quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Herben?
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef starla het volgende:
2 keer pvda inderdaad stom...
de hoop scheffer?
Op dat tijdstip keek ik altijd 'Deal Or No Deal', op de vrijdag zelfs 'Wer Wird Millionär?'quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik moest met mijn ex vriendin altijd meekijken.Een donkere periode uit mijn leven.
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef starla het volgende:
en anders wel bas van der vlies
die zit bij de sgp sinds zijn geboorte
ohjaquote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Balkenende?
Die kan weer een nieuwe gemeenteraad vormen, iets met declaraties.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:23 schreef starla het volgende:
ohja, tom -anne frank- de graaf, hoe kon ik die vergeten?
Whehe, ja, dat was wel ironisch ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:23 schreef starla het volgende:
Die gast heeft echt zijn ziel verkocht toen hij ja zei tegen het burgemeesterschap, terwijl hij altijd zo moeilijk deed over de gekozen burgemeester. Wat een minne gast![]()
+ 1 naar aanleiding van het verbieden van de bouw van nieuwe minaretten in Zwisterland dacht ons aller Bas: hé, dat is een devoot idee.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:28 schreef Yankee het volgende:
minaretten?
Ik zie een minderheidskabinet met de PVV en SGP wel zitten eigenlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
Ohja... dat Wilders hem daarmee niet voor was
Whehe, dan verhuis ik wel naar Sealand ofzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:31 schreef starla het volgende:
[..]
Ik zie een minderheidskabinet met de PVV en SGP wel zitten eigenlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |