Vroeger DFX, maar die is onder Vista instabiel geworden en sedertdien ben ik weer zoekende.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:30 schreef Z het volgende:
Frollo, welke winamp plugin in om het geluid te 'enhancen' gebruikte jij ook al weer?
Daar doe je het allemaal voorquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:13 schreef Frollo het volgende:
Loodgieter (wijzend op boekenkast): 'En heb je dat nou allemaal gelezen?'
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:13 schreef Frollo het volgende:
Handwerk, vakwerk, duidelijk resultaat. Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:03 schreef k_man het volgende:
Loodgieter is één van de beroepen waarvan ik me wel eens afvraag wat iemand er nou toe beweegt om dat te kiezen. Het is natuurlijk goed dat ze er zijn, maar het is voor mij lastig voor te stellen welke arbeidsvreugde men haalt uit het openschroeven van andermans sifon en het graaien in stinkende derrie.
Het is inderdaad wèl een mooie dag daarvoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:09 schreef Z het volgende:
Ramses Shaffy is overleden.
quote:AMSTERDAM - Ramses Shaffy is dinsdag overleden. De Nederlandse zanger werd in de jaren zestig bekend als zanger.
Dat is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het is inderdaad wèl een mooie dag daarvoor.
Ik heb nooit veel met Ramses gehad eigenlijk. Het is wel erg mooi als Wende Snijders 'Laat me' zingt.quote:
Dat zeg je mooi IR. Het klinkt bijna als een liedje van Ramses.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is goed dat Ramses dood is, want dan hoeven we de aftakeling niet langer meer aan te zien. En het is ook zeker goed dat hij geleefd heeft. En hij heeft goed geleefd.
Je hebt het ook wat druk natuurlijk de laatste tijd. Het zij je dus vergeven. Ik trek je voorspellende gave vooralsnog niet in twijfel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:36 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Shit, ik had me laatst voorgenomen hier te melden dat ik verwachtte dat Shaffy binnenkort dood zou gaan. Vergeten. Daar gaat mijn kans om de grote voorspeller van het overlijden van verlopen kunstenaars te worden.
Harry Mulisch gaat het trouwens nog zeker tot augustus 2010(!) volhouden.
Hoeveel jaar gaf jij 'm nog, dan? 2? 5? 10?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:36 schreef Z het volgende:
Ah! Het is dus helemaal geen gave!
Ik heb daar nooit over nagedacht.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:47 schreef DO2 het volgende:
[..]
Hoeveel jaar gaf jij 'm nog, dan? 2? 5? 10?
Wat mensen schijnen te vergeten is dat je in Leeuwarden en grote hotelschool hebt met heel veel Duitse studentes die niets liever willen dan hun centjes uitgeven aan glaasjes bier voor knappe (intelligente) knappe (mooie) jongens uit de Hofstad om het daarna eens goed geteilt und vereint te worden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Komkom, JAM, je maakt jezelve nu echt ongeloofwaardig. Geen enkel gezond mens dat ooit de provinciegrenzen overgestoken is, zal de loftrompet laten schallen over Leeuwarden.
Ik lees de boeken in m'n boekenkast en ik repareer m'n kraan, HA!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:13 schreef Frollo het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:28 schreef NoCigar het volgende:
Is dat niks. Leeuwarden, ook niet om eens een keer te bezoeken?
Zegt wie?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:19 schreef Lienekien het volgende:
Amsterdam, Groningen, Utrecht, Haarlem en Maastricht zijn de aantrekkelijkste steden van Nederland.
quote:Groningen is één van aantrekkelijkste steden
GRONINGEN - Groningen behoort, samen met Amsterdam, Haarlem, Utrecht en Maastricht, tot de aantrekkelijkste steden van Nederland.
Het zijn steden waar mensen graag wonen vanwege hun gunstige ligging, goede voorzieningen en de kwaliteit van de woningen. Dit concludeert Gerard Marlet in zijn proefschrift 'De aantrekkelijke stad'.
Groningen en de vier anderen zouden geen last hebben van bevolkingskrimp. Ook doen ze het economisch beter dan andere steden. Marlet ontwikkelde een index om de aantrekkelijkheid van een stad te meten.
Volkomen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:19 schreef k_man het volgende:
Ik vervoeg me dus bij de organisatie. Is dat onterecht?
Ik kan er juist niet naar kijken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:03 schreef Gellius het volgende:
Het ergste is: ik kan niet stoppen met ernaar te kijken.
Bij de overheid valt het wel mee.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:24 schreef ShadyLane het volgende:
Wij gaan bedrijfsmatiger werken, en daarom worden nu in een bottere stijl dan voorheen veranderingen opgelegd die naar de mening van de werkvloer funest zijn voor de kwaliteit. Ik erger me er kapot aan, maar heb tegelijkertijd het vermoeden dat het overal zo is. Kunnen TTK-ers die in andere sectoren werken dat bevestigen? (Ik denk dat mijn ergernis dan makkelijker plaats kan maken voor schouderophalen en dat dat beter zou zijn voor m'n hart.)
Dát is altijd het beste. Lachen, drinken en beminnen, dan loopt de rest wel los.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:50 schreef ShadyLane het volgende:
Nouja. Het is niet anders. Ik ga mijn best doen er voortaan om te lachen.
Altijd maar dat eeuwige overleg, dat schiet toch niet op? Soms moet er gewoon even de botte bijl in. Dan moet het natuurlijk wel wat opleveren, zo niet kan je er mooi om lachen.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:24 schreef ShadyLane het volgende:
Wij gaan bedrijfsmatiger werken, en daarom worden nu in een bottere stijl dan voorheen veranderingen opgelegd die naar de mening van de werkvloer funest zijn voor de kwaliteit. Ik erger me er kapot aan, maar heb tegelijkertijd het vermoeden dat het overal zo is. Kunnen TTK-ers die in andere sectoren werken dat bevestigen? (Ik denk dat mijn ergernis dan makkelijker plaats kan maken voor schouderophalen en dat dat beter zou zijn voor m'n hart.)
Bedoel je hier, of in mijn werkomgeving?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:00 schreef Gellius het volgende:
Maar jij bent toen toch ook op een mysterieuze, nooit nader toegelichte wijze van het toneel verdwenen, baviaan?
Ik voelde me niet zo thuis in een wereld waar mensen elkaar 's nachts mailen om indruk te maken, waar de meeste gesprekken over de leaseauto gaan en waar ik bovendien nauwelijks zeggenschap had waar ik geplaatst zou worden (om het nog maar niet te hebben over de inhoud van de werkzaamheden). Dus toen ben ik elders gaan solliciteren en zodoende ben ik nu een interne externe, bij een club die er dus niet op uit is om zo veel mogelijk geld uit de zakken van onwetende bedrijven te kloppen. En ik ben op tijd weggegaan, want een half jaar later vielen er een hoop semi-gedwongen ontslagen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:31 schreef Gellius het volgende:
Ik bedoel dat je inmiddels geen enge externe meer bent.
Voor het onwaarschijnlijke geval dat je geen grapje maakte: opschieten doet het veel minder dan voorheen. De inspraakmiddagen vliegen ons om de oren en de mailbox raakt verstopt door alle oeverloze beleidsnota's.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:19 schreef Z het volgende:
Altijd maar dat eeuwige overleg, dat schiet toch niet op? Soms moet er gewoon even de botte bijl in. Dan moet het natuurlijk wel wat opleveren, zo niet kan je er mooi om lachen.
Ik ga er proberen 2 te halen, dus mocht er een ttk'er buiten de boot vallen dan valt er wellicht nog wat te herverdelen.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:15 schreef Z het volgende:
Ik zie dat jij ook een Pavement adept bent IR. Ik hoop ook kaartjes te bemachtigen, wie weet lukt het.
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:17 schreef Gellius het volgende:
Is er nog wel eens nieuws van Iwan, de Verschrikkelijke Libertariër, eigenlijk? Je hoort er zo weinig van.
--> TRUquote:Op donderdag 3 december 2009 19:17 schreef ShadyLane het volgende:
Waar blijft trouwens de Ivan-update? Moeten we daarvoor tegenwoordig naar OUD?
Zo te zien houd hij zich vooral bezig met slapen.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:17 schreef Gellius het volgende:
Is er nog wel eens nieuws van Iwan, de Verschrikkelijke Libertariër, eigenlijk? Je hoort er zo weinig van.
Een koffiegesprek over het kind van mensen in Amsterdam die ik niet ken, hoe zie je dat precies voor je?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:17 schreef Gellius het volgende:
Nou, als dat geen koffiegesprek oplevert, weet ik het ook niet meer.
Behalve vannacht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zo te zien houd hij zich vooral bezig met slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |