vleugelspitsen erin, achterhoede zo houden, beekmans niet meer opstellen in de basis en fischer en diaz een basisplaats geven en het spel moet minder voorspelbaar maken en dan zijn we er.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:49 schreef bascross het volgende:
Het voetbal is al anderhalf jaar dramatisch. Sinds de komst van Menzo zit er immers geen lijn in. We profiteren al weken van de vorm van De Vries. Helaas is die goeie vorm nu even weg(ondanks zijn knappe goal) en dan blijkt dat we een matige ploeg hebben.
Vleugelspitsen hebben nog nooit goed gespeeld bij Cambuur, Dramaachi en De Misscher.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:01 schreef willempjewever het volgende:
[..]
vleugelspitsen erin, achterhoede zo houden, beekmans niet meer opstellen in de basis en fischer en diaz een basisplaats geven en het spel moet minder voorspelbaar maken en dan zijn we er.
Laat ze het maar uitvechten op de middenstip, heb ik ook wat vermaakquote:Zo'n honderd hooligans van Go Ahead Eagles zijn van plan morgen naar Leeuwarden te komen om het gevecht aan te gaan met honderd hooligans van Cambuur.
Kan Sandor weer spelen vrijdag?quote:Mark de Vries heeft de Bronzen Stier voor beste speler van de tweede periode gewonnen.
bron: http://www.leeuwardercour(...)ters-terecht-geweerdquote:LEEUWARDEN -
De supportersvereniging van Go Ahead Eagles is donderdagmiddag door de bestuursrechter in het ongelijk gesteld.
De vereniging wilde dat de rechter het de supporters alsnog mogelijk zou maken de wedstrijd vrijdag tegen Cambuur te bezoeken. Met een kort geding hoopten ze een besluit van burgemeester Ferd Crone, die hun komst had verboden, ongedaan te maken.
De rechter acht het aannemelijk dat de verwachte verstoring van de openbare orde enkel kan worden tegengegaan door te voorkomen dat aanhangers van Go Ahead naar de gemeente Leeuwarden komen.
Morgen met de trein naar Leeuwarden, om 16.45 aanwezig zijn op spoor 4quote:
Haal je cambuur stuf uit de auto als de egeltjes die kant op komenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:02 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Morgen met de trein naar Leeuwarden, om 16.45 aanwezig zijn op spoor 4
Politiebusje klaarzetten, gelijk inladen en weg ermee![]()
....
En ik ga wat nieuws proberen, ik parkeer de auto tussen het station en de mediamarkt en ga dan lopend naar Cambuur. Dat schijnt niet zo ver lopen te zijn en dan ben ik wellicht eerder de stad uit. Normaliter sta ik altijd best lang te wachten in kleine file's na afloop.
Heeft iemand nog goede parkeertips?
ik denk niet dat ze leeuwarden gaan halen als ze met 150 man in de trein stappen en ook nog eens op internet verkondigen op welk perron ze verzamelen en hoe laatquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Haal je cambuur stuf uit de auto als de egeltjes die kant op komen
quote:De directie van SC Cambuur Leeuwarden verwacht een vol stadion voor de topper tegen Go Ahead Eagles aanstaande vrijdag. Het duel begint om 19.30 uur. Op dit moment zijn er ruim 9.300 kaarten verkocht voor deze wedstrijd. De Noord tribune is inmiddels uitverkocht. Voor West zijn er nog 600 kaarten beschikbaar. Voor Zuid 50 en voor Oost ook ongeveer 50 kaarten. U kunt vrijdagavond i.v.m. de veiligheidsmaatregelen geen kaarten kopen. De kassa's zijn dan gesloten! Vrijdag overdag kunt u alleen bij onze administratie tot 17.00 uur terecht voor kaarten. U wordt wel verzocht een geldig legitimatie bewijs te tonen. Op donderdag is onze administratie tot 18.00 uur geopend. In verband met de verwachte drukte roepen wij onze supporters op om tijdig de gang richting het Cambuur stadion te maken.
Het wegblijven van de echte supporters heeft jullie in ieder geval niet geholpen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:54 schreef willempjewever het volgende:
Kassa's vanavond dus dicht, egel hoeligans![]()
![]()
En er moeten ook boxen in vak 8 op west komen en snel ook, niet alleen op noord, zuid en oost. Net info@cambuur.nl even gemaild met de vraag of ze deze box ook willen meenemen in de controle.
En een wat ouder bericht van gisteren:
[..]
Grappig, dat zie ik echt totaal anders. De Eagles speelde de eerste helft lekker gecontroleerd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:49 schreef willempjewever het volgende:
Leuke wedstrijd, 1e helft eredivisiewaardigspel van Cambuur. De egels waren minder, helaas niet de verdiende 3 punten behaald.
En de scheidsrechter en grensrechter op oost (bij de noord tribune) waren om te huilen, heb ze diverse foute beslissingen zien nemen. Maarja, ik heb het weleens erger gezien.
2e helft wat slordiger, jammer. Maachi had gewisseld moeten worden en Menzo moet eens eerder beginnen met wisselen dan pas de 80e minuut... maarja, daar denkt iedereen volgens mij zo over behalve Menzo.
Erg goede sfeer vanavond, heerlijk!
En wil de ME de volgende keer mijn auto niet insluiten met ME busjes
de 30 egel hoeligans zijn trouwens op het station in deventer tegengehouden![]()
De 1e helft speelden ze beiden erg goed, echt genieten was het. Ondanks dat er niet gescoord werd heb ik een hele leuke avond gehad. Jammer dat het de 2e helft een stuk minder was (aan beide kanten). Cambuur vond ik wel de betere ploeg de 2e helft.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:07 schreef Blinker het volgende:
Grappig, dat zie ik echt totaal anders. De Eagles speelde de eerste helft lekker gecontroleerd.
Vergeet niet dat we de 13e man miste en dat je uit speelt.
Wat dat betreft is het gewoon weer een wanprestatie voor Camboer.
Je kan inderdaad niet zeggen dat het niet spannend wasquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:11 schreef willempjewever het volgende:
[..]
De 1e helft speelden ze beiden erg goed, echt genieten was het. Ondanks dat er niet gescoord werd heb ik een hele leuke avond gehad. Jammer dat het de 2e helft een stuk minder was (aan beide kanten). Cambuur vond ik wel de betere ploeg de 2e helft.
En laten we maar hopen dat die ongein met combi's en het verbieden van supporters om de club aan te moedigen eens afgelopen is. Dit verbod ging nergens over.
Hoe bedoel je ook weg? Ik weet niet beter dan dat hij de enige is?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:43 schreef neen het volgende:
Fischer ook weg? De rest heb ik nog wel gevolgd maar het begint pas vrijdag weer
Cambuur heeft hem vorig seizoen nog een aanbieding gedaan die hij afsloeg, toen hij gebleseerd raakte mocht hij dus op amateurbasis bij Cambuur blijven. Jammer dat hij nu weggaat en dan ook nog naar Emmenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:25 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ook weg? Ik weet niet beter dan dat hij de enige is?
Ik zag het op pagina 303 van omrop fryslan. Hij gaat naar .... .Emmen![]()
Cambuur wilde niet gelijk met contract komen, de sukkels. Maar er komt nu een speler uit de 1e divisie? Ik heb het niet zo gevolgd.
Bij die paar miljoen schuld kan nog wel een schepje bovenopquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef willempjewever het volgende:![]()
Gelijk even doorgemaild aan de collega's uit Deventer
Maar waar is de verdediger uit de 1e divisie?
Goeie post man.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef Blinker het volgende:
[..]
Bij die paar miljoen schuld kan nog wel een schepje bovenop
niet voor 8 miljoen dus, vandaag een artikel in de leewarder courant.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:59 schreef thespindoctor het volgende:
Goed, stadion is verkocht voor 7.2 miljoen, Reza is gepresenteerd, selectie gaat naar Turkije toe voor een trainingskamp doordat er op de borrel een paar gulle sponsoren waren. Dat was het nieuws van de nieuwjaarsborrel.
Mijn schoonvader gaat niet mee, kan dus wel op zijn seizoenskaart (al is die voor 65+, maar ik meen dat het er niet opstaat).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:22 schreef neen het volgende:
Als het goed is is hij vandaag open, kaartverkoop startte op 4 januari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |