Krijg er opeens zin inquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef GimmeGore het volgende:
pudding?
Als in van het puddingbroodje
Nee, maar je komt aardig in de buurt, qua naam en qua locatie.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Weense room?
ik heb nog de oude layout, daar werkt dat nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:13 schreef GimmeGore het volgende:
zet dat eens onder een spoiler, ik krijg er honger van!
Ik had niet gedacht dat dit zo'n moeilijke vraag zou zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:10 schreef GimmeGore het volgende:
zwitserse room?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat dit zo'n moeilijke vraag zou zijn.
Stand deel 1807quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:48 schreef PhysicsRules het volgende:
The Attack of the Killer Tomato's?
qonmann +1quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:55 schreef qonmann het volgende:
flux ?
Hoi !quote:
ook cluelessquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:59 schreef Stuurloos het volgende:
Vragen worden elke keer moeilijker..
de_hertog +1quote:
Dat is meer dan alleen een filmtheater en voor zover ik weet niet echt van een erg bijzondere bouwstijlquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:15 schreef Stuurloos het volgende:
Stopera?
Die bedoelde ikquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Tuschinski?
de_hertog +1quote:
Kootwijk, maar vooruitquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Klootwijk?
Dat komt in de buurt....maar er je mist een een klein detail......quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:44 schreef ScottTracy het volgende:
Indo's zijn Nederlanders die zijn geboren in Indonesië of een ouder hebben die daar is geboren... zoals ik dus.
Je had in het koloniale tijdperk een verschil tussen Indo's en Indische mensen......quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:49 schreef qonmann het volgende:
Minimaal één Indische ouder maar Ned nationaliteit
Ik reken hem wel goed. Een Indo is voor een deel van Nederlandse komaf. Dit was zeer belangrijk want op deze manier stond je dus bijna gelijk aan de Hollanders en aan de Indische adel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:53 schreef qonmann het volgende:
een indo stond wsl aan de Hollandsche kant
Jawel . De Pastorale, synfonie nummer 6quote:
jammer kan ik tomtomaat niet mee laten gokkenquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
jammer kan ik tomtomaat niet mee laten gokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |