Daar moet ik je volledig gelijk in geven.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:46 schreef cafca het volgende:
Ach, iedereen mag zeiken wat-ie wil, die 3 nummers van Ramses zijn in ieder geval stuk voor stuk meer top-10-waardig dan dat saaie achtergrondmuzakje Clocks.....
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:46 schreef cafca het volgende:
Ach, iedereen mag zeiken wat-ie wil, die 3 nummers van Ramses zijn in ieder geval stuk voor stuk meer top-10-waardig dan dat saaie achtergrondmuzakje Clocks.....
Het zou nog niet eens in de Queen top 5 horen, laat staan in de top 5 van de top 2000quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Queen weer op 1Meer dan terecht. Gewoon het beste nummer ooit
Fix You.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:40 schreef marcodej het volgende:
Clocks is misschien wel het minst top 10-waardige nummer van Coldplay, vind het niet hun beste nummer. Nummers als Fix You, The Scientist, In My Place en Trouble komen wat mij betreft hiervoor eerder in aanmerking.
Ik vind Clocks wel een aardig nummer, maar wel overhyped en zeker geen top 10 materiaal.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Werkelijk waar een aanfluiting![]()
Net als Clocks![]()
![]()
Ja, die is te vroeg doodgegaanquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:32 schreef RedFever007 het volgende:
Kunnen we zeggen dat M. Jackson gefaald heeft in zijn missie onze Top 2000 binnen te komen met een top 10 notering
Hij is een paar maanden te vroeg gestorvenquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:32 schreef RedFever007 het volgende:
Kunnen we zeggen dat M. Jackson gefaald heeft in zijn missie onze Top 2000 binnen te komen met een top 10 notering
Er zijn 500 matige platen, we gaan gewoon genieten van de restquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:55 schreef mitt het volgende:
Ja, wel een beetje matige top 6 t/m 10.
Maar goed, tegen de tijd dat die op de radio zijn is de leukste pret al geweest.
Heel Coldplay is overhypedquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind Clocks wel een aardig nummer, maar wel overhyped en zeker geen top 10 materiaal.
Mwah, ik vind Bohemian Rhapsody, wat iedereen er ook van zegt, toch wel een meesterwerkje hoor!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:40 schreef marcodej het volgende:
Clocks is misschien wel het minst top 10-waardige nummer van Coldplay, vind het niet hun beste nummer. Nummers als Fix You, The Scientist, In My Place en Trouble komen wat mij betreft hiervoor eerder in aanmerking.
Net zoals Queen eigelijk veel betere nummers dan Bohemian Rhapsody heeft gemaakt.
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Heel Coldplay is overhyped
Het klinkt allemaal niet slecht, maar ook niet echt bijzonder
Tuurlijk, het is echt een ´anthem´ met eeuwigheidswaarde, dus wat dat betreft begrijp ik het wel. Maar ik zal dit nummer niet snel opzetten en naar gaan luisteren, dat heb ik meer met andere nummers..quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Bohemian Rhapsody, wat iedereen er ook van zegt, toch wel een meesterwerkje hoor!
Goed, het is volledig kapotgedraaid, maar muzikaal zit het goed in elkaar en destijds was het toch wel iets compleet nieuws: een volledige rock-opera-in-één-nummer. Daarnaast spreekt het nummer na 35 jaar nog steeds ongelofelijk veel mensen aan, zowel jong als oud. Dat zie ik met Clocks nog niet gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |