quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:54 schreef ShevaJB het volgende:
Ze moeten allemaal in de zak van Sinterklaas!!!!!!
![]()
Wat heeft dit hier mee te maken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:53 schreef onderscheid het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eslagen__.html?p=2,2
Wat een kutvolk toch, al zal het weer een "foei" worden gezien de afkomst van de dader.
We moeten meer regenboogpieten inzetten! Zodat de allochtonen zich niet meer gediscrimineerd voelen!![]()
Klacht: schorum
Ik snap niet dat we Rotterdammers de hand nog boven het hoofd houden. Het is al 100 jaar kutvolk en dat zal het nog wel honderd jaar blijven. Ik snap niet dat we die kutstad na de oorlog zo nodig weer op moesten bouwen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:53 schreef onderscheid het volgende:
Wat een kutvolk toch, al zal het weer een "foei" worden gezien de afkomst van de dader.
Linkse...quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef HeatWave het volgende:
ik wacht op de eerste linkse die zegt dat het nep is, want het staat in de telegraaf.
Dit was die rondreizende "kleine groep die het voor de rest verpest!"quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen doorlopen !
Het waren geen Marokkanen en deze bevolkingsgroep is ook geen probleem in Nederland.
Please mensen... doorlopen !!
Aangezien Marokkanen blank zijn, zie ik niet in waarom ze zich gediscrimineerd zouden moeten voelen door zwarte pieten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:53 schreef onderscheid het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eslagen__.html?p=2,2
We moeten meer regenboogpieten inzetten! Zodat de allochtonen zich niet meer gediscrimineerd voelen!![]()
Klacht: schorum
Daar heb je wel weer een puntquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef Jarno het volgende:
Negers die wiggers in elkaar slaan. Ik zeg win-win.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef Jarno het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit was die rondreizende "kleine groep die het voor de rest verpest!"
Ho-ho.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik discrimineren?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Wat heeft dit hier mee te maken?JIJ discrimineert ook en ik ken ook genoeg nederlanders die het niet zouden pikken als ze een handje pepernoten bekogeld worden dat zijn gewoon debielle die niks kunnen heben
Misschien moet je ff beter lezen. Die eikels begonnen zelf door pakpapier van de cadeaus af te scheuren. Als tegenreactie gooiden ze pepernoten. Ze hadden die snotneuzen direct een draai om de oren moeten geven. Kom jij eraan met je dat ze niet zouden mogen bekogelen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Wat heeft dit hier mee te maken?JIJ discrimineert ook en ik ken ook genoeg nederlanders die het niet zouden pikken als ze een handje pepernoten bekogeld worden dat zijn gewoon debielle die niks kunnen heben
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik snap niet dat we Rotterdammers de hand nog boven het hoofd houden. Het is al 100 jaar kutvolk en dat zal het nog wel honderd jaar blijven. Ik snap niet dat we die kutstad na de oorlog zo nodig weer op moesten bouwen.
Dus dan moet je gelijk maar gaan meppen? Besides, de mocro`s begonnen he.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef donthate het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef Jarno het volgende:
Whehe, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zijn volgens de regering gewoon mede-nederlanders.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:02 schreef joers1 het volgende:
.....we mogen natuurlijk niks zeggen over die mocro's, want dát is dan racistisch?
in de zak, baksteen eraan en overboord, opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:54 schreef ShevaJB het volgende:
![]()
Loop dat nou lekker, met je zonnebril, stok en geleidehond?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Precies....vooral geen woord aan vuil maken, want wellicht voelt dat tuig zich weer aangesproken. bah bahquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het zijn volgens de regering gewoon mede-nederlanders.
Al willen ze dat zelf niet.... maar goed.
Gewoon weer de handen voor de ogen en doorlopen.
Je ontkent de holocaust zeker ook?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Blank?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Aangezien Marokkanen blank zijn, zie ik niet in waarom ze zich gediscrimineerd zouden moeten voelen door zwarte pieten.
Maar kutvolk blijft het en vriendjes optrommelen betekdn ook nog dat ze laf zijn.
they wish...quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:09 schreef onderscheid het volgende:![]()
[..]
Blank?Het zijn geen negers maar blank zijn ze niet.
het kan me niet schelen wie het zijn, al waren het 18 jarige modellen met dikke tieten, oppakken en berechten, klaar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het zijn volgens de regering gewoon mede-nederlanders.
Al willen ze dat zelf niet.... maar goed.
Gewoon weer de handen voor de ogen en doorlopen.
Ze zien zichzelf wel graag als zwart, net als spanjaarden en mexicanen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:09 schreef onderscheid het volgende:![]()
[..]
Blank?Het zijn geen negers maar blank zijn ze niet.
Zo simpel is het gewoon. Al voelen die 18-jarige neptieten zich niet meteen zo aangevallen áls je ze oppakt....en halen er niet meteen vriendjes bij (hoe laf ben je dan by the way?)quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het kan me niet schelen wie het zijn, al waren het 18 jarige modellen met dikke tieten, oppakken en berechten, klaar.
Als jij willekeurige cadeautjes openscheurt die niet voor jou bedoeld zijn mag je blij zijn dat je er met een regen van pepernoten vanaf komt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Je hoeft op mij ook geen pepernoten te gooien denk ik eigenlijk.
Voor de vorm: TSUNAMI VAN ISLAMISERING AAARGGGGHJJJJ!!!!!1111einsz
indeedquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:15 schreef 1299 het volgende:
[..]
Als jij willekeurige cadeautjes openscheurt die niet voor jou bedoeld zijn mag je blij zijn dat je er met een regen van pepernoten vanaf komt.
ja snap je dat nou niet ts, die jongens willen gewoon graag terug naar hun eigen land, en zo kunnen ze besparen op de reiskostenquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:54 schreef ShevaJB het volgende:
![]()
Gast, wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:01 schreef haggardmerle het volgende:
Treurig, in de grote steden zijn een paar bewakers verkleed als piet om dit soort toestanden te ver komen. Nu zal er wel weer geroep worden dat maar enkele moslims dit steunen, ik krijg steeds meer het idee dat maar enkele Moslims dit niet slecht vinden.
Het valt alleen zo op dat het wel zovaak marokkanen zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het kan me niet schelen wie het zijn, al waren het 18 jarige modellen met dikke tieten, oppakken en berechten, klaar.
ik krijg altijd zwart beeld bij Opsporing Verzochtquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het valt alleen zo op dat het wel zovaak marokkanen zijn.
Oh wacht: Nu zal er vast wel een of andere komen met een opmerking in de strekking: Als het nederlanders zijn dan hoor je het niet.
Aan diegene: STFU. Kom eens buiten. En indien niet: Kijk Opsporing Verzocht.
Oh ik zag zwart voor de ogen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik krijg altijd zwart beeld bij Opsporing Verzocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |