Het blijft dan ook waar he?!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:43 schreef 4-elements het volgende:
Maar ach, het zorgt voor discussie. Zoals de Top 2000 elk jaar doet. En elk jaar zegt Peaceman weer dat Coldplay niet in de top 10 hoort. Allemaal tradities.
Nou ja, als je dan toch een Nederlands liedje in de top 10 wilt hebben dan nog eerder iets van Shaffy dan van Boudewijn de Groot hoor...quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:43 schreef 4-elements het volgende:
Tja... Jammer dat een aantal acties om Ramses in de top 10 te helpen blijkbaar hebben geholpen. Natuurlijk is hij een legende, maar zijn nummers zijn echt geen top 10 waardig.
Hoe kun je dan objectief naar muziek kijken? Elke keuze is subjectief. Wat zijn de volgens jou de criteria om in de top 10 te mogen staan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zei top 10, Coldplay kun je toch, als je objectief zou kijken, niet in een top 100 zetten
Welk Coldplay nummer had jij dan in de top 10 gewild?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:13 schreef Norrage het volgende:
Coldplay mag ook echt wel in die top 10 op zich, maar waarom...oh waarom met clocks...
Viva la vida dan toch wel.. Of eigenlijk zijn de allerbeste platen van Coldplay In my place, Yellow en Violet hill. Dat zijn echter wel hits geweest, maar dat zijn echte 3fm klassiekers. Geen Radio-2.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:23 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Welk Coldplay nummer had jij dan in de top 10 gewild?
Scientist, Green Eyes, Yellow, God Put A Smile....nou, elk nummer is beter. Clocks is het laagst gerankte nummer in mijn hele itunes playlistquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:23 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Welk Coldplay nummer had jij dan in de top 10 gewild?
Jij bent dus mede schuldigquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:45 schreef Nizno het volgende:
oke ik stem ieder jaar op de pastorale, maar dit is wel erg overdreven hoor!!
ja en dan krijg je dus dat dat nummer er niet in komt. Net als dat gedoe met Ede staal (dagblad van het noorden actie) en ik geloof dat GS ook al eens een soort actie heeft gehouden met een baggernummer.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij bent dus mede schuldig
Eerlijk gezegd vind ik deze uitslag ronduit triest.
Oh en kunnen we volgend jaar niet een fok! aktie houden? Neem een willeurig nummer en gewoon allemaal dat nummer meenemen in onze lijsten
Reageren ze niet op.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:02 schreef wdn het volgende:
Ok! alternatief; een protestbrief naar radio 2!
7e zelfs, als Ramses het iets langer had volgehouden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:07 schreef Homdeck het volgende:
Het enige dat me deugd doet als ik die top 10 zo bekijk is dat Pink Floyd er weer eens in staat.
En dat zou dan de hoogste positie voor PF ooit geweest zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
7e zelfs, als Ramses het iets langer had volgehouden.
Ik laat dus ook de Top 2000 voor wat het is en zie het volgend jaar wel, kijken wat we dan voor lijst krijgen . . .quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:07 schreef peaceman het volgende:
Kan dat allemaal zo snel dan? En waarom maken ze dat dan in vredesnaam bekend?
Overigens 3x Ramses Shaffy in de top 10 is ronduit ridicuul!
Het slaat idd nergens op maar wat maakt die top 10 nou uit? Meestal staat ie van te voren al bijna vast. Altijd dezelfde nummer 1 etc.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik laat dus ook de Top 2000 voor wat het is en zie het volgend jaar wel, kijken wat we dan voor lijst krijgen . . .![]()
Daar moet ik je volledig gelijk in geven.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:46 schreef cafca het volgende:
Ach, iedereen mag zeiken wat-ie wil, die 3 nummers van Ramses zijn in ieder geval stuk voor stuk meer top-10-waardig dan dat saaie achtergrondmuzakje Clocks.....
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:46 schreef cafca het volgende:
Ach, iedereen mag zeiken wat-ie wil, die 3 nummers van Ramses zijn in ieder geval stuk voor stuk meer top-10-waardig dan dat saaie achtergrondmuzakje Clocks.....
Het zou nog niet eens in de Queen top 5 horen, laat staan in de top 5 van de top 2000quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Queen weer op 1Meer dan terecht. Gewoon het beste nummer ooit
Fix You.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:40 schreef marcodej het volgende:
Clocks is misschien wel het minst top 10-waardige nummer van Coldplay, vind het niet hun beste nummer. Nummers als Fix You, The Scientist, In My Place en Trouble komen wat mij betreft hiervoor eerder in aanmerking.
Ik vind Clocks wel een aardig nummer, maar wel overhyped en zeker geen top 10 materiaal.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Werkelijk waar een aanfluiting![]()
Net als Clocks![]()
![]()
Ja, die is te vroeg doodgegaanquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:32 schreef RedFever007 het volgende:
Kunnen we zeggen dat M. Jackson gefaald heeft in zijn missie onze Top 2000 binnen te komen met een top 10 notering
Hij is een paar maanden te vroeg gestorvenquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:32 schreef RedFever007 het volgende:
Kunnen we zeggen dat M. Jackson gefaald heeft in zijn missie onze Top 2000 binnen te komen met een top 10 notering
Er zijn 500 matige platen, we gaan gewoon genieten van de restquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:55 schreef mitt het volgende:
Ja, wel een beetje matige top 6 t/m 10.
Maar goed, tegen de tijd dat die op de radio zijn is de leukste pret al geweest.
Heel Coldplay is overhypedquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind Clocks wel een aardig nummer, maar wel overhyped en zeker geen top 10 materiaal.
Mwah, ik vind Bohemian Rhapsody, wat iedereen er ook van zegt, toch wel een meesterwerkje hoor!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:40 schreef marcodej het volgende:
Clocks is misschien wel het minst top 10-waardige nummer van Coldplay, vind het niet hun beste nummer. Nummers als Fix You, The Scientist, In My Place en Trouble komen wat mij betreft hiervoor eerder in aanmerking.
Net zoals Queen eigelijk veel betere nummers dan Bohemian Rhapsody heeft gemaakt.
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Heel Coldplay is overhyped
Het klinkt allemaal niet slecht, maar ook niet echt bijzonder
Tuurlijk, het is echt een ´anthem´ met eeuwigheidswaarde, dus wat dat betreft begrijp ik het wel. Maar ik zal dit nummer niet snel opzetten en naar gaan luisteren, dat heb ik meer met andere nummers..quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Bohemian Rhapsody, wat iedereen er ook van zegt, toch wel een meesterwerkje hoor!
Goed, het is volledig kapotgedraaid, maar muzikaal zit het goed in elkaar en destijds was het toch wel iets compleet nieuws: een volledige rock-opera-in-één-nummer. Daarnaast spreekt het nummer na 35 jaar nog steeds ongelofelijk veel mensen aan, zowel jong als oud. Dat zie ik met Clocks nog niet gebeuren
Top 100 van wat?quote:Op zondag 6 december 2009 00:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet dat het eik niet over de top 2000 gaat, maar zie er geen ander topic over.. Vandaag de top 100 van de Belgische zender MNM(waar al de hele week een top 1000 aan de gang was) Innuendo braken ze na 3 minuten af donderdag met de reden 'dat het nu wel lang genoeg was geweest', de spaanse gitaar moest nog komen. Maar die top 100.... een kleine selectie:
100 Kate Perry - I kissed a girl
98 Vengaboys - We like to party
97 Mika - Grace Kelly
95 Paradiso - Bailando
93 Rihanna - Don't stop the music
92 Britney Spears - One more time
90 Emilia Torrini - Jungle drum
88 spice girls - Wannabe
87 Justin Timberlake - Sexy back
85 Lily Allen - Fuck you
84 2 brothers on the 4th floor - Dreams
82 Lasgo - Gone
79 Rihanna - Umbrella
75 Milk Inc - La vache
71 Britney Spears - Womanizer
67 Mika - Relax take it easy
65 2 brothers on the 4th floor - Never alone
62 Enrique Iglesias - Hero
60 David Guetta & Kelly Rowland - When love takes over
53 FIocco - Afflito
50 2Pac - Changes
44 2Unlimited - No limit
42 Black Eyed Peas - I gotta feeling
38 Dizzee Rascal - Bonkers
34 2 Fabiola - Lift U up
32 2Unlimited - Jump for joy
30 Black Eyed Peas - Boom boom pow
28 Lady Gaga - Paparazzi
27 Tokio Hotel - Monsoon
24 Snap - Rhytmn is a dancer
20 2 Fabiola - Freak out
15 Milk Inc - Walk on water
12 David Guetta ft Akon - Sexy bitch
11 Kings of Leon - Sex on fire
8 Lady Gaga - Pokerface
Over smaak valt te twisten, maar dit is wel heel extreem. Hier staat wel Michael Jackson op 1(en op 6,13,26,36 en 72)
Gorky-Mia staat hier wel in de lijst(op zelfs op 3:P)
En op die site staat dit:quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:52 schreef Rancune het volgende:
Is de site al online? Ik vond alleen de site van 2008.
quote:Vanaf maandag aanstaande 7 december komt hier een nieuwe Top 2000 website
Hij doelt denk ik meer op het feit dat recentere muziek zich nog moet bewijzen: of het de tand des tijds zal doorstaan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hoe kun je dan objectief naar muziek kijken? Elke keuze is subjectief. Wat zijn de volgens jou de criteria om in de top 10 te mogen staan?
Top 1000 is het eigenlijk van beste muziek aller tijden, zo presenteren ze zich, altijd een hele leuke top geweest, maar geef mij dan maar de tijdloze vsn studio Brusselquote:Op zondag 6 december 2009 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Top 100 van wat?
Dit KAN toch nooit een serieuze lijst zijn?
MNM staat voor Minderjarige Nutteloze Mongolen of zoiets?
Er staat niet 1 nummertje bij wat in een serieuze top 100 terecht zou komen.
Wie is die gast in Uruguay/Argentiniequote:Op maandag 7 december 2009 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gave site: http://top2009.radio2.nl/experience/
Zeg eens eerlijk, jij kijkt ook waarop de mensen in de bekende 'pauperwijken' hebben gestemd.quote:Op maandag 7 december 2009 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het zal misschien aan mij liggen, maar ik kan geen enkele zoekvraag in het daarvoor bestemde vakje invullenquote:Op maandag 7 december 2009 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef Joesse het volgende:
Dit zijn jouw favorieten uit de lijst
15 Supertramp - Fool's overture
Achteraf graag nog op Maarten van Roozendaal gestemd, als dat uberhaupt zou kunnen.quote:Dit zijn jouw favorieten uit de lijst
1 Beatles - Something
2 Bob Dylan - Just like a woman
3 Cure - Boys don't cry
4 Cure - Friday I'm in love
5 Dire Straits - Tunnel of love
6 Frank Zappa - Dancin' fool
7 Jethro Tull - Locomotive breath
8 Lou Reed - Perfect day
9 Neil Young - Harvest
10 Otis Redding - The dock of the bay
11 Simon & Garfunkel - I'm a rock
12 Who - Happy Jack
13 Who - See me, feel me
14 Yes - Yours is no disgrace
Dit zijn jouw vrije keuzes
1 Nick Drake - River Man
Werkt hier ook nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het zal misschien aan mij liggen, maar ik kan geen enkele zoekvraag in het daarvoor bestemde vakje invullen
Dan werkt het inderdaad wel. Slecht dat het niet gewoon in IE werkt...quote:Op donderdag 10 december 2009 21:50 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Werkt hier ook niet
Oh, probeer Firefox eens als je het hebt.
Ik ben benieuwd naar nummer 2000.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:35 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Nu nog 14 dagen en 23 minuten. En dan weer eindelijk fatsoenlijke muziek op de radio.
En? en? Staan the Smiths erin? en Radiohead? En De Div?quote:Op zondag 13 december 2009 20:57 schreef peaceman het volgende:
De lijst is bekend... geinteresseerden kunnen mij PM-en.
Jij hebt 'm, maar is staat nog niet online?quote:Op zondag 13 december 2009 20:57 schreef peaceman het volgende:
De lijst is bekend... geinteresseerden kunnen mij PM-en.
Nee, maar de hekkensluiter heeft ook zijn charme.quote:Op zondag 13 december 2009 12:05 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Hoezo naar nummer 2000? James Brown boeit mij niet zo. Maar jou wel blijkbaar?
Maar wat is dan de reden om hem niet hier te plaatsen?quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef peaceman het volgende:
Jawel, maar niet direct vindbaar.
Je kunt niet gewoon een linkje plaatsenquote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef peaceman het volgende:
Jawel, maar niet direct vindbaar.
En jij plaats ook geen linkje?quote:Op maandag 14 december 2009 00:16 schreef Joesse het volgende:
ik heb m ook gevonden
Het is weggehaald inderdaad. Ik heb nog wel de Top 100 voor de liefhebber, maar de rest vind ik niet meer terug.quote:Op maandag 14 december 2009 11:29 schreef Joesse het volgende:
Radio2 heeft het door volgens mij, de link die ik had gevonden werkt niet meer..
Dat zal best, maar als het zo moet wacht ik wel hoorquote:Op maandag 14 december 2009 10:56 schreef Joesse het volgende:
[..]
NopeMaar ik ben ook bereikbaar via pm!
Ik vind het wel prettig da ik de verleiding niet heb om te klikken.quote:Op maandag 14 december 2009 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zal best, maar als het zo moet wacht ik wel hoor
Kennelijk hebben meer mensen moeite zichzelf in bedwang te houden als ze een linkje zien waar ze eigenlijk niet op willen klikken gezien Peaceman's aanbod.quote:Op maandag 14 december 2009 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig da ik de verleiding niet heb om te klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |