Ik hoop maar wel dat het doorgaat, heb al een oppas geregeld en als ik op de dag zelf moet annuleren vind ik het wel zo netjes dat ik haar toch betaal. Dus ze zetten maar door hoor, gewoon op een hard veld spelenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:20 schreef neen het volgende:
Maar goed wie weet is het volgende week gewoon lekker 30 graden
Goede zaak vind ik.quote:Cambuur wil Michael Jansen op huurbasis terughalen. De verdediger die afgelopen zomer na een succesvol seizoen in Leeuwarden naar FC Groningen verkaste, komt bij zijn nieuwe club weinig aan spelen toe.
,,Michael zelf wil dolgraag”, zegt Cambuur-directeur Alex Pama. ,,Vandaag hoor ik waarschijnlijk of Groningen hem laat gaan.” Als Jansen komt, is de kans klein dat testspeler Alper Göbel, die mee was op trainingskamp in Portugal, een contract krijgt aangeboden.
Ik noem hem maar Reza, Ghoochannejhad komt wat lastig uit de mond...quote:Go Ahead Eagles spant overigens toch geen arbitragezaak aan tegen Reza Ghoochannejhad, die vorige week door Cambuur werd overgenomen. De club uit Deventer betichtte hem van contractbreuk. Met zijn zaakwaarnemer Erkan Alkan zou Go Ahead een mondeling akkoord overeen zijn gekomen voordat Ghoochannejhad tekende in Leeuwarden. De aanvaller zelf gaf echter nooit zijn jawoord.
quote:De wedstrijd Cambuur-Fortuna Sittard gaat vrijdagavond definitief niet door. De KNVB heeft donderdag besloten tot een algehele afgelasting van het programma in de eerste divisie.
De winterse omstandigheden hebben de velden onbespeelbaar gemaakt en de voorspellingen geven weinig hoop op verbetering op korte termijn. De betrokken clubs hebben bovendien kenbaar gemaakt het programma ‘liever bij elkaar' te houden.
Cambuur drong begin deze week al aan op het afblazen van de wedstrijd tegen Fortuna en ondersteunde dat verzoek met een brief van BV Sport, verantwoordelijk voor de toestand van de grasmat. De Leeuwarder club achtte het onverantwoord om te spelen.
De wedstrijden worden vermoedelijk op maandag 8 februari ingehaald.
quote:Michael Jansen heeft na een gesprek met Cambuur-trainer Stanley Menzo afgezien van een terugkeer naar Leeuwarden. Zijn huidige club FC Groningen wilde hem verhuren mits Jansen zijn contract, dat na dit seizoen nog een jaar doorloopt, zou laten ontbinden. Omdat Menzo hem geen garantie op een basisplaats kon geven, vindt de verdediger het risico te groot.
Cambuur, waar Jansen vorig seizoen dankzij goed spel een transfer verdiende naar Groningen, zou hem graag voor een halfjaar hebben gehuurd. Na het vertrek van Chris de Wagt (Oss) en Sander Fischer (Emmen) kunnen de Leeuwarders wel een extra verdediger gebruiken. Jansen komt onder Groningen-trainer Ron Jans maar weinig aan spelen toe.
quote:De wedstrijd van vanavond tussen SC Cambuur en Fortuna Sittard is afgelast. Het veld is onbespeelbaar.
ik vind het ook te koudquote:Op maandag 8 februari 2010 14:25 schreef bascross het volgende:
Ik vind het wel best, het is toch te koud. Bovendien kan De Leeuwarder dan eerst helemaal fit worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |