Altijd maar dat eeuwige overleg, dat schiet toch niet op? Soms moet er gewoon even de botte bijl in. Dan moet het natuurlijk wel wat opleveren, zo niet kan je er mooi om lachen.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:24 schreef ShadyLane het volgende:
Wij gaan bedrijfsmatiger werken, en daarom worden nu in een bottere stijl dan voorheen veranderingen opgelegd die naar de mening van de werkvloer funest zijn voor de kwaliteit. Ik erger me er kapot aan, maar heb tegelijkertijd het vermoeden dat het overal zo is. Kunnen TTK-ers die in andere sectoren werken dat bevestigen? (Ik denk dat mijn ergernis dan makkelijker plaats kan maken voor schouderophalen en dat dat beter zou zijn voor m'n hart.)
Bedoel je hier, of in mijn werkomgeving?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:00 schreef Gellius het volgende:
Maar jij bent toen toch ook op een mysterieuze, nooit nader toegelichte wijze van het toneel verdwenen, baviaan?
Ik voelde me niet zo thuis in een wereld waar mensen elkaar 's nachts mailen om indruk te maken, waar de meeste gesprekken over de leaseauto gaan en waar ik bovendien nauwelijks zeggenschap had waar ik geplaatst zou worden (om het nog maar niet te hebben over de inhoud van de werkzaamheden). Dus toen ben ik elders gaan solliciteren en zodoende ben ik nu een interne externe, bij een club die er dus niet op uit is om zo veel mogelijk geld uit de zakken van onwetende bedrijven te kloppen. En ik ben op tijd weggegaan, want een half jaar later vielen er een hoop semi-gedwongen ontslagen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:31 schreef Gellius het volgende:
Ik bedoel dat je inmiddels geen enge externe meer bent.
Voor het onwaarschijnlijke geval dat je geen grapje maakte: opschieten doet het veel minder dan voorheen. De inspraakmiddagen vliegen ons om de oren en de mailbox raakt verstopt door alle oeverloze beleidsnota's.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:19 schreef Z het volgende:
Altijd maar dat eeuwige overleg, dat schiet toch niet op? Soms moet er gewoon even de botte bijl in. Dan moet het natuurlijk wel wat opleveren, zo niet kan je er mooi om lachen.
Ik ga er proberen 2 te halen, dus mocht er een ttk'er buiten de boot vallen dan valt er wellicht nog wat te herverdelen.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:15 schreef Z het volgende:
Ik zie dat jij ook een Pavement adept bent IR. Ik hoop ook kaartjes te bemachtigen, wie weet lukt het.
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:17 schreef Gellius het volgende:
Is er nog wel eens nieuws van Iwan, de Verschrikkelijke Libertariėr, eigenlijk? Je hoort er zo weinig van.
--> TRUquote:Op donderdag 3 december 2009 19:17 schreef ShadyLane het volgende:
Waar blijft trouwens de Ivan-update? Moeten we daarvoor tegenwoordig naar OUD?
Zo te zien houd hij zich vooral bezig met slapen.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:17 schreef Gellius het volgende:
Is er nog wel eens nieuws van Iwan, de Verschrikkelijke Libertariėr, eigenlijk? Je hoort er zo weinig van.
Een koffiegesprek over het kind van mensen in Amsterdam die ik niet ken, hoe zie je dat precies voor je?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:17 schreef Gellius het volgende:
Nou, als dat geen koffiegesprek oplevert, weet ik het ook niet meer.
Behalve vannacht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zo te zien houd hij zich vooral bezig met slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |