quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:32 schreef joers1 het volgende:
Tja...dat zijn wel de feiten...zo simpel is het helaas. Máár dat mag je niet zeggen.... the hell with that
Nou, dat deden de slachtoffers dus, en je ziet wat er van komtquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:34 schreef zovty het volgende:
[..].
Je kunt jezelf wel in het verdomhoekje plaatsen en jezelf heel zielig vinden. En alleen op internet je galletje durven spuwen.
Je kan er ook wat aan doen. Zielig kneusje.
Zoals ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:34 schreef zovty het volgende:
Je kan er ook wat aan doen. Zielig kneusje.
En dan gaan de shoppas dichtquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals ?
Als ze in Den Haag blind zijn kun je weinig als burger.
Of gewoon Wilders stemmen. Die ziet het wel in. Maar dan moeten we nog tot 2011 wachten.
Een beetje trekken en duwen en een artikeltje in de krant.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dat deden de slachtoffers dus, en je ziet wat er van komt.
Goed, we gaan met z'n allen heel hard tot inkeer komen en zien het zwarte gevaar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het valt alleen zo op dat het wel zovaak marokkanen zijn.
Oh wacht: Nu zal er vast wel een of andere komen met een opmerking in de strekking: Als het nederlanders zijn dan hoor je het niet.
Aan diegene: STFU. Kom eens buiten. En indien niet: Kijk Opsporing Verzocht.
ja, tuurlijk, totdat JIJ "een beetje geduwd" bent, dan piep je wel anders, in elkaar geschopt staat er, maar DAT is natuurlijk niet waar, want het staat in de Telegraaf. Zit ik in de buurt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Een beetje trekken en duwen en een artikeltje in de krant.
Het justitiele apparaat aanpakken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Goed, we gaan met z'n allen heel hard tot inkeer komen en zien het zwarte gevaar.
Wat is dan de volgende stap?
Dat, en dit soort bedrag niet meer belonen met tripjes naar New York etc.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het justitiele apparaat aanpakken?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, tuurlijk, totdat JIJ "een beetje geduwd" bent, dan piep je wel anders, in elkaar geschopt staat er, maar DAT is natuurlijk niet waar, want het staat in de Telegraaf. Zit ik in de buurt?
Waarom lijkt die 'kleine groep die het voor de rest verpest' steeds groter te worden?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit was die rondreizende "kleine groep die het voor de rest verpest!"
Nee dat i gewoon een verschrikkelijk tering nrquote:
En al was het ´een beetje trekken en duwen´... Wat dan nog? Ze hadden gewoon met hun klauwen van andermans spullen af moeten blijven.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Inderdaad.
Is het nou zo gek??
In de telegraaf staan ook regelmatig computer gerelateerde nieuwsberichten. En nou heb ik zelf een klein beetje verstand van computers en zelfs ik kan zien dat de schrijver ook maar wat lult.
Zou dat bij marokkanen artikelen dan anders zijn? Ik denk het niet.
Of die eindeloze stroom berichtjes over Jordan Price en Patricia Paay. Het is gewoon slap gelul.
Zou dat bij marokkanen artikelen ineens anders zijn? Ik denk het niet.
Die krant is rot en je weet het.
Eens.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
En al was het ´een beetje trekken en duwen´... Wat dan nog? Ze hadden gewoon met hun klauwen van andermans spullen af moeten blijven.
Maar telegraaf is ook wel hele erge sensatie krant !!.En vooral als ht om buitenlanders gaat of nutteloze info over bekende mensen dan draven ze een beetje door.Heb het altijd het gevoel dat er daar op het werk is 1tje die der een ongelovelijke natte dweil vn krijgt en zo opgewonden word en alleen maar onzin schrijftquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
En al was het ´een beetje trekken en duwen´... Wat dan nog? Ze hadden gewoon met hun klauwen van andermans spullen af moeten blijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |