Lang leven de wapen-/oorlogsindustrie.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:07 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nou moet ik wel heel eerlijk zijn, die kerel deed wel wat bij beloofde, en iets wat bijna onmogelijk was voor een andere politicus: Hij heeft duitsland in korte tijd gotsgruwelijk economisch en sociaal sterk gemaakt!
Beauty is in the eye of the beholder?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:01 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hierHoog arier hier, 0 vd 7 schoonheden... Ach care
Het enige goede wat er uit is gekomen is dat bepaalde technologieen vooruit schoten in ontwikkeling.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Lang leven de wapen-/oorlogsindustrie.
Sociaal sterk
He spuit 11quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder?
Dat is een bijkomend voordeel van elke grote oorlog.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het enige goede wat er uit is gekomen is dat bepaalde technologieen vooruit schoten in ontwikkeling.
Kloptquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is een bijkomend voordeel van elke oorlog.
Dan heb ik er 3quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon goed rekenenIk heb mijn grijs-blauw-groene ogen ook gewoon goed gerekend
net als mijn wimpers, vrouwen die zeggen:"wat een mooie lange wimpers heb jij" zegt mij genoeg om het goed te rekenen
[Vrouwenmodus]quote:
Een heel groot deel van ons huidige arbeidsrecht is gebaseerd op wat de nazi's meebrachten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het enige goede wat er uit is gekomen is dat bepaalde technologieen vooruit schoten in ontwikkeling.
Sowieso is oorlog over het algemeen goed voor de economie.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 @ 13:51 schreef Aka-Zigor het volgende:
Zat zeker een schroefje los.
Ik kan goed zoenen (hoor ik dan) omdat ik van die dikke lippen heb, ben ik nu ook mooi?quote:
Dat altijdquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sowieso is oorlog over het algemeen goed voor de economie.
Droogquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef djayzz het volgende:
Omg, een reactie bij nieuwsbericht: Scholier neergestoken met schroevendraaier
[..]
Jij komt uit eindhovenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:23 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik kan goed zoenen (hoor ik dan) omdat ik van die dikke lippen heb, ben ik nu ook mooi?
NEE! Ik kom uit Utrechtquote:
En wat is er mis met Eindhoven?quote:
Dat hangt helemaal af van de economie situatie van voor de betreffende oorlog.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sowieso is oorlog over het algemeen goed voor de economie.
Dat betekent dat je vrijwillig naar Eindhoven bent gegaanquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:25 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
NEE! Ik kom uit UtrechtIk woon in Eindhoven
Niksquote:
Het is een groot dorp.quote:
Pas op he Djayzz!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat betekent dat je vrijwillig naar Eindhoven bent gegaandat is nog erger
![]()
[..]
Niks
Sorry ik liep mijn speech voor te bereidenquote:
Naar jouw commentaar op deze kwestie luister ik niet. Zie de tweede regel van mijn sig en daarmee sluit ik deze discussie.quote:
Jij gaat nog eens grote problemen krijgen als je neit uitkijktquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat betekent dat je vrijwillig naar Eindhoven bent gegaandat is nog erger
![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:28 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Jij gaat nog eens grote problemen krijgen als je neit uitkijkt
Volgens mij is het zo dat wanneer de overheid meer uitgeeft, het inkomen stijgt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal af van de economie situatie van voor de betreffende oorlog.
Over het algemeen zijn de moderne oorlogen juist slecht voor de economie.
Voor de Tweede Wereldoorlog had je in 1929 de Beurskrach en de daaropvolgende jaren 30 waar het erg slecht ging met de economien in de Westerse landen.
En dan hebben we het trouwens nog niet gehad over de economie van Europa en de VS na de Tweede Wereldoorlog, totaal in duigen.
Ach, iemand die niet houdt van cultuur!quote:
Eindhoven is HET nederlandse centrum voor technologische innovatie!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eindhoven is zoiets als Den Bosch, maar dan voor tokkies! Het afvoerputje van Eindhoven is dan weer Helmond.
Brabant en cultuurquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, iemand die niet houdt van cultuur!
Bavaria en nu ook New kids on the block. I rest my case.quote:
Ja, nee, dat maakt het inderdaad gelijk een stuk gezelligerquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Eindhoven is HET nederlandse centrum voor technologische innovatie!
Het enige wat daar nog wat voorstelt is ASML en dat ligt te Veldhovenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Eindhoven is HET nederlandse centrum voor technologische innovatie!
Zoals nu het geval is zeker?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat wanneer de overheid meer uitgeeft, het inkomen stijgt.(Macro-economisch Keynessian Cross model)
Ach dat jij je geschiedenislesjes niet kent is niet mijn probleem!quote:
Denk je dat serieus echt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het enige wat daar nog wat voorstelt is ASML en dat ligt te Veldhoven
Het enige waar Eindhoven in uitblinkt is in het verzamelen van autisten!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:37 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Denk je dat serieus echt?![]()
Hier ga ik niet eens op reageren, typisch een buitenstaandersmening
meer, meer ga door! heerlijk!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:39 schreef El_Matador het volgende:
Brabant is leuk en Brabanders zijn nog leuker.![]()
Amsterdam![]()
Amsterdammers![]()
![]()
Een paar op elkaar gepakte kneuzen waarvan 50% straatterrorist is? Ohnee geen afgunst hoor... Maar het beste is nog utrecht, centrum en hartje van NLquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind brabant niet zozeerals wel
meestal. Vooral die heerlijke haat jegens de randstad, gebaseerd op niets dan afgunst
.
En ik ben nog wel een echte Randstedeling (Den Haag / Utrecht). Maar Brabanders zijn vaak toffe lui. In tegenstelling tot Amsterdammers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |