abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP dinsdag 1 december 2009 @ 13:03:07 #101
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_75179154
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:30 schreef Adelante het volgende:

[..]

Volgend jaar gaan we alle schapen weghalen voor het offerfeest en zetten we er varkens voor in de plaats.
En die worden dan geslacht door homo's.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_75180290
Opsporen dat tuig en afschieten
pi_75180471
Ik kan dit soort initiatieven alleen maar aanmoedigen.
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:49:13 #104
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_75180729
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:56 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik snap niet dat we Rotterdammers de hand nog boven het hoofd houden. Het is al 100 jaar kutvolk en dat zal het nog wel honderd jaar blijven. Ik snap niet dat we die kutstad na de oorlog zo nodig weer op moesten bouwen.
En waarom zegt dit ubermensch dit?

In Rotterdam gaan die pieten tenminste nog de straat op. In de amsterdomse pracht- en kansenwijken ben je zelfs als niet-piet je leven niet eens zeker..... Droom maar lekker verder.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:58:07 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75181020
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:49 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

In Rotterdam gaan die pieten tenminste nog de straat op. In de amsterdomse pracht- en kansenwijken ben je zelfs als niet-piet je leven niet eens zeker..... Droom maar lekker verder.
Kolere wat een domme frustikakkerlakkenpost weer .

Er wonen in rotterdAm (zie je, ik als Amsterdammer kan het wel gewoon) gelukkig geen allochtonen en daar gebeurt idd nooit iets..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_75181502
Wat een kankervolk is en blijft dat toch. Laat ze allemaal sterven aan aids, kutracisten dat het zijn.
Roken is lekker
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:18:46 #107
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_75181714
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dit was die rondreizende "kleine groep die het voor de rest verpest!"
Ik moest lachen
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
pi_75181779
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:28 schreef Barachem het volgende:
Het is wel interessant hoe de politiek dit probleem niet alleen veroorzaakt heeft, maar het nu laat groeien om de bevolking naar haar pijpen te laten dansen.
PROBLEEM --> REACTIE --> OPLOSSING

PROBLEEM: Overlast van jongeren, met name allochtone jongeren en autochtone jongeren uit achterstands-/probleemwijken, voortkomend uit slecht immigratie- en integratiebeleid en de slechte aanpak van achterstands-/probleemgezinnen door ze in wijken de concentreren.

REACTIE: Volk vind de overlast naar en wil ervan af, desnoods scherpt de politiek de wetten betreffende privacy en openbare bewaking aan om de overlast aan te pakken.

OPLOSSING: Nederland wordt een politiestaat met erg veel Big Brother trekjes, want zo wordt overlast toch het best aangepakt.

We zitten nog in stadium 2, REACTIE, maar stadium 3 wordt al langzamerhand ingevoerd, zie vingerafdrukken in paspoort, woningrazzias om zogenaamde illegalen te snappen en de alsmaar groter wordende cameracontrole.

In de UK zitten ze al behoorlijk ver in stadium 3, ondanks dat de OPLOSSING Weinig blijkt te helpen.

Wat NL betreft boeit het geen reet of de gevestigde linksch-gristelijke coalitie door blijft banjeren of de PVV aan de macht komt, beide kampen willen graag een politiestaat.

Zoek maar op Problem - Reaction - Solution en negeer David Icke hierbij, hij heeft de term weer een beetje gepopulariseerd.
Het principe werkt en is ook o.a. door de NSDAP successvol toegepast.
Deels prachtige post, maar het principe dat werkt en door de NSDAP is toegepast, hallo.... We leven in 2009 hoor.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:47:57 #109
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_75182695
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Deels prachtige post, maar het principe dat werkt en door de NSDAP is toegepast, hallo.... We leven in 2009 hoor.
Google de termen "problem reaction solution" maar en vind meer voorbeelden van dat het gewerkt heeft en nog steeds werkt.
Het NSDAP voorbeeld noem ik omdat dat best bekend is.
Een ander voorbeeld is de hele terroristenbestrijding hetze en de inperking van vrijheid die dat voor de gewone burger met zich mee bracht.
Maar als je je kop in het zand gestoken wilt houden en niet eens de mogelijk wilt overwegen dat de huidige westerse overheden niet zo benevolent zouden kunnen zijn als ze lijken, dan moet je het maar zelf weten.
Het is weliswaar 2009, maar dat maakt de menselijke en politieke natuur niet anders.
Het lijkt anders omdat we ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO beschaafd zijn geworden, maar hier bedriegt de schijn hard.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_75183431
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:49 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Blablabla, over het algemeen weer veel reacties hier van toetsenbordhelden die zelf nog nooit in zo'n achterstandsbuurt zijn geweest.
Sinterklaas is gewoon heel populair hoor onder allochtonen in die buurten, als de Sint bij hun school langs komt zijn ze daar net zo blij mee als alle autochtone kinderen.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_75183627
IK STOP ZE ALLEMAAL IN DE ZAK!1!
pi_75187023
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:14 schreef Sint_Nikolaas het volgende:
IK STOP ZE ALLEMAAL IN DE ZAK!1!
GRAAG
Gooi ze dan met een steen eraan over boord?
pi_75187374
In de zak en dan in een mijn in China gooien.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')