abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75572397
Heb al twee weken last van m'n achillespees. Daarvoor ben ik ziek geweest en ik denk dat het daarmee te maken heeft. Gisteren wel 90 minuten gevoetbald, kreeg na ongeveer 50 minuten veel last, maar wel de wedstrijd uitgespeeld.

Wordt dit alleen beter door rust of heeft iemand nog tips?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  zondag 13 december 2009 @ 11:59:57 #152
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75572524
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:51 schreef bananablues het volgende:
Net terug van lokale 5km loop. Streeftijd was 20:30 maar het ging echt goed! Heb gewoon 19:35 gelopen!!
Dus hard werken pays off, want dat is 1 minuut en 15 seconden van mijn PR
Goed zeg, dat is echt enorm snel!
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:54 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Heb al twee weken last van m'n achillespees. Daarvoor ben ik ziek geweest en ik denk dat het daarmee te maken heeft. Gisteren wel 90 minuten gevoetbald, kreeg na ongeveer 50 minuten veel last, maar wel de wedstrijd uitgespeeld.

Ik kwam dit tegen: over achillespezen en blessures, en een oefening hoe je ze samen met je kuiten kan versterken.
http://runtodream.web-log(...)onderzoek_naar_.html

Misschien heb je er wat aan
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  zondag 13 december 2009 @ 12:15:28 #153
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75572892
Zou het vooral veel rust geven en niet teveel over belasten. Heb er zelf al eens 6 maanden uitgelegen, omdat ik last had van mijn achillespezen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 13 december 2009 @ 12:22:51 #154
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75573102
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:54 schreef NelsonWandelaar het volgende:

ik weet alleen dat je met achillepezen héél voorzichtig moet zijn. Zelf heb ik er een chronische blessure aan opgelopen doordat ik er een keer een verwonding aan had en daar mee ben blijven doorlopen/overbelasten en nu zit er littekenweefsel op.

Door inderdaad zoals in het bovengenoemde artikel bezig te gaan met versterkende oefeningen voor mijn benen en voornamelijk kuiten, mag ik nu eindeljik weer gaan opbouwen en gister heb ik 16 minuten gelopen, waar ik geen extra last van heb. Het ziet er nu dus eindelijk goed uit, maar wees er alsjeblieft voorzichtig mee, voor je het weet maak je het een stuk erger in plaats van beter..
Ik zou er in geval van pijn, niet meer door blijven lopen, en als het blijft aanhouden naar een fysiotherapeut (sportfysio!)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75574284
Dank jullie! Gelukkig komt de Kerstvakantie er aan..
Jimmy Carter:
  zondag 13 december 2009 @ 19:22:40 #156
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_75586834
Vandaag de halve van Spijkenisse gelopen; 1 uur en 52 minuten! Ik ben zeer tevreden

Volgende loop (als alles goed gaat): de Helicon Asselronde
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_75592414
Mooie tijd ik denk dat ik ook aan die ronde mee ga doen
  zondag 13 december 2009 @ 22:01:20 #158
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75594594
Ik ga denk ik de 8km lopen die dag in apeldoorn. Mijn stiefvader zal de mini marathon lopen, dus ben er denk ik toch al dan.
pi_75596547
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:51 schreef bananablues het volgende:
Net terug van lokale 5km loop. Streeftijd was 20:30 maar het ging echt goed! Heb gewoon 19:35 gelopen!!
Dus hard werken pays off, want dat is 1 minuut en 15 seconden van mijn PR
Zei het toch.

Als ik zag hoeveel werk je de laatste tijd hebt gedaan, zoveel heb ik het hele jaar nog niet aan interval gelopen. Dat snelheids werk levert je echt genoeg op dan.

Niet verkeerd.
Jack does it in real time...
pi_75598111
Ik ben dit weekend met de auto naar een bos gegaan om daar te gaan hardlopen.
Was erg leuk om eens in de natuur (ipv in de stad Utrecht) te lopen.

Enige probleem was dat ik een beetje verdwaalde en daardoor extra kilometers gelopen heb
Maar dat kun je ook weer als een nieuwe uitdaging zien.
  maandag 14 december 2009 @ 15:17:47 #161
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_75614516
Ik heb alweer een week niet gelopen vind het niks om savonds nog te gaan lopen in het donker.

Lopen jullie in het donker?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 14 december 2009 @ 15:50:13 #162
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75615611
Ik wel hoor. Heb een led armband, die rood licht uitstraalt, en ik ga gewoon. Vind het overdag wel fijner
pi_75615707
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:17 schreef djayzz het volgende:
Ik heb alweer een week niet gelopen vind het niks om savonds nog te gaan lopen in het donker.

Ja natuurlijk.... Anders loop je alleen maar in het weekend maanden lang.
  maandag 14 december 2009 @ 15:54:19 #164
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_75615778
Ik loop overdag, ben blij dat ik gekozen heb voor een nieuwe leercarriere ipv een fulltime baan Ook een week al niet gelopen, beetje last nog/weer van mn hamstring, en ik heb een tentamenweek. Woensdag mag ik voor een praktische opdracht een conditietest doen met zo'n CO2 uitstootmeter etc super tof!
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  maandag 14 december 2009 @ 15:54:57 #165
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75615799
Ik zit bij een vereniging, dus trainen ook gewoon doordeweeks, in de avond, ja.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 14 december 2009 @ 16:36:35 #166
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_75617132
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:17 schreef djayzz het volgende:

Ja, ik dwing mijzelf. Ik vind het minder relaxed dan in het licht, maar het went wel. Het is gewoon een grotere stap om naar buiten te gaan, en het is kouder.

Ik heb van de sint een superfijn thermoshirt met lange mouwen gekregen: heerlijk warm! Ik ben gisterenavond gegaan, en heb het niet koud gehad en ik kreeg ook geen last van mijn keel door het inademen van de koude lucht. De dag ervoor had ik daar wel erg last van, misschien kwam dat omdat ik toen gewoon een katoenen hoodie aanhad.
I'm just a girl in the world.
  maandag 14 december 2009 @ 16:56:08 #167
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_75617843
Hier ook al een week niet gelopen, besloten dat Egmond niet voor de tijd is maar voor het plezier
pi_75618136
Um.. waar kopen jullie van die fijne dunne hardloopsokjes?
Jimmy Carter:
pi_75618178
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Um.. waar kopen jullie van die fijne dunne hardloopsokjes?
Ik heb de mijne bij Perry Sport gekocht. Nike-sokjes, gaan per twee paar en kosten 12 euro (per 2 paar dus).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75618279
Ik loop niet in het donker en sowieso alleen in het weekend (maar daar hoort voor mij de maandag bij). In deze tijd van het jaar kan ik pas om 8:30u weg, dus kost een beetje hardlopen me de halve dag.

Vandaag 11,4km gerend. Wegens vrieskou in een lange joggingbroek en ook nog een extra vestje aan. En een sjaal om, dat scheelt bij mij enorm in de ademhalingsmoeilijkheden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75620832
Ik werk maar 3 dagen dus ik loop meestal overdag op de dagen dat ik vrij ben, maar loop ook wel eens 's avonds. Is vooral leuk als je dan door het bos gaat en allerlei geluiden hoort Ga je wel harder van rennen, hehe. Soms zou het ook wel handig zijn om een soort verlichting te hebben dat ook de weg laat zien, ipv alleen jezelf zichtbaar maakt voor anderen. (Ivm rennen waar geen lantaarnpalen zijn)

@Casper: thanks
@DeeBee: Ja je had gelijk , maar de vorige keer liep ik slechts 10 seconden sneller, dus ik had niet zulke hoge verwachtingen
  maandag 14 december 2009 @ 20:24:59 #172
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_75626078
Ik loop door de week 's avonds...altijd met knal geel shirt + reflectie hesje + LEDs om mijn bovenarm...en uiteraard tegen het verkeer in.

voor de rest gaan er toch maar handschoentjes komen....ik heb de eerste tien minuten tot kwartier echtkoude vingers, en vooral duim! Nu twijfel ik tussen Odlo "light" of een paar van Falke...iemand advies? (Gefundeerd?) Wat is het exact het verschil tussen deze twee hanschoentjes? Iemand een idee?

Of misschien wel Odlo Warm...of zijn die al snel TE warm??

[ Bericht 11% gewijzigd door ForrestX op 14-12-2009 20:47:04 ]
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_75628737
Ik loop doordeweeks s'avonds met een hesje aan. 1 maal individueel en 1 maal met de loopgroep van de atletiek vereniging. Als ik alleen loop heb ik ook led lampjes om mijn arm. Maar ik vind het in de winter wel lastig om diverse routes te lopen. Als het nog licht is, is er meer mogelijk, kan ik ook even lekker het bos in.
Maar lopen in het donker, lekker koud en mooi helder weer heeft ook wel iets.
pi_75633943
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:24 schreef ForrestX het volgende:
Ik loop door de week 's avonds...altijd met knal geel shirt + reflectie hesje + LEDs om mijn bovenarm...en uiteraard tegen het verkeer in.

voor de rest gaan er toch maar handschoentjes komen....ik heb de eerste tien minuten tot kwartier echtkoude vingers, en vooral duim! Nu twijfel ik tussen Odlo "light" of een paar van Falke...iemand advies? (Gefundeerd?) Wat is het exact het verschil tussen deze twee hanschoentjes? Iemand een idee?

Of misschien wel Odlo Warm...of zijn die al snel TE warm??
Mijn ervaring is dat het niet uitmaakt welke handschoenen je kiest.
Ik gebruik die van de Aldi van 1,99 euro. Na 10 minuten gaan ze toch uit omdat ik dan warm genoeg heb.
De laatste tijd gebruik ik ze helemaal niet meer. die 10 minuten kou is toch niet zo lang.
  maandag 14 december 2009 @ 23:34:18 #175
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_75635102
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:20 schreef alphalpha het volgende:
Maar ik vind het in de winter wel lastig om diverse routes te lopen. Als het nog licht is, is er meer mogelijk, kan ik ook even lekker het bos in.
Maar lopen in het donker, lekker koud en mooi helder weer heeft ook wel iets.
Dat vind ik dus ook: het loopt heerlijk zo 's avonds in het donker, zeker met dit heldere winterweer, maae m'n routes zijn zo beperkt dat ik er toch een hekel aan heb.
En ik loop maandags na het werk met wat collega's, dat is dus nu ook in het donker. En dan doordeweeks nog minstens 1x alleen in het donker, maar dan ben ik dus helemaal beperkt in m'n routes, want ik kom amper mijn wijk uit wegens slecht verlichte of verkeersgevaarlijke looproutes.
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:12:38 #176
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_75636602
Ik draag altijd een knalgeel hesje en een armbandje met LEDs. Nog nooit problemen gehad met zichtbaarheid; ik plan in het donker altijd goed verlichte routes.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_75643900
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:21 schreef bananablues het volgende:
Soms zou het ook wel handig zijn om een soort verlichting te hebben dat ook de weg laat zien, ipv alleen jezelf zichtbaar maakt voor anderen. (Ivm rennen waar geen lantaarnpalen zijn)
Ken je die fietslichtjes van de HEMA? Klein maar fel lampje aan een elastiekje, neem ik sosm mee in het donker. ze lijken hierop:

Lampje kan je met elastiekje aan je duim hangen dan schijnt het licht naar beneden maar je kan ze ook even op de weg voor je richten.

Vanochtend 15 km gelopen, mijn handen werden wel echt heel erg koud aan het eind ondanks de dunne handschoenen die ik aan had. Kreeg de sleutel van mij huis nauwelijks meer omgedraaid. toen was het tijd voor warme choco
pi_75648982
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:16 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ken je die fietslichtjes van de HEMA?

Thanks, ik zal eens kijken!
Ik heb net ook even een hersteltraining gedaan, 3x11 minuten met 1 minuut pauze lekker rustig hardlopen. Ik ging zonder handschoenen en halverwege waren mijn handen warm. Had alleen iets teveel lagen aan: ondershirt, shirt en jasje. Dat was toch wel beetje zweten vanaf de tweede 11 minuten.
pi_75660998
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:16 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ken je die fietslichtjes van de HEMA? Klein maar fel lampje aan een elastiekje, neem ik sosm mee in het donker. ze lijken hierop:
[ afbeelding ]
Lampje kan je met elastiekje aan je duim hangen dan schijnt het licht naar beneden maar je kan ze ook even op de weg voor je richten.
Blokker heeft ze ook.
Voor hardlopen vind ik ze alleen niet geschikt. Ze hebben maar 1 klein LEDje en tijdens het lopen wijst die naar de grond (ipv voor- en achteruit). Met andere woorden je bent hiermee nog steeds niet zichtbaar genoeg.

Zelf kies ik ook voor 2 LED armbanden. Een andere goede keuze is een reflecterend hesje MET led lampjes. Net iets beter dan alleen een hesje, omdat een hesje niet werkt bij fietsers en auto's die je van de zijkant nadert.
pi_75668033
Om nog even terug te komen op de handschoenen.
Het is nu inderdaad te koud om zonder te lopen.
Ik heb net nog een klein rondje gelopen (route) en ondanks de -4 graden was het toch prima te doen. Wel goed aankleden natuurlijk.
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:08:36 #181
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_75668782
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef dyna18 het volgende:
Om nog even terug te komen op de handschoenen.
Het is nu inderdaad te koud om zonder te lopen.
Ik heb net nog een klein rondje gelopen (route) en ondanks de -4 graden was het toch prima te doen. Wel goed aankleden natuurlijk.
Lekker in de avond door kanaleneiland lopen, jij durft
pi_75668896
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef dyna18 het volgende:
Wel goed aankleden natuurlijk.
Ik heb tot nu toe twee dunne longsleeves over elkaar aan gehad en dat gaat nu te koud zijn. Wat dragen jullie met dit weer? Ik lees altijd dat je meerdere laagjes moet doen, maar hoor van collega's dat ze over een dunne longsleeve een fleecetrui dragen. Gaan ze wel enorm in zweten, zeggen ze. Wellicht is drie, vier laagjes van dunne dingen fijner?
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:14:31 #183
4177 Jojogirl
pi_75669030
k had maandagmiddag/avond een longsleeve en een dun jack aan. Denk dat ik er nog een laagje shirt aan toevoeg morgenavond. Fleece oid lijkt me vreselijk lopen, dus ik ga ook voor dunne laagjes. En handschoenen neem ik mee om ze na 3 minuten in een zak te proppen, want dan zijn m'n handen alweer warm meestal.
pi_75669241
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

Lekker in de avond door kanaleneiland lopen, jij durft
Ik zat aan de goede kant van het kanaal

(en kanaleneiland ligt een stuk verder op aan de linkerkant. Daartussen ligt nog transwijk en dat valt een stuk meer mee)
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:21:20 #185
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_75669285
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:19 schreef dyna18 het volgende:

[..]

(en kanaleneiland ligt een stuk verder op aan de linkerkant. Daartussen ligt nog transwijk en dat valt een stuk meer mee)
ok, verstandig anders moet je 6km rennen voor je leven. Zal wel goed voor je resultaten zijn
pi_75669437
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:11 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe twee dunne longsleeves over elkaar aan gehad en dat gaat nu te koud zijn. Wat dragen jullie met dit weer? Ik lees altijd dat je meerdere laagjes moet doen, maar hoor van collega's dat ze over een dunne longsleeve een fleecetrui dragen. Gaan ze wel enorm in zweten, zeggen ze. Wellicht is drie, vier laagjes van dunne dingen fijner?
Ik ben een koukleum (en ik loop ook niet zo hard) dus ik had 4 laagjes aan.

Onderlichaam:
1) lange tight
2) korte basketball broek (tot de knie)

Bovenlichaam:
1) mouwloos thermohemd (met vochtafvoer capaciteit)
2) thermoshirt met lange mouwen
2b) hardloopshirt met lange mouwen
3) windjack

2b was niet echt nodig voor de warmte, maar dat shirt heeft een vakje op de mouw waar ik makkelijk mijn mp3 speler in kwijt kan, dus dat was wel handig

voor 1 kun je je normale runnershirt pakken
voor 2 kun je een warme trui / fleece pakken

1) Craft zero extreme sleeveless

2b) Shirt met lange mouwen. Zoiets, maar dan van de Aldi

3) Pro Touch running jack (Intersport)

[ Bericht 5% gewijzigd door dyna18 op 15-12-2009 22:39:30 ]
pi_75670014
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:21 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

ok, verstandig anders moet je 6km rennen voor je leven. Zal wel goed voor je resultaten zijn
LoL dan wordt de duurloop inderdaad een sprinttraining.

Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar mijn eerste prestatieloop.
Een leuke loop in de buurt met een afstand van ongeveer 7,5km.
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:51:24 #188
4177 Jojogirl
pi_75670520
Al eens hier gekeken dyna? http://www.hardloopkalender.nl/ Misschien kan je daarop wat vinden?
pi_75672829
Ah ik zie dat de inschrijving voor de marathon van Utrecht is geopend.
Ik heb mij meteen maar voor de 10km ingeschreven. Dat geeft mij weer een mooi doel om naartoe te trainen.

Als je voor 10-jan inschrijft krijg je trouwens korting.

Ook heb ik maar zo'n championchip chip gekocht. Ondanks dat ik het zwaar belachelijk vind dat iedereen zo'n chip moet hebben. Dat moeten we toch zeker zelf weten?

Nog een vraagje, blijkbaar hebben ze ook een e-mail nieuwsbrief. Maar ik zie nergens hoe je je daarvoor kan aanmelden. Iemand die het wel ziet?
  woensdag 16 december 2009 @ 00:08:32 #190
277802 _Calimero_
pi_75673041
Wanneer is dat, die marathon?

ik heb vandaag wel 18 min gelopen en vanaf volgende week gaat het opbouwen écht wat rapper het gaat nog steeds lekker, geen last meer van schenen gehad en ook de achillespees houdt zich wonderbaarlijk goed!
Wellicht dat ik ook een 5 of 10 km mee zou kunnen doen, als de marathon niet al te snel is
pi_75673432
5 april, 2e paasdag.
www.jaarbeursutrechtmarathon.nl/
pi_75673752
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:19 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Relaxede route hoor, zo langs die twee kanalen. Langs de ene kun je ook nog een beetje roeiers kijken!

Verder: afgelopen zondag 5,4 km gelopen in een halfuur met wat sprintjes tussendoor. Werkt dat, die sprintjes tussendoor, om sneller te kunnen sprinten?
  woensdag 16 december 2009 @ 08:25:40 #193
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75676838
quote:
Op woensdag 16 december 2009 00:01 schreef dyna18 het volgende:
Ah ik zie dat de inschrijving voor de marathon van Utrecht is geopend.
Ik heb mij meteen maar voor de 10km ingeschreven. Dat geeft mij weer een mooi doel om naartoe te trainen.

Als je voor 10-jan inschrijft krijg je trouwens korting.

Ook heb ik maar zo'n championchip chip gekocht. Ondanks dat ik het zwaar belachelijk vind dat iedereen zo'n chip moet hebben. Dat moeten we toch zeker zelf weten?

Nog een vraagje, blijkbaar hebben ze ook een e-mail nieuwsbrief. Maar ik zie nergens hoe je je daarvoor kan aanmelden. Iemand die het wel ziet?
Leuk zeg! Gave route die je hebt gelopen. Beetje door de stad, daar houd ik niet echt van.. maar wel leuk. Die ga ik ook in mijn hoofd houden

De Marathon van utrecht, die 10 km loop lijkt me ook erg leuk, alleen is dat een week na mijn 12 km loop op Zandvoort. Ik weet niet of dat slim is, 2 van die prestatielopen zo vlak achter elkaar...
* caspervc twijfelt...
pi_75677412
Gewoon doen joh.... het zijn geen afstanden waar je helemaal op leeg loopt, dus een week ertussen moet best kunnen. En anders is je tijd wat minder... ach dat maakt ook niet uit toch?

De route vond ik trouwens een beetje tegenvallen. Het ligt daar vol met permanente woonboten en die hebben allemaal hoge heggen en schuttingen neergezet. Het kanaal zie je dus eigenlijk niet.
Daarnaast was het zo koud dat er geen roeier te zien was.... eigenlijk ben ik bijna niemand tegengekomen op straat. Alleen maar mensen die heel snel weer naar huis wilden

Ik zag op een gegeven moment wel een paar loop groepjes aan de andere kant van het kanaal. Misschien is dat een betere kant om te lopen.
pi_75677448
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:12 schreef dyna18 het volgende:
Voor hardlopen vind ik ze alleen niet geschikt. Ze hebben maar 1 klein LEDje en tijdens het lopen wijst die naar de grond (ipv voor- en achteruit). Met andere woorden je bent hiermee nog steeds niet zichtbaar genoeg.
voor hardlopen zijn ze prima geschikt als je op zoek bent naar een lampje dat de weg kan verlichten (dat was de vraag namelijk). andere weggebruikers zien dat bewegende licht ook trouwens dus ze zien echt wel dat er iemand loopt
ik zie ook regelmatig iemand lopen die die lampjes aan de schoenen heeft vastgemaakt, wit op de een en rood op de ander.

Ik heb gisteren gelopen in mijn gewone hardloopbroek, hardloopshirt met lange mouwen, jasje en dunne zijden handschoenen. Ik had alleen hele koude handen
  woensdag 16 december 2009 @ 11:11:48 #196
277802 _Calimero_
pi_75680653
quote:
Op woensdag 16 december 2009 00:23 schreef dyna18 het volgende:
5 april, 2e paasdag.
www.jaarbeursutrechtmarathon.nl/
oh dat is wel mooi, nog een tijdje weg! als het zo door gaat en ik mijn opbouwschema kan blijven volgen, zit ik nog voor februari op de 45 min lopen (wel met pauze ertussen, dus in principe zou de 10 km haalbaar moeten zijn

Zit die inschrijving snel vol? Of kan ik ook over een maandje gaan opgeven denk je?
pi_75706410
Geen idee.
Vorig jaar deden er 10000 mensen mee. Ik weet niet hoeveel de max is.
pi_75710125
Zondag een 40 minuten loopje gedaan. Loop dan naar een bepaald punt op een redelijk tempo, rek en strek wat en vervolgens ga ik voor de negative split, ofwel de terugweg iets sneller afleggen.

Was bij mijn schoonouders en had geen lange broek bij me. Had muts en wanten aan, dus van boven goed warm.
Had geen last van de kou. Als je goed loopt krijg je het tenslotte warm.

Bij een stoplicht stond ik daar met mijn knipperende led-lampjes en korte broek. 10 auto's voorbij en tuurlijk weer een goochemerd die moet roepen "zijt ge zot ofzo?" (woon in België)

Ik zei dat ie door moest rijden en z'n kop moest houden en gebaardde dat ie maar terug moest komen....deed ie natuurlijk niet.

Kortom.....bemoeizucht....af en toe wordt je er moe van. Ik lach die stumpers in hun autootje eerder uit, maar hee.....ik deel zoiets ook niet mee, zucht.....

Vandaag weer een uur met lange broek gelopen. Dat liep prettiger en zowaar geen reactie gehad hehe.
  zaterdag 19 december 2009 @ 17:24:51 #199
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75808322
Even een crosspost omdat niemand meer schijnt te rennen
Hardlopen - Start to Run met Evy op je MP3 speler - #21

Jeuj, zonet gelopen, en hoe!

Evy serie 2, les 4. 29 minuten lopen, maar ik ging gelijk al bij het gebrabbel van Evy in het begin, dus waren het er 30

Koud is het buiten (volgens het KNMI op het moment van lopen -7.3 graden, dus ik was benieuwd.
Thermo ondershirt aan met lange mouwen, en hardloopshirt met lange mouwen eroverheen. Geen handschoenen, dat is voor mietjes , mp3 spelert in en gaan!

Het resultaat is is een rondje van 5,36 km in 30 minuten. Dat is het hardst wat ik ooit gelopen heb. 10.72 km/u.
Lopen over sneeuw was verassend lekker, en in de blubber ging het ook goed. Alleen goed oppassen voor aangevroren stukken. Ik ben van mezelf geen koukleum, en iedereen die ook vindt dat ie dat niet is, kan ik het alleen maar aanraden
  zaterdag 19 december 2009 @ 17:50:58 #200
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_75809079
Ik loop even niet, ben veel te bang dat ik onderuit ga op de ijzel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')