Voorzover ik weet is die kerel niet dood, maar ligt ie in een soort van coma... dus daar zullen ze vast nog wel wat mee doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:47 schreef .aeon het volgende:
Rush![]()
Hij zal wel wat meer van de aliens en van Destiny's 'hidden secrets' te weten zijn gekomen tijdens het mind-proben dan hij loslaat. Verder vraag ik me af of ze nog iets gaan doen met die gast die in de Ancients chair ging zitten.. hij was nog niet helemaal ok, maar is dus ook niks te weten gekomen?
Vrouw? Eenzaamheid? Nergens controle over hebben?quote:Op zondag 4 april 2010 08:32 schreef Pek het volgende:
Waarom zat tietenmarie zo te janken op het eind? Omdat dat ene ventje niets met haar wilde? Niet echt professioneel voor een getrainde GI
Grooote jooopen kun je nooit subtiel introducerenquote:Op zondag 4 april 2010 13:58 schreef Mirel het volgende:
Het kan misschien wel maar het is de eerste keer dat er aandacht wordt gegeven aan dat personage en dan komt het geforceerd over.
Daarnaast hebben ze het ook de hele tijd koud, het leidt behoorlijk af moet ik zeggenquote:Op zondag 4 april 2010 14:12 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Grooote jooopen kun je nooit subtiel introduceren
2 afleveringen! Ik heb iets gemist geloof ik. Was er toch maar 1?quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:22 schreef cptmarco het volgende:
weet iemand wanneer de twee afleveringen van afgelopen vrijdag herhaald worden? Op de Syfy.nl kan ik het niet terugvinden...
Nee het waren er echt tweequote:Op zondag 4 april 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
2 afleveringen! Ik heb iets gemist geloof ik. Was er toch maar 1?
Prettig!quote:Op maandag 5 april 2010 01:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch maar weer gaan kijken na de teleurstelling van de vorige afleveringen en moet zeggen dat ik wel onder de indruk was van deze aflevering.
Wbt de dame met de grote melkzakken, hier zijn ze in vol ornaat te bewonderen.
http://www.metacafe.com/watch/2579265/julia_anderson_nude_scene/
quote:Op maandag 5 april 2010 01:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch maar weer gaan kijken na de teleurstelling van de vorige afleveringen en moet zeggen dat ik wel onder de indruk was van deze aflevering.
Ik kan haar niet serieus nemen in de serie, het komt nogal belachelijk over.quote:Op maandag 5 april 2010 01:27 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0871197/quote:Op maandag 5 april 2010 14:06 schreef Fingon het volgende:
[..]![]()
Nasty aan het eind hoor
Welke film is het?
mi-auw....quote:Op maandag 5 april 2010 00:53 schreef Mirel het volgende:
Het was er maar 1. Als het er 2 waren dan waren het reruns. Wees eens duidelijk of zeg gewoon niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:14 schreef .aeon het volgende:
Is niet echt een spoiler, maar toch even in spoilertags gezet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
quote:Op woensdag 7 april 2010 05:27 schreef Jegorex het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 'other party' zal inderdaad wel de Lucian Alliance zijn. En het kan ook zijn dat hij al aan boord was, maar dat we hem gewoon nog niet hebben gezien.
quote:Op woensdag 7 april 2010 09:44 schreef .aeon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:41 schreef Witchfynder het volgende:
Uit Stargate SG-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door .aeon op 07-04-2010 16:58:34 ]
Ik bedoelde het sarcastischquote:
quote:Dr. Nicholas Rush and Chloe suffer nightmares following their ordeal on the alien vessel, and Rush suspects that a tracking device may have been placed on the ship’s hull. Later, a splinter group on Destiny executes a coup with life-threatening consequences.
Het ding zat naast zijn hart.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:23 schreef Karina het volgende:
Gelukkig wat actie. Maar had Rush niet meteen kunnen bedenken dat, dat ding uit zijn hoofd gehaald kon worden?
Precies, hier had zoveel meer verhaal in gezeten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:31 schreef Salamander het volgende:
Goede aflevering weer. Wel heel jammer dat de opstand meteen weer neergeslagen is.
Dat had best een verhaal van een paar afleveringen mogen zijn. Gemiste kans als je het mij vraagt.
Ik denk dat dat er nog steeds in zit. Het blijft een terugkerend patroon in de serie denk ik.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:35 schreef Fingon het volgende:
[..]
Precies, hier had zoveel meer verhaal in gezeten.
Te donker?! In BSG waren die civilians gewoon harstikke deaud geweest men. Dat is juist nog mijn grote probleem met SGU: te braafjes. Niet rauw genoeg.quote:Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef 9x19 het volgende:
Het is een beetje te donker voor mij, en ik wil toch iets meer mysterie.
Het schip is door de ancients gestuurd om versgeplante stargates te checken, en de aliens willen de superieure technologie.quote:Op zondag 11 april 2010 22:27 schreef Johnny Blaze het volgende:
Nog een groter mysterie? Dat hele schip is 1 groot mysterie en nu die Aliens dus ook.
Ik bedoel ook letterlijk te donker, de hele tijd in dat donkere schip. Het is tijd dat ze weer een stargate bezoeken.quote:Op zondag 11 april 2010 22:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Te donker?! In BSG waren die civilians gewoon harstikke deaud geweest men. Dat is juist nog mijn grote probleem met SGU: te braafjes. Niet rauw genoeg.
Ah kay.quote:Op zondag 11 april 2010 22:32 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook letterlijk te donker, de hele tijd in dat donkere schip.
quote:Op zondag 11 april 2010 23:29 schreef Mirel het volgende:
Ik mis vliegende piramides en nazi taferelen van de Goa´uld
Dit inderdaadquote:Op zondag 11 april 2010 23:29 schreef Mirel het volgende:
Ik mis vliegende piramides en nazi taferelen van de Goa´uld
Ik vind SGU juist net iets te somber. SGU mist de avontuurlijke en hilarische momenten die veel fans zo waardeerden bij SG-1 en SGA... De eerste ontmoetingen in SG-1 "The Fifth Race","The Nox", de planeten met allerlei culturen gebaseerd op onze mythologie, O'Neill die de Goa'uld keihard beledigt waar ze bij staan, de onderbroekenlol in die time loops in SG-1 "Window of Opportunity", McKay altijd met z'n arrogante knar en z'n Samantha Carter-obsessie, of die ene ep met Ronon en Teal'c samenquote:Op zondag 11 april 2010 22:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Te donker?! In BSG waren die civilians gewoon harstikke deaud geweest men. Dat is juist nog mijn grote probleem met SGU: te braafjes. Niet rauw genoeg.
Aparte vergelijking, aangezien DS9 beter is dan Voyager, imoquote:Op zondag 11 april 2010 22:31 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Het schip is door de ancients gestuurd om versgeplante stargates te checken, en de aliens willen de superieure technologie.
Maar mijn punt is dat het meer om het interpersoonlijke drama lijkt te gaan dan het ontdekken. Een beetje zoals DS9, terwijl ik op zoiets als Voyager zat te hopen.
Niet zozeer beter alswel anders.. DS9 als je een fatsoenlijk verhaal wilt, Voyager als het je puur om de Sci-Fi elementen gaat. Maargoed, die discussie is voor in een ander topiquequote:Op maandag 12 april 2010 09:21 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Aparte vergelijking, aangezien DS9 beter is dan Voyager, imo
Inderdaad. Er zat meer "old school" stargate in. Al had het nog beter gekund door gewoon die planeet wat meer te onderzoeken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:21 schreef Johnny Blaze het volgende:
Geweldige aflevering!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:13 schreef Jegorex het volgende:
Het schip is nu omgedraait, dus over 100miljoen jaar zijn ze weer op aarde
omdat het om de zon draaide de andere kant op.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:18 schreef Johnny Blaze het volgende:
Uh, hoe kom je erbij dat het schip omgedraait is?
Ik vond de mysterie die niet ingevuld vond wel leuk, maar eht had wel wat meer "rendezvous with Rama" gevoel mogen hebben, als je dat boek kent. Meer ontdekkingen waar men niets van snapt maar die duidelijk zeer geavanceerd zijn om dan uiteindelijk toch echt weg te moeten en in het ongewisse te blijven. Enkel wetende dat een dergelijk ras blijkbaar bestaat.quote:Op maandag 19 april 2010 07:32 schreef Karina het volgende:
Ik dacht "oh leuk, naar een andere planeet, echt het Stargate gevoel", maar eenmaal op die planeet gebeurde er helemaal niets, geen Aliens, alleen maar een Obelisk waar licht uit kwam. Beetje tegenvaller.
Ik ook! En op zich vind ik het niet erg dat ze ook wel eens dingen NIET weten te verklaren! in SG-1 en SGA werd aan het eind van de aflevering altijd alles wel duidelijk ( afgezien van de grote verhaallijn natuurlijk ) en was er niet veel mysterie over datgene wat er in die aflevering gebeurde!quote:Op maandag 19 april 2010 11:20 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zie deze ep meer als aankondiging voor iets groters
Precies! Ik vind het ook saai als je in één aflevering iets ontdekt, al aliens ziet en ze ook al iets gaan doen. Dat is zo.... Hercules-achtigquote:Op maandag 19 april 2010 11:27 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ik ook! En op zich vind ik het niet erg dat ze ook wel eens dingen NIET weten te verklaren! in SG-1 en SGA werd aan het eind van de aflevering altijd alles wel duidelijk ( afgezien van de grote verhaallijn natuurlijk ) en was er niet veel mysterie over datgene wat er in die aflevering gebeurde!
Maar in SGU gebeurt dat wel, zoals die kerel die in de stoel is gaan zitten, die vis-aliens, die zgn. robot, de planeet met ster, de obelisk die lichtgeeft etc. Dat is allemaal nog onverklaard en maakt het in mijn ogen spannend om de volgende eps te zien hoe het zich gaat ontpoppen! Houdt het mysterieus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |