quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:54 schreef ShevaJB het volgende:
Ze moeten allemaal in de zak van Sinterklaas!!!!!!
![]()
Wat heeft dit hier mee te maken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:53 schreef onderscheid het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eslagen__.html?p=2,2
Wat een kutvolk toch, al zal het weer een "foei" worden gezien de afkomst van de dader.
We moeten meer regenboogpieten inzetten! Zodat de allochtonen zich niet meer gediscrimineerd voelen!![]()
Klacht: schorum
Ik snap niet dat we Rotterdammers de hand nog boven het hoofd houden. Het is al 100 jaar kutvolk en dat zal het nog wel honderd jaar blijven. Ik snap niet dat we die kutstad na de oorlog zo nodig weer op moesten bouwen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:53 schreef onderscheid het volgende:
Wat een kutvolk toch, al zal het weer een "foei" worden gezien de afkomst van de dader.
Linkse...quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef HeatWave het volgende:
ik wacht op de eerste linkse die zegt dat het nep is, want het staat in de telegraaf.
Dit was die rondreizende "kleine groep die het voor de rest verpest!"quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen doorlopen !
Het waren geen Marokkanen en deze bevolkingsgroep is ook geen probleem in Nederland.
Please mensen... doorlopen !!
Aangezien Marokkanen blank zijn, zie ik niet in waarom ze zich gediscrimineerd zouden moeten voelen door zwarte pieten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:53 schreef onderscheid het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eslagen__.html?p=2,2
We moeten meer regenboogpieten inzetten! Zodat de allochtonen zich niet meer gediscrimineerd voelen!![]()
Klacht: schorum
Daar heb je wel weer een puntquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef Jarno het volgende:
Negers die wiggers in elkaar slaan. Ik zeg win-win.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef Jarno het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit was die rondreizende "kleine groep die het voor de rest verpest!"
Ho-ho.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik discrimineren?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Wat heeft dit hier mee te maken?JIJ discrimineert ook en ik ken ook genoeg nederlanders die het niet zouden pikken als ze een handje pepernoten bekogeld worden dat zijn gewoon debielle die niks kunnen heben
Misschien moet je ff beter lezen. Die eikels begonnen zelf door pakpapier van de cadeaus af te scheuren. Als tegenreactie gooiden ze pepernoten. Ze hadden die snotneuzen direct een draai om de oren moeten geven. Kom jij eraan met je dat ze niet zouden mogen bekogelen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Wat heeft dit hier mee te maken?JIJ discrimineert ook en ik ken ook genoeg nederlanders die het niet zouden pikken als ze een handje pepernoten bekogeld worden dat zijn gewoon debielle die niks kunnen heben
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik snap niet dat we Rotterdammers de hand nog boven het hoofd houden. Het is al 100 jaar kutvolk en dat zal het nog wel honderd jaar blijven. Ik snap niet dat we die kutstad na de oorlog zo nodig weer op moesten bouwen.
Dus dan moet je gelijk maar gaan meppen? Besides, de mocro`s begonnen he.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef donthate het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef Jarno het volgende:
Whehe, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zijn volgens de regering gewoon mede-nederlanders.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:02 schreef joers1 het volgende:
.....we mogen natuurlijk niks zeggen over die mocro's, want dát is dan racistisch?
in de zak, baksteen eraan en overboord, opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:54 schreef ShevaJB het volgende:
![]()
Loop dat nou lekker, met je zonnebril, stok en geleidehond?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Precies....vooral geen woord aan vuil maken, want wellicht voelt dat tuig zich weer aangesproken. bah bahquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het zijn volgens de regering gewoon mede-nederlanders.
Al willen ze dat zelf niet.... maar goed.
Gewoon weer de handen voor de ogen en doorlopen.
Je ontkent de holocaust zeker ook?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Blank?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Aangezien Marokkanen blank zijn, zie ik niet in waarom ze zich gediscrimineerd zouden moeten voelen door zwarte pieten.
Maar kutvolk blijft het en vriendjes optrommelen betekdn ook nog dat ze laf zijn.
they wish...quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:09 schreef onderscheid het volgende:![]()
[..]
Blank?Het zijn geen negers maar blank zijn ze niet.
het kan me niet schelen wie het zijn, al waren het 18 jarige modellen met dikke tieten, oppakken en berechten, klaar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het zijn volgens de regering gewoon mede-nederlanders.
Al willen ze dat zelf niet.... maar goed.
Gewoon weer de handen voor de ogen en doorlopen.
Ze zien zichzelf wel graag als zwart, net als spanjaarden en mexicanen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:09 schreef onderscheid het volgende:![]()
[..]
Blank?Het zijn geen negers maar blank zijn ze niet.
Zo simpel is het gewoon. Al voelen die 18-jarige neptieten zich niet meteen zo aangevallen áls je ze oppakt....en halen er niet meteen vriendjes bij (hoe laf ben je dan by the way?)quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het kan me niet schelen wie het zijn, al waren het 18 jarige modellen met dikke tieten, oppakken en berechten, klaar.
Als jij willekeurige cadeautjes openscheurt die niet voor jou bedoeld zijn mag je blij zijn dat je er met een regen van pepernoten vanaf komt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Je hoeft op mij ook geen pepernoten te gooien denk ik eigenlijk.
Voor de vorm: TSUNAMI VAN ISLAMISERING AAARGGGGHJJJJ!!!!!1111einsz
indeedquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:15 schreef 1299 het volgende:
[..]
Als jij willekeurige cadeautjes openscheurt die niet voor jou bedoeld zijn mag je blij zijn dat je er met een regen van pepernoten vanaf komt.
ja snap je dat nou niet ts, die jongens willen gewoon graag terug naar hun eigen land, en zo kunnen ze besparen op de reiskostenquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:54 schreef ShevaJB het volgende:
![]()
Gast, wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:01 schreef haggardmerle het volgende:
Treurig, in de grote steden zijn een paar bewakers verkleed als piet om dit soort toestanden te ver komen. Nu zal er wel weer geroep worden dat maar enkele moslims dit steunen, ik krijg steeds meer het idee dat maar enkele Moslims dit niet slecht vinden.
Het valt alleen zo op dat het wel zovaak marokkanen zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het kan me niet schelen wie het zijn, al waren het 18 jarige modellen met dikke tieten, oppakken en berechten, klaar.
ik krijg altijd zwart beeld bij Opsporing Verzochtquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het valt alleen zo op dat het wel zovaak marokkanen zijn.
Oh wacht: Nu zal er vast wel een of andere komen met een opmerking in de strekking: Als het nederlanders zijn dan hoor je het niet.
Aan diegene: STFU. Kom eens buiten. En indien niet: Kijk Opsporing Verzocht.
Oh ik zag zwart voor de ogen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik krijg altijd zwart beeld bij Opsporing Verzocht
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:32 schreef joers1 het volgende:
Tja...dat zijn wel de feiten...zo simpel is het helaas. Máár dat mag je niet zeggen.... the hell with that
Nou, dat deden de slachtoffers dus, en je ziet wat er van komtquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:34 schreef zovty het volgende:
[..].
Je kunt jezelf wel in het verdomhoekje plaatsen en jezelf heel zielig vinden. En alleen op internet je galletje durven spuwen.
Je kan er ook wat aan doen. Zielig kneusje.
Zoals ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:34 schreef zovty het volgende:
Je kan er ook wat aan doen. Zielig kneusje.
En dan gaan de shoppas dichtquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals ?
Als ze in Den Haag blind zijn kun je weinig als burger.
Of gewoon Wilders stemmen. Die ziet het wel in. Maar dan moeten we nog tot 2011 wachten.
Een beetje trekken en duwen en een artikeltje in de krant.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dat deden de slachtoffers dus, en je ziet wat er van komt.
Goed, we gaan met z'n allen heel hard tot inkeer komen en zien het zwarte gevaar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het valt alleen zo op dat het wel zovaak marokkanen zijn.
Oh wacht: Nu zal er vast wel een of andere komen met een opmerking in de strekking: Als het nederlanders zijn dan hoor je het niet.
Aan diegene: STFU. Kom eens buiten. En indien niet: Kijk Opsporing Verzocht.
ja, tuurlijk, totdat JIJ "een beetje geduwd" bent, dan piep je wel anders, in elkaar geschopt staat er, maar DAT is natuurlijk niet waar, want het staat in de Telegraaf. Zit ik in de buurt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Een beetje trekken en duwen en een artikeltje in de krant.
Het justitiele apparaat aanpakken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Goed, we gaan met z'n allen heel hard tot inkeer komen en zien het zwarte gevaar.
Wat is dan de volgende stap?
Dat, en dit soort bedrag niet meer belonen met tripjes naar New York etc.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het justitiele apparaat aanpakken?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, tuurlijk, totdat JIJ "een beetje geduwd" bent, dan piep je wel anders, in elkaar geschopt staat er, maar DAT is natuurlijk niet waar, want het staat in de Telegraaf. Zit ik in de buurt?
Waarom lijkt die 'kleine groep die het voor de rest verpest' steeds groter te worden?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee dat i gewoon een verschrikkelijk tering nrquote:
En al was het ´een beetje trekken en duwen´... Wat dan nog? Ze hadden gewoon met hun klauwen van andermans spullen af moeten blijven.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Inderdaad.
Is het nou zo gek??
In de telegraaf staan ook regelmatig computer gerelateerde nieuwsberichten. En nou heb ik zelf een klein beetje verstand van computers en zelfs ik kan zien dat de schrijver ook maar wat lult.
Zou dat bij marokkanen artikelen dan anders zijn? Ik denk het niet.
Of die eindeloze stroom berichtjes over Jordan Price en Patricia Paay. Het is gewoon slap gelul.
Zou dat bij marokkanen artikelen ineens anders zijn? Ik denk het niet.
Die krant is rot en je weet het.
Eens.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
En al was het ´een beetje trekken en duwen´... Wat dan nog? Ze hadden gewoon met hun klauwen van andermans spullen af moeten blijven.
Maar telegraaf is ook wel hele erge sensatie krant !!.En vooral als ht om buitenlanders gaat of nutteloze info over bekende mensen dan draven ze een beetje door.Heb het altijd het gevoel dat er daar op het werk is 1tje die der een ongelovelijke natte dweil vn krijgt en zo opgewonden word en alleen maar onzin schrijftquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
En al was het ´een beetje trekken en duwen´... Wat dan nog? Ze hadden gewoon met hun klauwen van andermans spullen af moeten blijven.
Ja, want met Wilders worden er nooit meer Pieten lastiggevallen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals ?
Als ze in Den Haag blind zijn kun je weinig als burger.
Of gewoon Wilders stemmen. Die ziet het wel in. Maar dan moeten we nog tot 2011 wachten.
ja man de AD ook al!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Inderdaad.
Is het nou zo gek??
In de telegraaf staan ook regelmatig computer gerelateerde nieuwsberichten. En nou heb ik zelf een klein beetje verstand van computers en zelfs ik kan zien dat de schrijver ook maar wat lult.
Zou dat bij marokkanen artikelen dan anders zijn? Ik denk het niet.
Of die eindeloze stroom berichtjes over Jordan Price en Patricia Paay. Het is gewoon slap gelul.
Zou dat bij marokkanen artikelen ineens anders zijn? Ik denk het niet.
Die krant is rot en je weet het.
Precies dat werkt zeer afschrikwekkend. Brr moet er niet aan denken, die arme jongens. Ze zullen het in ieder geval niet meer flikken dan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:38 schreef TeenWolf het volgende:
Een gesubsidieerd tripje naar Florida of New York met die gasten, dat zal ze leren!
In Friesland heten ze Swarte Pytenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:53 schreef Tamashii het volgende:
eens met de klacht. gvd, zwarte pieten zijn zo tof.
O NEE! stuur mij niet naar het zonnige en warme Floridaquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:53 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Precies dat werkt zeer afschrikwekkend. Brr moet er niet aan denken, die arme jongens. Ze zullen het in ieder geval niet meer flikken dan.
Vind ik ook en als ze nog vervelend zijn krijgen ze er 2weken Antillen bijquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:38 schreef TeenWolf het volgende:
Een gesubsidieerd tripje naar Florida of New York met die gasten, dat zal ze leren!
Volgend jaar gaan we alle schapen weghalen voor het offerfeest en zetten we er varkens voor in de plaats.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
Geef ze een paar pepernoten. Vermengd met cyanide. Tyfusvolk.
Wij verstoren hun Suikerfeest/Offerfeest/etc toch ook niet?
Breng ze nou niet op ideeen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:58 schreef Equites het volgende:
Wanneer slaan maroks de officiele sint van ze paard? Dan ga ik pas echt lachen, al die kinderen eromheen huilenEn niemand doet wat
Al zullen ze dat helaas niet doen met allemaal kinderen erbij. Moeilijke keus dus, je zou ze het lieft met de staf ko slaan en dan in de stoomboot gooien als brandstof.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Breng ze nou niet op ideeen.![]()
Ik zou er overigens niet verbaasd van staan te kijken als al die Pieten die rond de officiele Sint lopen echte beveiligers blijken te zijn en die Marokkaantjes vakkundig naar de grond werken.
not yet....quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
Wij verstoren hun Suikerfeest/Offerfeest/etc toch ook niet?
en terecht...in dezequote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef Garisson72 het volgende:
Nu proberen jullie met zijn allen die mocro's de zwarte piet toe te spelen.
Je kan het ludiek oplossen door zo'n figuur echt in een jutezak te stoppen...quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:40 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Al zullen ze dat helaas niet doen met allemaal kinderen erbij. Moeilijke keus dus, je zou ze het lieft met de staf ko slaan en dan in de stoomboot gooien als brandstof.
Vriend Sint Nicolaas, wat doe je!?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:50 schreef joers1 het volgende:
over mocro's die zonder enige reden een stel kindervrienden in elkaar slaan.
een stukje Hollandse traditie voorzien van rake klappen dus.
En die worden dan geslacht door homo's.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan we alle schapen weghalen voor het offerfeest en zetten we er varkens voor in de plaats.
En waarom zegt dit ubermensch dit?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik snap niet dat we Rotterdammers de hand nog boven het hoofd houden. Het is al 100 jaar kutvolk en dat zal het nog wel honderd jaar blijven. Ik snap niet dat we die kutstad na de oorlog zo nodig weer op moesten bouwen.
Kolere wat een domme frustikakkerlakkenpost weerquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:49 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En waarom zegt dit ubermensch dit?
In Rotterdam gaan die pieten tenminste nog de straat op. In de amsterdomse pracht- en kansenwijken ben je zelfs als niet-piet je leven niet eens zeker..... Droom maar lekker verder.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deels prachtige post, maar het principe dat werkt en door de NSDAP is toegepast, hallo.... We leven in 2009 hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:28 schreef Barachem het volgende:
Het is wel interessant hoe de politiek dit probleem niet alleen veroorzaakt heeft, maar het nu laat groeien om de bevolking naar haar pijpen te laten dansen.
PROBLEEM --> REACTIE --> OPLOSSING
PROBLEEM: Overlast van jongeren, met name allochtone jongeren en autochtone jongeren uit achterstands-/probleemwijken, voortkomend uit slecht immigratie- en integratiebeleid en de slechte aanpak van achterstands-/probleemgezinnen door ze in wijken de concentreren.
REACTIE: Volk vind de overlast naar en wil ervan af, desnoods scherpt de politiek de wetten betreffende privacy en openbare bewaking aan om de overlast aan te pakken.
OPLOSSING: Nederland wordt een politiestaat met erg veel Big Brother trekjes, want zo wordt overlast toch het best aangepakt.
We zitten nog in stadium 2, REACTIE, maar stadium 3 wordt al langzamerhand ingevoerd, zie vingerafdrukken in paspoort, woningrazzias om zogenaamde illegalen te snappen en de alsmaar groter wordende cameracontrole.
In de UK zitten ze al behoorlijk ver in stadium 3, ondanks dat de OPLOSSING Weinig blijkt te helpen.
Wat NL betreft boeit het geen reet of de gevestigde linksch-gristelijke coalitie door blijft banjeren of de PVV aan de macht komt, beide kampen willen graag een politiestaat.
Zoek maar op Problem - Reaction - Solution en negeer David Icke hierbij, hij heeft de term weer een beetje gepopulariseerd.
Het principe werkt en is ook o.a. door de NSDAP successvol toegepast.
Google de termen "problem reaction solution" maar en vind meer voorbeelden van dat het gewerkt heeft en nog steeds werkt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Deels prachtige post, maar het principe dat werkt en door de NSDAP is toegepast, hallo.... We leven in 2009 hoor.
Blablabla, over het algemeen weer veel reacties hier van toetsenbordhelden die zelf nog nooit in zo'n achterstandsbuurt zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:49 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En waarom zegt dit ubermensch dit?
In Rotterdam gaan die pieten tenminste nog de straat op. In de amsterdomse pracht- en kansenwijken ben je zelfs als niet-piet je leven niet eens zeker..... Droom maar lekker verder.
GRAAGquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:14 schreef Sint_Nikolaas het volgende:
IK STOP ZE ALLEMAAL IN DE ZAK!1!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |