He allitereert wel mooi, zeker met Misissippi in het achterhoofdquote:
Wisconsinquote:
hmm, inderdaad allebei goed.. maar mag/moet ik je nog een punt geven voor de berg op mars? (roept hulp in van publiek)quote:
Het moet niet, maar meestal als een vraag open is blijven staan en het antwoord nog niet is gegeven kun je er nog punten voor krijgen tot het eind van het topic.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef Robbiev85 het volgende:
[..]
hmm, inderdaad allebei goed.. maar mag/moet ik je nog een punt geven voor de berg op mars? (roept hulp in van publiek)
hij stond nog open ..dan mag je een punt toekennen, moet het wel goed zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef Robbiev85 het volgende:
[..]
hmm, inderdaad allebei goed.. maar mag/moet ik je nog een punt geven voor de berg op mars? (roept hulp in van publiek)
oke, je krijgt hem dan!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het moet niet, maar meestal als een vraag open is blijven staan en het antwoord nog niet is gegeven kun je er nog punten voor krijgen tot het eind van het topic.
Liep vandaag ineens binnen op mn werk, dacht 'hey, handige vraag voor AKQ'quote:
Stand deel 1807quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Zing vecht huil bid lach werk en bewonder
Aukje van Ginneken werkt bij jou?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Liep vandaag ineens binnen op mn werk, dacht 'hey, handige vraag voor AKQ'
Natuurlijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:04 schreef Terpentin07 het volgende:
Nirvana Nevermind
Wie in 's-hemelsnaam is die Aukje van Ginnken eigenlijk??quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Aukje van Ginneken werkt bij jou?
Actrice, vooral bekend geworden als Charlie in GTSTquote:Op woensdag 2 december 2009 00:05 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Wie in 's-hemelsnaam is die Aukje van Ginnken eigenlijk??
Maakt dat uit? Ik zie alleen een inkijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:05 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Wie in 's-hemelsnaam is die Aukje van Ginnken eigenlijk??
GTST....quote:Op woensdag 2 december 2009 00:06 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Actrice, vooral bekend geworden als Charlie in GTST
Stimmt.quote:
QEDquote:Op woensdag 2 december 2009 00:12 schreef ScottTracy het volgende:
Ik dacht er nog aan om een ä neer te zetten, maar ik dacht dat kost me vast de kop
Aannemend dat je met die eerste Rosenmöller bedoeldequote:Op woensdag 2 december 2009 00:15 schreef starla het volgende:
Rozenluller vakkenvuller
Melkert
Kok
Marijnissen
Dijkstal
Ik moest met mijn ex vriendin altijd meekijken.Een donkere periode uit mijn leven.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Puike reactie.
Dit zou bonuspunten moeten opleveren.
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Herben?
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef starla het volgende:
2 keer pvda inderdaad stom...
de hoop scheffer?
Op dat tijdstip keek ik altijd 'Deal Or No Deal', op de vrijdag zelfs 'Wer Wird Millionär?'quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik moest met mijn ex vriendin altijd meekijken.Een donkere periode uit mijn leven.
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef starla het volgende:
en anders wel bas van der vlies
die zit bij de sgp sinds zijn geboorte
ohjaquote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Balkenende?
Die kan weer een nieuwe gemeenteraad vormen, iets met declaraties.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:23 schreef starla het volgende:
ohja, tom -anne frank- de graaf, hoe kon ik die vergeten?
Whehe, ja, dat was wel ironisch ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:23 schreef starla het volgende:
Die gast heeft echt zijn ziel verkocht toen hij ja zei tegen het burgemeesterschap, terwijl hij altijd zo moeilijk deed over de gekozen burgemeester. Wat een minne gast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |