Dan kan je hem beter een andere keer plagen inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dizer zit ff in een dippie
Zijn relatie is net uit gegaan.
Aww.....
Oh die ga je vaak te horen krijgenquote:
Ja en troosten met stampertje is vrij ongepast nu.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan kan je hem beter een andere keer plagen inderdaad.
Gaat een stuk beter dan de vorige keer!quote:Hoe is het trouwens met je vriendin? Gaat weer wat beter?
Goed om te horenquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en troosten met stampertje is vrij ongepast nu.
[..]
Gaat een stuk beter dan de vorige keer!
Ze blowt zich suf tegen de pijn.
Dat zegt ook wel genoeg over de verkiezingen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:25 schreef Ripley het volgende:
Bij de dames hebben skaai en BT de gedeelde eerste plaats
Oh en angel dan, die nichtkneus.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:50 schreef Kreator het volgende:
Dat zegt ook wel genoeg over de verkiezingen.Skaai
.
Ik vind skaai een stuk leuker dan al die 13 in een dozijn breezersquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zegt ook wel genoeg over de verkiezingen.Skaai
.
Argh! Djembe associeer ik met vrouwen van in de 50 met interessante brillen en cora kempermangewaden die op zoek zijn naar een exotische man die een verblijfsvergunning zoektquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:57 schreef Kluts het volgende:
Oh leuk. We gaan een djembé-workshop doen op ons bedrijfsuitje.![]()
Niet leuk? lekker beetje muzikaal creatief bezig zijn met je collega'squote:Op dinsdag 1 december 2009 12:57 schreef Kluts het volgende:
Je hebt andere afspraken die dag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:57 schreef Kluts het volgende:
Dat dacht ik dus ook.quote:Argh! Djembe associeer ik met vrouwen van in de 50 met interessante brillen en cora kempermangewaden die op zoek zijn naar een exotische man die een verblijfsvergunning zoekt
Ik heb al gezegd dat ik dit keer wel mee ga. Voor ik t programma wist.quote:Je hebt andere afspraken die dag.
Leuk en knap hebben op zich weinig met elkaar te maken natuurlijk. En Skaai is alles behalve knap.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:53 schreef Ripley het volgende:
Ik vind skaai een stuk leuker dan al die 13 in een dozijn breezers
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leuk en knap hebben op zich weinig met elkaar te maken natuurlijk. En Skaai is alles behalve knap.
Gaan we weer?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leuk en knap hebben op zich weinig met elkaar te maken natuurlijk. En Skaai is alles behalve knap.
Ang3l is de grote winnaar van de Babe & Hunk verkiezing!quote:
ik denk jaloezie op Ang3ls relnichten status.quote:
Jij vindt haar niet knap. Dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:07 schreef Kreator het volgende:
Ang3l heeft ook de babe verkiezing gewonnen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ang3l is de grote winnaar van de Babe & Hunk verkiezing!
Laten we dat vieren
Damnquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:57 schreef Kluts het volgende:
Hij is meer babe dan die 2 troela'squote:Op dinsdag 1 december 2009 13:14 schreef STING het volgende:
[..]
Ang3l heeft ook de babe verkiezing gewonnen?
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:57 schreef Kluts het volgende:
Hond ziek? Cavia overleden? Mexicaanse?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
[..]
Ik heb al gezegd dat ik dit keer wel mee ga. Voor ik t programma wist.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij is meer babe dan die 2 troela's
Je weet dat ik ook van jou hou he, gabberpiet.quote:
Gelukkig wel. Al kan ik me nauwelijks voorstellen dat je Skaai objectief mooi zou vinden. Ze heeft gewoon veel te veel sproeten. En dat kan best 'schattig' zijn, maar niet in een schoonheidsideaal.quote:
Ow, ik vind sproeten juist tofquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Al kan ik me nauwelijks voorstellen dat je Skaai objectief mooi zou vinden. Ze heeft gewoon veel te veel sproeten. En dat kan best 'schattig' zijn, maar niet in een schoonheidsideaal.
Zeg algemeen ontwikkelde... sproeten ZIJN juist 1 van de 7 schoonheden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Al kan ik me nauwelijks voorstellen dat je Skaai objectief mooi zou vinden. Ze heeft gewoon veel te veel sproeten. En dat kan best 'schattig' zijn, maar niet in een schoonheidsideaal.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg algemeen ontwikkelde... sproeten ZIJN juist 1 van de 7 schoonheden.
FAIL!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg algemeen ontwikkelde... sproeten ZIJN juist 1 van de 7 schoonheden.
"Mijn hond werd ziek omdat hij mijn cavia opat die mexicaanse griep had!"quote:Hond ziek? Cavia overleden? Mexicaanse?
SPOILER! n00biequote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Mijn hond werd ziek omdat hij mijn cavia opat die mexicaanse griep had!"
Zoiets?
Het ging om het lekkerste wijf. Niet om degene met de meeste uitstraling.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind skaai een stuk leuker dan al die 13 in een dozijn breezers
Ook al heb je ze alle 7 (wat niet kan, maar goed) dan nog hoeft dat niet te betekenen dat je stunning bent.quote:sproeten ZIJN juist 1 van de 7 schoonheden.
Voor mij gaat lekker en uitstraling hand in handquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het ging om het lekkerste wijf. Niet om degene met de meeste uitstraling.
Hehe, jij bent hier nog niet zo langquote:
Een lekker wijf mag best een hoerige kop hebben. Ik hoef er niet mee te trouwen ofzo.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor mij gaat lekker en uitstraling hand in hand
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Een lekker wijf mag best een hoerige kop hebben. Ik hoef er niet mee te trouwen ofzo.
Voor mij ook. Ik kan het gewoon niet los van elkaar zien. Heb ik met mijn beste maat als we vrouwen gaan keuren. Hij gaat voor de slanke "mooie" (en vaak stillere), ik voor de spontane extraverte "lekkere".quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Een lekker wijf mag best een hoerige kop hebben. Ik hoef er niet mee te trouwen ofzo.
Mwah, Carice van Houten vind ik een lekker wijf, maar ze heeft de uitstraling van iemand met een lichaamstemperatuur van -20.quote:Voor mij gaat lekker en uitstraling hand in hand
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook al heb je ze alle 7 (wat niet kan, maar goed) dan nog hoeft dat niet te betekenen dat je stunning bent.
Niet 2?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:36 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Shit, ik deed net een vreugdedans door mijn kamer omdat ik er 1 heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |