun systeem....

Maar goed, ik kreeg wel zomaar de dagen die de verloskundige 4 weken terug van mijn zwanmgerschaps-duur had afgehaald weer erbij, plus één extra. Ben dus ineens toch weer 13 weken ipv 12...

Ik waggel dus straks écht heeel hoog zwanger op jullie bruiloft rond Lishe!
Maar waggelen zal ik... ik ga toch vast weer flink overtijd
pi_75244715
Vlindur, dikke kans dat je ook die dag bevalt, zeker als je ook weeenopwekkers krigt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')