Ja, dat is nog eens een ijspegel zegquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, Carice van Houten vind ik een lekker wijf, maar ze heeft de uitstraling van iemand met een lichaamstemperatuur van -20.
De zeven schoonheden zijn kleine uiterlijke kenmerken van het gezicht, die worden gezien als onderstrepingen van schoonheid van het gezicht zelf.quote:
Je hebt er nu nog maar 1?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:38 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik had er 2, maar daar heeft de ortho een einde aangemaakt
- sproetenquote:
Ik heb er 5. Alsof het belangrijk is trouwens.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:39 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
De zeven schoonheden zijn kleine uiterlijke kenmerken van het gezicht, die worden gezien als onderstrepingen van schoonheid van het gezicht zelf.
De zeven schoonheden zijn:
Blauwe ogen met bruin haar of bruine ogen met blond haar
Lange en gekrulde wimpers
Moedervlekje links of rechts boven je lip
Spleetje tussen de tanden
Sproeten
Kuiltjes in je wangen
Amandelvormige ogen.
Ik heb er geen volgens mijquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb er 5. Alsof het belangrijk is trouwens.
Beauty is in the eye of the beholder
Ik heb een credit card en een Alfa Romeo. Oh en een e-penis van 32 cm.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:46 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb arisch bloed, dat telt vast dubbel.
En donker haar en blauwe ogen.quote:Ik heb er geen..
al word wel vaak gezegd dat ik van die mooie wimpers heb
Maar 32.quote:Ik heb een credit card en een Alfa Romeo. Oh en een e-penis van 32 cm.
Bijna zwart haar idd, en mijn kleur ogen ben ik nog niet uitquote:
Daar ga ik. Dan maar een spleetje tussen mn voortanden slaan.quote:
Ik ben joods.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:46 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb arisch bloed, dat telt vast dubbel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |