vleugelspitsen erin, achterhoede zo houden, beekmans niet meer opstellen in de basis en fischer en diaz een basisplaats geven en het spel moet minder voorspelbaar maken en dan zijn we er.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:49 schreef bascross het volgende:
Het voetbal is al anderhalf jaar dramatisch. Sinds de komst van Menzo zit er immers geen lijn in. We profiteren al weken van de vorm van De Vries. Helaas is die goeie vorm nu even weg(ondanks zijn knappe goal) en dan blijkt dat we een matige ploeg hebben.
Vleugelspitsen hebben nog nooit goed gespeeld bij Cambuur, Dramaachi en De Misscher.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:01 schreef willempjewever het volgende:
[..]
vleugelspitsen erin, achterhoede zo houden, beekmans niet meer opstellen in de basis en fischer en diaz een basisplaats geven en het spel moet minder voorspelbaar maken en dan zijn we er.
Laat ze het maar uitvechten op de middenstip, heb ik ook wat vermaakquote:Zo'n honderd hooligans van Go Ahead Eagles zijn van plan morgen naar Leeuwarden te komen om het gevecht aan te gaan met honderd hooligans van Cambuur.
Kan Sandor weer spelen vrijdag?quote:Mark de Vries heeft de Bronzen Stier voor beste speler van de tweede periode gewonnen.
bron: http://www.leeuwardercour(...)ters-terecht-geweerdquote:LEEUWARDEN -
De supportersvereniging van Go Ahead Eagles is donderdagmiddag door de bestuursrechter in het ongelijk gesteld.
De vereniging wilde dat de rechter het de supporters alsnog mogelijk zou maken de wedstrijd vrijdag tegen Cambuur te bezoeken. Met een kort geding hoopten ze een besluit van burgemeester Ferd Crone, die hun komst had verboden, ongedaan te maken.
De rechter acht het aannemelijk dat de verwachte verstoring van de openbare orde enkel kan worden tegengegaan door te voorkomen dat aanhangers van Go Ahead naar de gemeente Leeuwarden komen.
Morgen met de trein naar Leeuwarden, om 16.45 aanwezig zijn op spoor 4quote:
Haal je cambuur stuf uit de auto als de egeltjes die kant op komenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:02 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Morgen met de trein naar Leeuwarden, om 16.45 aanwezig zijn op spoor 4
Politiebusje klaarzetten, gelijk inladen en weg ermee![]()
....
En ik ga wat nieuws proberen, ik parkeer de auto tussen het station en de mediamarkt en ga dan lopend naar Cambuur. Dat schijnt niet zo ver lopen te zijn en dan ben ik wellicht eerder de stad uit. Normaliter sta ik altijd best lang te wachten in kleine file's na afloop.
Heeft iemand nog goede parkeertips?
ik denk niet dat ze leeuwarden gaan halen als ze met 150 man in de trein stappen en ook nog eens op internet verkondigen op welk perron ze verzamelen en hoe laatquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Haal je cambuur stuf uit de auto als de egeltjes die kant op komen
quote:De directie van SC Cambuur Leeuwarden verwacht een vol stadion voor de topper tegen Go Ahead Eagles aanstaande vrijdag. Het duel begint om 19.30 uur. Op dit moment zijn er ruim 9.300 kaarten verkocht voor deze wedstrijd. De Noord tribune is inmiddels uitverkocht. Voor West zijn er nog 600 kaarten beschikbaar. Voor Zuid 50 en voor Oost ook ongeveer 50 kaarten. U kunt vrijdagavond i.v.m. de veiligheidsmaatregelen geen kaarten kopen. De kassa's zijn dan gesloten! Vrijdag overdag kunt u alleen bij onze administratie tot 17.00 uur terecht voor kaarten. U wordt wel verzocht een geldig legitimatie bewijs te tonen. Op donderdag is onze administratie tot 18.00 uur geopend. In verband met de verwachte drukte roepen wij onze supporters op om tijdig de gang richting het Cambuur stadion te maken.
Het wegblijven van de echte supporters heeft jullie in ieder geval niet geholpen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:54 schreef willempjewever het volgende:
Kassa's vanavond dus dicht, egel hoeligans![]()
![]()
En er moeten ook boxen in vak 8 op west komen en snel ook, niet alleen op noord, zuid en oost. Net info@cambuur.nl even gemaild met de vraag of ze deze box ook willen meenemen in de controle.
En een wat ouder bericht van gisteren:
[..]
Grappig, dat zie ik echt totaal anders. De Eagles speelde de eerste helft lekker gecontroleerd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:49 schreef willempjewever het volgende:
Leuke wedstrijd, 1e helft eredivisiewaardigspel van Cambuur. De egels waren minder, helaas niet de verdiende 3 punten behaald.
En de scheidsrechter en grensrechter op oost (bij de noord tribune) waren om te huilen, heb ze diverse foute beslissingen zien nemen. Maarja, ik heb het weleens erger gezien.
2e helft wat slordiger, jammer. Maachi had gewisseld moeten worden en Menzo moet eens eerder beginnen met wisselen dan pas de 80e minuut... maarja, daar denkt iedereen volgens mij zo over behalve Menzo.
Erg goede sfeer vanavond, heerlijk!
En wil de ME de volgende keer mijn auto niet insluiten met ME busjes
de 30 egel hoeligans zijn trouwens op het station in deventer tegengehouden![]()
De 1e helft speelden ze beiden erg goed, echt genieten was het. Ondanks dat er niet gescoord werd heb ik een hele leuke avond gehad. Jammer dat het de 2e helft een stuk minder was (aan beide kanten). Cambuur vond ik wel de betere ploeg de 2e helft.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:07 schreef Blinker het volgende:
Grappig, dat zie ik echt totaal anders. De Eagles speelde de eerste helft lekker gecontroleerd.
Vergeet niet dat we de 13e man miste en dat je uit speelt.
Wat dat betreft is het gewoon weer een wanprestatie voor Camboer.
Je kan inderdaad niet zeggen dat het niet spannend wasquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:11 schreef willempjewever het volgende:
[..]
De 1e helft speelden ze beiden erg goed, echt genieten was het. Ondanks dat er niet gescoord werd heb ik een hele leuke avond gehad. Jammer dat het de 2e helft een stuk minder was (aan beide kanten). Cambuur vond ik wel de betere ploeg de 2e helft.
En laten we maar hopen dat die ongein met combi's en het verbieden van supporters om de club aan te moedigen eens afgelopen is. Dit verbod ging nergens over.
Hoe bedoel je ook weg? Ik weet niet beter dan dat hij de enige is?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:43 schreef neen het volgende:
Fischer ook weg? De rest heb ik nog wel gevolgd maar het begint pas vrijdag weer
Cambuur heeft hem vorig seizoen nog een aanbieding gedaan die hij afsloeg, toen hij gebleseerd raakte mocht hij dus op amateurbasis bij Cambuur blijven. Jammer dat hij nu weggaat en dan ook nog naar Emmenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:25 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ook weg? Ik weet niet beter dan dat hij de enige is?
Ik zag het op pagina 303 van omrop fryslan. Hij gaat naar .... .Emmen![]()
Cambuur wilde niet gelijk met contract komen, de sukkels. Maar er komt nu een speler uit de 1e divisie? Ik heb het niet zo gevolgd.
Bij die paar miljoen schuld kan nog wel een schepje bovenopquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef willempjewever het volgende:![]()
Gelijk even doorgemaild aan de collega's uit Deventer
Maar waar is de verdediger uit de 1e divisie?
Goeie post man.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef Blinker het volgende:
[..]
Bij die paar miljoen schuld kan nog wel een schepje bovenop
niet voor 8 miljoen dus, vandaag een artikel in de leewarder courant.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:59 schreef thespindoctor het volgende:
Goed, stadion is verkocht voor 7.2 miljoen, Reza is gepresenteerd, selectie gaat naar Turkije toe voor een trainingskamp doordat er op de borrel een paar gulle sponsoren waren. Dat was het nieuws van de nieuwjaarsborrel.
Mijn schoonvader gaat niet mee, kan dus wel op zijn seizoenskaart (al is die voor 65+, maar ik meen dat het er niet opstaat).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:22 schreef neen het volgende:
Als het goed is is hij vandaag open, kaartverkoop startte op 4 januari.
Ik hoop maar wel dat het doorgaat, heb al een oppas geregeld en als ik op de dag zelf moet annuleren vind ik het wel zo netjes dat ik haar toch betaal. Dus ze zetten maar door hoor, gewoon op een hard veld spelenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:20 schreef neen het volgende:
Maar goed wie weet is het volgende week gewoon lekker 30 graden
Goede zaak vind ik.quote:Cambuur wil Michael Jansen op huurbasis terughalen. De verdediger die afgelopen zomer na een succesvol seizoen in Leeuwarden naar FC Groningen verkaste, komt bij zijn nieuwe club weinig aan spelen toe.
,,Michael zelf wil dolgraag”, zegt Cambuur-directeur Alex Pama. ,,Vandaag hoor ik waarschijnlijk of Groningen hem laat gaan.” Als Jansen komt, is de kans klein dat testspeler Alper Göbel, die mee was op trainingskamp in Portugal, een contract krijgt aangeboden.
Ik noem hem maar Reza, Ghoochannejhad komt wat lastig uit de mond...quote:Go Ahead Eagles spant overigens toch geen arbitragezaak aan tegen Reza Ghoochannejhad, die vorige week door Cambuur werd overgenomen. De club uit Deventer betichtte hem van contractbreuk. Met zijn zaakwaarnemer Erkan Alkan zou Go Ahead een mondeling akkoord overeen zijn gekomen voordat Ghoochannejhad tekende in Leeuwarden. De aanvaller zelf gaf echter nooit zijn jawoord.
quote:De wedstrijd Cambuur-Fortuna Sittard gaat vrijdagavond definitief niet door. De KNVB heeft donderdag besloten tot een algehele afgelasting van het programma in de eerste divisie.
De winterse omstandigheden hebben de velden onbespeelbaar gemaakt en de voorspellingen geven weinig hoop op verbetering op korte termijn. De betrokken clubs hebben bovendien kenbaar gemaakt het programma ‘liever bij elkaar' te houden.
Cambuur drong begin deze week al aan op het afblazen van de wedstrijd tegen Fortuna en ondersteunde dat verzoek met een brief van BV Sport, verantwoordelijk voor de toestand van de grasmat. De Leeuwarder club achtte het onverantwoord om te spelen.
De wedstrijden worden vermoedelijk op maandag 8 februari ingehaald.
quote:Michael Jansen heeft na een gesprek met Cambuur-trainer Stanley Menzo afgezien van een terugkeer naar Leeuwarden. Zijn huidige club FC Groningen wilde hem verhuren mits Jansen zijn contract, dat na dit seizoen nog een jaar doorloopt, zou laten ontbinden. Omdat Menzo hem geen garantie op een basisplaats kon geven, vindt de verdediger het risico te groot.
Cambuur, waar Jansen vorig seizoen dankzij goed spel een transfer verdiende naar Groningen, zou hem graag voor een halfjaar hebben gehuurd. Na het vertrek van Chris de Wagt (Oss) en Sander Fischer (Emmen) kunnen de Leeuwarders wel een extra verdediger gebruiken. Jansen komt onder Groningen-trainer Ron Jans maar weinig aan spelen toe.
quote:De wedstrijd van vanavond tussen SC Cambuur en Fortuna Sittard is afgelast. Het veld is onbespeelbaar.
ik vind het ook te koudquote:Op maandag 8 februari 2010 14:25 schreef bascross het volgende:
Ik vind het wel best, het is toch te koud. Bovendien kan De Leeuwarder dan eerst helemaal fit worden.
Van de LC site, volgens mij net zulk groot nieuws als Mboua die gevolgd werd door Feyenoord/Chelsea. Maar goed, eerst hier maar eens voetballen gok ik.quote:Veel belangstelling voor Schepers
* LC | Gepubliceerd op 15 februari 2010, 12:19
* Laatst bijgewerkt op 15 februari 2010, 12:59
LEEUWARDEN -
Bob Schepers, die kort geleden zijn debuut maakte in de basis van Cambuur, mag zich in de belangstelling van clubs in Nederland en Engeland verheugen.
Dat zegt zijn zaakwaarnemer Patrick van Diemen. Het zeventienjarige Cambuurtalent wordt volgens Van Diemen momenteel intensief gevolgd. Everton, Wigan Athletic en Blackburn Rovers zouden interesse hebben. Berichten dat Manchester United de jeugdinternational in de peiling zou hebben, berusten volgens Van Diemen (,,dat is te prematuur'') niet op waarheid.
Gaat het nu door?quote:Het is nog onduidelijk of de wedstrijd vrijdagavond tussen Cambuur en hekkensluiter FC Oss kan doorgaan. Het veld in het Cambuurstadion is ondanks lichte dooi nog keihard.
Cambuur trainde donderdagmorgen op het kunstgrasveld van vv Rood Geel. Er werd vooral veel geoefend op afronding op de goal. Verdediger Nuelson Wau ontbrak wegens een knieblessure.
Twee andere verdedigers, Rudy Jansen en Jos van Nieuwstadt, zijn ook nog niet inzetbaar. De rest van de selectie is fit.
Geen seizoenskaartquote:Op maandag 1 maart 2010 12:15 schreef willempjewever het volgende:
Nog mensen die vanavond gaan?
Ik zit wat in dubio...
Cambuur dus, keuken in de verf zetten kan morgen ook nog wel of een andere keer deze week.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:32 schreef willempjewever het volgende:
Ik zit wat in dubio omdat ik per ongeluk mijn vrouw vanochtend beloofd heb om klusjes in huis te doen (keuken verven) en vergeten was dat cambuur vanavond moest spelen
quote:Het 'zero tolerance- beleid' van Cambuur werpt zijn vruchten af. Dat vertelde Cambuurdirecteur
Alex Pama gisteren aan Tweede Kamerlid Fred Teeven van de VVD.
Crimefighter Teeven was op campagnebezoek in Leeuwarden.
Samen met Leeuwarder VVD'ers bezocht hij de politie, supermarkt Super de Boer op het Cambuurplein en
voetbalclub Cambuur.
Bij Cambuur informeerde Teeven naar het 'profiel' van de voetbalhooligan. Pama: ,,Soms zijn het heel normale mensen. Maar als het fluitje gaat, en er zijn wat pilletjes en drank in het spel, herken je ze niet meer terug.'' ,,Er zat zelfs een keer een leraar tussen die hier over de vloer kwam als stagebegeleider.
Die wil ik hier dus niet meer zien'', vertelde stadion- en veiligheidsmanager Keimpe Vellinga.
Om voetbalvandalisme terug te dringen, heeft de voetbalclub onlangs een harde aanpak ingevoerd.
,,Ze krijgen niet alleen een hard stadionverbod, ook de schade wordt persoonlijk op de daders verhaald. En dat gaat als een lopend vuurtje door de harde kern'', vertelde Pama.
Er zullen hier wel weinig CU stemmers zijn, maar toch...quote:Cambuur Leeuwarden droomt van een nieuw stadion, liefst bij het WTC Expo.
Dat is beter te beveiligen dan de afgeleefde tribunes aan het Cambuurplein en maakt de sprong naar de eredivisie mogelijk.
Maar in de stadspolitiek wil niet iedereen voor pinautomaat spelen.
Voor voorzitter Alex Pama is het glashelder: zijn club, Cambuur Leeuwarden, kan niet zonder nieuw stadion. ,,We zijn eruit: het is geen luxe, het is noodzaak.
We zitten nu met de veiligheid en we hebben niet genoeg capaciteit."
Aan het Cambuurplein kan de club zijn ambities het best in de ijskast zetten, zegt Pama. ,,Dan komen we niet duurzaam boven de top-5 van de eerste divisie uit. Een nieuw stadion levert meer geld op. Dat is een feit."
Het vorige seizoen sloot Cambuur af met een hoogtepunt en een dieptepunt tegelijk. In de play-offs miste de club na een sportieve thriller tegen Roda JC op een haar na promotie naar de eredivisie. De hele stad was in de ban van Cambuur. Maar meteen na de wedstrijd schoot de vlam in de pan: boze hooligans trokken massaal de klinkers uit de straat en bekogelden de politie ermee. De buurtbewoners van het Cambuurplein maakten bange uren door. Pas diep in de nacht kon de politie de orde herstellen.
Dat moet nooit meer gebeuren, vindt ook wethouder Henk Deinum (PvdA). Hij staat welwillend tegenover de plannen: een goed lopende voetbalclub geeft de stad een fijne uitstraling, vindt hij. ,,Cambuur is ook van economisch belang."
Een nieuw stadion is bovendien veel veiliger dan de verouderde tribunes aan het Cambuurplein: bezoekende supporters kun je met hekken afschermen van Leeuwarder vandalen en je hebt ze in een oogwenk op de snelweg. Zo kun je flink op de forse politie-inzet besparen.
Dat rechtvaardigt volgens Deinum ook in moeilijke tijden een investering in een nieuw stadion. Hij weet dat er bezuinigingen van zo'n EUR20 miljoen op de Friese hoofdstad afkomen.
Volgens Pama hoeft de gemeente helemaal niet voor pinautomaat van Cambuur te spelen: ,,Ik verwacht niet dat ze met EUR10 miljoen over tafel komen."
Als investeerder kan de gemeente ook geld terugverdienen met de huuropbrengsten van kantoorruimte, een supermarkt of een fitnesshal, redeneert hij. Kijk naar Groningen, waar de gemeente meeprofiteert van het nieuwe stadion.
Deinum is het ermee eens: ,,Je moet er met een koopmansgeest mee omgaan."
Niks daarvan, zeggen Thea Koster (CDA) en Arco van Daalen (ChristenUnie). Zwaar noodlijdende clubs als Veendam, Vitesse en RKC werden jarenlang met gemeentelijke steun overeind gehouden. Nu de clubs dreigen om te vallen, gaan de gemeentes zelf voor ettelijke miljoenen het schip in. ,,Cambuur moet zijn eigen broek ophouden", vindt Van Daalen.
Ook Leeuwarden moest in het verleden Cambuur met leningen te hulp schieten. ,,Ik ben dat niet vergeten, dus ik sta echt aan de kritische kant", zegt Koster.
,,Mooi dat ze ambitie hebben, maar laat Cambuur eerst met een goede onderbouwing komen. Pas dan sta ik juichend aan de kant." Leeuwarden moet de komende jaren elk dubbeltje omdraaien, vindt Koster. ,,Voor mij moet dat geld ten goede komen aan alle Leeuwarders."
Voor Deinum moet de discussie echter vooral gaan over wáár het stadion moet komen, niet óf het moet komen.
Cambuur wil graag naar het terrein achter het WTC Expo omdat het voor Liwwadders goed te befietsen is. ,,Ik zie daar wel wat knelpunten, vooral voor wat betreft de beveiliging", zegt Deinum.
Het is dan ook niet denkbeeldig dat Cambuur de stap over het Van Harinxmakanaal moet wagen, naar de
Zuidlanden.
Buurtbewoners van het Westeinde en de Vosseparkwijk zien niet graag een stadion in hun achtertuin. ,,Tienduizend toeschouwers zijn nog wel te beheersen", zegt Deinum. ,,Maar als het stadion groeit, wordt het lastig. Op de Zuidlanden kun je vanaf nul beginnen." Mogelijk is het stadion daar ook goedkoper dan de EUR35 miljoen die een stadion bij het WTC-Expo zou kosten.
Van Daalen vindt dat geen reden om Cambuur te steunen. Hij erkent dat supportersgeweld aan het Cambuurplein amper beheersbaar is. Toch is ook dat op te lossen, denkt hij. ,,Als je supporters van de bezoekende club weert, heb je die rivaliteit niet meer." Supporters moet je het zo moeilijk mogelijk maken om zich voor de wedstrijd in te drinken, vindt hij verder. ,,Een wedstrijd begint om half acht.
Zorg dat voor die tijd alle kroegen in de buurt dicht zijn."
Volgens mij wil hij dat de wedstrijden om 19:30 beginnen als ik het goed begrijp... dat zou mij slecht uitkomen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:15 schreef bascross het volgende:
Een wedstrijd begint om half acht. Zulke mensen moet je weren uit de stad Leeuwarden. Supporters regels op willen leggen terwijl je niet eens weet dat wedstrijden om 20.00 beginnen.![]()
Achja, CU.
Zie hieronder:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef neen het volgende:
Als teams blijven komen voor een punt zie ik het Ruud niet beter doen dan aan het begin van dit seizoen. Welke contracten lopen er eigenlijk allemaal af aan het einde van dit seizoen?
Rustenberg en Menzo liggen elkaar niet, ik denk dat Menzo hem laat gaan. Gisteren zat hij ook weer flink te schreeuwen tegen hem. Mark is wel veel waard, zie http://www.transfermarkt.(...)icht/startseite.html , beter inrulen voor 2 spelers van het niveau van Turk die maar 200.000 waard is (maarja, wat zegt dat ook).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:24 schreef neen het volgende:
Wau, Rustenberg, vd Ree gewoon verlengen en eventueel Mark ook dunkt mij.
Niet overdrijven. Geert is Cambuurfan in hart en nieren.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:01 schreef bascross het volgende:
Haha, tja het is de radiozender van Leeuwarden he. Op Omrop Abe schreeuwt Geert altijd opvallend hard bij een doelpunt van de tegenpartij.
CDA spreekt met twee tongen. Er is nl ook iemand Paul ... (achternaam even kwijt) die een heel ander geluid laat horen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef willempjewever het volgende:
Nog wat nieuws over Cambuur uit de krant:
[knip]
Zal best. Ik overdrijf niet, luister gewoon naar de uitzendingen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:42 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Geert is Cambuurfan in hart en nieren.
Ik krijg eigenlijk elk jaar de kaart cadeau, maar het was toch 150 voor west voor dit seizoen? Ik weet het niet meer. Eerst was het 125 euro, dus al 75 euro meer in 2 jaar tijd, pfffffquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:41 schreef neen het volgende:
Voor mijn plek is het nu 170 euro.... dit jaar kreeg ik nog 10% korting omdat we meerdere op een adres hebben. Maar een verhoging van 46 Euro, met het huidige voetbal. Ik weet het nog niet
vorig seizoen nog zonder kaart en de competitiewedstrijden waren dan maar 6 euro per keer![]()
Dan zijn er zeker twee mensen die Geert heten en voor OA sport verslaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:21 schreef bascross het volgende:
[..]
Zal best. Ik overdrijf niet, luister gewoon naar de uitzendingen.
quote:www.cambuur.nl:
Helaas zijn de kassa's op de wedstrijddag gesloten. Dit omdat het een risicoduel betreft. Wij verwachten mede daarom slechts een kleine 8.500 mensen voor dit duel
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:55 schreef neen het volgende:
Neemt niet weg dat ik 20% fors vind en zo zonder verklaring vind ik het al helemaal niet netjes.
[..]
Over de communicatie van de club naar de supporters ben ik het met je eens. Die is niet slecht of zo. Die is er gewoon niet. Onder Pama zou dat verbeteren alleen blijkt er weinig van terecht te komen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:30 schreef neen het volgende:
De reden van een verhoging is mij niet vreemd evenals de kaartverkoop bij een zgn risicowedstrijd maar de communicatie vanuit de club richting de supporters vond ik verre van optimaal. Vandaag stond er geloof ik nog een artkel over de verhoging van de seizoenskaart in de lc, morgen maar even lezen.
Mooie overwinning vanavond met een ouderwets spannend avondje, voor hetzelfde geld scort Zwolle wel en is het 1-1 en heb je een totaal andere wedstrijd maar goed. De resultaten van de concurrentie zijn prima, miss maandag wel naar de achterhoek.
Ik vind het nog steeds vreemd dat je op west wel bier mag drinken op de tribune.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:55 schreef neen het volgende:
Het wordt allemaal wat minder, ineens moet ik op Oost de 2e opgang hebben, sinds de play-offs vorig jaar geen bier meer op de tribune en nu alleen een verhoging op Oost en West bij promotie en niet op Noord en Zuid? Lekker krom.
Gepost op 8/3, dus het is me wat onduidelijk of ze afgelopen maandag of komende maandag bedoelen, maar ik hoop toch echt dat er weer geluid is. Vak 8 en 9 en volgens mij ook vak 7 hebben geen geluid meerquote:Maandag zal de geluidsinstallatie door sponsor PTH groep worden nagekeken en eventuele problemen worden verholpen.
Hij heeft zich anders al aardig bewezen bij FC Emmen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:07 schreef neen het volgende:
Ongelooflijk dat ze Rustenberg zo laten gaan, die is niet voor niets basisspeler. Mboua en de Wagt mogen wat mij betreft ook nog wel een jaartje blijven.
Van ter Heide ben ik niet zo gecharmeerd eigenlijk.
Rustenberg laten ze nog niet gaan. Hij heeft een optie in zijn contract om te verlengen, maar deze willen ze niet lichten, want dan krijgt hij een hoger salaris.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:07 schreef neen het volgende:
Ongelooflijk dat ze Rustenberg zo laten gaan, die is niet voor niets basisspeler. Mboua en de Wagt mogen wat mij betreft ook nog wel een jaartje blijven.
Van ter Heide ben ik niet zo gecharmeerd eigenlijk.
Rare samenloop van omstandigheden was dat. Ik begreep dat het bedoeld was voor Menzo omdat ons tactisch "sterke" brein Ale de Boer er in zette. Het was logischer geweest om een aanvallende middenvelder er in te laten komen, er was nog veel meer te halen en 3 verdedigers hadden dordtrecht gisteren ook wel afgestopt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:54 schreef neen het volgende:
Oke, dat is dan nog wel begrijpelijk.
Die lui die de Boer gingen uitfluiten toen die erin kwam moeten eens opdonderen, wat een waardeloze supporters zijn dat zeg.
Een supporterquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:36 schreef Roberto258 het volgende:
Dat ze volgend jaar weer naar MVV moeten?![]()
Wilfred Genee zei dat er iemand was overleden, oud werknemer ofzo van de club geloof ik.
nee dus. het is een de tweede keer dat zo'n zege door cambuur neergezet wordtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:01 schreef willempjewever het volgende:
SC Cambuur boekt grootste zege ooit
tov vorig jaar kan het alleen maar tegenvallen.quote:Op zondag 4 april 2010 20:41 schreef neen het volgende:
Wie weet ja, eigenlijk ben ik ook wel blij dat we geen kampioen zijn want de play offsoooh, wat een feest was dat vorig jaar zeg! Tot de laatste minuut dan
tegen Roda maar goed, en die wedstrijd van Roda uit op groot scherm in het stadion
Hopelijk hebben seizoenskaarthouders dit keer gewoon voorrang ipv de eerste wedstrijden vorig jaar waarin alles vrije verkoop was. Ik ben niet echt in de gelegenheid om in de rij te gaan staan dit keer
Bedoel je dat ze play offs nu via het 'europese systeem' gaan spelen? Zoiets had ik tenminste ook gehoord, 2 wedstrijden met uitdoelpunten die dubbel tellen bij gelijke standquote:Op maandag 5 april 2010 12:54 schreef thespindoctor het volgende:
dat was wel de bedoeling. google er anders maar eens op ook dan vind je diverse links waarin de aanpassing genoemd wordt.
mochten er derde wedstrijden komen dan zouden de data daarvan al bekend zijn
dat bedoel ik jaquote:Op maandag 5 april 2010 14:25 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze play offs nu via het 'europese systeem' gaan spelen? Zoiets had ik tenminste ook gehoord, 2 wedstrijden met uitdoelpunten die dubbel tellen bij gelijke stand
Toen was ik nog niet geborenquote:Op zondag 4 april 2010 19:55 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
nee dus. het is een de tweede keer dat zo'n zege door cambuur neergezet wordt
24-09-1967 tegen RBC werd dezelfde score gehaald.
quote:Info kaartverkoop Jupiler Play-offs
06-04-2010
SC Cambuur is zeker van deelname aan de Jupiler Play-offs.
De verkoop van play-off tickets zal aanvangen op vrijdag 9 april aanstaande.
Alle seizoenkaarthouders krijgen ruim voorrang en bovendien ¤ 1,- korting op aanschaf van een play-off ticket!
Tevens zullen seizoenkaarthouders voorrang krijgen op de aanschaf van een ticket voor de uitwedstrijd. Meer info omtrent de uitwedstrijd zal gepubliceerd worden zodra de tegenstander bekent is.
Alleen seizoenkaarthouders kunnen op vertoon van hun seizoenkaart, vrijdagavond vanaf 19 uur op het kassaplein 1 kaart kopen voor het vak waar ze een seizoenkaart voor hebben aangeschaft. Ook direct na de wedstrijd wordt u de mogelijkheid geboden een kaart aan te schaffen.
Hetzelfde scenario zal op vrijdag 16 april het geval zijn voorafgaand en direct na afloop van de wedstrijd SC Cambuur - Helmond Sport.
Daarnaast is het ook mogelijk om tijdens kantooruren uw play-off ticket aan te schaffen aan de administratie van het Cambuur stadion.
De vrije verkoop zal starten op maandag 26 april via de administratie van het Cambuur stadion.
Hieronder een compleet overzicht van de verkooptijden :
Uitsluitend voor seizoenkaarthouders :
vrijdag 9 april van 19 uur tot 20 uur en van 21:45 uur tot 22:30 uur op het kassaplein.
maandag 12 april t/m donderdag 15 april tijdens kantooruren via de administratie.
vrijdag 16 april van 19 uur tot 20 uur en van 21:45 uur tot 22:30 uur op het kassaplein.
maandag 19 april t/m vrijdag 23 april tijdens kantooruren via de administratie.
Vrije verkoop (maximaal 4 kaarten per persoon) :
vanaf maandag 26 april tijdens kantooruren aan de administratie van het stadion zolang de voorraad strekt.
Extra openingstijden op donderdag 29 april van 9 tot 19 uur en zaterdag 1 mei van 9 tot 12 uur.
Ik had er een mail over gestuurd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:23 schreef neen het volgende:
Het lijkt me ook wel simpel janou ja opzich maakt het mij verder niet veel uit... eigen vak sowieso en een paar rijen hoger kan geen kwaad
zolang je nog maar voor die palen zit
Maar inderdaad, doe gewoon eigen plekken, dat maakt toch geen donder uit.
Als jij mij kan uitleggen wat hij bedoelt dan zou dat mooi zijn. Ik snap het iig niet.quote:Probleem is dat als wij het op rij en stoel moeten verkopen het niet haalbaar is, als men met jeugd en volwassen komt, kan men niet naast elkaar zitten.
Ik vind het ook vreemd, maar ga er ook nog over terug mailen. Laat mij niet afschepen met deze onzin.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:36 schreef neen het volgende:
Inderdaaden wanneer iemand met een koter die 2 plekken waar wat tussen zit vraagt of iemand een plekje op kan schuiven is dat echt geen probleem. Maar goed het zal wel weer
Zijn de prijzen van de play-off kaarten eigenlijk al bekend? Weer 15 euro ofzo?
quote:Het is een idee, maar we geven al aan dat het vrije zit is in het vak.
Als we dat nu gaan omgooien, dan moeten we het allemaal gaan aanpassen en wijzigen.
Dat is niet haalbaar.
Ik heb het overigens meegenomen en besproken met de directie.
We nemen het mee voor een volgende keer en kijken wat we kunnen doen.
Ik denk niet dat het systeem zo flexibel is wat ze gebruiken en zoveel mensen werken er niet op de administratie.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:31 schreef bascross het volgende:
kan dit nog makkelijk duidelijk maken aan iedereen.
Spijker op zijn kop en mijn idee met de seizoenkaart is perfect, maar bij Cambuur zijn ze te lui om iets voor de SCC-houders te doen.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:18 schreef neen het volgende:
Het hele seizoen koopt iedereen een kaartje met een stoel- en rijnummer en nu kan het ineens niet? Dat is natuurlijk onzin. Enlopen er straks minder stewards rond omdat het nu per vak is? Ik denk het niet.
Daarnaast is het vorig seizoen ook al eens voorgekomen dat het vak waarvoor ik een kaartje heb helemaal vol zat, moet ik dan het hele vak gaan vragen om hun kaartje te laten zien als ik in dat vak wil gaan zitten? Als iedereen gewoon een stoel- en rij heeft heb je dat gedonder niet.
De kaartverkoop van de play-offs is minder slecht dan vorig seizoen maar goed is het nog lang niet te noemen.
Begin van het seizoen? Het gaat over de play-offs, Dit slaat dus al nergens op.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:11 schreef thespindoctor het volgende:
duidelijk dat je geen idee hebt waar je over praat.
wanneer je eigen rij en eigen stoel wilt gaan afdwingen dan zul je dat aan het begin van het seizoen moeten doen en niet aan het einde. aangezien het merendeel van de sc kaart houders bij cambuur nog nooit op de eigen plek heeft gezeten is die cultuuromslag niet zomaar te maken.
zoals je weet is het ook bij cambuur geen vetpot en is er niet de ruimte voor om die tientallen extra stewards die er voor nodig zijn om het "eigen plek verhaal" te begeleiden te betalen.
Wat schattig dat jij dat vindquote:Op donderdag 8 april 2010 17:25 schreef bascross het volgende:
[..]
Begin van het seizoen? Het gaat over de play-offs, Dit slaat dus al nergens op.
Merendeel zit op zijn eigen plek, alleen op noord en misschien een klein deel van zuid niet. Wederom onzin.
Stewards hebben er geen reet mee te maken, want iedere thuiswedstrijd werkt op dezelfde manier. Wederom onzin dus.
Zoals ik al zei', een hoop onzin in één stuk tekst.
Het is ook helemaal niet belangrijk of ze dat inzicht hebben. Ze kunnen gewoon kaarten per vak verkopen en SCC-houders nemen hun seizoenkaart mee om aan te tonen op welke plaats ze mogen zitten. Mensen zonder seizoenkaart kunnen vervolgens een andere plaats zoeken.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:33 schreef neen het volgende:
Dat ze niet inzichtelijk hebben welke plekken er per vak vrij zijn is natuurlijk lastig, maar ook iets waar ze het hele seizoen mee kampen. En ook tijdens het seizoen zijn er wel eens wedstrijden erg druk bezocht.
Waar ik op Oost zit zijn alle rijen en nummers nog prima te zien, over de rest kan ik zelf niet zoveel zeggen.
Cambuur heeft geen geld om er extra mensen voor in te zetten. Als je die niet hebt kun je niet verwachten dat de supporter inenen op zijn plek gaat zitten als dat nog nooit gebeurt is.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:31 schreef bascross het volgende:
Haha, goede argumentatie. Je post slaat nergens op. Ik vertel wat niet klopt en vervolgens zijn het feiten?![]()
Het gaat over de play-offs, jij begint over onzin met begin van het seizoen. Slaat nergens op en ik heb ook geen idee wat je er mee wil zeggen.
Op west en oost zit bijna iedereen op zijn eigen plaats. Slaat dus ook nergens op.
Waarom heb je stewards nodig om mensen naar de juiste plaats te begeleiden? Komen er alleen kleuters naar het stadion? En het belangrijkste: Hoezo lukt dit tijdens competitiewedstrijden wel? Kun jij mij het verschil uitleggen?
Klinkt erg gemakkelijk maar dat is het dus niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:41 schreef bascross het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet belangrijk of ze dat inzicht hebben. Ze kunnen gewoon kaarten per vak verkopen en SCC-houders nemen hun seizoenkaart mee om aan te tonen op welke plaats ze mogen zitten. Mensen zonder seizoenkaart kunnen vervolgens een andere plaats zoeken.
Erg makkelijk en 0 extra moeite/kosten voor Cambuur, maar wel klantvriendelijker voor de SCC-houders.
Je hoeft geen extra mensen in te zetten, want met competitiewedstrijden gaat het precies zo en zijn er nooit problemen. De rest is dus helemaal niet relevant.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:03 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Cambuur heeft geen geld om er extra mensen voor in te zetten. Als je die niet hebt kun je niet verwachten dat de supporter inenen op zijn plek gaat zitten als dat nog nooit gebeurt is.
Verder bedenk ik het niet. Ik heb van binnen uit dit hele proces 3 jaar mee mogen maken. Cambuur was op de goede weg een aantal jaren geleden maar ontsloeg toen de enige persoon die er nog een beetje verstand van had. Ze zijn daarna met een voltallige nieuwe administratie verder gegaan die tot op de dag van vandaag nog steeds niet weten hoe de software werkt.
Op west zitten ontzettende veel seizoenskaarthouders en die zitten bij lange niet allemaal op hun eigen plaats. De sponsorvakken zijn bij tijd en wijle een drama wat dat betreft.
Dat zal niet gebeuren en al helemaal niet met deze burgemeester en een politiekorps wat van mening is dat bier de oorzaak van het drama van vorig jaar wasquote:Op donderdag 8 april 2010 17:58 schreef neen het volgende:
Als ik bier mag drinken op de tribune vind ik het geen probleemhet is waarschijnlijk toch wel mooi weer
Wat is er dan niet makkelijk? Leg mij nu eens duidelijk het verschil uit tussen een competitiewedstrijd waarbij SCC-houders hun kaart gebruiken en een play-offs wedstrijd waarbij SCC-houders hun kaart gebruiken.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:05 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Klinkt erg gemakkelijk maar dat is het dus niet.
Wat denk je dat de kern van cambuur hier vorig jaar al over opgemerk heeft?
Gelukkig weet jij het allemaal beter
Geen onwil, onkunde en te weinig personeel in alle geledingen. Het is niet voor niets dat het hele jaar door gezegd werd "achteraf blij dat we niet gepromoveerd zijn, dat hadden we nooit kunnen managen".quote:Op donderdag 8 april 2010 18:06 schreef bascross het volgende:
[..]
Je hoeft geen extra mensen in te zetten, want met competitiewedstrijden gaat het precies zo en zijn er nooit problemen. De rest is dus helemaal niet relevant.
Het is gewoon onwil van Cambuur, meer niet.
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:07 schreef bascross het volgende:
[..]
Wat is er dan niet makkelijk? Leg mij nu eens duidelijk het verschil uit tussen een competitiewedstrijd waarbij SCC-houders hun kaart gebruiken en een play-offs wedstrijd waarbij SCC-houders hun kaart gebruiken.
Echt iedereen zit in mijn vak altijd op zijn eigen plek en komt bij bekerwedstrijden en play offs (vorig jaar dan) ruim van te voren om zijn/haar eigen plek te claimen. Iedereen kent ook elkaar en als er iemand niet zit vraagt iedereen altijd wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:11 schreef thespindoctor het volgende:
wanneer je eigen rij en eigen stoel wilt gaan afdwingen dan zul je dat aan het begin van het seizoen moeten doen en niet aan het einde. aangezien het merendeel van de sc kaart houders bij cambuur nog nooit op de eigen plek heeft gezeten is die cultuuromslag niet zomaar te maken.
Geef mij maar een 4-1 overwinning met 4 goals van Mark zodat hij topscoorder van de JL wordtquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:39 schreef bascross het volgende:
Vanavond de topper tegen Den Bosch. Wat denken we? Nulletje of 8?
ik kan nog wel gewoon bier kopen onder de tribune trouwensquote:Op donderdag 8 april 2010 18:06 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren en al helemaal niet met deze burgemeester en een politiekorps wat van mening is dat bier de oorzaak van het drama van vorig jaar was
Niet tijdens de wedstrijden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:22 schreef neen het volgende:
[..]
ik kan nog wel gewoon bier kopen onder de tribune trouwens
Klopt, was vrij triest, maar wel winst en daarnaast tweede plaats veilig gesteld.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:25 schreef willempjewever het volgende:
Blessure van Mark valt trouwens mee, zonder hem zie ik de playoffs niks worden, zeker niet na wat ik vandaag heb gezien zonder mark.
uit de leeuwarder courant:quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:27 schreef neen het volgende:
En hoe zit het met Guijt?
Mark is inderdaad zeer belangrijk voor dit elftal. Ben benieuwd of gij nog een seizoen doorgaat.
Is een opgerekte binnenband in je knie erg? Ik weet het niet?quote:Mark de Vries viel in de eerste helft uit. De blessure leek ernstig, maar valt volgens Cambuurs topscorer mee. Er is sprake van een verrekking in zijn bovenbeen. Danny Guijt viel snel uit met een opgerekte binnenband in de linkerknie.
Dennis doet het zeer goed, hoopt natuurlijk op een nieuw contractquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:41 schreef neen het volgende:
goede zaak dat Rudy Jansen weer gaat spelen! Dat is ook gewoon een topper natuurlijk. En Ole ole Dennis vd Ree ook!
opgerekte banden wordt je niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:34 schreef willempjewever het volgende:
[..]
uit de leeuwarder courant:
[..]
Is een opgerekte binnenband in je knie erg? Ik weet het niet?
Hopen dat Wilfred Genee of Johan Derksen de keuze maakt welke wedstrijden ze uitzenden als ze gelijktijdig beginnen, dan komt Cambuur elke keer op tv.quote:Op maandag 12 april 2010 15:49 schreef bascross het volgende:
RTL7 geloof ik, maar pas vanaf ronde 2. Dat is overigens de ronde waarin Cambuur begint.
Dat is waar en mijn digitale decoder heb ik van zolder gehaald en werkt inmiddels weer.quote:Op maandag 12 april 2010 22:39 schreef neen het volgende:
Anders misschien wel via een lokale omroep te zien, dat was vorig jaar ook eens het geval.
quote:Cambuur speelt vrijdagavond zonder Sandor van der Heide, Leon Hese, Danny Guijt en Mark de Vries tegen Helmond Sport. De eerste twee spelers krijgen rust, de andere twee zijn geblesseerd aan respectievelijk knie en hamstring en worden klaargestoomd voor de play-offs. Nuelson Wau, al weken afwezig, werd woensdag aan zijn knie geopereerd.
Voor Paul Beekmans is vermoedelijk een basisplaats weggelegd. Ook Dave Huymans lijkt vanaf het begin te mogen spelen. Randy Rustenberg start vermoedelijk als linksback. Hij keert terug van een schorsing. Kevin Diaz verving hem de laatste twee wedstrijden.
Cambuur, al verzekerd van de tweede plaats, heeft tegen Helmond Sport feitelijk geen ander belang dan fit blijven, het publiek vermaken en ritme houden. Vrijdagavond wordt ook nog afscheid genomen van Ale Geert de Vries, Ale de Boer en Geoffrey Meye, die geen contractverlenging krijgen.
Vermoedelijke opstelling Cambuur: doel: Meul; achter: Van der Ree, Jansen, Van Boxel, Rustenberg; midden: Huymans, Türk, Beekmans; voor: De Visscher, Reza, Maachi.
volgens mij nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:53 schreef neen het volgende:
Ik moet mijn kaartje nog halenis die tent morgen ook open?
ja, als je 65+ bent...quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:02 schreef neen het volgende:
Oh, ik hoorde van ieman dat het 11 euro was
Ik zit de laatste tijd bovenin vak 15, regel jij dan dat ik de helft minder voor mn SK hoef te gaan betalenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:04 schreef willempjewever het volgende:
[..]
ja, als je 65+ bent...
de halve tribune is bij ons 65+ en dat zijn de grootste schreeuwers, ze zouden juist meer moeten betalen in plaats van minder.
Het was een verplichte buscombi en er was te weinig animo als ik het goed begrepen hebquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:12 schreef willempjewever het volgende:
In vak 15 heb je een hele rij stoeltjes voor je alleen, je hebt helemaal geen korting nodig daar
waarom waren er geen supporters van Helmond?
Zij was in het verleden bij nagenoeg alle uit en thuiswedstrijdenquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:24 schreef neen het volgende:
Tja, een vrouw die een boek over een voetbalclub schrijft. Dat kan niet goed gaan.
quote:Cambuur-aanvaller in belangstelling van ManU'
Uitgegeven: 23 april 2010 20:41
Laatst gewijzigd: 23 april 2010 20:41
AMSTERDAM - Bob Schepers van SC Cambuur-Leeuwarden staat in de belangstelling van Manchester United en Everton.
© ProShots
Volgens Omrop Fryslân brengen scouts van beide Engelse clubs en diverse eredivionisten daarom vrijdag een bezoek aan het uitduel van de Friezen tegen RBC Roosendaal.
Schepers maakte in april vorig jaar zijn debuut voor Cambuur. De achttienjarige linksbuiten deed sindsdien pas in zes competitiewedstrijden van de eerstedivisionist mee. Tegen RBC begint hij in de basis.
Met het Nederlands elftal onder 17 jaar bereikte Schepers vorig jaar de finale van het EK. Daarin verloor Oranje na verlenging van Duitsland.
quote:Info kaartverkoop Jupiler Play-offs
23-04-2010
SC Cambuur is zeker van deelname aan de Jupiler Play-offs.
De thuiswedstrijd zal zijn op zondag 9 mei om 14:30 uur
De voorverkoop voor seizoenkaarthouders zal vandaag ten einde lopen.
Op maandag 26 april start de vrije verkoop via het kassaplein vanaf 9 uur.
De gemeente heeft besloten, indien de tegenstander FC Zwolle of Go Ahead Eagles is, dat SC Cambuur maximaal 4 Play-Off tickets per persoon mag verkopen en dat de namen, postcodes en geboorte data van deze mensen op papier komt te staan.
Indien wij SBV Excelsior treffen, dan blijft het maximaal aan te schaffen kaarten 4, maar hoeft er geen formulier te worden ingevuld.
1 week later en hij heeft nog steeds niet een handtekening gezet...quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:24 schreef willempjewever het volgende:
Nieuwe contract Menzo zo goed als rond:
http://www.cambuur.nl/news/video/article370250.ece
Zou het druk worden maandag?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:00 schreef neen het volgende:
In de competitie was er in ieder geval een logische verklaring voor
Aanschaf van kaarten in de vrije verkoop in ieder geval alleen mogelijk met registratie
[..]
Ik niet, het gemiddelde aantal toeschouwers is dit jaar ongeveer 8600, vorig jaar 7800.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:46 schreef neen het volgende:
Ik denk wel dat het uitverkocht raakt, toch heb ik minder het gevoel dat het leeft dan vorig seizoen.
van vanochtend 07:30 uur.quote:Op maandag 26 april 2010 10:35 schreef Onufriev het volgende:
Is dat nou een foto van dit jaar of van vorig jaar?
quote:Op maandag 26 april 2010 18:16 schreef Roberto258 het volgende:
Jezus wat een ouderwets gedoenooit gehoord van ticketbox in 't noorden?
Volgens mij zijn er nu 2 soorten shirts: blauwe en gele. Althans voor zover ik het bericht begrijp:quote:Op maandag 26 april 2010 20:49 schreef neen het volgende:
Weer een shirtjeGENOOOOOOT
Was wel een mooi gezicht vorig jaar trouwens, alles in het geel
Ik heb mijn shirt van vorig jaar nog, die trek ik lekker aanquote:Via een aantal sponsoren (Technion, Leyten, Leeuwarder Courant, Makelaardij Hoekstra, De Haan Westerhoff, P. de Vries Installatietechnieken, Cambuur Horeca, Visser ATR Harlingen en de Friesland Bank) liggen er voor alle bezoekers gele en blauwe play off t-shirts klaar. Ook hebben twee sponsoren (Technion en Jan Terpstra Cycling World) tienduizend vlaggen beschikbaar gesteld.
bron: http://www.leeuwardercour(...)peler-eerste-divisiequote:AMSTERDAM -
Mark de Vries is door trainers en aanvoerders van de negentien eerste-divisieclubs uitgeroepen tot beste speler van de eerste divisie. De spits van Cambuur, die een bijzonder succesvol seizoen meemaakt, kreeg dinsdagmiddag in Amsterdam de bijbehorende Gouden Stier uitgereikt.
Tot de andere genomineerden behoorde onder anderen Ruud ter Heide, ook van Cambuur, maar op huurbasis spelend bij Emmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |