Lang leven de wapen-/oorlogsindustrie.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:07 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nou moet ik wel heel eerlijk zijn, die kerel deed wel wat bij beloofde, en iets wat bijna onmogelijk was voor een andere politicus: Hij heeft duitsland in korte tijd gotsgruwelijk economisch en sociaal sterk gemaakt!
Beauty is in the eye of the beholder?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:01 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hierHoog arier hier, 0 vd 7 schoonheden... Ach care
Het enige goede wat er uit is gekomen is dat bepaalde technologieen vooruit schoten in ontwikkeling.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Lang leven de wapen-/oorlogsindustrie.
Sociaal sterk
He spuit 11quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder?
Dat is een bijkomend voordeel van elke grote oorlog.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het enige goede wat er uit is gekomen is dat bepaalde technologieen vooruit schoten in ontwikkeling.
Kloptquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is een bijkomend voordeel van elke oorlog.
Dan heb ik er 3quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon goed rekenenIk heb mijn grijs-blauw-groene ogen ook gewoon goed gerekend
net als mijn wimpers, vrouwen die zeggen:"wat een mooie lange wimpers heb jij" zegt mij genoeg om het goed te rekenen
[Vrouwenmodus]quote:
Een heel groot deel van ons huidige arbeidsrecht is gebaseerd op wat de nazi's meebrachten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het enige goede wat er uit is gekomen is dat bepaalde technologieen vooruit schoten in ontwikkeling.
Sowieso is oorlog over het algemeen goed voor de economie.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 @ 13:51 schreef Aka-Zigor het volgende:
Zat zeker een schroefje los.
Ik kan goed zoenen (hoor ik dan) omdat ik van die dikke lippen heb, ben ik nu ook mooi?quote:
Dat altijdquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sowieso is oorlog over het algemeen goed voor de economie.
Droogquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef djayzz het volgende:
Omg, een reactie bij nieuwsbericht: Scholier neergestoken met schroevendraaier
[..]
Jij komt uit eindhovenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:23 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik kan goed zoenen (hoor ik dan) omdat ik van die dikke lippen heb, ben ik nu ook mooi?
NEE! Ik kom uit Utrechtquote:
En wat is er mis met Eindhoven?quote:
Dat hangt helemaal af van de economie situatie van voor de betreffende oorlog.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sowieso is oorlog over het algemeen goed voor de economie.
Dat betekent dat je vrijwillig naar Eindhoven bent gegaanquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:25 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
NEE! Ik kom uit UtrechtIk woon in Eindhoven
Niksquote:
Het is een groot dorp.quote:
Pas op he Djayzz!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat betekent dat je vrijwillig naar Eindhoven bent gegaandat is nog erger
![]()
[..]
Niks
Sorry ik liep mijn speech voor te bereidenquote:
Naar jouw commentaar op deze kwestie luister ik niet. Zie de tweede regel van mijn sig en daarmee sluit ik deze discussie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |