Het blijft dan ook waar he?!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:43 schreef 4-elements het volgende:
Maar ach, het zorgt voor discussie. Zoals de Top 2000 elk jaar doet. En elk jaar zegt Peaceman weer dat Coldplay niet in de top 10 hoort. Allemaal tradities.
Nou ja, als je dan toch een Nederlands liedje in de top 10 wilt hebben dan nog eerder iets van Shaffy dan van Boudewijn de Groot hoor...quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:43 schreef 4-elements het volgende:
Tja... Jammer dat een aantal acties om Ramses in de top 10 te helpen blijkbaar hebben geholpen. Natuurlijk is hij een legende, maar zijn nummers zijn echt geen top 10 waardig.
Hoe kun je dan objectief naar muziek kijken? Elke keuze is subjectief. Wat zijn de volgens jou de criteria om in de top 10 te mogen staan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zei top 10, Coldplay kun je toch, als je objectief zou kijken, niet in een top 100 zetten
Welk Coldplay nummer had jij dan in de top 10 gewild?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:13 schreef Norrage het volgende:
Coldplay mag ook echt wel in die top 10 op zich, maar waarom...oh waarom met clocks...
Viva la vida dan toch wel.. Of eigenlijk zijn de allerbeste platen van Coldplay In my place, Yellow en Violet hill. Dat zijn echter wel hits geweest, maar dat zijn echte 3fm klassiekers. Geen Radio-2.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:23 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Welk Coldplay nummer had jij dan in de top 10 gewild?
Scientist, Green Eyes, Yellow, God Put A Smile....nou, elk nummer is beter. Clocks is het laagst gerankte nummer in mijn hele itunes playlistquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:23 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Welk Coldplay nummer had jij dan in de top 10 gewild?
Jij bent dus mede schuldigquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:45 schreef Nizno het volgende:
oke ik stem ieder jaar op de pastorale, maar dit is wel erg overdreven hoor!!
ja en dan krijg je dus dat dat nummer er niet in komt. Net als dat gedoe met Ede staal (dagblad van het noorden actie) en ik geloof dat GS ook al eens een soort actie heeft gehouden met een baggernummer.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij bent dus mede schuldig
Eerlijk gezegd vind ik deze uitslag ronduit triest.
Oh en kunnen we volgend jaar niet een fok! aktie houden? Neem een willeurig nummer en gewoon allemaal dat nummer meenemen in onze lijsten
Reageren ze niet op.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:02 schreef wdn het volgende:
Ok! alternatief; een protestbrief naar radio 2!
7e zelfs, als Ramses het iets langer had volgehouden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:07 schreef Homdeck het volgende:
Het enige dat me deugd doet als ik die top 10 zo bekijk is dat Pink Floyd er weer eens in staat.
En dat zou dan de hoogste positie voor PF ooit geweest zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
7e zelfs, als Ramses het iets langer had volgehouden.
Ik laat dus ook de Top 2000 voor wat het is en zie het volgend jaar wel, kijken wat we dan voor lijst krijgen . . .quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:07 schreef peaceman het volgende:
Kan dat allemaal zo snel dan? En waarom maken ze dat dan in vredesnaam bekend?
Overigens 3x Ramses Shaffy in de top 10 is ronduit ridicuul!
Het slaat idd nergens op maar wat maakt die top 10 nou uit? Meestal staat ie van te voren al bijna vast. Altijd dezelfde nummer 1 etc.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik laat dus ook de Top 2000 voor wat het is en zie het volgend jaar wel, kijken wat we dan voor lijst krijgen . . .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |