Ik krijg eigenlijk elk jaar de kaart cadeau, maar het was toch 150 voor west voor dit seizoen? Ik weet het niet meer. Eerst was het 125 euro, dus al 75 euro meer in 2 jaar tijd, pfffffquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:41 schreef neen het volgende:
Voor mijn plek is het nu 170 euro.... dit jaar kreeg ik nog 10% korting omdat we meerdere op een adres hebben. Maar een verhoging van 46 Euro, met het huidige voetbal. Ik weet het nog niet
vorig seizoen nog zonder kaart en de competitiewedstrijden waren dan maar 6 euro per keer![]()
Dan zijn er zeker twee mensen die Geert heten en voor OA sport verslaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:21 schreef bascross het volgende:
[..]
Zal best. Ik overdrijf niet, luister gewoon naar de uitzendingen.
quote:www.cambuur.nl:
Helaas zijn de kassa's op de wedstrijddag gesloten. Dit omdat het een risicoduel betreft. Wij verwachten mede daarom slechts een kleine 8.500 mensen voor dit duel
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:55 schreef neen het volgende:
Neemt niet weg dat ik 20% fors vind en zo zonder verklaring vind ik het al helemaal niet netjes.
[..]
Over de communicatie van de club naar de supporters ben ik het met je eens. Die is niet slecht of zo. Die is er gewoon niet. Onder Pama zou dat verbeteren alleen blijkt er weinig van terecht te komen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:30 schreef neen het volgende:
De reden van een verhoging is mij niet vreemd evenals de kaartverkoop bij een zgn risicowedstrijd maar de communicatie vanuit de club richting de supporters vond ik verre van optimaal. Vandaag stond er geloof ik nog een artkel over de verhoging van de seizoenskaart in de lc, morgen maar even lezen.
Mooie overwinning vanavond met een ouderwets spannend avondje, voor hetzelfde geld scort Zwolle wel en is het 1-1 en heb je een totaal andere wedstrijd maar goed. De resultaten van de concurrentie zijn prima, miss maandag wel naar de achterhoek.
Ik vind het nog steeds vreemd dat je op west wel bier mag drinken op de tribune.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:55 schreef neen het volgende:
Het wordt allemaal wat minder, ineens moet ik op Oost de 2e opgang hebben, sinds de play-offs vorig jaar geen bier meer op de tribune en nu alleen een verhoging op Oost en West bij promotie en niet op Noord en Zuid? Lekker krom.
Gepost op 8/3, dus het is me wat onduidelijk of ze afgelopen maandag of komende maandag bedoelen, maar ik hoop toch echt dat er weer geluid is. Vak 8 en 9 en volgens mij ook vak 7 hebben geen geluid meerquote:Maandag zal de geluidsinstallatie door sponsor PTH groep worden nagekeken en eventuele problemen worden verholpen.
Hij heeft zich anders al aardig bewezen bij FC Emmen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:07 schreef neen het volgende:
Ongelooflijk dat ze Rustenberg zo laten gaan, die is niet voor niets basisspeler. Mboua en de Wagt mogen wat mij betreft ook nog wel een jaartje blijven.
Van ter Heide ben ik niet zo gecharmeerd eigenlijk.
Rustenberg laten ze nog niet gaan. Hij heeft een optie in zijn contract om te verlengen, maar deze willen ze niet lichten, want dan krijgt hij een hoger salaris.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:07 schreef neen het volgende:
Ongelooflijk dat ze Rustenberg zo laten gaan, die is niet voor niets basisspeler. Mboua en de Wagt mogen wat mij betreft ook nog wel een jaartje blijven.
Van ter Heide ben ik niet zo gecharmeerd eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |