abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76612796
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:20 schreef neen het volgende:
Maar goed wie weet is het volgende week gewoon lekker 30 graden
Ik hoop maar wel dat het doorgaat, heb al een oppas geregeld en als ik op de dag zelf moet annuleren vind ik het wel zo netjes dat ik haar toch betaal. Dus ze zetten maar door hoor, gewoon op een hard veld spelen

Maar 30 graden is wel beter op de tribune dan met -10, kan je 20 lange onderbroeken aan hebben, je vriest kapot.
pi_76713887
Woensdag wordt besloten of Cambuur vrijdag gaat spelen, ik denk van niet trouwens... kans is erg klein volgens teletekst.
pi_76744987
Nou, dikke rotzooi... Cambuur heeft al contact gehad met de KNVB omdat ze de wedstrijd liever afgelast zien ivm het veld. En op tv hoorde ik gisteren de voorspelling dat het tot en met februari dit weer gaat blijven... wanneer ze de wedstrijden gaan inhalen? Ik heb geen idee. Geen zomerstop dit jaar
pi_76757584
quote:
Cambuur wil Michael Jansen op huurbasis terughalen. De verdediger die afgelopen zomer na een succesvol seizoen in Leeuwarden naar FC Groningen verkaste, komt bij zijn nieuwe club weinig aan spelen toe.

,,Michael zelf wil dolgraag”, zegt Cambuur-directeur Alex Pama. ,,Vandaag hoor ik waarschijnlijk of Groningen hem laat gaan.” Als Jansen komt, is de kans klein dat testspeler Alper Göbel, die mee was op trainingskamp in Portugal, een contract krijgt aangeboden.
Goede zaak vind ik.

En nu nog vrijdag spelen
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:28:25 #55
236335 neen
schone schijn
pi_76757611
Die zie ik graag terugkomen!
het lijkt niet wat het is
pi_76766364
Net gelezen op voetbalzone idd! Geweldig nieuws als dit werkelijkheid wordt
pi_76776726
quote:
Go Ahead Eagles spant overigens toch geen arbitragezaak aan tegen Reza Ghoochannejhad, die vorige week door Cambuur werd overgenomen. De club uit Deventer betichtte hem van contractbreuk. Met zijn zaakwaarnemer Erkan Alkan zou Go Ahead een mondeling akkoord overeen zijn gekomen voordat Ghoochannejhad tekende in Leeuwarden. De aanvaller zelf gaf echter nooit zijn jawoord.
Ik noem hem maar Reza, Ghoochannejhad komt wat lastig uit de mond...

En Oss - Eagels afgelast, benieuwd wanneer we meer horen over de wedstrijd van vrijdag. Morgenochtend dan maar...
pi_76806763
quote:
De wedstrijd Cambuur-Fortuna Sittard gaat vrijdagavond definitief niet door. De KNVB heeft donderdag besloten tot een algehele afgelasting van het programma in de eerste divisie.

De winterse omstandigheden hebben de velden onbespeelbaar gemaakt en de voorspellingen geven weinig hoop op verbetering op korte termijn. De betrokken clubs hebben bovendien kenbaar gemaakt het programma ‘liever bij elkaar' te houden.

Cambuur drong begin deze week al aan op het afblazen van de wedstrijd tegen Fortuna en ondersteunde dat verzoek met een brief van BV Sport, verantwoordelijk voor de toestand van de grasmat. De Leeuwarder club achtte het onverantwoord om te spelen.

De wedstrijden worden vermoedelijk op maandag 8 februari ingehaald.
  donderdag 14 januari 2010 @ 14:37:30 #59
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_76807108
Niet meer dan logisch, veld is niet bespeelbaar. Daarnaast is toch te koud.
Bedankt Hans.
pi_76838902
quote:
Michael Jansen heeft na een gesprek met Cambuur-trainer Stanley Menzo afgezien van een terugkeer naar Leeuwarden. Zijn huidige club FC Groningen wilde hem verhuren mits Jansen zijn contract, dat na dit seizoen nog een jaar doorloopt, zou laten ontbinden. Omdat Menzo hem geen garantie op een basisplaats kon geven, vindt de verdediger het risico te groot.

Cambuur, waar Jansen vorig seizoen dankzij goed spel een transfer verdiende naar Groningen, zou hem graag voor een halfjaar hebben gehuurd. Na het vertrek van Chris de Wagt (Oss) en Sander Fischer (Emmen) kunnen de Leeuwarders wel een extra verdediger gebruiken. Jansen komt onder Groningen-trainer Ron Jans maar weinig aan spelen toe.
pi_77257165
Jammer voor Haarlem en de supporters dat de club niet meer bestaat.

Voor ons betekent het dat we een plaats in de stand zakken
Ok, 1 wedstrijd minder gespeeld maar om er dan maar blind van uit te gaan dat we die wel "even" winnen durf ik nou ook weer niet.
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  maandag 25 januari 2010 @ 18:01:57 #62
236335 neen
schone schijn
pi_77257346
En ook de 5-1 tegen Haarlem is nu weg, dat was toch een die lekker was voor het doelsaldo. Andere clubs hebben nu een keertje pauze als wij moeten spelen.

Ach, het is niet anders.
pi_77768042
Even opletten allemaal! Afgelasting vanavond!
quote:
De wedstrijd van vanavond tussen SC Cambuur en Fortuna Sittard is afgelast. Het veld is onbespeelbaar.
  maandag 8 februari 2010 @ 14:25:48 #64
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77768165
Ik vind het wel best, het is toch te koud. Bovendien kan De Leeuwarder dan eerst helemaal fit worden.
Bedankt Hans.
pi_77769213
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:25 schreef bascross het volgende:
Ik vind het wel best, het is toch te koud. Bovendien kan De Leeuwarder dan eerst helemaal fit worden.
ik vind het ook te koud

ben vrijdag ook niet geweest omdat ik geen zin had in die kou te zitten. Lekkere supporter ben ik , nouja, heeft mijn buurman op de tribune lekker de ruimte
  maandag 8 februari 2010 @ 15:00:44 #66
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77769296
Mietje, vrijdag was ik er uiteraard wel.
Bedankt Hans.
  maandag 8 februari 2010 @ 19:31:41 #67
236335 neen
schone schijn
pi_77780413
Schepers en Reza trouwens prima afgelopen vrijdag
  maandag 8 februari 2010 @ 19:41:39 #68
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77780973
Schepers is wel een talent ja, Reza is een goede aankoop, maar zie hem liever vanaf de rechterkant.

Schepers ------ De Vries ------ Reza

Zo dus.
Bedankt Hans.
  maandag 8 februari 2010 @ 19:42:13 #69
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77781003
De Misscher en Dramaachi op de bank uiteraard.
Bedankt Hans.
  maandag 8 februari 2010 @ 19:43:49 #70
236335 neen
schone schijn
pi_77781097
Zo zie ik het ook het liefst voorin

Volgende week maandag dus de inhaalwedstrijd
  maandag 8 februari 2010 @ 19:50:33 #71
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77781411
Klopt, maar het blijft de hele week vriezen, dus hoezo zou het veld ineens speelklaar zijn? KNVB.
Bedankt Hans.
  maandag 8 februari 2010 @ 19:52:49 #72
236335 neen
schone schijn
pi_77781513
En Beekmans er uit voor Guyt, ondanks dat Beekmans afgelopen vrijdag niet geheel onverdienstelijk speelde.
pi_77783931
Vorig jaar werden de inhaalwedstrijden toch altijd op dinsdag gespeeld en nu opeens op maandag?

Maarja, het wordt aankomende vrijdag en maandag ook niks denk ik. Het vriest de hele week overdag een graadje, dat gaat niks worden.
pi_77804321
tot zover de ambitie van het kampioenschap. dtc wordt kampioen. ik moet eerst nog maar zien of we een goede positie behalen voor de playoffs.
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_77982249
En dan verliezen ze nota bene in eigen huis van Emmen, mede dankzij onze spits Ter Heide.. Het is en blijft een rare competitie waar iedereen van elkaar kan winnen.
Ook de stand is door het faillissement van Haarlem en de afgelastingen enorm vertekend en we moeten nog maar afwachten wat er met Veendam gaat gebeuren. Het schijnt daar ook niet hoopvol te zijn als ik sommige fora/gastenboeken mag geloven
Let's pretend we scored a goal YEAH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')