Vroeger DFX, maar die is onder Vista instabiel geworden en sedertdien ben ik weer zoekende.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:30 schreef Z het volgende:
Frollo, welke winamp plugin in om het geluid te 'enhancen' gebruikte jij ook al weer?
Daar doe je het allemaal voorquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:13 schreef Frollo het volgende:
Loodgieter (wijzend op boekenkast): 'En heb je dat nou allemaal gelezen?'
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:13 schreef Frollo het volgende:
Loodgieter (wijzend op boekenkast): 'En heb je dat nou allemaal gelezen?'
Handwerk, vakwerk, duidelijk resultaat. Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:03 schreef k_man het volgende:
Loodgieter is één van de beroepen waarvan ik me wel eens afvraag wat iemand er nou toe beweegt om dat te kiezen. Het is natuurlijk goed dat ze er zijn, maar het is voor mij lastig voor te stellen welke arbeidsvreugde men haalt uit het openschroeven van andermans sifon en het graaien in stinkende derrie.
Het is inderdaad wèl een mooie dag daarvoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:09 schreef Z het volgende:
Ramses Shaffy is overleden.
quote:AMSTERDAM - Ramses Shaffy is dinsdag overleden. De Nederlandse zanger werd in de jaren zestig bekend als zanger.
Dat is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het is inderdaad wèl een mooie dag daarvoor.
Ik heb nooit veel met Ramses gehad eigenlijk. Het is wel erg mooi als Wende Snijders 'Laat me' zingt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |