Dat zeg je mooi IR. Het klinkt bijna als een liedje van Ramses.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is goed dat Ramses dood is, want dan hoeven we de aftakeling niet langer meer aan te zien. En het is ook zeker goed dat hij geleefd heeft. En hij heeft goed geleefd.
Je hebt het ook wat druk natuurlijk de laatste tijd. Het zij je dus vergeven. Ik trek je voorspellende gave vooralsnog niet in twijfel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:36 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Shit, ik had me laatst voorgenomen hier te melden dat ik verwachtte dat Shaffy binnenkort dood zou gaan. Vergeten. Daar gaat mijn kans om de grote voorspeller van het overlijden van verlopen kunstenaars te worden.
Harry Mulisch gaat het trouwens nog zeker tot augustus 2010(!) volhouden.
Hoeveel jaar gaf jij 'm nog, dan? 2? 5? 10?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:36 schreef Z het volgende:
Ah! Het is dus helemaal geen gave!
Ik heb daar nooit over nagedacht.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:47 schreef DO2 het volgende:
[..]
Hoeveel jaar gaf jij 'm nog, dan? 2? 5? 10?
Wat mensen schijnen te vergeten is dat je in Leeuwarden en grote hotelschool hebt met heel veel Duitse studentes die niets liever willen dan hun centjes uitgeven aan glaasjes bier voor knappe (intelligente) knappe (mooie) jongens uit de Hofstad om het daarna eens goed geteilt und vereint te worden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Komkom, JAM, je maakt jezelve nu echt ongeloofwaardig. Geen enkel gezond mens dat ooit de provinciegrenzen overgestoken is, zal de loftrompet laten schallen over Leeuwarden.
Ik lees de boeken in m'n boekenkast en ik repareer m'n kraan, HA!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:13 schreef Frollo het volgende:
Loodgieter (wijzend op boekenkast): 'En heb je dat nou allemaal gelezen?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |