abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75168830
SC Cambuur Leeuwarden

Club site
Club website: http://www.cambuur.nl

Cambuur Fankaart
Bestel hier een Cambuur Fankaart en krijg per wedstrijd 2 euro korting op je kaartje.

Het stadion

Capaciteit: 10.250

Wie zit waar

Comfort Gallery - Chooselife Vak 8 - Willempjewever Vak 12 of 13 - Freeflyer (als ik in Nederland ben, anders voor de internetradio) Vak 13 of 14 - Justmattie (uiteraard staand ) Vak 18 of 20 - neen Vak 13 bovenin - Uw_ergste_nachtmerrie

De selectie

Supporterssites Supporterssite: http://www.cambuuronline.nl Kern van Cambuur: http://www.kernvancambuur.nl Media Archief Cambuur: http://www.cambuurarchief.nl Cambuur Video Archief: http://www.youtube.com/user/cambuurvideoarchief // http://www.cambuur-video-archief.tk Cambuurplein: http://www.cambuurplein.com MI-Side: http://www.mi-side.nl

Nieuwssites
Leeuwarder Courant: http://www.leeuwardercourant.nl
Friesch Dagblad: http://www.frieschdagblad.nl
Wiebe Woudstra: http://www.wiebewoudstra.com

Live (uit)wedstrijden beluisteren
Radio Mercurius: http://www.mercuriusrtv.nl/radio/index.php
Omrop Fryslan: mms://mms.omropfryslan.nl/omropfryslanlive

Jan Riedstra
Op 21 mei 2009 overleed onverwacht Jan Riedstra, één van de vier oldboys, aan de gevolgen van een hartstilstand.

De vorige topics deel 1: [centraal] Cambuur Leeuwarden deel 2: [centraal] Cambuur Leeuwarden - 2 - Na 7 magere jaren..... deel 3: [centraal] Cambuur Leeuwarden - 3 - Zeg Stanley... deel 4: [centraal] Cambuur Leeuwarden - 4 - Promotie of niet?? dubbel: SC Cambuur #4. Waar het storm loopt voor het toetje (gesloten) deel 5: [centraal] Cambuur Leeuwarden - 5 - Promoveer voor Ome Jan! deel 6: [centraal] Cambuur Leeuwarden - 6 - was het niet nu, dan...? deel 7: [Centraal] SC Cambuur #7 Hoe zal het dit jaar gaan.. deel 8: [Centraal] SC Cambuur #8 De 2e periodetitel is voor ons

Meest recente openingspost hier in te zien. Wil je hem gebruiken, klik dan op de knop bewerken en kopieer de text naar het nieuwe topic

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2009 00:50:34 ]
  dinsdag 1 december 2009 @ 00:47:41 #2
236335 neen
schone schijn
pi_75168896
Het voetbal is de laatste tijd niet goed, Cambuur zal gaan zakken. Ik verwacht wel dat een plek voor de play offs er in zit.
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 1 december 2009 @ 00:49:53 #3
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_75168934
Het voetbal is al anderhalf jaar dramatisch. Sinds de komst van Menzo zit er immers geen lijn in. We profiteren al weken van de vorm van De Vries. Helaas is die goeie vorm nu even weg(ondanks zijn knappe goal) en dan blijkt dat we een matige ploeg hebben.
Bedankt Hans.
pi_75177111
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 00:49 schreef bascross het volgende:
Het voetbal is al anderhalf jaar dramatisch. Sinds de komst van Menzo zit er immers geen lijn in. We profiteren al weken van de vorm van De Vries. Helaas is die goeie vorm nu even weg(ondanks zijn knappe goal) en dan blijkt dat we een matige ploeg hebben.
vleugelspitsen erin, achterhoede zo houden, beekmans niet meer opstellen in de basis en fischer en diaz een basisplaats geven en het spel moet minder voorspelbaar maken en dan zijn we er.
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:27:12 #5
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_75181975
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:01 schreef willempjewever het volgende:

[..]

vleugelspitsen erin, achterhoede zo houden, beekmans niet meer opstellen in de basis en fischer en diaz een basisplaats geven en het spel moet minder voorspelbaar maken en dan zijn we er.
Vleugelspitsen hebben nog nooit goed gespeeld bij Cambuur, Dramaachi en De Misscher.

Beekmans is erg matig ja. Ik wil Van Boxel wel op zijn plek zien en dan Fischer en Hese centraal. Hese was trouwens goed gister.
Bedankt Hans.
pi_75199092
Het geluk van Menzo is voorbij. Nu komt het aan op zijn tactische inzicht en helaas heeft ie dat niet...

[ Bericht 25% gewijzigd door thespindoctor op 02-12-2009 00:50:10 (heb wat zitten proberen vandaar het wijzigen) ]
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_75202349
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:27 schreef bascross het volgende:
Hese was trouwens goed gister.
Inderdaad! Mooie wedstrijd speelde hij.
pi_75244450
al bekend wat de uitslag van het kort geding is?
  donderdag 3 december 2009 @ 14:11:53 #9
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_75246231
Nee.
Bedankt Hans.
pi_75255358
Het verslag op cambuuronline.nl van de afgelopen wedstrijd, kan het niet beter schrijven.

Morgen even opletten waar je je auto parkeert:
quote:
Zo'n honderd hooligans van Go Ahead Eagles zijn van plan morgen naar Leeuwarden te komen om het gevecht aan te gaan met honderd hooligans van Cambuur.
Laat ze het maar uitvechten op de middenstip, heb ik ook wat vermaak

En verder ter lering en vermaak:
quote:
Mark de Vries heeft de Bronzen Stier voor beste speler van de tweede periode gewonnen.
Kan Sandor weer spelen vrijdag?
  donderdag 3 december 2009 @ 18:46:29 #11
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_75255562
quote:
LEEUWARDEN -
De supportersvereniging van Go Ahead Eagles is donderdagmiddag door de bestuursrechter in het ongelijk gesteld.

De vereniging wilde dat de rechter het de supporters alsnog mogelijk zou maken de wedstrijd vrijdag tegen Cambuur te bezoeken. Met een kort geding hoopten ze een besluit van burgemeester Ferd Crone, die hun komst had verboden, ongedaan te maken.

De rechter acht het aannemelijk dat de verwachte verstoring van de openbare orde enkel kan worden tegengegaan door te voorkomen dat aanhangers van Go Ahead naar de gemeente Leeuwarden komen.
bron: http://www.leeuwardercour(...)ters-terecht-geweerd

Egels niet naar Leeuwarden. Heel goed Ferd. Wederom het landelijke nieuws gehaald met onzin. Dat was toch je bedoeling?

@willempjewever: die 200 zogenaamde hooligans zijn natuurlijk onzin. Bedacht door gemeente Leeuwarden en politie Leeuwarden, om Ferd's maatregelen te ondersteunen.
Bedankt Hans.
pi_75258528
op de site van de leeuwarder courant staat nu zelfs een gast die niet naar deze wedstrijd gaat omdat er hooligans komen, laat me niet lachen

nouja, we zien morgen wel. Ik ga er lekker heen en hopen op wat beter spel dan maandag, in iedergeval met vleugelspitsen weer.
  donderdag 3 december 2009 @ 20:44:07 #13
236335 neen
schone schijn
pi_75259706
pi_75273826
quote:
Morgen met de trein naar Leeuwarden, om 16.45 aanwezig zijn op spoor 4

Politiebusje klaarzetten, gelijk inladen en weg ermee

De komende maanden heb ik een nieuwe cambuurmaat bij het voetbal. Mijn schoonvader krijgt een nieuwe heup en de komende maanden gaat mijn oom mee. Heeft jarenlang met zijn bedrijf Cambuur gesponsord, kunnen we mooi even in de pauze het sponsorgedeelte binnen om een biertje te halen en even warm te worden.

Leuk interview trouwens met Menzo gisteren op tv (omrop fryslan).

En ik ga wat nieuws proberen, ik parkeer de auto tussen het station en de mediamarkt en ga dan lopend naar Cambuur. Dat schijnt niet zo ver lopen te zijn en dan ben ik wellicht eerder de stad uit. Normaliter sta ik altijd best lang te wachten in kleine file's na afloop.

Heeft iemand nog goede parkeertips?

[ Bericht 22% gewijzigd door willempjewever op 04-12-2009 10:10:13 ]
pi_75274776
En voor wie thuis nog een hobby zoekt:

link

pi_75276872
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:02 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Morgen met de trein naar Leeuwarden, om 16.45 aanwezig zijn op spoor 4

Politiebusje klaarzetten, gelijk inladen en weg ermee

....

En ik ga wat nieuws proberen, ik parkeer de auto tussen het station en de mediamarkt en ga dan lopend naar Cambuur. Dat schijnt niet zo ver lopen te zijn en dan ben ik wellicht eerder de stad uit. Normaliter sta ik altijd best lang te wachten in kleine file's na afloop.

Heeft iemand nog goede parkeertips?
Haal je cambuur stuf uit de auto als de egeltjes die kant op komen
pi_75277296
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Haal je cambuur stuf uit de auto als de egeltjes die kant op komen
ik denk niet dat ze leeuwarden gaan halen als ze met 150 man in de trein stappen en ook nog eens op internet verkondigen op welk perron ze verzamelen en hoe laat
pi_75284148
Nieuwsbrief binnen:

Transferperiode
Met een nieuwe transferperiode in zicht gaan er ook hier en daar geruchten dat spelers van SC Cambuur wel eens zouden kunnen vertrekken. Er is echter niks concreets over te zeggen. Bij Cambuur heeft zich nog niemand gemeld voor wie dan ook. Het moge duidelijk zijn dat SC Cambuur niet iemand van de eerste achttien spelers zo maar laat vertrekken of er moet een behoorlijke transfersom tegenover staan. In dat geval gaan directie en staf de schaduwlijst, die wij hebben opgesteld, raadplegen. Cambuur gaat er echter vanuit dat er niets zal gebeuren

Contract onderhandelingen
Eind januari vindt er een gesprek plaats met trainer Stanley Menzo. De club is tevreden over de trainer en heeft het idee dat hij dat ook is over de club. Menzo koestert echter wel ambities en Cambuur weet dat hij een goede trainer is. In dat gesprek komt ook de selectie voor volgend seizoen aan de orde. Cambuur heeft twee lijstjes met spelers die ze wil behouden dan wel wil aantrekken. Het ene bevat de namen van spelers die de club aan zich wil binden als Cambuur in de Jupiler league blijft. Op het andere staan de namen van spelers die men graag wil contracteren mocht Cambuur promoveren naar de ere-divisie.

Johan Groote
Aan de ene kant betreurt SC Cambuur het vertrek van Johan Groote naar Sneek Wit Zwart waar hij hoofdtrainer wordt. Groote is jarenlang aan de club verbonden geweest, de laatste drie jaar als hoofd-scout. Aan de andere kant gunt Cambuur Groote die stap. Eigenlijk is de club ook wel een beetje trots dat iemand uit de eigen gelederen voor deze functie wordt gevraagd. Bovendien op Groote zal de club altijd een beroep kunnen doen.

Beloften
In januari wordt er ook gesproken over het Beloftenteam. De KNVB heeft SC Cambuur dispensatie verleend dit seizoen niet met een dergelijk team uit te komen. Op dit moment is het nog niet duidelijk of Zeist die dispensatie nog een keer zal verlengen. Bij promotie komt het Beloftenteam zeker terug. Anders wordt de kloof tussen de A-junioren en de eerste selectie te groot. Nu ligt dat anders, zeker nu de A-junioren uitstekend presteren en zelfs nog kans maken kampioen te worden.

Ierse Voetbalbond
Van 6 tot en met 12 december is SC Cambuur gastheer van een delegatie van de Ierse voetbalbond, ofwel The Football Association of Ireland. Door de contacten die Alfons Arts heeft met Wim Koevermans, die bij de Ierse bond werkzaam is, komen de Ieren naar Leeuwarden voor een kijkje in de keuken. Zij zullen met zoveel mogelijk mensen van Cambuur gesprekken voeren. Gemeten naar Ierse verhoudingen is Cambuur een grote club en bovendien een club die wel wat Brits-Iers aan doet. Wat vooral bij de Ieren tot de verbeelding spreekt is het feit Cambuur in no time een explosieve groei heeft doorgemaakt en het aantal toeschouwers van ruim 3000 naar bijna 9000 heeft weten te tillen.

Keurmerk Meer dan Voetbal
De Stichting Meer dan Voetbal, een loot aan de KNVB-stam, heeft SC Cambuur het keurmerk toegekend. De club is daar met recht trots op en zeer mee ingenomen. Cambuur is na PSV en FC Twente de derde club die die erkenning heeft gekregen. Meer dan Voetbal let met name op de maatschappelijke betrokkenheid van een club. Door tal van projecten heeft Cambuur aangetoond daar veel aandacht aan te besteden. Neem alleen het leerproject voor kansarme jongeren dat René van Rijswijk en Lodi Roembiak met het bureau Fourstar en de gemeente Leeuwarden heeft opgezet. Dat loopt meer dan uitstekend en zal ook in 2010 worden voortgezet. Het keurmerk bestaat uit een groen label dat gebruikt zal worden bij de lopende en nieuwe maatschapij-gerichte activiteiten. Het is een erkenning van onze inzet.

Commercie
Commercieel gaat het nog steeds goed met onze club. Als algemeen directeur zet ik wekelijks nog minstens drie keer mijn handtekening onder een nieuw sponsorcontract. Een leuk succes van onze commerciële afdeling is het aantrekken van de sponsor PTH Groep die de geluidsinstallatie van stekker tot box aan een kritisch onderzoek zal onderwerpen. Met name het geluid op de noord-, oost- en zuidtribune is een punt van zorg. Wij zullen voor de wedstrijd van vanavond tegen Go Ahead Eagles extra boxen plaatsen om, zij het tijdelijk, om het ongetwijfeld opnieuw weer talrijke publiek beter te kunnen bedienen. In overleg met de gemeente zijn de kassa's voor dit duel vanavond gesloten.

Hertgang
Met Royal FrieslandCampina wordt op een plezierige manier overleg gepleegd over de toekomst van de HerTgang. Het zuivelconcern is van plan te bouwen op het hoofdveld en een deel van het trainingsveld als aanvoerroute te gebruiken. Wij bekijken de alternatieven. Het is nog even de vraag of dit het komend seizoen al speelt of dat het nog een jaar wordt uitgesteld. De afgelopen drie jaar hebben wij in elk geval op een zeer aangename wijze met Royal FrieslandCampina samengewerkt.

Jeugd
Wat betreft onze junioren kunnen wij constateren dat het A-team boven verwachting presteert. Van de B-junioren verwachten wij dat zij zich zullen handhaven. De C-junioren moeten in staat zijn dit seizoen kampioen te worden. De beide D-teams presteren naar behoren, zeker bij D2 lijkt het een stuk beter te gaan. De Cambuurmeiden zitten tegen de winterstop aan. In februari wordt er voor de meiden weer een talentendag gehouden. Dit jaar overtrof de belangstelling daarvoor onze stoutste verwachten: 180 deelnemers uit zes provincies. Damesvoetbal zit in de lift, de Cambuurmeiden laten dat zien door prima te presteren. Twee van hen – Yvonne Ploeg en Jessica Jurg – zitten zelfs bij de nationale selectie van meisjes onder de 15 jaar. Niet alleen op het veld, maar ook op de tribune zie je veel vaker vrouwen. Een teken dat voetbal ook steeds meer een sport van mannen én vrouwen wordt.
pi_75284203
Kassa's vanavond dus dicht, egel hoeligans

En er moeten ook boxen in vak 8 op west komen en snel ook, niet alleen op noord, zuid en oost. Net info@cambuur.nl even gemaild met de vraag of ze deze box ook willen meenemen in de controle.

En een wat ouder bericht van gisteren:
quote:
De directie van SC Cambuur Leeuwarden verwacht een vol stadion voor de topper tegen Go Ahead Eagles aanstaande vrijdag. Het duel begint om 19.30 uur. Op dit moment zijn er ruim 9.300 kaarten verkocht voor deze wedstrijd. De Noord tribune is inmiddels uitverkocht. Voor West zijn er nog 600 kaarten beschikbaar. Voor Zuid 50 en voor Oost ook ongeveer 50 kaarten. U kunt vrijdagavond i.v.m. de veiligheidsmaatregelen geen kaarten kopen. De kassa's zijn dan gesloten! Vrijdag overdag kunt u alleen bij onze administratie tot 17.00 uur terecht voor kaarten. U wordt wel verzocht een geldig legitimatie bewijs te tonen. Op donderdag is onze administratie tot 18.00 uur geopend. In verband met de verwachte drukte roepen wij onze supporters op om tijdig de gang richting het Cambuur stadion te maken.
  vrijdag 4 december 2009 @ 21:48:40 #20
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75299320
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:54 schreef willempjewever het volgende:
Kassa's vanavond dus dicht, egel hoeligans

En er moeten ook boxen in vak 8 op west komen en snel ook, niet alleen op noord, zuid en oost. Net info@cambuur.nl even gemaild met de vraag of ze deze box ook willen meenemen in de controle.

En een wat ouder bericht van gisteren:
[..]
Het wegblijven van de echte supporters heeft jullie in ieder geval niet geholpen.
Alhoewel, een punt voor Cambuur is ook netjes gezien Cambuur's prestaties van de laatste weken.
pi_75301455
Leuke wedstrijd, 1e helft eredivisiewaardigspel van Cambuur. De egels waren minder, helaas niet de verdiende 3 punten behaald.

En de scheidsrechter en grensrechter op oost (bij de noord tribune) waren om te huilen, heb ze diverse foute beslissingen zien nemen. Maarja, ik heb het weleens erger gezien.

2e helft wat slordiger, jammer. Maachi had gewisseld moeten worden en Menzo moet eens eerder beginnen met wisselen dan pas de 80e minuut... maarja, daar denkt iedereen volgens mij zo over behalve Menzo.

Erg goede sfeer vanavond, heerlijk!

En wil de ME de volgende keer mijn auto niet insluiten met ME busjes

de 30 egel hoeligans zijn trouwens op het station in deventer tegengehouden
  vrijdag 4 december 2009 @ 23:07:00 #22
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75301951
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 22:49 schreef willempjewever het volgende:
Leuke wedstrijd, 1e helft eredivisiewaardigspel van Cambuur. De egels waren minder, helaas niet de verdiende 3 punten behaald.

En de scheidsrechter en grensrechter op oost (bij de noord tribune) waren om te huilen, heb ze diverse foute beslissingen zien nemen. Maarja, ik heb het weleens erger gezien.

2e helft wat slordiger, jammer. Maachi had gewisseld moeten worden en Menzo moet eens eerder beginnen met wisselen dan pas de 80e minuut... maarja, daar denkt iedereen volgens mij zo over behalve Menzo.

Erg goede sfeer vanavond, heerlijk!

En wil de ME de volgende keer mijn auto niet insluiten met ME busjes

de 30 egel hoeligans zijn trouwens op het station in deventer tegengehouden
Grappig, dat zie ik echt totaal anders. De Eagles speelde de eerste helft lekker gecontroleerd.
Vergeet niet dat we de 13e man miste en dat je uit speelt.

Wat dat betreft is het gewoon weer een wanprestatie voor Camboer.
pi_75302100
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 23:07 schreef Blinker het volgende:
Grappig, dat zie ik echt totaal anders. De Eagles speelde de eerste helft lekker gecontroleerd.
Vergeet niet dat we de 13e man miste en dat je uit speelt.

Wat dat betreft is het gewoon weer een wanprestatie voor Camboer.
De 1e helft speelden ze beiden erg goed, echt genieten was het. Ondanks dat er niet gescoord werd heb ik een hele leuke avond gehad. Jammer dat het de 2e helft een stuk minder was (aan beide kanten). Cambuur vond ik wel de betere ploeg de 2e helft.

En laten we maar hopen dat die ongein met combi's en het verbieden van supporters om de club aan te moedigen eens afgelopen is. Dit verbod ging nergens over.
  vrijdag 4 december 2009 @ 23:19:29 #24
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75302391
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 23:11 schreef willempjewever het volgende:

[..]

De 1e helft speelden ze beiden erg goed, echt genieten was het. Ondanks dat er niet gescoord werd heb ik een hele leuke avond gehad. Jammer dat het de 2e helft een stuk minder was (aan beide kanten). Cambuur vond ik wel de betere ploeg de 2e helft.

En laten we maar hopen dat die ongein met combi's en het verbieden van supporters om de club aan te moedigen eens afgelopen is. Dit verbod ging nergens over.
Je kan inderdaad niet zeggen dat het niet spannend was

Wat wel het probleem is dat het verbieden van wedstrijds in vervolg ook als jurisprudentie gebruikt kan worden voor andere clubs. Mooie boel zou dat zijn..

Laten we hopen dat dit een incidentje is, want het is anti-reclame voor Cambuur en voor de hele competitie in het algemeen.
  zaterdag 5 december 2009 @ 11:12:26 #25
236335 neen
schone schijn
pi_75309045
GAE kwam voor een punt en die hebben ze meegenomen, de wedstrijd was er niet minder spannend om en Cambuur kon zonder Sandor ook weinig, die brengt toch een stuk voetbal met zich mee altijd.

Een vriend van me die uit Zwolle kwam en meeging zei wel dat er in Zwolle allemaal politie op het station aanwezig was evenals van die security gasten in de trein. Maar goed, de volgende keer gewoon uit supporters erbij want dat is een stuk leuker.
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:10:46 #26
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75310475
Klopt, ze hadden aangekondigd om 10 voor 5 op station Deventer af te spreken, maar dit was om de politie op een vals spoor te zetten.
Ze zijn via Raalte naar Zwolle gegaan en volgens mij zijn ze daar blijven 'hangen'
  dinsdag 15 december 2009 @ 03:42:26 #28
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_75639208
dood hier

1-5.
Bedankt Hans.
pi_76416212
Waar is iedereen?

Cambuur bijna bankroet, Fischer loopt weg en op Fok is geen Cambuurfan meer te bekennen?
Mijn vrouw gaat 15 januari mee naar Cambuur en ze kijkt nooit voetbal
  maandag 4 januari 2010 @ 21:42:44 #30
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_76416374
Bankroet? Het stadion wordt toch binnen een week verkocht? Alleen de gemeente moet nog toestemming geven. Fischer weg is belachelijk inderdaad.
Bedankt Hans.
  maandag 4 januari 2010 @ 21:43:45 #31
236335 neen
schone schijn
pi_76416429
Fischer ook weg? De rest heb ik nog wel gevolgd maar het begint pas vrijdag weer
pi_76418771
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:43 schreef neen het volgende:
Fischer ook weg? De rest heb ik nog wel gevolgd maar het begint pas vrijdag weer
Hoe bedoel je ook weg? Ik weet niet beter dan dat hij de enige is?

Ik zag het op pagina 303 van omrop fryslan. Hij gaat naar .... .Emmen
Cambuur wilde niet gelijk met contract komen, de sukkels. Maar er komt nu een speler uit de 1e divisie? Ik heb het niet zo gevolgd.
pi_76422515
Fisscher weg (Emmen)
de Wagt weg (Oss)
ter Heide (Emmen wil hem huren)
Mboua (Fortuna)

Die lul van een Pama met zijn praatjes. Ik hoor het hem nog zeggen "Voor elke speler die weg gaat komt er een betere terug". Voorlopig zijn er vier weg en heb ik nog niets terug gezien.

Om kampioen te worden heb je een goede bank nodig...
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_76436871
mijn god

Ik snap niet dat er spelers voor Emmen kiezen, dikke kans op degradatie en daar gaat je waarde als voetballer zijnde.

En Haarlem krijgt 5 spelers van Ajax? Komop zeg. Ik vind het maar niks, vage competitie is het geworden? Er gaan toch 3 teams degraderen dit jaar uit de jupiler league?

Wordt het nog wat druk de 15e in Leeuwarden?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:27:22 #35
236335 neen
schone schijn
pi_76440027
VD Wal ook nog naar Oss.

15e tegen Fortuna met Marc... zouden ze die mits verhuur van Ter Heide nog terug kunnen halen? Geen idee of het druk wordt maar ik ben er sowieso wel ik heb er wel weer eens zin in
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:25 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Hoe bedoel je ook weg? Ik weet niet beter dan dat hij de enige is?

Ik zag het op pagina 303 van omrop fryslan. Hij gaat naar .... .Emmen
Cambuur wilde niet gelijk met contract komen, de sukkels. Maar er komt nu een speler uit de 1e divisie? Ik heb het niet zo gevolgd.
Cambuur heeft hem vorig seizoen nog een aanbieding gedaan die hij afsloeg, toen hij gebleseerd raakte mocht hij dus op amateurbasis bij Cambuur blijven. Jammer dat hij nu weggaat en dan ook nog naar Emmen
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:03:29 #36
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_76444235
Ter Heide naar Dkv 2.
Bedankt Hans.
pi_76465136
vd Wal was ik nog vergeten, die is ook weg inderdaad.

De enige die er voor in de plaats is gekomen is van Nieuwstad.

5 weg, 1 terug. Slecht verhaal
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:02:18 #38
236335 neen
schone schijn
pi_76478438
Reza komt dus over van GAE en ze zijn nog bezig met een verdediger uit de JL. Opzich wel leuk dat Reza komt omdat hij toch al een hele poos in Leeuwarden woont.
pi_76478606

Gelijk even doorgemaild aan de collega's uit Deventer

Maar waar is de verdediger uit de 1e divisie?
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:18:10 #40
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_76484070
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef willempjewever het volgende:

Gelijk even doorgemaild aan de collega's uit Deventer

Maar waar is de verdediger uit de 1e divisie?
Bij die paar miljoen schuld kan nog wel een schepje bovenop
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:30:22 #41
236335 neen
schone schijn
pi_76484580
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef Blinker het volgende:

[..]

Bij die paar miljoen schuld kan nog wel een schepje bovenop
Goeie post man.
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:41:37 #42
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_76485033
Ik ben chagrijnig!
Maar het heeft wel een kern van waarheid.
pi_76502231
Cambuua!
pi_76508116
Goed, stadion is verkocht voor 7.2 miljoen, Reza is gepresenteerd, selectie gaat naar Turkije Portugal toe voor een trainingskamp doordat er op de borrel een paar gulle sponsoren waren. Dat was het nieuws van de nieuwjaarsborrel.

[ Bericht 1% gewijzigd door thespindoctor op 07-01-2010 19:42:11 (wijziging) ]
pi_76515891
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:59 schreef thespindoctor het volgende:
Goed, stadion is verkocht voor 7.2 miljoen, Reza is gepresenteerd, selectie gaat naar Turkije toe voor een trainingskamp doordat er op de borrel een paar gulle sponsoren waren. Dat was het nieuws van de nieuwjaarsborrel.
niet voor 8 miljoen dus, vandaag een artikel in de leewarder courant.

de schuld is dus weer weg
pi_76533573
RTL stopt met live uitzenden Jupiler League

RTL Cambuur stopt ermee
Jammer alhoewel we nu wel van dat achterlijke half acht tijdstip af zijn.
pi_76554980
Is de kassa van het stadion vandaag gewoon tot 17:00 open of niet omdat er geen wedstrijd deze week is?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:22:02 #48
236335 neen
schone schijn
pi_76560541
Als het goed is is hij vandaag open, kaartverkoop startte op 4 januari.
pi_76612567
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:22 schreef neen het volgende:
Als het goed is is hij vandaag open, kaartverkoop startte op 4 januari.
Mijn schoonvader gaat niet mee, kan dus wel op zijn seizoenskaart (al is die voor 65+, maar ik meen dat het er niet opstaat).

Heb er wel zin in, maar even zien of het doorgaat. Als het dit weer als nu is, dan zie ik er weinig van terecht komen in het stadion.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:20:14 #50
236335 neen
schone schijn
pi_76612657
Inderdaad, dat is wel jammer.... vorig jaar met de wedstrijd tegen Zwolle was het precies hetzelfde verhaal. Waarschijnlijk ga ik er dan ook niet heen als hij een keer doordeweeks is omdat me dat gewoon teveel reistijd kost. Maar goed wie weet is het volgende week gewoon lekker 30 graden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')